Dat denk ik ook, ik vind hem nu nog te licht. Maar zit zeker potentie in.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef Kopsterk het volgende:
Die Locadia kan nog best een redelijk spitsje worden trouwens.
In ONZ kan je leuk grapjes makenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Valt mee dat hij niet met zijn hand voor zijn mond het interview geeft.
Geen idee, ik kom er nooit. Maar je bent vrij er te posten hoor.quote:
Dan is dus duidelijk dat van Bommel alleen blijft wanneer er defensieve versterking komt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedoel vBommel nu op EL1, duidelijke taal over de verdediging
3dequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig heeft psv de jeugd nog
[ afbeelding ]
Hier kan ik nog wel om lachen....quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig heeft psv de jeugd nog
[ afbeelding ]
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:33:52Inmiddels wel duidelijk dat het jubileumjaar van PSV niet al te soepel verloopt... reageer retweet
Wat een open garagepoort iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:33:52Inmiddels wel duidelijk dat het jubileumjaar van PSV niet al te soepel verloopt... reageer retweet
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voorspelde het vorig seizoen al:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand huilt hoor, wat mij betreft post iedereen hier lekker in dit topic. Ik zie ook helemaal geen Feyenoorders die lopen te janken dat anderen hier posten?
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je het daar over dit topic hebt. Omdat je gewoon heel erg treurig bezig bent. Al een hele tijd. Gewoon dat constante trollen en zuigen. Gefeliciteerd, het is je gelukt. Ik erger me aan je, en meer users met mij.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Leuk, en nu mogen jullie dit in een ander topic bespreken.GGMM doe je taak eens als mod.
Oh wacht...
Er zijn er nog meer, maar geen zin om ze te zoeken.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
Nog 20 minuutjes rust in dit topic voor het vol zit met feestvierende joden die even komen trollen.
Vorig seizoen heb ik al gezegd dat dergelijk beleid nooit vruchtbaar kan zijn in de Nederlandse competitie.quote:
Goede back-up hoor, maar wie staan er dan in de basis?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:41 schreef Doublepain het volgende:
----Locadia
Depay-Bakkali-Narsingh
Is ook een optie
Ja, echt een hypocriete jankbal is dat ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er zijn er nog meer, maar geen zin om ze te zoeken.
Maar hoe kom je erbij dat we dit seizoen 40 miljoen door de plee hebben gegooid?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb ik al gezegd dat dergelijk beleid nooit vruchtbaar kan zijn in de Nederlandse competitie.
Dat Kapi een kneusje is wisten we toch al? Ook nog onjuistheden posten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bakkali wil je 50 wedstrijden laten spelen volgend seizoen? Die jongen kan je nu nog niet in de basisformatie zetten hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:41 schreef Doublepain het volgende:
----Locadia
Depay-Bakkali-Narsingh
Is ook een optie
Goede comeback.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De spelers krijgen geen salaris bij PSV?
Wat heb jij hier te zoeken als je niets interessants te melden hebt en alleen maar mensen weg wil jagen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat Kapi een kneusje is wisten we toch al? Ook nog onjuistheden posten.
Je hebt helemaal gelijk. PSV heeft geen jeugdopleiding en koopt zich suf aan zeer slechte buitenlandse spelers.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb ik al gezegd dat dergelijk beleid nooit vruchtbaar kan zijn in de Nederlandse competitie.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij hier te zoeken als je niets interessants te melden hebt en alleen maar mensen weg wil jagen?
Wat is je punt? Ik bekritiseer het BELEID van PSV. Dat is iets heel anders. In tegenstelling tot GGMM en vele trolls post ik regelmatig in andere topics en kom ik niet bijdehand doen als ze een keer verliezen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet alleen maar buitenlandse spelers.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. PSV heeft geen jeugdopleiding en koopt zich suf aan zeer slechte buitenlandse spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |