abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 10 mei 2013 @ 08:22:36 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_126294623

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 10-05-2013 12:42:59 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126294696
Het werkt! ;)
pi_126294884
Goedemorgen! Herstelloopje van gisteren heeft m'n kuiten goed gedaan, maar m'n hamstrings volgens mij iets minder. En vandaag mag ik de hele dag wandelen/slenteren (naar een museum en een beetje winkelen met m'n moeder).

Ik hoop dat ze bij de hardloopwinkel in Hoorn de PureCadence 2 hebben staan, zodat ik die even in het echt kan zien en hopelijk ook nog even kan vergelijken met de Mirage. En dan mag ik een van de 2 volgende week laten bestellen *O* Ik neig naar PureCadence omdat die wat minder snel zouden slijten dan de Mirage. Ik heb de 1 ook even geprobeerd en die zaten als slofjes.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:45:56 #4
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126294890
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:45 schreef hatsaflats het volgende:
Goedemorgen! Herstelloopje van gisteren heeft m'n kuiten goed gedaan, maar m'n hamstrings volgens mij iets minder. En vandaag mag ik de hele dag wandelen/slenteren (naar een museum en een beetje winkelen met m'n moeder).

Ik hoop dat ze bij de hardloopwinkel in Hoorn de PureCadence 2 hebben staan, zodat ik die even in het echt kan zien en hopelijk ook nog even kan vergelijken met de Mirage. En dan mag ik een van de 2 volgende week laten bestellen *O* Ik neig naar PureCadence omdat die wat minder snel zouden slijten dan de Mirage. Ik heb de 1 ook even geprobeerd en die zaten als slofjes.
Ah, de paarse. Ik vind ze tof :Y
F means you're fucked
pi_126294893
*O* *G* *O*
Weer vrolijke berichten, mooie tijden en leuke foto's.
(En grappige info waarom mensen nu nog in lang lang lopen ;) )
pi_126294954
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Ah, de paarse. Ik vind ze tof :Y
Ik hopelijk ook! M'n Kinvara's zijn meer dan prima voor kort snelheidswerk, maar ik merk bij iets langere trainingen, na een km of 7, dat ik toch wel heel graag iets meer ondersteuning wil. Goede reden voor een derde paar schoenen, vond ik :P
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:55:02 #7
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126294995
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:51 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik hopelijk ook! M'n Kinvara's zijn meer dan prima voor kort snelheidswerk, maar ik merk bij iets langere trainingen, na een km of 7, dat ik toch wel heel graag iets meer ondersteuning wil. Goede reden voor een derde paar schoenen, vond ik :P
Jouw logica, er is geen speld tussen te krijgen :D
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126295090
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:55 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Jouw logica, er is geen speld tussen te krijgen :D
Wel duur hoor, mijn logica. Ik heb dankzij mijn logica ondertussen meer elektronica in m'n huis dan menig man. Maar wat nou als ik op zaterdag een LDL wil lopen en op zondag zin heb in een kilometer of 8. M'n Brooks moeten dan uitrusten, en dat kan ook niet op m'n Kinvara's :o
pi_126295098
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:02 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wel duur hoor, mijn logica. Ik heb dankzij mijn logica ondertussen meer elektronica in m'n huis dan menig man. Maar wat nou als ik op zaterdag een LDL wil lopen en op zondag zin heb in een kilometer of 8. M'n Brooks moeten dan uitrusten, en dat kan ook niet op m'n Kinvara's :o
Dat je schoenen moeten uitrusten is een grapje toch?

SPOILER
De volgende keer wil ik leuke kleurtjes schoenen :'(
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:04:34 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126295108
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat je schoenen moeten uitrusten is een grapje toch?

SPOILER
De volgende keer wil ik leuke kleurtjes schoenen :'(
Het is niet eens echt een grapje :D
F means you're fucked
pi_126295112
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Het is niet eens echt een grapje :D
Nee echt? Hoezo dan :')
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:06:47 #12
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126295139
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nee echt? Hoezo dan :')
http://time2run.be/index.(...)schoenen_afwisselen/
F means you're fucked
pi_126295165
quote:
Ah oke! Ik had al veel gelezen, maar niet over schoenen afwisselen :D
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:08:28 #14
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126295171
Voor jullie natuurlijk peanuts, maar voor mij een nieuw record: 4m27 / 700 meter aaneengesloten gerend. Jeej.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_126295221
Leuk, nieuwe schoenen! Heb woensdag mn urenbriefje ingeleverd en als 't geld is gestort ook maar 's op zoek! *O*
Ja doei.
pi_126295229
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:08 schreef LadyOracle het volgende:
Voor jullie natuurlijk peanuts, maar voor mij een nieuw record: 4m27 / 700 meter aaneengesloten gerend. Jeej.
Good busy!
Ja doei.
pi_126295332
Mogge! Als ik zo mijn benen voel, lijkt het of ik gister een evenement heb gelopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:25:08 #18
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126295440
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:02 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Anders liggen die schoenen ook alleen maar te verstoffen in de schoenenwinkel. Is ook zielig, kunnen ze beter aan jouw voeten een vrij leven leiden.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:25:53 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126295452
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:08 schreef LadyOracle het volgende:
Goed bezig! ^O^
F means you're fucked
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:26:38 #20
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_126295464
Net m'n minuutje planken van gister maar even gedaan, kan ik vanavond weer verder met 1,5min (téring, dat is lang!!)
Je kinderen die precies in die minuut besluiten ruzie te maken over wie welke kleur beker mag werkt wel goed om je van de tijd af te leiden :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:27:23 #21
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126295478
Lol, terugweg had ik wind mee ipv recht in mn gezicht, scheelt wel: op de heenweg de 1.5 km in 3 etappes (nog niet slecht voor mijn doen grzien ik net uit bed ben). Op de terugweg het hele stuk in een keer! In 11 minuten. :-D
Voor het eerst dat het zo gemakkelijk ging. Misschien moet ik vaker meteen uit bed na een banaan als ontbijt gaan lopen ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:31:01 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126295534
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:17 schreef mosselmossel het volgende:
Mogge! Als ik zo mijn benen voel, lijkt het of ik gister een evenement heb gelopen.
Hier ook, maar het zijn niet mijn hamstrings die ik voel :s)
F means you're fucked
pi_126295552
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Hier ook, maar het zijn niet mijn hamstrings die ik voel :s)
Kuiten hier :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:32:25 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126295559
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:32 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Kuiten hier :)
:Y
Snaarstrak :9
F means you're fucked
pi_126295568
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:26 schreef E.T. het volgende:
Net m'n minuutje planken van gister maar even gedaan, kan ik vanavond weer verder met 1,5min (téring, dat is lang!!)
Je kinderen die precies in die minuut besluiten ruzie te maken over wie welke kleur beker mag werkt wel goed om je van de tijd af te leiden :')
Vinden ze mama dan niet een beetje raar doen? :D Wel knap hoor, 1,5 min. _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')