abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126294251

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stlen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:
Er staat niks gepland, maar voel je vrij om iets te organiseren!

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrenner in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje

3 tieten op 8 juni!!
-Kaasplankje
-Gripper
-Patroon
-MarcoD

De marmotte op 7 juli!!
Mogelijk definitief bazenteam Marmotte 2013 voor gezamelijk vervoer en eventueel verblijf:
-Kaasplankje: kopman

-Gripper: schaduwkopman

-MarcoD: schaduwkopman

-Pritt: wieltjesplakker

-Patroon: komt om te trainen (in D1)

-Eentwee: wegkapitein

-thecritic: wegkapitein

-janatwork: onze eigen kok _O_

-Oksel

EHBO en verzorging: kaasmeisje

Trouwste Supporter: Buzz

eerstvolgende meet:
Datum/locatie volgt
pi_126294326
Er zijn weer flink wat kilometers gemaakt gisteren lees ik :)
Voor mij staat het fietsen op een laag pitje, ik heb privé wat dingen die nu even voorgaan. Ik dacht dat ik gewoon door kon trainen en koersen maar dat lukte dus niet waardoor ik een soort van overtraind ben.
Haters gonna hate.
pi_126294379
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 07:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Er zijn weer flink wat kilometers gemaakt gisteren lees ik :)
Voor mij staat het fietsen op een laag pitje, ik heb privé wat dingen die nu even voorgaan. Ik dacht dat ik gewoon door kon trainen en koersen maar dat lukte dus niet waardoor ik een soort van overtraind ben.
Neem je rust, word je uiteindelijk ook weer sterker van.
pi_126294396
Nodisch goed bezig, Frankrijk net niet gehaald zag ik.
pi_126294479
Voie des Charts.
Dit vond ik veruit de zwaarste klim van gisteren. 1,3km met gem. 10,8% stijging volgens Strava. Zaten stukken rond 15% in en het asfalt was ontzettend slecht. Toch niet ontevreden met een 41/434 op Strava.

Laurens ten Dam: 5:21
Patroon: 6:10
MarcoD: 6:22
Gripper: 6:39
Tommeke: 7:02

Er is ook nog een site waar je de segmenten van Strava per datum kan vergelijken, dus met iedereen die hem gisteren heeft gereden. Zal ik ff opzoeken.

[ Bericht 16% gewijzigd door Patroon op 10-05-2013 08:07:55 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_126294488
2 van 4, Dwars door de ardennen.

Na een heerlijk ontbijt met dikke plakken taai spek :9 stappen we rond 10 uur op de fiets. Gelukkig is het weer een pak beter als gisteren, het zonnetje staat zelfs al hoog aan de hemel en al vrij snel kunnen alle extra laagjes uit en zoeven we lekker in ons shirt door het steeds wat glooiendere landschap. Er is geen ontkomen aan vandaag. We willen minimaal 135 km rijden en al deze km zullen door de ardennen gaan.

Zachtjes begint de weg via een oude spoorbaan te steigen totdat we de afdaling naar Namur kunnen inzetten. Deze prachtige stad ligt op een mooi punt tussen de heuvels op de oevers van de maas. Hoog boven de stad torent de machtige citadel die het oude strategische belang van deze stad onderstreept. Allemaal leuk en aardig maar wij hebben er inmiddels al weer een goede 50 km op zitten waarvan zo'n dikke 50 met vol de wind van voren :{ . Goed idee dat naar Parijs fietsen...

Vanaf Namur blijven we km's lang de maas volgen, de rotswanden worden alsmaar steiler en hoger en de vallei wordt smaller en smaller. Wat is het hier ongelooflijk mooi! :) Maar die wind! :'(

In het toeristische Dinant, aan de voet van opnieuw een machtige fort, gaan we eerst maar eens lekker lunchen. Het motortje schreeuwt immers om brandstof! Vanaf Dinant blijven we nog een tijdje de maas volgen tot we uiteindelijk rechtsaf de heuvels in worden gestuurd. Bam, dat is weer eens iets anders dan wind tegen. Nu is het wind tegen én klimmen. Niet eens zo steil maar toch nadrukkelijk aanwezig klimmen we langzaam naar 300+ meters. Het landschap wordt alleen maar mooier. Links en rechts worden we aangestaard door dikkige koeien in grazige weilanden. Verder worden we toegezongen door duizenden vogeltjes en zien we af en toe een hertje wegspringen.

Zoetjes aan begint de 135 km in het zicht te komen, tijd dus om uit te kijken naar een slaapplek. Helaas het eerste hotel is dicht, het 2de hotel (10 km) verder op blijkt ook gesloten. Dan nog maar weer wat verder rijden in de hoop dat we daar een kamer kunnen vinden. Helaas ook vol :(

Klote, dit schiet niet op, het volgende hotel is zeker nog veel verder en de vraag is of daar wel plek zal zijn. In de tussentijd zijn we aan de praat geraakt met een hollands koppel. Zij hebben een boekje met hotels in de buurt. Gelukkig spreekt ze goed frans en ze wil wel wat rond bellen.

Al snel heeft ze beet, ze heeft een kamer kunnen reserveren in een dorpje 13 km terug. Arghhh! Terug waar we vandaan komen, dat kan toch niet waar zijn. Wel dus, we hebben geen keus. Voor nu is het gelukkig allemaal naar beneden maar dat betekent morgen dus weer allemaal omhoog.

In het dorpje, na een steile afdaling, aangekomen vinden we al snel het hotel. Het ziet er allemaal prachtig uit en we verlangen naar het zalvende warme water van de douche om onze spieren de hard verdiende ontspanning te bieden. Maar wat schetst onze verbazing, er is wat mis gegaan met de reservering. Ze hebben geen kamer vrij :( Klote, wat nu dan!

De man snapt het probleem en wil wel bellen om iets te vinden. Pff we vinden alles goed als het maar niet nog verder terug is. Gelukkig heeft hij al snel beet. 7 km de goede kant op is een b&b. *O*

Dus maar weer terug over die steile klim, met boven op het plateau opnieuw die venijnige wind, fietsen we naar hotel 5, fingers crossed. Het blijkt een prachtige oud compleet gerestaureerd boerderijtje te zijn, in een weelderige tuin vol prachtige bloemen, uitkijkend over de frisgroene weides vol herkauwende dikbil-koeien. Allemaal leuk enzo maar hebben ze ook een kamer? Gelukkig de reservering blijkt goed door te zijn gekomen. Er is een kamer vrij. Al met al hebben we vandaag dus een goede 175 km gefietst, waarvan zo'n 150 nuttig :{.

Nog ongeveer 10 km naar de grens, ben benieuwd wat Frankrijk ons gaat brengen!

Oja wind :r

Ps, laatste 10 km staan niet op Strava, ivm lege batterij :')

[ Bericht 1% gewijzigd door nodisch18 op 10-05-2013 08:09:35 ]
pi_126294510
Partroon. Was dat die na de splitsing? Die was echt vies Patrick!

Ik had tot twee keer toe dat daar een auto naar beneden kwam, aan het begin moest ik zelfs sur placen omdat het zo druk was en al die toerders om die auto moesten :')

Smerigste klim die ik ooit gereden heb :P
pi_126294526
Wat een avontuur Nodisch! Echt cool!
pi_126294529
Weet niet of het vlak na de splitsing was, wel vrij snel na de 1e bevoorrading. Je kan hem wel terug vinden op je route, dan herken je het wel.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:14:55 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_126294565
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:06 schreef Tommeke het volgende:

Ik had tot twee keer toe dat daar een auto naar beneden kwam, aan het begin moest ik zelfs sur placen omdat het zo druk was en al die toerders om die auto moesten :')

_O_
pi_126294585
Niet voor niks admin van indekken.nl :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Patroon op 10-05-2013 08:26:46 ]
pi_126294710
@ Nodisch. Zo te lezen hebben jullie mentaal en ook fysiek flink moeten afzien.
Ontzettend veel succes toegewenst.

Parijs is nog ver zeggen ze dan :)
pi_126294739
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:01 schreef Patroon het volgende:
Voie des Charts.
Dit vond ik veruit de zwaarste klim van gisteren. 1,3km met gem. 10,8% stijging volgens Strava. Zaten stukken rond 15% in en het asfalt was ontzettend slecht. Toch niet ontevreden met een 41/434 op Strava.

Er is ook nog een site waar je de segmenten van Strava per datum kan vergelijken, dus met iedereen die hem gisteren heeft gereden. Zal ik ff opzoeken.
Ook knap van Laurens ten Dam.
Is ook maar een jongen van het Groningse platteland. :P
pi_126295092
Ha ik zal al dat je terug moest Nodisch, dat is toch wel kut hoor.
Elke wielrenner weet al dat de laatste 10 kilometer van je tocht nooit fijn zijn omdat je dan al met je hoofd thuis bent, maar als je dan ook nog weer zoveel kilometer terug moet fietsen voor een hotel...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:09:06 #15
130803 Gripper
Get a grip
pi_126295184
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:02 schreef nodisch18 het volgende:
Arghhh! dat kan toch niet waar zijn.
Aha, dus jij was het gisteren op de redoute! Ouwe stoemperd :)

Gaaf verhaal man, en heerlijk op z'n Belgisch allemaal weer met die hotelletjes..

[ Bericht 2% gewijzigd door Gripper op 10-05-2013 09:30:10 ]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_126295366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:14 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

_O_
Op m'n achterwiel zelfs!

Oké, ik overdrijf een beetje :')

Maar ik moest echt inhouden en viel bijna om :')
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:28:07 #17
130803 Gripper
Get a grip
pi_126295488
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:19 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Op m'n achterwiel zelfs!

Oké, ik overdrijf een beetje :')

Maar ik moest echt inhouden en viel bijna om :')
Nou, het was ook wel bijna een MTB-klim. Op een paar stukken was het glibberig, en dan moet je natuurlijk niet net daar even op de pedalen gaan staan. Je achterwiel slipt, en dan val je bijna om, alle snelheid ineens weg.
Mijn foto's op Flickr!
pi_126295900
oksel, ik zal ff kijken of 15/6 lukt. Misschien wil Boskje ook wel mee.
pi_126295918
Lekker uitgeslapen, ontbijtje gehaald bij Appie op het station, klaar voor de KlimClassic. Maatje hoest de hele week al z'n longen uit z'n lijf, ik heb met kracht zetten nog steeds een naar gevoel in m'n been.

We besluiten de 110km maar te doen, maatje komt er na paar km achter dat z'n bidons nog in de auto liggen. Top, gelijk omkeren en weer opnieuw beginnen. We doen het rustig aan, het gaat wonderbaarlijk genoeg soepeler dan we dachten. Tot de eerste splitsing vallen de klimmetjes erg mee, zodra we afstappen bij de tussenstop begint m'n maatje gelijk te hoesten als een gek en trekt m'n hamstring samen. We drinken en eten, ik rek wat en stap maar weer op.

In een van de afdalingen zien we in een bocht een smerige bloedvlek op het asfalt met wat steen dat duidelijk niet uit zichzelf is afgebrokkeld. Even verderop komt de eerste echte klootzak van de dag: Chemin de la Lemmetrie. Ik sta gelijk geparkeerd en kom al vloekend boven.

Op de vlakkere stukken komen veel mensen bij ons in het wiel zitten, dus met die vorm zit het wel goed. Dan de tweede vervelende puist van de dag: Les Waides. Eenmaal boven plof ik neer op een muurtje, zin om m'n hamstring door te knippen, maar ik ga maar een paar minuten rekken.

In de afdaling staat een jongen druk fluitend te zwaaien en gebaren dat we moeten remmen. Er ligt iemand zeer slecht bij op een brancard, maar gelukkig zijn er nog wat debielen die het nodig vinden om alsnog met 60 rakelings langs het ambulancepersoneel te scheuren. Absurd.

De laatste kilometers vliegen voorbij, ik kan aanhaken in een groepje en laat me terugrijden naar de finish. Eenmaal over de finish blij dat we het gehaald hebben. Volgend jaar staan we fit aan de start voor de 165. Organisatie was prima, tocht doet z'n naam eer aan. Wel veel zwartrijders en wat mongolen (in afdaling naar linkerkant van de weg gaan en vol in de remmen om even te stoppen) maar dat hou je toch. Blij dat we later gestart waren, lekker rustig. Super dag qua weer overigens.

Een klimmer zal ik met mijn postuur nooit worden maar ben wel tevreden dat ik overal boven ben gekomen en weinig ben ingehaald. Klasse van de FOK!kers die de 160 hebben gereden!

http://app.strava.com/activities/53319391

[ Bericht 2% gewijzigd door keesfietst op 10-05-2013 10:04:30 ]
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:52:58 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126295920
Ik kan dan niet voor de verandering :'). Verjaardag
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:57:56 #21
130803 Gripper
Get a grip
pi_126296034
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:51 schreef Patroon het volgende:
Past dit wel in ons rustschema Patroon? We mogen niet teveel bier en vlees, anders zijn we zomaar ineens een kilo te zwaar voor de marmotte! Ik kijk ook ff thuis of wéér een weekend fietsen wel gewaardeerd wordt (anders ben ik in juni en juli alle weekenden weg...)

Mag de dame ook mee evt.?
Mijn foto's op Flickr!
pi_126296152
Ik kan het weekend van 15-6 ook niet. Niet dat ik een heel weekend met jullie opgescheept zou willen zitten zo vlak voor de Marmotte. :P
pi_126296360
De uitslagen van de klimtijdritten tijdens KlimClassic staan op de site. Ben 273/1431 geworden op Les Waides.
pi_126296535
Goed bezig Kees, mooi verslag!
pi_126296756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:51 schreef Patroon het volgende:
Op zich wil ik wel met je mee Patroon, het lijkt me leuk om even kennis met de rest te maken.

Het punt is alleen dat ik me heb ingeschreven voor deze tocht: http://www.veluwerijders.nl/vaelouwe
Met start/finish op het terrein van mijn werkgever en met als doel zoveel mogelijk collega's eraf te rijden :)
pi_126296772
Op de Redoute was ik 182e en op de Oneux 447e van de 2200 nog wat heren die meededen.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:35:09 #27
117107 MarcoD
.........
pi_126296971
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:09 schreef Patroon het volgende:
Weet niet of het vlak na de splitsing was, wel vrij snel na de 1e bevoorrading. Je kan hem wel terug vinden op je route, dan herken je het wel.
Ja 160 ging links na dat tankstation 110 ging rechtsaf.

quote:
Voie des Charts.

Dat was inderdaad een smerige klim echt een mindfuck ook, denk je dat je er ben gaat het weer verder.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:28 schreef Gripper het volgende:

[..]

Nou, het was ook wel bijna een MTB-klim. Op een paar stukken was het glibberig, en dan moet je natuurlijk niet net daar even op de pedalen gaan staan. Je achterwiel slipt, en dan val je bijna om, alle snelheid ineens weg.
Ik zat aan het begin aan de linkerkant van die weg omdat ik daar gewoon voorbij die toerders kon rijden maar dat was ook slippen als ik teveel kracht zette. Wel mooie klim.

http://app.strava.com/activities/53307556#
176.8 km met 2700 hm

Ik heb dus ook de 160 km gefietst, samen met 2 neven een vriend/kennis en een oom. Klimmetjes op afwisselend tempo gereden af en toe een beetje doortrekken en dan weer in tegengestelde richting terugfietsen om weer bij de rest aan te sluiten en verder samen te rijden tot het volgende klimmetje.

Op de klimmetjes veel mensen ingehaald en als ik zo de tijden op de meeste klimmetje vergelijk zit ik iets onder patroon en gripper qua snelheid. Voelde me na afloop nog vrij fit en het laatste kwartiertje nog doorgetrokken en samen met iemand een beetje kop over kop gereden naar de finish (zodat ik aan de finish met 5 biertjes klaar stond om uit te delen).

Redoute vond ik echt meevallen, had het zwaarder verwacht en had ook nog wel iets sneller kunnen fietsen. De langere klimmetje tegen de 7% vond ik echt super, lang genoeg om een soort van tempo te kunnen zoeken en vrij gelijkmatig.
Orneu in het begin rustig samen opgereden met een neef en het laatste stukje doorgetrokken om toch het snelst boven te zijn.

Veel leuke en ook wel gemene klimmetje en een nieuwe topsnelheid gehaald van net geen 75 km/u hiervoor max 65 gereden, fiets bleef stabiel dus dat is ook wel mooi om te weten.

Gereden met voor 39/50 en achter 13-29 cassette, bladboutje dol gedraaid waardoor ik de 34 er niet op kon zetten. Gelukkig had ik de 13-29 liggen wat me dan wel een beetje gered heeft.

[ Bericht 31% gewijzigd door MarcoD op 10-05-2013 10:50:53 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:47:41 #28
130803 Gripper
Get a grip
pi_126297340
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:35 schreef MarcoD het volgende:

Dat was inderdaad een smerige klim echt een mindfuck ook, denk je dat je er ben gaat het weer verder.
Die heb jij ook goed gereden zeg!

Oksel, misschien een beter plan om er dan een zomerse meet van te maken in juli: na de marmotte, zodat niemand van de serieuze piefjes zich hoeft te beperken met vlees&bier-consumptie? :)
Mijn foto's op Flickr!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:03:15 #29
117107 MarcoD
.........
pi_126297740
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:47 schreef Gripper het volgende:

[..]

Oksel, misschien een beter plan om er dan een zomerse meet van te maken in juli: na de marmotte, zodat niemand van de serieuze piefjes zich hoeft te beperken met vlees&bier-consumptie? :)
Verder ging hij wel lekker ja op het einde had ik niet veel over meer hoor.. Heb jij die vol omhooggereden of normaal of zat je net verkeerd waardoor je niet door kon rijden?
pi_126297817
@marco, ik reed die klim op 39x27. Kaas heeft wel gelijk dat als je wat hard wil rijden je niet te licht moet rijden.
pi_126297881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:03 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Verder ging hij wel lekker ja op het einde had ik niet veel over meer hoor.. Heb jij die vol omhooggereden of normaal of zat je net verkeerd waardoor je niet door kon rijden?
Op die klim en oneux hebben we beide max gegeven volgens mij. Ik moest na die zware ff stoppen omdat ik ontzettend kramp kreeg in mijn mild, inspanning kwam iets te snel na de bevoorrading. 1min stoppen en het zakte weer weg.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 mei 2013 @ 11:10:00 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_126297924
Wat zijn ook alweer de betere merken broeken? Castelli en AGU komen sowieso in me op, en ik meen me Pearl Izumi nog te herinneren van mijn tijd bij Shimano :P

Ik heb nu nog een oude van de Aldi, die mag wel vervangen worden :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_126297950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:06 schreef Patroon het volgende:
@marco, ik reed die klim op 39x27. Kaas heeft wel gelijk dat als je wat hard wil rijden je niet te licht moet rijden.
Hard rijden doe je met je benen (watts), niet met je verzet. Echt zo'n Cruijff logica :')
pi_126297971
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Wat zijn ook alweer de betere merken broeken? Castelli en AGU komen sowieso in me op, en ik meen me Pearl Izumi nog te herinneren van mijn tijd bij Shimano :P

Duurste van Bioracer zit mij nu het beste. Zelfde soort zeem als assos
pi_126298077
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:10 schreef eentwee het volgende:

[..]

Hard rijden doe je met je benen (watts), niet met je verzet. Echt zo'n Cruijff logica :')
Oke, maar ik merk dat als ik lichter schakel, ik stil val en hetzelfde cadans hou als met zwaarder.

En dan bedoel ik ongeveer 70rpm. Niet stoempen met 60 ofzo.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:19:17 #36
117107 MarcoD
.........
pi_126298180
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:10 schreef eentwee het volgende:

[..]

Klopt maar vaak rijden mensen op een lichter verzet hetzelfde cadans als op een tandje zwaarder waardoor ze langzamer gaan rijden, dat merkte ik gister ook een paar keer. Tandje zwaarder en het deed niet veel meer pijn en je ging een stuk sneller.
pi_126298191
Iemand ervaring met klacht naar Castelli sturen? Via retailer of direct aan importeur richten?

Stof begint na 500km al te pluizen bij binnenkant van m'n benen. Beetje te gortig voor een broekje van die prijsklasse.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 mei 2013 @ 11:20:13 #38
284411 crew  heywoodu
pi_126298209
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:11 schreef Patroon het volgende:

[..]

Duurste van Bioracer zit mij nu het beste. Zelfde soort zeem als assos
Oh die valt ook precies binnen de honderd euro als ik het goed zie (Merano), dat is gelijk mijn budget :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:20:35 #39
117107 MarcoD
.........
pi_126298218
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:19 schreef keesfietst het volgende:
Iemand ervaring met klacht naar Castelli sturen? Via retailer of direct aan importeur richten?

Stof begint na 500km al te pluizen bij binnenkant van m'n benen. Beetje te gortig voor een broekje van die prijsklasse.
Waar heb je de broek gekocht? foto sturen en vragen of dat normaal is en wat ze eraan kunnen doen. Ik kreeg een nieuwe broek toen de stiksels van de zeem loslieten. Zou het eerst via de winkel proberen daarna via castelli zelf.
Ik had dat ook heel licht bij vorige broek, ook niet bij een niet castelli broek dat het een beetje begon te pluizen, maar dat kwam door zadel/zadeltasje wat soms net werd geraakt.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:23:58 #40
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126298325
quote:
Voie des Charts.

Oksel 9:35

:P
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:24:08 #41
130803 Gripper
Get a grip
pi_126298329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:03 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ging niet helemaal volle bak omhoog, maar ik kon Patroon daar iig niet bijhouden. Eerste stuk ging bij mij het beste, maar net wat je zei, omdat die motherfucker na een iets vlakker stukje ineens weer nog steiler omhoog ging zakte de moed me een beetje in de schoenen.

[indekmodus] Moest ook wat zigzaggen om langzamere klimmers heen en slipte een paar keer op een glad stukje en er stak een muis de weg over die ik moest ontwijken en er vloog een vliegje in mn oog en... en... [/indekmodus]
Mijn foto's op Flickr!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:25:44 #42
130803 Gripper
Get a grip
pi_126298361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:23 schreef Oksel het volgende:

[..]

Oksel 9:35
:P
Heb je die klim wel eens gedaan dan? :)

t kan nog erger, ik keek net ff in dat klimklassement voor de Redoute. Daar rijden de snelste (tankink, ten dam) omhoog in 5,5 minuut, wij in 6,5, en de langzaamste in 1,5 uur!!!
Maar die zal vast 3x halverwege de klim gestopt zijn om uit te puffen ofzo.
Mijn foto's op Flickr!
pi_126298389
quote:

Pearl Izumi maakt idd mooi spul.

Verder: Assos!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:27:34 #44
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126298413
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:47 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. laten we 't maar over de zomer heentrekken.
Wat was die site ook al weer waar je mensen 3 data kon laten aanvinken?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:28:51 #45
130803 Gripper
Get a grip
pi_126298441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:27 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. laten we 't maar over de zomer heentrekken.
Wat was die site ook al weer waar je mensen 3 data kon laten aanvinken?
^O^
Doodle
Mijn foto's op Flickr!
pi_126298449
quote:

Gewoon naar de winkel gaan. Wolvenberg, de importeur van Castelli is vrij coulant met klachten ed.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:29:29 #47
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126298457
Nee, nooit gereden.

Gisteren niet gefietst, vanmiddag bokstraining, morgen wil ik de 160 doen in Teckelenburg. Alleen er heen, zodat ik niet afhankelijk ben van anderen, en vroeg wegfietsen. Wil gemiddeld 27-28 rijden.
pi_126298482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:25 schreef Gripper het volgende:

[..]

t kan nog erger, ik keek net ff in dat klimklassement voor de Redoute. Daar rijden de snelste (tankink, ten dam) omhoog in 5,5 minuut, wij in 6,5, en de langzaamste in 1,5 uur!!!
1,5 uur. Wtf.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:31:37 #49
117107 MarcoD
.........
pi_126298517
quote:

[..]

Ik sta op de redoute hoger dan jij en patroon, maar op strava ben ik weer langzamer hoe kan dat?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:24 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ging niet helemaal volle bak omhoog, maar ik kon Patroon daar iig niet bijhouden. Eerste stuk ging bij mij het beste, maar net wat je zei, omdat die motherfucker na een iets vlakker stukje ineens weer nog steiler omhoog ging zakte de moed me een beetje in de schoenen.

[indekmodus] Moest ook wat zigzaggen om langzamere klimmers heen en slipte een paar keer op een glad stukje en er stak een muis de weg over die ik moest ontwijken en er vloog een vliegje in mn oog en... en... [/indekmodus]
Haha ik ging ook wel even stuk toen het weer steiler ging..
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 mei 2013 @ 11:42:05 #50
284411 crew  heywoodu
pi_126298824
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:26 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Pearl Izumi maakt idd mooi spul.

Verder: Assos!
Even naar Assos gekeken, maar ik heb het idee dat dat toch vrij ruim boven mijn budget zit...
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:42:59 #51
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126298845
Heuvels kom ik niet op, maar op 't vlakke maak ik dat wel weer goed.. ;) Reed vorige keer Teckelenburg met > 30 gemiddeld.
pi_126298877
quote:

[..]

Dat kan natuurlijk ook gewoon fietspech zijn.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:50:16 #53
130803 Gripper
Get a grip
pi_126299077
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:31 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ik sta op de redoute hoger dan jij en patroon, maar op strava ben ik weer langzamer hoe kan dat?
[..]
Haha ik ging ook wel even stuk toen het weer steiler ging..
Ik word ook steeds kritischer over hoe nauwkeurig strava is... Die tijdmeting van de klimclassic met matten op de grond lijkt me echt wel nauwkeurig. Dus we houden het erop dat jij gewoon heel goet op de redoet gereden hebt. :)
Mijn foto's op Flickr!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:53:33 #54
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126299209
Op korte stukken kan strava niet nauwkeurig zijn, simpelweg te weinig metingen.
pi_126299476
Het kan ook zijn dat de punten van meting wat verschillen. Bijv dat bij Strava de meting wat eerder of later start.
pi_126299541
quote:

Van een Aldi broek naar een Assos broek is denk ik wel een hele grote stap :)
Al lijken de namen wel een beetje op elkaar :@

Zelf heb ik laatst een Sportful broek aangeschaft ( bodyfit pro). Een broek voor een redelijke prijs.
Met leuke technische features zoals compressielycra en de broek is opgebouwd uit 8 panelen waardoor hij mooi aansluit. Het zeem is niet te dik of te dun.

Sportful is onderdeel van Castelli maar wordt niet in Italië geproduceerd maar in China of een goedkoop eu land zoals Kroatië. Het zit dus in een lager segment dan Assos en ook Castelli maar doet zeker niet onder voor Pearl Izumi, AGU etc.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:04:23 #57
117107 MarcoD
.........
pi_126299568
Ik zit nog eens te kijken en ik keek net op een ander segment, er staat er nu ook 1 tussen als klimclassic tijdmeting, daar sta ik dan wel weer bovenaan (toch nog ergens sneller :Y )

Het segment wat ik net keek is ook langer dan die tijdmeting.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:15:03 #58
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126299928
Fietsmeet agenda app dingetje om in te vullen!

Koffie, fietsen, BBQ, bier.

Vrouwen allemaal gezellig meenemen, kunnen eventueel fietsen, of op 't terras zitten. :)

Mag deze in de OP?
pi_126300158
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:04 schreef MarcoD het volgende:
Ik zit nog eens te kijken en ik keek net op een ander segment, er staat er nu ook 1 tussen als klimclassic tijdmeting, daar sta ik dan wel weer bovenaan (toch nog ergens sneller :Y )

Het segment wat ik net keek is ook langer dan die tijdmeting.
Goedzo. Heeft dus met de meetpunten te maken.
pi_126300612
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Even naar Assos gekeken, maar ik heb het idee dat dat toch vrij ruim boven mijn budget zit...
Is duur. Maar wel goed!

Sportful is ook primadeluxe, en niet zo duur.
pi_126301506
Het smooth zeem van Bioracer is ook super. Beter dan castelli voor mij. 114 euro.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 mei 2013 @ 14:17:26 #62
284411 crew  heywoodu
pi_126304368
Bedankt voor de tips, ik ga een Sportul en een Bioracer proberen :)

Rest alleen nog een eventueel nieuw shirt, maar dat vind ik wat minder belangrijk. Vanmorgen even bij de lokale sportwinkel gekeken, en daar hadden ze alleen maar shirts met van die open zakken achterop, dus zonder ritssluiting. Jammer, want ik doe m'n telefoon echt niet in zo'n open zak :P
pi_126304604
Jij wantrouwt de zwaartekracht? :P
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:35:18 #64
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126305000
quote:

Juridisch gezien moet je bij je verkoper zijn. Die heeft tenslotte geleverd. En je niet af laten schepen dat ze het wel met de fabrikant zullen opnemen. Laat die FM maar opdraaien voor de slechte kwaliteit. En pillen bij 500 km mag zelfs bij de goedkoopste broek natuurlijk nog niet gebeuren. Succes.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:36:55 #65
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_126305049
Net even een nieuwe outfit gehaald met een Castelli Body Paint 2.0 Bibshort. Mijn hemel wat zit dat lekker _O_ Was wel een klein fortuin kwijt aan dit broekje plus een shirt en een paar sokken. Dus Tommeke je zult ook deze week weer uitbetaald krijgen ):O

Verder eindelijk nieuwe patta's:

*O*
.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:39:18 #66
130803 Gripper
Get a grip
pi_126305121
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:36 schreef Yankee het volgende:
Net even een nieuwe outfit gehaald met een Castelli Body Paint 2.0 Bibshort. Mijn hemel wat zit dat lekker _O_ Was wel een klein fortuin kwijt aan dit broekje plus een shirt en een paar sokken. Dus Tommeke je zult ook deze week weer uitbetaald krijgen ):O

[ afbeelding ]

*O*
Sjiek heur!
En witte schoenen *)
Mijn foto's op Flickr!
  FOK!fotograaf vrijdag 10 mei 2013 @ 14:42:42 #67
73911 ultra_ivo
pi_126305247
quote:
Voie des Charts.

Die had ik een paar jaar geleden als afdaling in m'n 400.
pi_126305257
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Of hij plant regelmatig salto's in tijdens zijn ritjes ;)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:50:53 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126305569
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:01 schreef Patroon het volgende:
Het kan ook zijn dat de punten van meting wat verschillen. Bijv dat bij Strava de meting wat eerder of later start.
precies, dan maken die paar seconden toch een leuk verschil.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:53:34 #70
130803 Gripper
Get a grip
pi_126305687
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:43 schreef cafca het volgende:

[..]

Of hij plant regelmatig salto's in tijdens zijn ritjes ;)
Misschien doet ie er wel dit soort tricks mee :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_126305776
quote:

[ afbeelding ]

*O*
Nice, dat is dus de broek die bij mij aan het rafelen is. Hij zit wel goddelijk en ziet er supersoigné uit.

Ik heb m'n verkooppunt gemaild inmiddels, thanks voor de tip Tom en Marco
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 mei 2013 @ 15:03:00 #72
284411 crew  heywoodu
pi_126306072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
:+

Ik vind het gewoon echt geen prettig idee dat iets duurs als een telefoon in zo'n open zak ligt ipv gewoon veilig achter een rits :P
pi_126306100
quote:

[ afbeelding ]

*O*
Gefeliciteerd met je mooie aankopen :)
pi_126306225
Zijn die duurdere Bioracer broeken met smooth zeem ook los te koop ipv als teamkleding?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:14:47 #75
117107 MarcoD
.........
pi_126306528
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:+

Ik vind het gewoon echt geen prettig idee dat iets duurs als een telefoon in zo'n open zak ligt ipv gewoon veilig achter een rits :P
Heb vaak genoeg gewoon een telefoon tijdens het mountainbiken in een losse achterzak, als je een beetje goed shirt heb zonder flubberende zakken valt hij er echt niet uit tijdens gewoon wielrennen.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:22:24 #76
130803 Gripper
Get a grip
pi_126306813
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Heb vaak genoeg gewoon een telefoon tijdens het mountainbiken in een losse achterzak, als je een beetje goed shirt heb zonder flubberende zakken valt hij er echt niet uit tijdens gewoon wielrennen.
Met die afdalingen zoals gisteren... of als je zoals ik wil proberen de ene buts in de weg te ontwijken en vervolgens vol door een diep putdeksel te knallen :')

Ik heb bij die slechte afdalingen toch een paar keer wat dingen die op m'n rug verschoven waren recht moeten duwen. En had al een aardig strak shirtje aan.
Toch maar eens een paar comfort wielen met 25 mm banden en 6 bar voor dit soort tochten aanschaffen :)

Maar het zal nog moeilijk worden voor heywoodu om een shirt met ritszakje te vinden idd, als ze er al in zitten is dat vaak alleen maar een klein vakje voor sleutels achterop de middelste steekzak.
Mijn foto's op Flickr!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:27:49 #77
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_126307022
Dit shirt heeft een zakje met een rits. Zakje is groot genoeg voor een telefoon.

.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:28:25 #78
117107 MarcoD
.........
pi_126307043
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:22 schreef Gripper het volgende:

[..]

Met die afdalingen zoals gisteren... of als je zoals ik wil proberen de ene buts in de weg te ontwijken en vervolgens vol door een diep putdeksel te knallen :')

Ik heb bij die slechte afdalingen toch een paar keer wat dingen die op m'n rug verschoven waren recht moeten duwen. En had al een aardig strak shirtje aan.
Toch maar eens een paar comfort wielen met 25 mm banden en 6 bar voor dit soort tochten aanschaffen :)

Maar het zal nog moeilijk worden voor heywoodu om een shirt met ritszakje te vinden idd, als ze er al in zitten is dat vaak alleen maar een klein vakje voor sleutels achterop de middelste steekzak.
Ja ik zeg niet dat ik nooit bang ben dat hij eruit vliegt maar het is nog nooit gebeurd.
heb dit shirt nu http://castelli-cycling.com/en/products/detail/621/ en daarin zit op het middelste vakje achter een ritsje en daar past mijn telefoon in (htc sensation, iphone past ook wel dan)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:48:18 #79
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_126307836
voerstreek altijd klotewegen
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 mei 2013 @ 16:39:45 #80
284411 crew  heywoodu
pi_126309670
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:28 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ja ik zeg niet dat ik nooit bang ben dat hij eruit vliegt maar het is nog nooit gebeurd.
heb dit shirt nu http://castelli-cycling.com/en/products/detail/621/ en daarin zit op het middelste vakje achter een ritsje en daar past mijn telefoon in (htc sensation, iphone past ook wel dan)
Die heb ik even opgeslagen ^O^

Ik zou gewoon niet comfortabel fietsen en steeds voelen of alles er nog zit, zeker over sommige wegen door het bos hier, waar wel gewoon wat flinke kuilen zitten.
Shirt wat ik nu heb heeft ook een zakje met rits waar telefoon + wat dingetjes inpassen, is wel van een merk waar ik niks over kan vinden, is ook al behoorlijk oud :') (Feroti Sport)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 16:48:33 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126310009
Ok, ben geen klimmer volgens strava. Maar naar beneden kan ik wel lekker meekomen. :P
pi_126310340
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ok, ben geen klimmer volgens strava. Maar naar beneden kan ik wel lekker meekomen. :P
Tussen naar beneden en hard afdalen zit nog een heel verschil ;)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:00:06 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126310380
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

Tussen naar beneden en hard afdalen zit nog een heel verschil ;)
http://app.strava.com/activities/53422849#966601230
Net zo snel als 1-2 en Gripper :P
pi_126310381
quote:

[ afbeelding ]

*O*
Held! Dat is idd een super broekje. Welk shirt heb je gescoord? En waar heb je die schoenen kunnen scoren?

Mooi, kan ik weer eten. Voel me wel verplicht om voor jou te koken ;)
pi_126310453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

http://app.strava.com/activities/53422849#966601230
Net zo snel als 1-2 en Gripper :P
Dat stukje slaat eigenlijk nergens op, veel te kort voor een segment, de afdaling is eigenlijk drie keer zo lang. Mijn max daar is 72 ofzo. Recht naar beneden is trouwens ook geen kunst, goed afdalen wel ;)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:03:32 #86
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126310482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:02 schreef eentwee het volgende:

[..]

Dat stukje slaat eigenlijk nergens op, veel te kort voor een segment, de afdaling is eigenlijk drie keer zo lang. Mijn max daar is 72 ofzo. Recht naar beneden is trouwens ook geen kunst, goed afdalen wel ;)
Ja, daar ging mijn goede gevoel. ;(
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:03:55 #87
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126310493
En ook nog eens een KOM gejat. :')
pi_126310545
Wel leuk dat je heuvelrug onveilig aan t maken bent :) Defensieweg is ook mooi he. Volgende keer Koerheuvel.

Welke KOM?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:05:48 #89
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126310583
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:22 schreef Gripper het volgende:

[..]

Toch leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die vinden dat 25 mm banden veel comfortabeler rijden. Maar kijk maar uit dat je niet uitgelachen word door een van je fietsmaatjes. Versleet mij onlangs voor gek om met 25 mm banden te rijden. Want dan ben je een toerist.

Overigens zijn die wegen in de Voerstreek niet alleen slecht, ze lopen ook voor geen meter doordat afschuwelijke grove asfalt dat ze veelal in België gebruiken.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_126310587
De nieuwe strava challenge "Castelli's Battaglia in Montagna" in het kader van de Giro kun je het beste in Friesland afleggen want het gaat om afstand en niet om hoogte. :') :')

Voor Wallonië moet je eigenlijk deze hebben. Pave. Ik rijd nog met de oudere 24mm brede, zijn ook fijn.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:07:01 #91
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126310627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:04 schreef eentwee het volgende:
Wel leuk dat je heuvelrug onveilig aan t maken bent :) Defensieweg is ook mooi he. Volgende keer Koerheuvel.

Welke KOM?
Oh, een kom die ik had en nu iemand anders, over de brug bij ons. Vriendin moest werken dus ging ik maar fietsen. Gripper had een route gepost die ik niet helemaal gevolgd heb, maar wel deels. Uiteindelijk 4 keer de amerongse berg over als goedmakertje van de vorige keer, al was de laatste keer wel vloekend :P Toch maar goed dat ik die klimclassic over heb geslagen.

Koerheuvel staat op het lijstje!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:07:47 #92
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126310660
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:05 schreef eentwee het volgende:
De nieuwe strava challenge "Castelli's Battaglia in Montagna" in het kader van de Giro kun je het beste in Friesland afleggen want het gaat om afstand en niet om hoogte. :') :')
Tsjah, soms heeft de ene het voordeel en soms de andere....
pi_126310683
Kan je wel een keer rondrijden daar zodat je niet verkeerd rijdt. :)
pi_126311074
De Decathlon verstuurt niet he? Ik moet een nieuwe ant+ HR band..
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:19:55 #95
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126311297
Volgende keer wel na de Defensieweg linksaf de Autoweg op ipv dat laffe fietspadje naar Rhenen nemen Kano! Mar ik ben die rode kruizen fiets vandaag niet tegen gekomen op mijn trainingsrondje.
pi_126311364
Assos shirts hebben wel zo'n zakje.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:22:39 #97
130803 Gripper
Get a grip
pi_126311427
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oh, een kom die ik had en nu iemand anders, over de brug bij ons. Vriendin moest werken dus ging ik maar fietsen. Gripper had een route gepost die ik niet helemaal gevolgd heb, maar wel deels. Uiteindelijk 4 keer de amerongse berg over als goedmakertje van de vorige keer, al was de laatste keer wel vloekend :P Toch maar goed dat ik die klimclassic over heb geslagen.

Koerheuvel staat op het lijstje!
Na al dat gemopper over je fietsprestaties van dit jaar mag ook wel eens gezegd worden: goed bezig kanoboy!

Maar denk nu niet dat je met maar 1 fatsoenlijke rit je seizoen goedmaakt hè :{
Mijn foto's op Flickr!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:22:55 #98
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126311443
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:08 schreef eentwee het volgende:
Kan je wel een keer rondrijden daar zodat je niet verkeerd rijdt. :)
Dat bood Grip ook al aan ja. Al weet ik niet of jullie wel zin hebben om een minuut of wat boven aan elke berg te wachten :P Maar 't lijkt mij wel gezellig. Misschien dat ik zondagochtend nog een rondje ga doen.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:23:28 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126311477
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:22 schreef Gripper het volgende:

[..]

Na al dat gemopper over je fietsprestaties van dit jaar mag ook wel eens gezegd worden: goed bezig kanoboy!

Maar denk nu niet dat je met 1 fatsoenlijke rit je seizoen goedmaakt hè :}
Dit is de tweede rit, de eerste was met MarcoD tijdens de rvnh. maw, mijn seizoen is weer goed *O*
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:26:48 #100
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_126311623
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:00 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Held! Dat is idd een super broekje. Welk shirt heb je gescoord? En waar heb je die schoenen kunnen scoren?

Mooi, kan ik weer eten. Voel me wel verplicht om voor jou te koken ;)
De zwarte versie van de rode die jij mij verkocht hebt. Die schoenen heb ik bij mantel gekocht
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')