Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Dit is toch echt wel dezelfde zaak toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
In die zaak was toch iemand in een auto gevonden?
Ja, echt raaaaaaaarrrrr dat je bijv. het huis van je zus even aanprijst op je Facebook!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef Bayswater het volgende:
Vreemd trouwens dat de moeder een huis op facebook laat staan dat te koop is dat volgens mij van heel iemand anders is gezien de grote trouwfoto en een babykamer.
Met zoveel media aandacht zou ik dat even verwijderen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, echt raaaaaaaarrrrr dat je bijv. het huis van je zus even aanprijst op je Facebook!
Ze zal wel wat belangrijkers aan d'r hoofd hebben..quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Met zoveel media aandacht zou ik dat even verwijderen.
Ach, als ze toch al momenteel post op facebook is het een kleine moeite.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze zal wel wat belangrijkers aan d'r hoofd hebben..
Nou, als jij dat vindt, stuur haar een berichtje erover hoe raar het is dat ze één klein kloteberichtje op haar Facebook niet even prive zet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ach, als ze toch al momenteel post op facebook is het een kleine moeite.
ach, meer aandacht voor het huis hequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Met zoveel media aandacht zou ik dat even verwijderen.
Mensen posten wel vaker een te koop staand huis van een bekende op FB of LinkedIn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef Bayswater het volgende:
Vreemd trouwens dat de moeder een huis op facebook laat staan dat te koop is dat volgens mij van heel iemand anders is gezien de grote trouwfoto en een babykamer.
maak je niet druk om de kleine dingen des levensquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ach, als ze toch al momenteel post op facebook is het een kleine moeite.
ze heeft van de week wel een heleboel andere foto's verwijderd...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze zal wel wat belangrijkers aan d'r hoofd hebben..
Ze zullen het nodig hebben want is ergens in 2008 gekocht.quote:
Daar was toch iemand in een (uitgebrande?) auto gevonden, in de buurt van waar die advocaat woonde? En de advocaat zelf was het niet...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is toch echt wel dezelfde zaak toch?
Ik bedoel, ik heb het druk gehad en niet veel kunnen volgen afgelopen dagen...
Zit ik nu zo mis?
o, dan laat maar, had er verder niet naar gekekenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ze zullen het nodig hebben want is ergens in 2008 gekocht.
Verrek joh, ik heb vanwege drukke werkzaamheden de zaken aan elkaar gekoppeld... (ook geen tv gezien zeker 4 dagen)...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Daar was toch iemand in een (uitgebrande?) auto gevonden, in de buurt van waar die advocaat woonde? En de advocaat zelf was het niet...
http://www.omroepbrabant.(...)+Marcel+Senders.aspx
Geeft niet, maar ik ging zelf ook even twijfelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verrek joh, ik heb vanwege drukke werkzaamheden de zaken aan elkaar gekoppeld... (ook geen tv gezien zeker 4 dagen)...
Moet even teruglezen wrs...
Heb hem in de OP gezet, samen met de tijdlijn van RTLquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef Leandra het volgende:
Linkje naar de tijdlijn nog een keer:
http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/
Ja, gek, heb mijn tab, krijg allerlei nieuws binnen en heb het dus aan elkaar gekoppeld...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Geeft niet, maar ik ging zelf ook even twijfelen
quote:DONDERDAG
20.30 uur: De politie vindt het burgerinitatief prijzenswaardig, zegt een woordvoerder tegen RTV Utrecht, maar hij vindt het niet verstandig om in het donker door het gebied te lopen. Daarbij zouden de zoekende burgers mogelijke sporen kunnen verstoren. De polite gaat in ieder geval poolshoogte nemen.
18:41 uur: Via Facebook heeft een inwoner van Utrechtse Heuvelrug een oproep gedaan om te zoeken in het Doornse Gat. De bedoeling is dat burgers zich verzamelen om 20 uur op de parkeerplaats bij het Doornse Gat en dan samen het bos inlopen voor een zoekactie.
Is inderdaad niet slim om dat in het donker te doen.... en van die sporen, daar geef ik hem ook gelijk in...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:36 schreef Crazy-M het volgende:
Op de site van de liveblog uit Utrecht:
[..]
mooiquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Heb hem in de OP gezet, samen met de tijdlijn van RTL
en vergeet je nog de weg langs rhenenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:10 schreef Doodloper het volgende:
http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/
om 20.00 worden de jongens in Vleuten (Utrecht) voor het laatst gezien
om 22.15 wordt er in Neerbeek (Limburg) getankt
om 08.00 volgende ochtend wordt vader Jeroen gevonden in het Doornse Gat (ook vlak bij Utrecht)
Dus ze rijden vanuit Vleuten naar Limburg om te tanken en dan weer terug richting Utrecht?
Oja, scherp.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en vergeet je nog de weg langs rhenen
Klopt ja... en van Neerbeek naar de Rijnbrug in Rhenen is 1 uur en 27 minuten rijden, dus als je om 22.15 tankt in Neerbeek dan zou je om 23.42 in Rhenen kunnen zijn. Maar ze waren daar pas 2 uur later (om 01.40) dus je mist sowieso 2 uur...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:15 schreef flugeltje het volgende:
Die route is toch helemaal niet logisch? Waarom eerst die richting uitgaan en vervolgens weer helemaal terugrijden? Wat is er gebeurd in de omgeving van Limburg?
Ze zouden toch naar Belgie op vakantie gaan. Dan is limburg wel logisch.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:15 schreef flugeltje het volgende:
Die route is toch helemaal niet logisch? Waarom eerst die richting uitgaan en vervolgens weer helemaal terugrijden? Wat is er gebeurd in de omgeving van Limburg?
Op vakantie gaan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:17 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze zouden toch naar Belgie op vakantie gaan. Dan is limburg wel logisch.
Dat had de vader aan de moeder verteld.quote:
Ik snap wel dat ze een correct antwoord willen geven maar ze hadden dit gelijk moeten verbieden.quote:20.30 uur: De politie vindt het burgerinitatief prijzenswaardig, zegt een woordvoerder tegen RTV Utrecht, maar hij vindt het niet verstandig om in het donker door het gebied te lopen. Daarbij zouden de zoekende burgers mogelijke sporen kunnen verstoren. De polite gaat in ieder geval poolshoogte nemen.
O, okee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat had de vader aan de moeder verteld.
De reis er naartoe geloof ik wel, maar waarom zo abrupt omkeren? Als hij ze om wilde brengen had hij dat ook thuis al kunnen doen... Het tanken is het verste punt, ik kan me dus voorstellen dat hij eerst verder is gereden, dat er toen iets is gebeurd en hij rechtsomkeer heeft gemaakt. Dat ze in die bunderbossen gezocht hebben suggereert dat de politie ook die kant in denkt...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:17 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze zouden toch naar Belgie op vakantie gaan. Dan is limburg wel logisch.
En waarom dan tanken bij de Tinq in Neerbeek terwijl dat langs een stukje snelweg richting Duitsland is (als je naar België gaat of er vandaan komt dan kom je daar niet langs) terwijl er in België ook (onbemande) tankstations zijn en er in Limburg rond die plek ook meerdere (onbemande) tankstations liggen waar je ook zou kunnen tanken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De reis er naartoe geloof ik wel, maar waarom zo abrupt omkeren? Als hij ze om wilde brengen had hij dat ook thuis al kunnen doen... Het tanken is het verste punt, ik kan me dus voorstellen dat hij eerst verder is gereden, dat er toen iets is gebeurd en hij rechtsomkeer heeft gemaakt. Dat ze in die bunderbossen gezocht hebben suggereert dat de politie ook die kant in denkt...
Maar stel dat hij ze daar ergens heeft omgebracht, waarom dan helemaal terugrijden naar Doorn voor je er zelf een eind aan maakt?
Al zou een verklaring hiervoor kunnen zijn;quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De reis er naartoe geloof ik wel, maar waarom zo abrupt omkeren? Als hij ze om wilde brengen had hij dat ook thuis al kunnen doen... Het tanken is het verste punt, ik kan me dus voorstellen dat hij eerst verder is gereden, dat er toen iets is gebeurd en hij rechtsomkeer heeft gemaakt. Dat ze in die bunderbossen gezocht hebben suggereert dat de politie ook die kant in denkt...
Maar stel dat hij ze daar ergens heeft omgebracht, waarom dan helemaal terugrijden naar Doorn voor je er zelf een eind aan maakt?
Hij zou naar België op vakantie gaan een paar dagen dacht ik, maar dat tanken is wel hét bewijs dat hij in ieder geval via Neerbeek is gegaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef Xeanor het volgende:
Ze zouden zelfs nog half België kunnen doorzoeken als je die tijdlijn ziet... dat hij heeft getankt in Neerbeek is ook echt de enige reden dat ze uberhaupt weten dat hij naar het zuiden is geweest of niet?
En daarna is hij met de auto verder gereden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef Wessell het volgende:
ik denk nog steeds dat die zijn kinderen vergast heeft in de auto,en ze daarna heeft gedumpt in de rivier,en dat binnenkort het nieuws komt dat een visser ze ontdekt
Om 22.15 uur in Neerbeekquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef Leandra het volgende:
Er mist geen 2 uur, er mist ruim 1,5 uur tussen Neerbeek en Rhenen, uitgaande van de snelste route.
Dat laat sporen na in die auto.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef Wessell het volgende:
ik denk nog steeds dat die zijn kinderen vergast heeft in de auto,en ze daarna heeft gedumpt in de rivier,en dat binnenkort het nieuws komt dat een visser ze ontdekt
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-vermiste-broertjes/quote:Vandaag bleek uit gegevens van een mobiele kentekenscanner dat de auto van de vader over die brug op de N233 in Rhenen heeft gereden.
De eigenaar van de scanner had naar aanleiding van de vermissing van de broertjes besloten de gescande kentekens te bekijken. Het kenteken van de vader, 08-NT-BV, bleek er bij te zitten.
Het kan een optie zijn,ik kan er ook volledig naast zitten,daarnaast ben ik benieuwd of ze nog wat met de sectie op het lichaam van de dode vader een stap dichterbij komen! heeft die bv drugs gebruikt,of was die onder invloedquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarna is hij met de auto verder gereden?
En dat is allemaal in die ontbrekende ruim 1,5 uur gebeurd?
Gekke is dat ik zo'n appje heb en die kent Neerbeek niet blijkbaar...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef Leandra het volgende:
Er mist geen 2 uur, er mist ruim 1,5 uur tussen Neerbeek en Rhenen, uitgaande van de snelste route.
Het is niet bekend hoeveel benzine hij getankt heeft....quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:44 schreef CafeRoker het volgende:
Ze hebben die auto toch gevonden nietwaar? Aan de tankinhoud kunnen ze zien of hij wel of niet nog belgie ingereden is.
Niet bij ons, maar ze weten de prijs per liter op die dag en ze weten hoeveel euro aan brandstof hij getankt heeft, dan is die som niet zo lastig dus ik neem aan dat de politie dat zelf ook wel weet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Het is niet bekend hoeveel benzine hij getankt heeft....
Denk je nu echt dat ze dat niet aan de hand van z'n pintransactie kunnen herleiden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Het is niet bekend hoeveel benzine hij getankt heeft....
Ja, maar een gas in de auto laat sporen na.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef Wessell het volgende:
[..]
er zijn alleen spulletjes gevonden van de kinderen in de auto toch?
Oke!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar een gas in de auto laat sporen na.
Maar dan moet je toch ook weten hoeveel er nog in zijn tank zat? Was ie zo goed als leeg toen ie ging tanken? Heeft ie hem halfvol getankt? 3 kwartvol? Zonder te weten hoeveel er in zat vóór ie ging tanken kan je weinig uitrekenen lijkt mij?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ze dat niet aan de hand van z'n pintransactie kunnen herleiden?
En lijkt me dat de kinderen wel tegen hadden gestribbeld dan, zelfs al zaten ze vastgebonden of weetikwat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar een gas in de auto laat sporen na.
Sws een probleem, twee kinderen, hij moet ze iig gedrogeerd hebben, denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En lijkt me dat de kinderen wel tegen hadden gestribbeld dan, zelfs al zaten ze vastgebonden of weetikwat.
Of ze waren al out geslagen oid.
Maarja, volgens mij is het ook heel zo eenvoudig niet om koolstofmonooxide in je auto te krijgen, en als je zo aan het voorbereiden bent (want als je onderweg van iemand af wil dan denk je niet 'oh ik laat hem wel stikken in CO') dan kies je wel voor makkelijkere manieren lijkt me?
Dat wist ik niet neequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk je niet dat het gas wordt geabsorbeerd door stoffen in de auto dan?
Dat klopt, maar ik denk dat je het andersom moet zien. 'Er zit nog xx liter in, dus hij kan niet verder dan daar en daar geweest zijn' een tank kan niet voller dan vol zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch ook weten hoeveel er nog in zijn tank zat? Was ie zo goed als leeg toen ie ging tanken? Heeft ie hem halfvol getankt? 3 kwartvol? Zonder te weten hoeveel er in zat vóór ie ging tanken kan je weinig uitrekenen lijkt mij?
HOE ze om het leven zijn gekomen misschien niet echt, maar wel WAAR dat is gebeurd, dan heb je in ieder geval zekerheid...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Xeanor het volgende:
Is het zo relevant hoe die jongetjes om het leven zijn gekomen dan?
Feit blijft dat je er wel van uit kunt gaan dat ze om het leven zijn gebracht.
het zou nog afschuwelijker zijn als die ze ergens levend heeft begraven onder invloed van drank of drugsquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef Doodloper het volgende:
[..]
HOE ze om het leven zijn gekomen misschien niet echt, maar wel WAAR dat is gebeurd, dan heb je in ieder geval zekerheid...
Alles kan relevant zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Xeanor het volgende:
Is het zo relevant hoe die jongetjes om het leven zijn gekomen dan?
Feit blijft dat je er wel van uit kunt gaan dat ze om het leven zijn gebracht.
true... en ik kan me voorstellen dat de moeder ook wel graag weet hoe en wat er allemaal precies is gebeurd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef Wessell het volgende:
[..]
het zou nog afschuwelijker zijn als die ze ergens levend heeft begraven onder invloed van drank of drugs
Wat gaat die vrouw nu door een helquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef Doodloper het volgende:
[..]
true... en ik kan me voorstellen dat de moeder ook wel graag weet hoe en wat er allemaal precies is gebeurd.
Zou je niet zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef Doodloper het volgende:
[..]
true... en ik kan me voorstellen dat de moeder ook wel graag weet hoe en wat er allemaal precies is gebeurd.
Ik was in eerste instantie uitgegaan van Rhenen zelf, en dan kwam de ANWB routeplanner met een aankomst in Rhenen om 23.51 uur als je om 22.15 uur in Neerbeek vertrekt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Om 22.15 uur in Neerbeek
Om 01.40 op de Rijnbrug in Rhenen
Vanaf de Tinq in Neerbeek naar de Rijnbrug in Rhenen is volgens Google Maps 1 uur en 27 minuten rijden.
Tussen 22.15 en 01.40 zit 3 uur en 25 minuten. 3 uur en 25 minuten min 1 uur en 27 minuten reistijd is 1 uur en 58 minuten die je mist.
Toch?
tank van een Matiz is 38 liter, gemiddeld verbruik 1:14 op een volle tank komt hij dus 530 km ver ongeveer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:53 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik denk dat je het andersom moet zien. 'Er zit nog xx liter in, dus hij kan niet verder dan daar en daar geweest zijn' een tank kan niet voller dan vol zijn
En als de tank op het moment van tanken niet helemaal vol was klopt bovenstaande niet. Maar heel veel mensen tanken hem wel helemaal vol dus ik denk dat het best een aardige indicatie kan opleveren.
Deze ook NWS / Familiedrama Zoetermeer [Deel 7]quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:01 schreef Xeanor het volgende:
Deed me weer hier aan denken overigens...
http://www.geenstijl.nl/m(...)edrama_op_hyves.html
Echt te sick voor woorden
hij heeft toch gepint daar? Dus ze kunnen dan wel zien voor hoeveel geld hij heeft getankt, én dus voor hoeveel liter (ongeveer)quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tank van een Matiz is 38 liter, gemiddeld verbruik 1:14 op een volle tank komt hij dus 530 km ver ongeveer.
Maar ja, dan nog, hoe vol zat de tank, hoeveel tankte hij...je weet t niet.
De auto heeft een tankinhoud van 45 liter, dus afhankelijk van hoeveel er getankt is kun je in een aantal gevallen wel concluderen of de tank min of meer vol heeft gezeten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch ook weten hoeveel er nog in zijn tank zat? Was ie zo goed als leeg toen ie ging tanken? Heeft ie hem halfvol getankt? 3 kwartvol? Zonder te weten hoeveel er in zat vóór ie ging tanken kan je weinig uitrekenen lijkt mij?
En daarna heeft vader nog 150/175 km zonder brokken gereden? Bijzonder.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef Wessell het volgende:
[..]
het zou nog afschuwelijker zijn als die ze ergens levend heeft begraven onder invloed van drank of drugs
Lekker negatieve insteek heb je, en ook nog zonder reden of aanwijzingen die het onderbouwt...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef TLC het volgende:
Ik ben bang voor die vrouw dat de interesse van de media voor deze zaak na verloop van tijd gaat afzwakken en dan staat die vrouw er vrijwel alleen voorzeker als de politie dit ook in de cold case la gaat schuiven.
Je moet er toch niet aan denken dat over pakweg 300 jaar 2 archeologen 2 lichamen van jongetjes vinden ergens in een verlaten plekje in de Ardennen en dat zij zich dan gaan afvragen wat er zich heeft afgespeeld.
het is geen Matiz... het is een Hyundai Getz...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tank van een Matiz is 38 liter, gemiddeld verbruik 1:14 op een volle tank komt hij dus 530 km ver ongeveer.
Maar ja, dan nog, hoe vol zat de tank, hoeveel tankte hij...je weet t niet.
je verwart negatief met realistisch, en ik heb ook niet mijn berichtje negatief afgesloten, maar dat heb je er maar niet bij gezet hequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lekker negatieve insteek heb je, en ook nog zonder reden of aanwijzingen die het onderbouwt...
ja, dat wel. En hoeveel hij nu nog in z'n tank heeft. Maar ja, z'n tijdschema is ook wat krap. Ardennen, Duitsland, het gebied is groot, bos en waterrijk. Ik krijg toch het idee dat ie niet wilde dat ze ooit gevonden zouden worden...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef PureEvil het volgende:
[..]
hij heeft toch gepint daar? Dus ze kunnen dan wel zien voor hoeveel geld hij heeft getankt, én dus voor hoeveel liter (ongeveer)
Ik weet niet welk appje jij hebt, de ANWB routeplanner gebruik ik gewoon op de laptop, op m'n mobiel waarschijnlijk Google navigatie en in de auto meestal gewoon de navigatie van de auto.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een fucking good for nothing appje, bedoel je dat?
En die heeft volgens de specs een tankinhoud van 45 liter.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
het is geen Matiz... het is een Hyundai Getz...
Dit op de desktop: http://www.zoekplaats.nl/index.php?actie=plaats&zoek=quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet welk appje jij hebt, de ANWB routeplanner gebruik ik gewoon op de laptop, op m'n mobiel waarschijnlijk Google navigatie en in de auto meestal gewoon de navigatie van de auto.
jep...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die heeft volgens de specs een tankinhoud van 45 liter.
http://www.autoweek.nl/kentekencheck?kenteken=08-NT-BV
Het zijn drie 'onderwerpen' waar ik uit luiheid het tweede belachelijke alinea niet weghaalde. Sorry daarvoor. En prima, jij bent geen chagrijnige pessimist maar een goed geďnformeerde realist.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:10 schreef TLC het volgende:
[..]
je verwart negatief met realistisch, en ik heb ook niet mijn berichtje negatief afgesloten, maar dat heb je er maar niet bij gezet he
Is lichtblauwquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
jep...
wat ik ook vreemd vind; er wordt gesproken over een blauwe auto, en op de foto staat een grijze... (wel met het juiste kenteken... )
oh, bedankt! Verkeerde auto idd. toevallig heeft deze Getz ook een verbruik van 1: 14quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
het is geen Matiz... het is een Hyundai Getz...
Ja, dat zag ik vanmiddag ook.... zal wel zo'n zijig grijsblauw kleurtje zijn dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
jep...
wat ik ook vreemd vind; er wordt gesproken over een blauwe auto, en op de foto staat een grijze... (wel met het juiste kenteken... )
watquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:14 schreef opgebaarde het volgende:
We kunnen beter het topic onderwerp veranderen, bijv kanker hier op de politie hoe ze deze zaak hebben verkloot met als subonderwerpen 'alweer', 'houdt het nooit op', 'mensheid is te ziek'
Maar 600 km rijden in 3,5 uur met een Getz gaat niet lukken.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, bedankt! Verkeerde auto idd. toevallig heeft deze Getz ook een verbruik van 1: 14alleen dus een grotere tank. (45 liter) dus komt hij iets verder, net geen 600 km.
En het gebeurt dat kinderen gewoon helemaal niet meer teruggevonden worden... en daar wordt op dit moment ook niet meer actief naar gezocht door politie of leger.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef Doodloper het volgende:
[..]
watwie zie je hier zeiken op de politie dan
?
ik geloof best dat die politie onwijs z'n best doet, maar het lijkt me duidelijk dat indien de zaak nooit wordt opgelost dat de media-aandacht en politie-aandacht op dit moment groter is dan dat hij over een jaar zal zijn.
nee, dat zei ik bij hhet Matiz verhaal alquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar 600 km rijden in 3,5 uur met een Getz gaat niet lukken.....
wat zit je te raaskallen manquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We kunnen beter het topic onderwerp veranderen, bijv kanker hier op de politie hoe ze deze zaak hebben verkloot met als subonderwerpen 'alweer', 'houdt het nooit op', 'mensheid is te ziek'
Maar als er nu nog 30 liter in de tank zit dan weet je dus dat hij max 15 km verbruikt heeft = 15 * 14 = 210km (ruwweg, verbruik schommelt uiteraard) gereden heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar 600 km rijden in 3,5 uur met een Getz gaat niet lukken.....
Dat is gemiddeld 171 km p/u en die Getz heeft een topsnelheid van 164...
Klopt, en met een route tussen de 150 (kortste) en 175 km (snelste) tot de Rijnbrug, daarbij de km's tot Doorn, zou je iig maximum gereden afstanden kunnen bepalen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar als er nu nog 30 liter in de tank zit dan weet je dus dat hij max 15 km verbruikt heeft = 15 * 14 = 210km (ruwweg, verbruik schommelt uiteraard) gereden heeft.
Jij bent hier toch de realist? Dus waarom zouden we ons nu alleen druk maken om deze zaak die ooit heel misschien niet opgelost wordt? Moet ik je herinneren aan de politie die andere zaken verkloot, moorden die nooit worden opgelost of zelfs maar een lijk gevonden wordt en dan justitie die de dader met een werkstrafje naar huis stuurt als het al zo ver komt... Waarom dat negerenquote:
Joh, ik weet niet wat jullie onderlinge probleem is, maar ik geloof niet dat dit topic de plek is om het uit te vechten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij bent hier toch de realist? Dus waarom zouden we ons nu alleen druk maken om deze zaak die ooit heel misschien niet opgelost wordt? Moet ik je herinneren aan de politie die andere zaken verkloot, moorden die nooit worden opgelost of zelfs maar een lijk gevonden wordt en dan justitie die de dader met een werkstrafje naar huis stuurt als het al zo ver komt... Waarom dat negeren
ik snap niet wat je hier precies mee bedoelt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef Leandra het volgende:
of werd hij net niet snel genoeg gevonden en had hij gehoopt op een vroege wandelaar met hond?
je zal daar maar met je kinderen op vakantie zijn en die man vinden...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef Leandra het volgende:
Dit is trouwens wel apart; http://www.recreatiemiddennederland.nl/terreinen/doornse-gat.html
Het is een recreatiegebied, met speeltoestellen en picknicktafels enz.... het is een schoolvakantie en het was de hele week al mooi weer.
Een plek waar je heel snel gevonden wordt dus.... of werd hij net niet snel genoeg gevonden en had hij gehoopt op een vroege wandelaar met hond?
Nou, da tis de vraag nog maar eigenlijk.... want als ik alleen maar dood zou willen dan zou ik me niet op een plek verhangen waar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat mensen wandelen en recreëren, dan zocht ik een stukje bos waar geen speeltoestellen en picknicktafels staan, en dus ook minder mensen komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik snap niet wat je hier precies mee bedoelt?
volgens mij boeide het niet zo veel wanneer hij ontdekt werd, als hij maar dood was, anders zijn er veel betere plekken om je te verstoppen
maar hoeveel mensen ken jij die midden in de nacht speeltoestellen gebruiken of picknicken in een bos waar je na zonsondergang niet meer in mag?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, da tis de vraag nog maar eigenlijk.... want als ik alleen maar dood zou willen dan zou ik me niet op een plek verhangen waar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat mensen wandelen en recreëren, dan zocht ik een stukje bos waar geen speeltoestellen en picknicktafels staan, en dus ook minder mensen komen.
als je zover heen bent dat je zelfmoord wil plegen, denk je daar niet meer over na.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, da tis de vraag nog maar eigenlijk.... want als ik alleen maar dood zou willen dan zou ik me niet op een plek verhangen waar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat mensen wandelen en recreëren, dan zocht ik een stukje bos waar geen speeltoestellen en picknicktafels staan, en dus ook minder mensen komen.
Dus ik vraag me af of het niet een grote schreeuw om aandacht was, en dan zouden de jongens nog best ergens veilig kunnen zitten.
Weet jij hoe laat hij zich verhangen heeft?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:42 schreef Doodloper het volgende:
[..]
maar hoeveel mensen ken jij die midden in de nacht speeltoestellen gebruiken of picknicken in een bos waar je na zonsondergang niet meer in mag?
Ja oké, dat is waar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat hij zich verhangen heeft?
Dat kan hij net zo goed om 07.30 hebben gedaan.
Als je geen zelfmoord wilt plegen maar wel wilt aandachtorgelen dan denk je daar wel over na.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
als je zover heen bent dat je zelfmoord wil plegen, denk je daar niet meer over na.....
Hij wilde misschien wel dat zijn lichaam binnen een bepaalde tijd gevonden zou worden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je geen zelfmoord wilt plegen maar wel wilt aandachtorgelen dan denk je daar wel over na.
Overigens zou ik ook het risico niet willen lopen dat mijn zelfmoord gestoord zou worden door een toevallige passant als ik wel echt zelfmoord zou willen plegen, dan zou ik immers een plek opzoeken waar hoogstwaarschijnlijk niemand komt voor het te laat is.
zou kunnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij wilde misschien wel dat zijn lichaam binnen een bepaalde tijd gevonden zou worden?
Zou dat een rare gedachten zijn?
eenieder hier bekijkt het vanuit zijn/haar oogpunt... en stukje bij beetje komen we erachter dat het nog heel ingewikkeld is...quote:Het is onbegrijpelijk dat mannen zichzelf en(of) hun kinderen om het leven kunnen brengen maar nu gaat het toch wel een stapje verder aangezien die kids een thuis bij hun moeder hadden. En ook nog eens op een andere plaats waar hij ook nog eens naar toe en van weg rijdt... Of denk ik nu vekeerd?
Heeft hij zich verhangen ja?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat hij zich verhangen heeft?
Dat kan hij net zo goed om 07.30 hebben gedaan.
Dat het vaak mannen zijn die zulke gruwelijke dingen doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik weet niet zeker hoe ik je posting moet interpreteren
Klopt niet...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Dat het vaak mannen zijn die zulke gruwelijke dingen doen.
Ja, vrijwel direct na het overlijden verandert het lichaam van kleur.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja oké, dat is waar.
Al zou dat gezien de tijdlijn nog meer vragen oproepen.
Al kunnen ze goed inschatten toch wanneer iemand overleden is? (Via lijkstijfheid en lichaamstemperatuur enzo.)
Ik vind het bericht een beetje vaag. Weten ze dus al zeker dat die vader op die beelden te zien is, of zijn het beelden waarop dat HOPELIJK te zien is?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:51 schreef blanket het volgende:
23:10 uur
De politie heeft beelden gekregen van bewakingscamera's, waaruit blijkt waar de vader van Ruben en Julian in de nacht van maandag op dinsdag heeft gereden. De beelden komen van huizen en bedrijven op de route Rhenen, Amerongen, Leersum. Nader onderzoek moet uitwijzen of de jongens toen nog in de auto zaten. De beelden zijn allemaal gemaakt na 1:40 uur 's nachts.
Bron: http://www.rtl.nl/compone(...)_ruben_en_julian.xml
Maar dan moet er ook weer rekening gehouden wordt met de houding van het lichaam. Hangend, liggend, op de rug, buik, allerlei omstandigheden. Temperatuur doet ook een duit in het zakje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, vrijwel direct na het overlijden verandert het lichaam van kleur.
Lijkstijfheid begint na 1-2 uur en is na 6 uur voltooid; na 72 uur neemt lijkstijfheid weer af.
Ze hebben hopenlijk weer een aanwijzing. Hoe klein dan ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:09 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik vind het bericht een beetje vaag. Weten ze dus al zeker dat die vader op die beelden te zien is, of zijn het beelden waarop dat HOPELIJK te zien is?
Dat verschilt nogal...
In 45% van de gevallen was het kind nog geen jaar oud.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Klopt niet...
64,2 procent van de kinderdoders is vrouw en 35,8 procent man.
Bron
Altijd weer die kutwijven dus. Psychobitches.
Vrouwen hebben er ook een handje van hoor!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Dat het vaak mannen zijn die zulke gruwelijke dingen doen.
Jahoor, over de helft zijn kerels die zulke gruwelijke dingen uitvoeren. Verkrachtingen, mishandelingen, ontvoeringen, moorden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Klopt niet...
64,2 procent van de kinderdoders is vrouw en 35,8 procent man.
Bron
Altijd weer die kutwijven dus. Psychobitches.
Vrouwen zijn met een inhaalslag bezig. Gewoon een kwestie van emancipatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Jahoor, over de helft zijn kerels die zulke gruwelijke dingen uitvoeren. Verkrachtingen, mishandelingen, ontvoeringen, moorden.
met t idee dat zij de kinderen heeft ofzo? Of dat ie daarom bekend was in de omgeving?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef Ireth het volgende:
Elders post er iemand dat er een ex van Jeroen in Beek moet wonen, daar dus waar hij is wezen tanken.
reken maar dat er n heleboel mensen meelezen op alle nieuwsfora, en de tips/hints natrekken...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef Ireth het volgende:
Elders post er iemand dat er een ex van Jeroen in Beek moet wonen, daar dus waar hij is wezen tanken.
Ja geen idee, wist niet of het hier al bekend was (heb niet elk topic gelezen) maar dat zou een mogelijke reden zijn dat ie dus daar in de buurt is geweest. Bezoekje aan zijn ex.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met t idee dat zij de kinderen heeft ofzo? Of dat ie daarom bekend was in de omgeving?
dat is dus iemand die geen contact heeft met de familie...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/332606929778135040
Ik las het op twitter JulianRubenNL
het waren HUN kinderen... denk dat dat issues genoeg zijn...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:35 schreef Leandra het volgende:
Als de kinderen daar vaker in het Bunderbos speelden omdat vader bij die (toenmalige) vriendin op bezoek was, dan is zijn huidige partner dus al minimaal partner # 2 na de scheiding?
Wat zijn je issues mbt je ex dan nog qua willen dwarszitten enz.?
Het waren niet de kinderen van Jeroen en die vrouw in Beek... dus die vrouw in Beek is een verkering van na de scheiding, en inmiddels heeft hij weer een volgende relatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:36 schreef maily het volgende:
[..]
het waren HUN kinderen... denk dat dat issues genoeg zijn...
misschien was hij pissig omdat ze háár achternaam hebben?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het waren niet de kinderen van Jeroen en die vrouw in Beek... dus die vrouw in Beek is een verkering van na de scheiding, en inmiddels heeft hij weer een volgende relatie.
Als je al 2 relaties verder bent, waarom moet je de moeder van je kinderen dan nog gaan dwarszitten?
Lekker, zo'n twitter van geopend door iemand die niet eens weet dat de moeder van de jongens in Zeist woont.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/332606929778135040
Ik las het op twitter JulianRubenNL
Ja? Dat is jaren na dato reden om je kinderen om zeep te helpen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:39 schreef maily het volgende:
[..]
misschien was hij pissig omdat ze háár achternaam hebben?
Zou kunnen, ze hebben jeugdzorg er immers niet voor niets bijgehaald, maar dan nog rijmt het niet met het doen verdwijnen van je kinderen voor je zelfmoord pleegt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef Burdie het volgende:
Juist om de kinderen? Misschien hadden ze wel ruzie over de tijd die de kinderen bij de vader mochten doorbrengen, of over de opvoeding? Alimentatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |