de persoon achter dat account slaat echt helemaal door,b wat is die misplaatst brutaal bezig zeg. Van alles aan info eisen van de politie, mafklapper.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/332606929778135040
Ik las het op twitter JulianRubenNL

de moeder zei wel er altijd bang voor te zijn geweest. Misschien heeft vader eea toch niet helemaal lekker verwerkt. Dat zij hoopte op toezicht door jeugdzorg bij de bezoeken dit te voorkomen ofzo? [/speculatie]quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou kunnen, ze hebben jeugdzorg er immers niet voor niets bijgehaald, maar dan nog rijmt het niet met het doen verdwijnen van je kinderen voor je zelfmoord pleegt.

Er zal vast een reden zijn dat moeder er bang voor was. Misschien was vader ook op psychisch vlak niet helemaal in orde? Borderliner? Psychotisch? Geen idee?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de moeder zei wel er altijd bang voor te zijn geweest. Misschien heeft vader eea toch niet helemaal lekker verwerkt. Dat zij hoopte op toezicht door jeugdzorg bij de bezoeken dit te voorkomen ofzo? [/speculatie]

Haha, volgens mij gewoon een 15jarig gastje die zich nu opeens "groot" voelt. De vragen die die stelt krijgt ie toch geen antwoord op. De politie brengt zelf wel iets naar buiten als hun denken dat het juist is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de persoon achter dat account slaat echt helemaal door,b wat is die misplaatst brutaal bezig zeg. Van alles aan info eisen van de politie, mafklapper.

quote:

de meeste zijn gewoon theorieën wat er gebeurd zou kunnen zijn, ga gewoon weg als je daar niet tegen kunt want je weet dat dat in elke NWS-reeks gebeurt waar iets dergelijks besproken wordt
 de meeste zijn gewoon theorieën wat er gebeurd zou kunnen zijn, ga gewoon weg als je daar niet tegen kunt want je weet dat dat in elke NWS-reeks gebeurt waar iets dergelijks besproken wordt

Zou me niets verbazen als een Micha Kat, Wim Dankbaar of "Martin Vrijland" of vergelijkbaar type die twitter geopend heeft, het is iig overduidelijk geen bekende van de familie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de persoon achter dat account slaat echt helemaal door,b wat is die misplaatst brutaal bezig zeg. Van alles aan info eisen van de politie, mafklapper.

het engst is nog wel het account webwinkelplezier oid, dat mensen met logische kritische noten nog net niet aan het lynchen isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als een Micha Kat, Wim Dankbaar of "Martin Vrijland" of vergelijkbaar type die twitter geopend heeft, het is iig overduidelijk geen bekende van de familie.

Er worden hier theorieën gepost enkel gebaseerd op aannames. Ze slaan compleet nergens opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:04 schreef Doodloper het volgende:
altijd dat eeuwige gehaat op speculatiesde meeste zijn gewoon theorieën wat er gebeurd zou kunnen zijn, ga gewoon weg als je daar niet tegen kunt want je weet dat dat in elke NWS-reeks gebeurt waar iets dergelijks besproken wordt

Een ex van voor Iris, waarmee hij nu nog goed contact had en waar hij langs ging als hij de jongens had?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat rijmt niet met het feit dat de jongens daar wel eens in het Bunderbos speelden.

Dat weet je niet zeker. Het zou best zo kunnen zijn. Hij zal niet de eerste persoon zijn die na een verbroken relatie weer contact heeft met een eerdere partner, of zelfs tijdens de tweede relatie altijd contact heeft gehouden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat rijmt niet met het feit dat de jongens daar wel eens in het Bunderbos speelden.

Inderdaad, want van speculatie gaan die kinderen dood, als ze dat nog niet zijn!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:13 schreef 1-0-8 het volgende:
Allemaal wannabe Sherlocks hier. Lekker fact free aanames doen en daar dan theorietjes aan verbinden. Vrij zinloos. Het gaat hier om echte kinderen, niet om een spelletje Cluedo.

quote:Vader broertjes ontspoorde
door Mike Muller en Chris Ververs
UTRECHT -
Een recente uitspraak van de rechter lijkt fatale gevolgen te hebben voor de nog altijd vermiste broertjes Ruben (9) en Julian (7) uit Zeist. Volgens bronnen in de directe omgeving van vader Jeroen Denis (38) zou een versoberde omgangsregeling de bodem onder zijn bestaan hebben weggeslagen, waarna hij het leven niet meer zag zitten en zichzelf verhing.

Dat zou dan dus het motief zijn....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:51 schreef computergirl het volgende:
Weet niet of deze al gepost was
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_ontspoorde__.html
[..]
 Misschien zijn de kinderen wel bij een ouder stel  (in DE) achter gelaten die geen tv hebben en niks weten van dit alles??  (laatste sprankje hoop, vergezocht, ik weet het)
  Misschien zijn de kinderen wel bij een ouder stel  (in DE) achter gelaten die geen tv hebben en niks weten van dit alles??  (laatste sprankje hoop, vergezocht, ik weet het)

De moeder zei op Facebook dat ze hier ook altijd bang voor is geweest.. (zo'n familiedrama dus).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:51 schreef computergirl het volgende:
Weet niet of deze al gepost was
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_ontspoorde__.html
[..]

Ik denk dat die oude mensen in dat geval wel naar de politie zouden gaan, maar ook ik hoop op een onmogelijke wending.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:34 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dat zou dan dus het motief zijn....Misschien zijn de kinderen wel bij een ouder stel (in DE) achter gelaten die geen tv hebben en niks weten van dit alles?? (laatste sprankje hoop, vergezocht, ik weet het)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |