quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef BB-King het volgende:
Pfff wat mij vanochtend weer is overkomen.
De FOK! bons gekregen
1. Dat heb ik niet!quote:
ik kan beter indiaans dan jijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ONZIN....dat zegt hij helemaal niet! Hij zegt dat hij een liedje gaat zingen.
Doe eens uitloggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ga eens spotten met jullie hollywoodrotzooi!
Op voorwaarde dat je me die afbeelding van die eend met de tekst sanasoufi is een stomme hoer geeft.quote:
watquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat je me die afbeelding van die eend met de tekst sanasoufi is een stomme hoer geeft.
Laat maar ik heb hem al:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
wat
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ik heb er nog ondertussen één voor je gemaakt. Is ie zo een beetje naar je zin schat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Laat maar ik heb hem al:
[ afbeelding ]
bedankt! wie is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb er nog ondertussen één voor je gemaakt. Is ie zo een beetje naar je zin schat?
[ afbeelding ]
De vrouw van Donald, dombo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord. maakt ook niets uit.
nee! ik vind het niet kunnen! als je zo doorgaat zet ik ondertitels neer bij een scene van megan fox ofzoquote:
veranderende relaties van verhalen ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wat betekent badalte rishton ki dastaan dan?
lang gezocht? hoe dan ook ik ga er nu naar kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
veranderende relaties van verhalen ofzo
ik was eten, slehte serie is dat ik zou niet kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
lang gezocht? hoe dan ook ik ga er nu naar kijken.
nee het is juist leuk!!!! denk je dat ani nog leeft?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:04 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ik was eten, slehte serie is dat ik zou niet kijken
geloof je zn vrouw niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee het is juist leuk!!!! denk je dat ani nog leeft?
Tip aan sanasoufiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! ik vind het niet kunnen! als je zo doorgaat zet ik ondertitels neer bij een scene van megan fox
whaha lol wat een sukkel xDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:46 schreef Kesefkesef het volgende:
ahahahah rodawa is een Bakrichod haahahah
Je bent een taaie Kesef.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je bent een taaie Kesef.
Gelukkig heb ik een list bedacht.
De list
Sorry sanasoufi maar het is ieder voor zich!
Hij was leuk!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niemand gaat dit kijken
shamelesselfbump
http://www.grapheine.com/(...)8cb4bdb053d7c17.htmlquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij was leuk!
Kijk uit naar je volgende bijdrage.
klinkt sarcastischquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij was leuk!
Kijk uit naar je volgende bijdrage.
leugenaar, geef toe hij is baggerslecht!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:07 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
spatieloos![]()
Nee flauw, hij is goed hoor.
Oke, het is baggerslecht!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
leugenaar, geef toe hij is baggerslecht!
Klo****k... ..deze is wel écht baggerslecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://www.grapheine.com/(...)de0b3440954208a.html
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:21 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Klo****k... ..deze is wel écht baggerslecht.
The final battlequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
http://www.grapheine.com/(...)8cb4bdb053d7c17.html
Nee, dat is HELENquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:04 schreef Gwniemand het volgende:
http://www.grapheine.com/(...)69859e99041d498.html
Sanasoufi doet een afscheidsdansje
Dat is Mehmood verkleed als een vrouw. Mehmood is al heel lang overleden dus graag niet spotten met hem. Overigens Dilip zei juist dat die haar leuk vind.quote:
Die is best grappigquote:
heb je een screenshot of iets? ik zie dit topic nu pas en ben heel nieuwschierig waar jullie het over hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:58 schreef BB-King het volgende:
Dit topic moet vol mensen, waar blijven de inzendingen?
Edit; laat maar de site ligt eruit.![]()
Ze doen het weer dus veel plezier met het bekijken van mijn hilarische creaties.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
heb je een screenshot of iets? ik zie dit topic nu pas en ben heel nieuwschierig waar jullie het over hebben
Waarschuwing voor alle mooie FOK! dames die geen kloon betreffen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:30 schreef BB-King het volgende:
FOK!hosselaar deel 2
Komop mensen, waar blijven de inzendingen!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:38 schreef BB-King het volgende:
FOK! groupies
Je moet soms weleens hard zijn want anders heb je echt geen moment rust.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarschuwing voor alle mooie FOK! dames die geen kloon betreffen.
FOK! mod chantage
Zulke PMs hoef je dus niet te pikken ja!
Gelukkig niet nee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |