Ik was niet serieus, mij maakt het niet uit waar iemand vandaag komt, of hij/zij het er wel of niet bij zet. Je kan het altijd nog navragen, als je het wilt weten. Ook bij onweer in Nederland wordt er vaak gepost of het ergens onweert en dat verschilt ook erg per locatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of gewoon elkaar in waarde laten
gewoon ff inlezen en nadenken voor je wat post...
niet gelijk happen als iemand wat vraagt...
of nieuwkomers bashen...
een andere nog dan dat google kaartje toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:25 schreef -CRASH- het volgende:
Er was ooit eens een kaart waar de locatie van iedere user opstond
Zou best kunnen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
een andere nog dan dat google kaartje toch?
Dit zou kunnen, ik heb random topics genomen en dit is de eerste kaart die ik tegenkwam in de OP.quote:
Ik bedoelde ook niet jou maar gewoon ff het algemeen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, mij maakt het niet uit waar iemand vandaag komt, of hij/zij het er wel of niet bij zet. Je kan het altijd nog navragen, als je het wilt weten. Ook bij onweer in Nederland wordt er vaak gepost of het ergens onweert en dat verschilt ook erg per locatie.
Ik dacht meer aanquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan
"De atmosfeer staat op ontploffen #606 Bulgaren die boffen, Hollanders die ploffen"
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan
"De atmosfeer staat op ontploffen #606 Bulgaren die boffen, Hollanders die ploffen"
Den dezequote:
Hoge druk gebiedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hier op de plee is de atmosfeer explosief dodelijk nu
Godsamme Rolf, kun je die updates niet gewoon op Twitter laten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
Afkorten naar DASOO, dan past er meer tekst achterquote:
Nee dat verziekt het topicreeks-overzichtje-mooi-staaltje-kunst-staatleuk-toppieoverzichtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Afkorten naar DASOO, dan past er meer tekst achter
Hoe voeg ik mij toe?quote:
Ach man, raak toch ingesnildquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat verziekt het topicreeks-overzichtje-mooi-staaltje-kunst-staatleuk-toppieoverzicht
Volgens mij kun je gewoon je plaatsnaam noemen in dit topic?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe voeg ik mij toe?En maar even mn coordinaten opzoeken. Geen gezeik meer dan
Komende zondag kom ik je even opzoeken, moet in Bad Honnef zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon je plaatsnaam noemen in dit topic?
Ik woon zelf in Bonn, Duitsland, ik heb er ook geen problemen mee als ik toegevoegd wordt.
Of je user icon met plaatsnaam in de OPquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon je plaatsnaam noemen in dit topic?
Ik woon zelf in Bonn, Duitsland, ik heb er ook geen problemen mee als ik toegevoegd wordt.
Dat is het beste jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Of je user icon met plaatsnaam in de OP
Dan is het in 1 oogopslag te zien.
Ah, dan vlucht ik richting Frankfurt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:42 schreef knep het volgende:
[..]
Komende zondag kom ik je even opzoeken, moet in Bad Honnef zijn.
Mwa we volgen je wel via een trackerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is het beste ja
maar goed, er valt nu te zien waar ik mij bevind. Wel jammer dat ik iedere keer wanneer ik ergens anders ben dan thuis mijn locatie dien te veranderen
Dven moet gewoon hele dag met een enkelband rondlopen.quote:
Ik stel voor dat iedere DASOO'er gewoon gechipt wordt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dven moet gewoon hele dag met een enkelband rondlopen.
I'm outta here!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stel voor dat iedere DASOO'er gewoon gechipt wordt.
mag fruts ff doen, zit mobiel en mobiel editten is KUTquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:43 schreef INViCTuS het volgende:
Klonk, pas anders even de OP aan met de foto's/plaatjeser staan er nog 2 tussen die Quuensday gerelateerd zijn.
Toch niet vanuit het buitenland hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag fruts ff doen, zit mobiel en mobiel editten is KUT
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan vlucht ik richting Frankfurt.
Ben ik alquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
I'm outta here!!![]()
Dat gaat me te ver...
Je kan ook gewoon lid worden van de Facebookgroep, dan weet je ook waar iedereen exact woont. Einde reclame.
Weet ik, ik heb een olifantengeheugenquote:
Er is nog 2 andere mogelijkheden...quote:
Prima, ik zit daar prachtig in de velden en bossenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:00 schreef Nattekat het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)spn=2.917094,7.13562
Ziet er al aardig uit, toch?
Ik sta er niet opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:00 schreef Nattekat het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)spn=2.917094,7.13562
Ziet er al aardig uit, toch?
Ik vind het niet zo erg dat mensen weten waar ik verblijf. Ik vind het irritanter om het steeds te moeten herhalenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:08 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er is nog 2 andere mogelijkheden...
maar dan kan iedereen op FOK! het zien.
1. boven je user icoon
2. onder in je signature
Discriminatiequote:
In het vorig topic stonden de stadtskaarten er zelfs bijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je wat specifieker bent waar je woont voeg ik je wel toe
Dit is een fictief profiel. Fysieke afspraken zijn niet mogelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je wat specifieker bent waar je woont voeg ik je wel toe
Je bent een bosbewoner?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is een fictief profiel. Fysieke afspraken zijn niet mogelijk.
Fictief gevestigd te : 43.08594,25.617256
Tot 18:00 ben ik nog daar, dus als je koffie wilt.quote:
Veel exacter dan 43.086661,25.648128 kan ik niet zijnquote:
Ga jij nou maar foto's van je hondje makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel exacter dan 43.086661,25.648128 kan ik niet zijn
Je zegt waar je woont hier en ik voeg je toequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:44 schreef Fredo55 het volgende:
Ja hoe zet ik mezelf op de kaart?
Tholen,Zeeland
Dordrechtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zegt waar je woont hier en ik voeg je toe
Je staat erbij
Kampvuurtje op de middenstip van het voetbalveldquote:
het is trouwens sararaatsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kampvuurtje op de middenstip van het voetbalveld
Ik heb een instelling kunnen veranderen; iedereen kan nu de kaart aanpassen
zet mij maar bovenop station Amsterdam Lelylaan (ik kan de omroepberichten horen met gunstige wind en raam openquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zegt waar je woont hier en ik voeg je toe
Je staat erbij
UHhhhh...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Wie woont er in Venlo? Is niet helemaal goed gegaan denk ik.
[ afbeelding ]
Het zuid-westen gaat de meeste regen krijgen lijkt erop
hij is volquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik kan niet meer posten in het vorige topic dus dan maar zo:
Sorry jong, maar echt...quote:
15km ten NO van Zwolle ligt in Duitsland? Ik heb echt een slechte topografische kennisquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij mogen hier ook niet meer posten, we vallen onder Duitsland toch?
Daarom voelde ik me ook zo aangesprokenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij mogen hier ook niet meer posten, we vallen onder Duitsland toch?
Plant mij maar rechts naast Totoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
Mag ik ook op de kaart? Plant me maar ergens in de buurt van Hengelo, Twente.
Heb je dat aangevraagd bij de gemeentequote:
Klonk is opeens van de kaart verdwenen..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:37 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij heeft iemand met het kaartje zitten kloten
Zet hem maar weer op privé aanpassen.
Dag begon hier zwaar bewolkt en eindigde best aardig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een rare dag dit..gister zulk lekker weer en vandaag...
Staat er gewoon nog inquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Klonk is opeens van de kaart verdwenen..
Hij staat nu in dresden.
Dit is zo ook niks als iedereen in de kaart kan komen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Klonk is opeens van de kaart verdwenen..
Hij staat nu in dresden.
Dit is zo ook niks als iedereen in de kaart kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |