Geen idee. PTSS is een klote iets.quote:
Tja, wat een oorlog met mensen kan doen. Dadelijk weer ff bellen voor hulp bij De Basis (onderdeel van het Veteranen Instituut)quote:
Ik ben weer hulp aan het zoeken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ER, een column over PTSS die ik net tegenkwam in de Volkskrant
http://www.volkskrant.nl/(...)ebt-meegemaakt.dhtml
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Dadelijk weer ff bellen voor hulp bij De Basis (onderdeel van het Veteranen Instituut)
Thanksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom even zwaaien en Red en Tinu nog even feliciteren met de verjaardag van Lior gisteren!
Live vanuit de ontbijt tafel van het hotel!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Zou misschien kunnen maar ik ben allergisch voor de huisarts. Voel me nooit serieus genomen, zeker niet mbt mijn buik.
Ditquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
B. is het niet tijd om dan eens op zoek te gaan naar een andere huisarts?
quote:Ondertussen zijn de waterpokken hier overvloedig aanwezig.
als ik op bepaalde plekken van m'n knie druk dan voel ik dat het nog niet helemaal goed is. Maar met tennissen had ik geen enkele lastquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe gaat het met de knie, nog steeds goed?
Heb nu ook een zere knie, pijnlijk en gloeiend. maar dat komt doordat ik gisteren tegen een deurpost stootte![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:16 schreef MaJo het volgende:
Cobra we kwamen nog langs Konnopkes en er stond een mega rijwe zitten er niet ver vandaan trouwens!
Dank je.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Met mij wel ok, zometeen keihard bier drinken
Maar sterkte ER
Fijn he, zoveel ruimte voor! Vandaag hebben we hier even gekeken naar een moederfiets. Nog een maandje doorsparen en dan ga ik hem kopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:17 schreef Tinuviel het volgende:
Dankje LB. Ik heb net onze fiets opgehaald van de fietsenwinkel met moederstuur erop. Wat een wereld van verschil zeg! Kreeg gelijk zin om een fietstocht te maken. Als we dat met zijn 4en willen doen, hebben we nog wel een 2e fiets nodig.
Jij ook beterschapquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef Soempie het volgende:
ER sterkte.
En voor B. ook eenMisschien is het toch goed om te kijken of je bij een andere huisarts terecht kunt? Het maakt zo'n verschil namelijk, wie je voor je hebt.
[..]
Fijn he, zoveel ruimte voor! Vandaag hebben we hier even gekeken naar een moederfiets. Nog een maandje doorsparen en dan ga ik hem kopen.![]()
Eigenlijk had ik deze week al willen fietsen met M., maar heb alle dagen ziek in bed en op de bank kunnen liggen. Denk dat ik er zo weer heen verhuis.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:37 schreef MadMaster het volgende:
B, O, E en S, allen beterschap/sterkte!
Ik heb Lotusss een verlaat verjaardagscadeautje gedaan, een goede digitale camera. Ze is er erg senang mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriend staat net met veel plezier foto's te maken.
Waterpokkenfoto's?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriend staat net met veel plezier foto's te maken.
Otje had ze, ik heb ze.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:15 schreef Soempie het volgende:
Heeft Ophelia waterpokken?Ik dacht dat het om Otje ging.
Aiquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
"Voor op facebook" was de begeleidende tekst.
Vooralsnog wel, ik denk dat het echte jeuken pas morgen begint. De meeste vlekken zijn gisteren en vannacht verschenen. Memorabele eerste moederdag zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
AiLukt het je een beetje eraf te blijven?
Ik ga maar eens bijlezen ook..
Mentholgel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef Soempie het volgende:
Ik ben blij dat ik het gehad heb als kind en me er niks van kan herinneren. Een vervelende mug heeft me iets van 40 keer gestoken en ik word al gek van die jeuk.
Yup, en goed ook. Leek sinds vanmorgen aardig te dalen (werd wakker met 39) maar we gaan alweer lekker omhoog.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:35 schreef Soempie het volgende:
En hopelijk zijn de waterpokken bij jou ook snel weg. Je hebt er dus ook koorts van?
Toeterende auto's door de straat?quote:
Vanwege de smiley die Etcie post bedoel ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toeterende auto's door de straat?
Voor zover ik weet is er geen voetbal, zeker niet in jouw woonplaats...
Ah duidelijk. Ik vind het best op een vogel lijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Songfestival. Het moet een vogel lijken, liedje heet Birds
Een deel kende ik helemaal niet...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vanwege de smiley die Etcie post bedoel ik.
:A:C
:E :F
:H :I :J
:L :M
![]()
![]()
:Q
:S
:U :V
![]()
![]()
![]()
Nog zat letters over.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ook niet, ik dacht: laat ik het alfabet eens proberen.
Namens de school. Was niet zo'n enorme big deal, de reden dat ik er over postte was dat ik verbaasd was dat nu wel ik support heb kennelijk van de faculteit en het gast jurylid. En toen had ik opeens meer dan 70 likesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:05 schreef MadMaster het volgende:
PS, gefeliciteerd met je award!!![]()
Namens wie/wat en waarvoor precies is die uitgereikt?
Dat van die support, dat is misschien wel het belangrijkste.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Namens de school. Was niet zo'n enorme big deal, de reden dat ik er over postte was dat ik verbaasd was dat nu wel ik support heb kennelijk van de faculteit en het gast jurylid. En toen had ik opeens meer dan 70 likes
Er waren niet eens zo heel veel foto's opgegeven, er waren bijvoorbeeld veel meer tekeningen en schilderijen. De award wordt in elke categorie uitgereikt namelijk. Maar ik krijg wel een tof extraatje en mag opdraven voor het "honors banquet" om de prijs in ontvangst te nemen, en het honors banquet was toch wel een beetje op mijn bucket list. Dus da's mooi meegenomen
Precies. Ik was oprecht stomverbaasd toen ze mijn naam zeiden. Ik was alleen komen opdagen om mijn klasgenoten te steunen die ook werk hadden ingezonden (en veel van mijn klasgenoten gingen ook met prijzen of eervolle vermeldingen naar huisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die support, dat is misschien wel het belangrijkste.
Zeker voor jezelf...
Het lijkt er niet opquote:
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS je sig!(of loop ik nu hopeloos achter?)
Ja maar maandag een sollicitatie hier die ik zo goed als in de pocket heb voor nog een jaartje hier.quote:
Ah, dat klinkt als 'vrije wil', dus zo erg vind je het kennelijk niet...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar maandag een sollicitatie hier die ik zo goed als in de pocket heb voor nog een jaartje hier.
Ik weet het niet zo goedof ik het nog wel wil. Maar ik wil het er eigenlijk ook niet over hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt als 'vrije wil', dus zo erg vind je het kennelijk niet...
Mag je nu dan 'onbeperkt' in de US blijven dan?
Geen gedoe met greencards e.d.?
Hier back and forth. Van de week 28 graden, zonnig, nu regenachtig en 13... dinsdag opeens weer 30.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef MadMaster het volgende:
OK, zal het er niet meer over hebben...
Hoe is het weer daar?![]()
Hier is het kwakkelen momenteel...
Alvast beterschap dan!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hier back and forth. Van de week 28 graden, zonnig, nu regenachtig en 13... dinsdag opeens weer 30.
Thanksquote:
ik ben te bang het te brekenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
PS, natuurlijk is dat wel een big deal! Gefeliciteerd met je award.
En 'rennen' over een waterbed is ook tof. Al was ik een jaar of 10 toen ik dat voor het laatst deed.
quote:
Wat Soemp zegt! Alleen kreeg ik gisteravond de kans niet meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
PS, natuurlijk is dat wel een big deal! Gefeliciteerd met je award.
Dank, ook Tinuviel.quote:Op zondag 12 mei 2013 06:42 schreef Soempie het volgende:
MM, ik had helemaal nog niet meegekregen dat ze is overleden. Gecondoleerd. Hoe is het met mevrouw MM?
Dat is altijd naar ja, verdelen ook trouwens. Ik ben wat dat betreft dankbaar dat mijn opa een half jaar voor zijn dood naar een verzorgingshuis verhuisde. Toen is het grootste opruimwerk gedaan en dan is het nog niet zo naar.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag het huis al deels opruimen...![]()
Nu Formule 1? De race is pas vanmiddag...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:00 schreef B.ertha het volgende:
Morgen allen
Mijn buik is relatief braafDankzij jullie beterschapswensen uiteraard
Fijne moederdag voor iedereen die zich aangesproken voelt
Veel beterschap voor wie zich nog aangesproken voelt
Ik zit met een koptelefoon met vrij harde muziek en nog komt de Formule1 er doorheen
BBC soms, zoals vandaagquote:Op zondag 12 mei 2013 11:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Zijn er nog buitenlandse niet betaalzenders die F1 uitzenden dit seizoen?
Sheep heeft de kwalificatie opgenomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu Formule 1? De race is pas vanmiddag...
Maar wel fijn dat je op dat punt dan nuttig kunt zijn denk ik? Sterkte ermee.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Ben bevordert tot muziekregelaar voor de aanstaande uitvaart.
Kan even geen klassieke deuntjes meer horen...
Voorbeschouwing is al bezigquote:Op zondag 12 mei 2013 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Straks maar even naar de BBC zappen dan
ik ben aan t kijkenquote:
Je vergeet te vertellen hoe het bij jullie gaat?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar wel fijn dat je op dat punt dan nuttig kunt zijn denk ik? Sterkte ermee.
PS, gefeliciteerd met je award! Stoer joh, en de winnende foto was ook echt erg tof
Ophelia, hoe gaat het ermee? Al minder koorts? Hoop dat de jeuk een beetje mee zal vallen
Verder ben ik niet echt bijgelezen. Soemp, voel jij je nog een beetje goed of ben je al moe/misselijk/labiel?
Het grove werk zit er op.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is altijd naar ja, verdelen ook trouwens. Ik ben wat dat betreft dankbaar dat mijn opa een half jaar voor zijn dood naar een verzorgingshuis verhuisde. Toen is het grootste opruimwerk gedaan en dan is het nog niet zo naar.
Succes in ieder geval.
Sterkte MM en miss MMquote:Op zondag 12 mei 2013 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grove werk zit er op.
Verdeling is geen probleem gelukkig, wij willen sowieso nauwelijks iets.
Ladingen boeken over het koningshuis, de oorlog en het verzet, waarbij mw. MM's oma actief is geweest. Ga kijken of we dat bij het Verzetsmuseum kwijt kunnen...
Verder komt er een container en daarin gaat het meeste weg...
Klopt. Dat is om te voorkomen dat wanneer mensen komen te overlijden ze die spullen niet bij het grof vuil zetten. Dat is nl. doodzonde. Al waren het bv maar voedselbonnen, of een "ausweiss" kaart.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoorde van de week dat ze bij de oorlogsmusea net een inzamelingsactie aan het houden waren om spullen te "redden"
ja hoor ;Pquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja hoor ;P
Die is nu thuis, met 20 vlamtosti's rijker van de sligro
Scheelt dat veel voor jou, niet alleen zijn?quote:En dadelijk Lotusss weer lekker thuis
dat kan een groot verschil maken ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Scheelt dat veel voor jou, niet alleen zijn?
Netjes.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grove werk zit er op.
Verdeling is geen probleem gelukkig, wij willen sowieso nauwelijks iets.
Ladingen boeken over het koningshuis, de oorlog en het verzet, waarbij mw. MM's oma actief is geweest. Ga kijken of we dat bij het Verzetsmuseum kwijt kunnen...
Verder komt er een container en daarin gaat het meeste weg...
Beter, de koorts lijkt nu echt goed gezakt, nog niets boven de 38 gespot vandaag. Ik sta alleen wel dusdanig onder dat je niet eens meer connect the dots zou kunnen spelenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ophelia, hoe gaat het ermee? Al minder koorts? Hoop dat de jeuk een beetje mee zal vallen
(Hoi Truiquote:
Goed bezig dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ow bah... ik hoop het ook voor je!
Hier gaat t goed hoor! E groeit goed en is heel lief voor haar oudersWeinig drama vooralsnog buiten the occasional krampjes.
Voeden ben ik ook voorzichtig positief over! Maar eerst zien dan gelovenEn we hebben toch maar vast weer een pak nutrilon gekocht voor het echt niet meer te krijgen is
Het is geen leuke bezigheid en alles heeft wel een herinnering.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Netjes.![]()
Al lijkt het me enorm slikken om de spullen van je oma in de container te moeten gooien.
Houdt mevr. MM zich er een beetje goed onder?
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:53 schreef iamredleader het volgende:
Yup. De afwas is gedaan, vaatwasser loopt, wasmachine loopt, rest is opgehangen. Al het speelgoed is weer netjes in de kasten/dozen, kids op bed en wij uitgeteld
Eet en poeder ze!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Het huis is in lichte staat van chaos maar net schoon genoeg. Er ligt nog geen ijskap op de wasberg. Otje slaapt en wij kunnen net aan het eten beginnen.
Namens ErwinRommel: het NIMH (Nederlands Instituut voor Nederlandse Militaire Historie). Maar vaak zouden lokale musea er ook wel blij mee kunnen zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Jojo/ER, weten jullie misschien welke instantie dat oorlog spul wil hebben?
NIOD of NIMH is zeker het proberen waard. Anders het archief van de gemeente waar de oma van Mw.MM woonde.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Jojo/ER, weten jullie misschien welke instantie dat oorlog spul wil hebben?
Super veel dank voor jouw bezoek aan ErwinRommelquote:
Zie het speciale adoratietopic in ABOquote:Op zondag 12 mei 2013 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Super veel dank voor jouw bezoek aan ErwinRommel
is het?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef Etcetera het volgende:
Dat je een nieuwe koopt is meant to be bedoel je?
Ik geloof daar nooit zo inquote:
nee ik heb niks beloofd... mijn prijzengeld is dat bedrag. Ik zzou dat nooit aanbiedenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof daar nooit zo inmaar als het evenveel kost om een nieuwe te kopen als dat je nu hebt beloofd als beloning voor de oude, dan zou ik het wel weten
ik rij vanochtend tegen de file in, maar ze hebben nu de oude tunnel dicht zodat ze die kunnen renoveren. En dat duurt nog tot begin 2014. Dus tot die tijd zal het weinig uitmaken denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 06:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alle tijd om dat rustig te doen/ nog steeds in een file?
vanaf die kant gaat het prima 's ochtends hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 07:04 schreef Tinuviel het volgende:
Oh, dan ben ik blij, dat ik niet meer de afslag voor de coentunnel moet hebben, daar zou ik vanochtend niet blij van worden. Nu moet ik naar sloterdijk rijden, dat valt wel mee denk ik. Hoewel naar werk rijden na een vakantie altijd vreselijk is, het is dan altijd zoveel drukker dan de week ervoor.
oh zoquote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee ik heb niks beloofd... mijn prijzengeld is dat bedrag. Ik zzou dat nooit aanbieden
leuke stuntquote:Op maandag 13 mei 2013 10:44 schreef B.ertha het volgende:
Zowel hij als de baas van AirAsia sponsorden een F1 team en beiden waren ervan overtuigd dat hun team zou winnen.
Eensquote:Op maandag 13 mei 2013 10:30 schreef B.ertha het volgende:
Richard Branson is een held(maar die makeup maakt hem griezelig)
http://imgur.com/a/F0VoX
Dat is wel de moeite inderdaad. Benieuwd of het vooral gas of vooral elektra is waarvoor je nu meer moet betalen. Heb je zelf wel een idee waar het aan kan liggen?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:29 schreef Etcetera het volgende:
Flinke jaarrekening gekregen van ons energiebedrijf. We mogen zo'n 300 euro aftikken en het maandbedrag is verhoogd. Rekening nog niet specifiek bekeken, maar ik vind het wat raar momenteel.
Staat 's nachts op 16/17, die gaat maar wat lager denk ikquote:Op maandag 13 mei 2013 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
en je zet de thermostaat wel lager als je van huis gaat?
Neequote:en het ruikt niet naar gas in huis?
lager dan 16/17 zou ik hem niet zetten hoor. Dan moet je er weer zoveel meer energie insteken om de woning naar 21 graden te krijgen, dat vreet ook weer gas.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Staat 's nachts op 16/17, die gaat maar wat lager denk iken pas weer aan als ik of E. weer thuis is.
[..]
Nee
opgelost, slotjequote:Op maandag 13 mei 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Etcie woont net samen en heeft seks onder de douche ontdekt, dus nu is ze onverzadigbaar. Daarnaast weet E. van wanten, waardoor het lekker lang duurt.
Tja, dat merk je nu eenmaal in je gasrekening
Onze thermostaat gaat gewoon iedere nacht naar vijf graden. In de winter koelt het dan af naar ongeveer 15-16 graden, in de zomer ongeveer 20-23 graden.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
lager dan 16/17 zou ik hem niet zetten hoor. Dan moet je er weer zoveel meer energie insteken om de woning naar 21 graden te krijgen, dat vreet ook weer gas.
Dat is ook wel een punt inderdaad. En ja, okay, pittige winter gehad, maar ik vind dit echt véélquote:Op maandag 13 mei 2013 11:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
lager dan 16/17 zou ik hem niet zetten hoor. Dan moet je er weer zoveel meer energie insteken om de woning naar 21 graden te krijgen, dat vreet ook weer gas.
Heb jij wel eens seks onder de douche gehad? Weet je hoe ontzettend lomp en ongemakkelijk dat isquote:Op maandag 13 mei 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Etcie woont net samen en heeft seks onder de douche ontdekt, dus nu is ze onverzadigbaar. Daarnaast weet E. van wanten, waardoor het lekker lang duurt.
Tja, dat merk je nu eenmaal in je gasrekening
jij hebt een appartement he? dat koelt minder snel af en warmt weer sneller op.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Onze thermostaat gaat gewoon iedere nacht naar vijf graden. In de winter koelt het dan af naar ongeveer 15-16 graden, in de zomer ongeveer 20-23 graden.
Dat hangt zonder meer van de douche(ruimte) af. Al ben ik het er in de meeste gevallen mee eens.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb jij wel eens seks onder de douche gehad? Weet je hoe ontzettend lomp en ongemakkelijk dat is
Ja, dat heb ik. Het is niet handig en koud, dus heb je veel warm water nodigquote:Op maandag 13 mei 2013 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is ook wel een punt inderdaad. En ja, okay, pittige winter gehad, maar ik vind dit echt véél
[..]
Heb jij wel eens seks onder de douche gehad? Weet je hoe ontzettend lomp en ongemakkelijk dat is
Kloptquote:Op maandag 13 mei 2013 11:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij hebt een appartement he? dat koelt minder snel af en warmt weer sneller op.
Als ik in de winter de thermostaat 's nachts op 5 graden zet in mn oude huisje dan duikt de temperatuur echt wel onder de 15 graden en heb je weer veel langer nodig om naar de 21 graden te gaan.
Zo'n doucheplafond dat groot genoeg is voor twee.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik. Het is niet handig en koud, dus heb je veel warm water nodig
dan hoort er ook een vrijstaande badkuip op gouden poten bijquote:
Hebben ze vast, even kijken.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan hoort er ook een vrijstaande badkuip op gouden poten bij
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze is retehandig voor kleinbehuisden. (Of tegen gluurburen.)
[ afbeelding ]
$70, inclusief een electrische pomp. En hij is er ook nog eens in het roze.![]()
/homeshopping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat alles dankzij Tubular Bells van Mike Oldfield...quote:Op maandag 13 mei 2013 11:16 schreef B.ertha het volgende:
Hij haalt vaker apestreken uit. Ik kan dat wel waarderen. Die man is volgens mij geen seconde per dag ongelukkig en hij wist er ook nog stinkend rijk mee te worden
Leuk voor in de huiskamer...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze is retehandig voor kleinbehuisden. (Of tegen gluurburen.)
[ afbeelding ]
$70, inclusief een electrische pomp. En hij is er ook nog eens in het roze.![]()
/homeshopping.
Dat is toch gewoon #spam?!?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:29 schreef Etcetera het volgende:
Waarom ik van Twitter hou: 1 klacht over Essent en ik krijg een reactie van iemand die een site heeft gemaakt om energiemaatschappijen te vergelijkenHandig
Vanavond eerst maar eens met ze bellen en als zij niet willen wat wij wel willen dan gaan we shoppen
Doe al tijden nauwelijks iets meer met Twitter.quote:
Je had toch zelf ook aan zoiets kunnen denken?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Is het ook, maar dit is wel spam waar ik iets aan heb
Op die manier kan je alles wel met de grond gelijk maken en dat doe je dan ook vaak.quote:
Hallo...quote:Goedenmiddag trouwens dames en heren
Ja, want geld uitsparen isquote:
Tja, aard van het beestje, ik ben vaak niet echt subtiel. Sorry, ik ben vaak erg lomp.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op die manier kan je alles wel met de grond gelijk maken en dat doe je dan ook vaak.
Alternatief voor jou?
[..]
Hallo...
Gewoon internet thuis op de laptop of PCquote:
daar kun je ook mee twitterenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon internet thuis op de laptop of PC
Dat heb ik ook gebruiktquote:Op maandag 13 mei 2013 14:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon internet thuis op de laptop of PC
Zal vast, geen ervaringen mee. Vind Twitter een onhandig medium.quote:
Voor menigeen zal het vast een aanvulling zijn. Maar ik heb niet de behoefte om elke keer op mijn mobieltje te moeten kijken of er nog FB, Twitter etc etc berichten binnen zijn gekomen. Ik ben daar echt niet van, sorryquote:Op maandag 13 mei 2013 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Waarom denken mensen nog steeds dat dat het enige is wat op Twitter gezet wordtvan nieuws tot en met interessante ontwikkelingen in mijn vakgebied: ik pik het meesal op via Twitter. Dat je het niet interesant vind, prima, maar er wordt meer getweet dan over de stoelgang
Dat is prima, met jou nog velen die er net zo over denken.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor menigeen zal het vast een aanvulling zijn. Maar ik heb niet de behoefte om elke keer op mijn mobieltje te moeten kijken of er nog FB, Twitter etc etc berichten binnen zijn gekomen. Ik ben daar echt niet van, sorry
Defensie + Indisch eten = blauwe hapquote:Op maandag 13 mei 2013 14:21 schreef B.ertha het volgende:
ER is helaas gewoon cynisch over alles wat niet defensie of Indisch eten is
Persoonlijk val je me niet aan hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is prima, met jou nog velen die er net zo over denken.
En ik wil je er niet persoonlijk op aanvallen, maar laat een ander dan wel blij zijn met twitter en andere social media.
Daarom mag ik wijlen Prins Claus ook zo. Moet je maar ff doordenken en de stropdas vervangen door al die draagbare social media:quote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat snap ik ook niet helemaalik zal niet ontkennen dat ik ook wel af en toe eens op m'n mobiel kijk, maar als ik doelbewust met vrienden afspreek dan ben ik met hen bezig, niet met m'n telefoon. Tenzij het onderwerp er over gaat, gebeurd nog wel eens
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:21 schreef B.ertha het volgende:
ER is helaas gewoon cynisch over alles wat niet defensie of Indisch eten is
Mènquote:
Een tennisliefhebber waarschijnlijk...quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er komt hier net een menselijke metronoom langslopen. Bij iedere stap (netjes in het ritme) het gezicht strak de andere kant op. Heel apart om te zien.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tennisliefhebber waarschijnlijk...
ik zal naar je zwaaien morgenmiddagquote:Op maandag 13 mei 2013 16:05 schreef MadMaster het volgende:
De Westrandweg (verlengde A5 naar de Coentunnel) bij Amsterdam is sinds vanmorgen geopend en loopt bijna onder mijn werkplek langs.
Ik heb maandenlang de bouw van de weg kunnen volgen, nu is het vreemd om het verkeer er overheen te zien razen. Maar wel leuk tussen al dat beton hier...
zeg dat welquote:Op maandag 13 mei 2013 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Dat naar elkaar zwaaien wordt nog eens een traditie...
Voor 8.15 uur hoef je niet te zwaaien...quote:Op maandag 13 mei 2013 17:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zeg dat wel
Vanochtend was het denk ik nog te vroeg omzet zwaaien
Zwaaien blijken te weten waar je huis woont ...quote:Op maandag 13 mei 2013 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor 8.15 uur hoef je niet te zwaaien...
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zwaaien blijken te weten waar je huis woont ...
De zwaai, één zwaai, twee zwaaien ... yup, doet het.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Jemig, 'zwaaien' als zelfstandig naamwoord...
Ik ook niet, daarom schreef ik het ook zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Ja, het kan wel, maar zo gebruik ik het nooit en zo las ik het dus ook niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
nee toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rustig hier vandaag![]()
Is het toch nog weekend?
Pens. Hmmm, niet mijn eerste keuze. Tweede ook niet trouwens.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:58 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb weer iets nieuws op vandaag. Pens.. Niet lekker, ook niet vies..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |