Leuk ding hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Bokkepootje het volgende:
@ Klawie, ik rijdt een R6 '99 25 KW
Vandaag voor het eerst fatsoenlijke foto's proberen te maken aan de kust
[ afbeelding ]
voor die ruil ik hem maar al te graagquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik er voor mijn gevoel op achteruit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:06 schreef klawie het volgende:
[..]
voor die ruil ik hem maar al te graag
ik rij sinds 2 weken een Kawasaki zr 7-s alleen ben ik nog steeds aan het wachten tot ik eindelijk op mag rijden
heb jij een vol rijbewijs???????quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:11 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Dan ga ik er voor mijn gevoel op achteruit.
Ben wel blij dattie van mij ook nog geknepen is. De dealer zei maak eerst maar een testritje en dan kan je altijd nog beslissen of je hem op vol vermogen wilt.
Ik kwam beetje geschrokken terug en zei meteen, laat die begrenzing er nog maar even opzitten
Gheghe, ik trok vanmiddag een beetje te enthousiast weg bij het verkeerslicht. Voorwiel van de grondquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:11 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Dan ga ik er voor mijn gevoel op achteruit.
Ben wel blij dattie van mij ook nog geknepen is. De dealer zei maak eerst maar een testritje en dan kan je altijd nog beslissen of je hem op vol vermogen wilt.
Ik kwam beetje geschrokken terug en zei meteen, laat die begrenzing er nog maar even opzitten
Ja, vorig jaar me rijbewijs gehaald ergens in Augustus. val gelukkig nog onder de oude regelingquote:
ik heb hem nog in jan net in de oude regeling gehaald maar omdat ik 18 ben mag ik niet meer als 35 kw rijdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar me rijbewijs gehaald ergens in Augustus. val gelukkig nog onder de oude regeling
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, ik trok vanmiddag een beetje te enthousiast weg bij het verkeerslicht. Voorwiel van de grond
Maak dan de volgende keer een foto van de zonkantquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
Da's al iets beter; je komt er welquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
Alstu! Ben geen topfotograaf
Kom je ook naar de Fok! meet????quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
Alstu! Ben geen topfotograaf
Dan ben ik ook werkenquote:
Ze staat er niet eens op, Casanovaquote:
lol goed zoeken bij de kquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze staat er niet eens op, Casanova
Waarom gekozen voor een 25-fiets als ik mag vragen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo stond tie te koop bij de dealer, en als beginnend motorrijder vind ik het wel lekker om eerst een seizoen op 25 KW te rijdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom gekozen voor een 25-fiets als ik mag vragen?
Ergens vind ik het altijd sneu om een (super)sport bike af te knijpen, ik snap de logica niet zo.quote:
Heb ook vorig jaar zomer mijn papiertje gehaald maar zie het voordeel er niet van in om licht te gaan rijden eerlijk gezegd. Je hebt toch ook zwaar gelest neem ik aan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:24 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Zo stond tie te koop bij de dealer, en als beginnend motorrijder vind ik het wel lekker om eerst een seizoen op 25 KW te rijden
Ik heb inderdaad zwaar gelest. Maar ik vindt het wel prima zo, voel me er goed en vertrouwd opquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ook vorig jaar zomer mijn papiertje gehaald maar zie het voordeel er niet van in om licht te gaan rijden eerlijk gezegd. Je hebt toch ook zwaar gelest neem ik aan?
Vrijwillig begrensd, ik zeg; hulde! en restecpquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:24 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Zo stond tie te koop bij de dealer, en als beginnend motorrijder vind ik het wel lekker om eerst een seizoen op 25 KW te rijden
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrijwillig begrensd, ik zeg; hulde! en restecp
Je bent je bewust van het feit dat je beginner bent, wilt wel een snelle brommer, maar gaat dan bewust effe low power rijden omdat je wilt wennen. Ik kan daar niet meer als lovend over zijn.quote:
Wat SD zegt.quote:
Je bent net zo'n slijmbal bij de vrouwen hier als ieder anderquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrijwillig begrensd, ik zeg; hulde! en restecp
Ja, niet altijd, maar er valt wel wat te verbeteren meestal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Yreal het volgende:
Is er eigenlijk een manier om de remmen van je motor te verbeteren?
Neuh, dat geldt wmb voor elke motorrijder die zo zelfbewust is. Helaas zijn dat er niet veel, vandaar ook die 11- en 25Kw regels voor beginners, omdat de meeste beginners juist de tegenovergestelde mentaliteit hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent net zo'n slijmbal bij de vrouwen hier als ieder ander.
Er is ook helemaal niks mis met 25kWquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, niet altijd, maar er valt wel wat te verbeteren meestal.
[..]
Neuh, dat geldt wmb voor elke motorrijder die zo zelfbewust is. Helaas zijn dat er niet veel, vandaar ook die 11- en 25Kw regels voor beginners, omdat de meeste beginners juist de tegenovergestelde mentaliteit hebben
We zitten nog niet allemaal is in de midlifecrisisquote:
In een midlifecrisis ga je toch juist voor iets snels?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
We zitten nog niet allemaal is in de midlifecrisis
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In een midlifecrisis ga je toch juist voor iets snels?
Harleyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In een midlifecrisis ga je toch juist voor iets snels?
Kawasakiquote:
Uiteindelijk eindigen we allemaal op een Transalp..quote:
quote:
ik heb er al 2 van de eerste generatie gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigen we allemaal op een Transalp..
[..]
Ook jouw tijd komt nog wel.. Misschien als eerste vertenwoordiger van de laatste generatie Transalp?
Daarover gesproken.. Wat vinden jullie hier trouwens van de 'laatste' Transalp?
Te modern, of toch een leuk ding?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het, voor een lichte allroad, best een geinig ding eigenlijk.
Ik vind 'm in 't eggie wel mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Ook jouw tijd komt nog wel.. Misschien als eerste vertenwoordiger van de laatste generatie Transalp?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien het weer niet denk ik zoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:38 schreef BlackLining het volgende:
Zie ik nou nog mensen op MFMM of niet?
[..]
Ja ikkequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:38 schreef BlackLining het volgende:
Zie ik nou nog mensen op MFMM of niet?
Transalp spreekt mij ook heel erg aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je hebt een negatief budget?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:36 schreef yurian het volgende:
[..]
Transalp spreekt mij ook heel erg aan![]()
Maar ik kon niet één vinden binnen mijn budget
quote:
Ik wil toch geen topkoffer en/of iemand achteropquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er zit zelfs een rugsteun op de topkoffer.... het lijkt wel een goldwing
Naast een transalp, had ik meer modellen die me aanspraken (africa twin, tenere, enzo) en de yamaha tdm waarop ik vorige maand heb proefgereden sprong er echt uit voor mijquote:
Beetje appels met peren verhaal; sowieso een Affie en Tenere in dezelfde zin noemen als een TDMquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:57 schreef yurian het volgende:
[..]
Naast een transalp, had ik meer modellen die me aanspraken (africa twin, tenere, enzo) en de yamaha tdm waarop ik vorige maand heb proefgereden sprong er echt uit voor mij
* Gummiebeer mompelt iets met een aap en een gouden ring.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
Polish a turd its still a turdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
* Gummiebeer mompelt iets met een aap en een gouden ring.
Plateuzolen ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:28 schreef Anne het volgende:
Volgens mij ben ik trouwens gegroeid. Ik heb het idee dat ik iets stabieler met de Alp sta als ik stil sta.
Ik heb geen andere motorlaarzen aanquote:
In dat geval heeft er gewoon iemand wat extra rubber onder je zolen geplaktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen andere motorlaarzen aan. Ik heb maar 1 paar.
Of ik ben aangekomen waardoor de Alp nog een stukje naar beneden zakt.
Ze spraken me aan qua uiterlijk, qua rijden heb ik er geen ervaring mee...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje appels met peren verhaal; sowieso een Affie en Tenere in dezelfde zin noemen als een TDM... ga eens op alle 3 rijden, dan weet je wel wat ik bedoel.
En de Alp700 is een injectieding; redelijk storingsgevoelig, schijnt duur te zijn in onderhoud, en minder betrouwbaar als de oude Alpjes..
Ik ben er op begonnen, en ik denk niet dat ik er op ga eindigen. Zeker niet op zo'n nieuw ding, ik vind 'm niet mooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben er op begonnen, en ik denk niet dat ik er op ga eindigen. Zeker niet op zo'n nieuw ding, ik vind 'm niet mooi.Ik ga er niet op rijden, niks voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef Sloggi het volgende:
Die is populair geworden! Snavel en hangtieten (even oneerbiedig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik meteen het grote nadeel. Iedereen rijdt tegenwoordig op een 1150 of een 1200quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:44 schreef yurian het volgende:
[..]
Die is populair geworden! Snavel en hangtieten (even oneerbiedig)
Ik vind'em nicequote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je hebt 2 platte bandenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen andere motorlaarzen aan. Ik heb maar 1 paar.
Of ik ben aangekomen waardoor de Alp nog een stukje naar beneden zakt.
Een AT en Tenere zijn wel effe een heel ander soort motor als een TDM; die laatste is veel meer een asfaltbrommer als de 2 eerstequote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:35 schreef yurian het volgende:
[..]
Ze spraken me aan qua uiterlijk, qua rijden heb ik er geen ervaring mee...
Ik heb alleen maar proefgereden op een aantal TDM's. Africa Twin en Tenere ben ik in mijn zoektocht hier in de buurt (hoge noorden) niet te koop tegengekomen. Transalp wel, maar die waren veelste duur, dus niet aangedrongen op een proefrit...
Daarvoor al eens proefgereden op een diversion 600, een div 900 en een shadow, maar toen was ik nog aan het orienteren...
Maar ik zou er best wel 's op die motoren willen rijden
Ik ga er niet op rijden, niks voor mijquote:
Dat mag ik wel hopenquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:12 schreef Anne het volgende:
Wel grapzaam trouwens..
Teamleider komt kantoor binnen: "Rij jij motor?!" Dus ik zeg ja en daarna vraagt ie nog twee keer "Echt?!"
Hij wil dat overigens ook wel, maar hij mag dat niet van zijn moeder.
Saillant detaill: Hij is 29 jaar. Grinnik..
Ik weet eigenlijk niet eens wat mijn moeder er van vindt. Volgens mij vindt ze het niet erg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]mij ma vond het ook niet leuk maar die is dan nog wel zo verstandig dat ze weet dat dat mij een rotzorg zal wezen en dat ik toch wel motor zou gaan rijden
Mijn rechtervuist op je oog tijdens de meetquote:
Toen ik mijn ouders vertelde dat ik toch echt wel eens op een motor wilde rijden begonnen ze zomaar te steigeren.. *Weet je dat heel zeker? *Je bent kwetsbaar(der) en alle bezwaren kwamen naar boven stijgen.. Eigenwijs als ik ben, mening meegenomen, proefles, smile van oor tot oor en inmiddels al een tijdje in de pocket!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wat mijn moeder er van vindt. Volgens mij vindt ze het niet erg.
Mijn vader moedigde mij juist aan (en wilde zelfs mijn rijlessen betalen mocht het me zelf niet lukken).
Mijn moeder heeft 1x d'r mening gegeven over een auto die ik wilde kopen (niet doen dus) en daar heb ik destijds dus ook niet naar geluisterd. Dus misschien denkt ze ook wel dat het toch geen zin heeft.
Droomde vannacht dat ik over een stuk nieuw asfalt reed, wat net "gelegd" was 2 platte banden dusquote:
CRX zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef Anne het volgende:
Mijn moeder heeft 1x d'r mening gegeven over een auto die ik wilde kopen (niet doen dus)
quote:
Naja, ik vind sport/tour wel echt wat voor mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg nooit 'nooit', maar dan zou ik 2 dezelfde soort brommers hebben, of de AT moet eruit, en dat zie ik niet gebeuren.
Zie je veel hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:12 schreef Anne het volgende:
Wel grapzaam trouwens..
Teamleider komt kantoor binnen: "Rij jij motor?!" Dus ik zeg ja en daarna vraagt ie nog twee keer "Echt?!"
Hij wil dat overigens ook wel, maar hij mag dat niet van zijn moeder.
Saillant detaill: Hij is 29 jaar. Grinnik..
Lekker met je toekomstige buddies boekenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Salatrel het volgende:
op weg naar zoetermeer moest ik trouwens de van brienenoordbrug over... gaat dat kutding net open als ik aan kom rijden... sta ik lekker vooraan de wachten (bovenop de brug vol in de wind......) sta ik opeens ingesloten door de goldwingclub op weg naar een meeting
hey ik ben hier niet de honda rijder hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker met je toekomstige buddies boeken
Dat komt vanzelf welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey ik ben hier niet de honda rijder hoor
Ik ken het hele filmpje daarvan, dan stopt die motorrijder even omdat die auto stil staat, maar ipv achter de auto te gaan staan zettie m langs de kant. Een 10 seconden later komt die auto ineens binnenzeilenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:01 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)atie_april_2013.html
Vanaf 3min damn.
puur om elke dag mee naar werk te knallen. Weer of geen weer.quote:
En een lekker muziekje terwijl u wacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Salatrel het volgende:
op weg naar zoetermeer moest ik trouwens de van brienenoordbrug over... gaat dat kutding net open als ik aan kom rijden... sta ik lekker vooraan de wachten (bovenop de brug vol in de wind......) sta ik opeens ingesloten door de goldwingclub op weg naar een meeting
antiklacht: stond wel gelijk uit de wind
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
puur om elke dag mee naar werk te knallen. Weer of geen weer.
lijkt mij als killometervreter ook wel wat. Maar faack.. Wat zijn ze lelijk.
Ze kan zometeen lachen; ik ga zodadelijk naar beneden om de mijne zodanig krap naast haar auto te zetten dat ze via de bijrijderskant in moet stappen.. zal d'r effe non-verbaal heel duidelijk maken dat we daar niet van gediend zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:43 schreef Salatrel het volgende:
Wacht maar totdat jullie allebei weg zijn dan komt ze speciaal naar buiten om de auto nog dichterbij te zetten
daar moet een foto bijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze kan zometeen lachen; ik ga zodadelijk naar beneden om de mijne zodanig krap naast haar auto te zetten dat ze via de bijrijderskant in moet stappen..
en dan probeert ze toch in te stappen en tikt ze je motor om. Dapper, maar ik zou het risico niet nemen.quote:
Dan moet je er toch wel een heel geweldige douw tegen geven hoor; tis geen brommerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dan probeert ze toch in te stappen en tikt ze je motor om. Dapper, maar ik zou het risico niet nemen.
Niet plassen over mijn oosterse soepslet heah?quote:
Ze mot optyfe, die dikke zeikzeug.quote:
Welke?quote:
Godver, mijn koffiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Salatrel het volgende:
Goldwings blabla la
antiklacht: stond wel gelijk uit de wind
Hebbikniej.quote:
Een hond heeft een baas, en ik heb geen toestemming nodig; mooi vindt ze hem toch niet, maar daar is hij ook niet voorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:55 schreef Sloggi het volgende:
Weet ik, maar ik vroeg me af of je al toestemming hebt van de baas.
Wat rijd ik dan? een Passat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
Transalp is beetje de volkswagen golf, dr is niks mis mee. Het is alleen ook niet echt speciaal. Je ziet ze te vaak langskomen eigenlijk :S
Ja precies, zoals een golfje dus....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat rijd ik dan? een Passat?
En je ziet ze vaak langskomen, omdat veel mensen weten dat het een oerbetrouwbaar degelijk ding is, waar iedereen op kan stappen en mee rijden.
Zeg wilde gij es ffkes uw bakkes houwe jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:24 schreef Sounddragon het volgende:
CBR600 is de Kadeath van motorland![]()
Ze zijn allemaal overgestapt op VAG-brommers dus. De Kadeath's zullen wel te hard roesten ofzo
Goed heahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:27 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Zeg wilde gij es ffkes uw bakkes houwe ja![]()
Eerst al zooi in mn vijver willen gooien, mn oprit als sleutelplaats willen gebruiken en nu bende ook al mn brommert aan het beledigen...
SPOILER: Grote fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kuthok staat daar al minstens een uur met alarmlicht aan geparkeerd
[ Bericht 14% gewijzigd door BlackLining op 10-05-2013 17:36:16 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:08 schreef BlackLining het volgende:
Godver, ik zou eigenlijk hetzelfde moeten doen als SD hier ..en gewoon plek aan de overkant ook echtSPOILER: Grote fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kuthok staat daar al minstens een uur met alarmlicht aan geparkeerd![]()
Wat een bazenactiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi; ze ging net weer weg samen met haar vriendje, en ze zijn dus idd via de bijrijderskant ingestapt; jammer dat ik dat niet kon zien hier vandaan, dat moet een geweldig gezicht zijn geweest.
Gaat jouw koppeling zo zwaar dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:20 schreef lipjes het volgende:
Damn, waaide zojuist alle kanten op.
Maar gelukkig weer veilig thuis.
Begin trouwens eraan te wennen om met 3 vingers te ontkoppelen
Spitstrook was vanmorgen dichtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:39 schreef Yreal het volgende:
Fack wat was het lekker rustig op de weg zeg.
gewoon in de ochtend spits over n470/471 met 120 door kunnen gassen ipv de gebruikelijke 60
Geen idee, vanmiddag was het wel druk op de wegquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
genieten.
alle 14% auto's zullen een verplichte vrije dag hebben gehad
Boh, dat is zuur!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:36 schreef Bokkepootje het volgende:
Rijdt je lekker achter je maatje aan om hem bij te houden, wordt ik gelaserd
Krijg je lekker telefoontje ja de boete word rond de 350 euro....
Rechterhand in bedwang zien te houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Het ging toch al zeker 5 dagen goed
Kilometertje of 40 denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:51 schreef Dekatria het volgende:
350 euro? Hoeveel te hard was dat wel niet?
42 KM Bij inhaal actiequote:
Ook met een Alp kan je 42km/h te hard rijden hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:54 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
42 KM Bij inhaal actie
Wist dat tie snel kon optrekken maar dit had ik niet in de gaten... Snelle motoren
Zo vaak rij ik niet over een woonerfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Ook met een Alp kan je 42km/h te hard rijden hoorKwestie van je verstand erbij houden
das echt balen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:36 schreef Bokkepootje het volgende:
Rijdt je lekker achter je maatje aan om hem bij te houden, wordt ik gelaserd
Krijg je lekker telefoontje ja de boete word rond de 350 euro....
En er de tijd voor nemenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook met een Alp kan je 42km/h te hard rijden hoorKwestie van je verstand erbij houden
Psiesjhquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:45 schreef Dekatria het volgende:
Beetje sturen, gooien en smijten is veel leuker dan hard rijden
Doe maar niet; het leven zonder rijbewijs zuigtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:46 schreef Anne het volgende:
Ik vind hard rijden juist leuker en zou eigenlijk best een snellere brommert willen hebben.
Bij m'n ouders hebben ze zo'n weg die helemaal door de woonwijk kronkelt. In de versnelling laten, nooit boven de 50, ploffende uitlaat, lekker doortrekken in de bocht... blij als een kindquote:
We zitten vlakbij Duitslandquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe maar niet; het leven zonder rijbewijs zuigt
Nou, ik verwacht een klapje de 18e dan. Bluf!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef Yreal het volgende:
Mensen die alleen maar hard rechtdoor kunnen wil ik altijd slaan
Je ouders wonen in Oost?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij m'n ouders hebben ze zo'n weg die helemaal door de woonwijk kronkelt. In de versnelling laten, nooit boven de 50, ploffende uitlaat, lekker doortrekken in de bocht... blij als een kind
"wil"quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht een klapje de 18e dan. Bluf!
Je moet me eerst in halenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef Yreal het volgende:
Mensen die alleen maar hard rechtdoor kunnen wil ik altijd slaan
Ok.. kronkelweggetjes zat though, maar idd-> low revs rijdenquote:
Ik moest lachenquote:
Okej, ik rij achter jou tijdens de rit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef stinkie het volgende:
Zo, eindelijk telefoonhouder eens gemonteerd. Gekocht voor de FZR. En na 2 keer gebruiken de motor weggedaan. Eindelijk plekje gevonden op de soes. Niet ideaal, maar het blijft hopelijk zitten. Anders heeft degene achter me een iPhone 4 te pakken
Het verveelt ook gewoon nooit. Rotondes eenzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok.. kronkelweggetjes zat though, maar idd-> low revs rijden
Ik heb er een paar in de dojo die je inderdaad niet slaat nee. But not for lack of tryingquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een meisje ben?
* Anne swaffelt je in je gezicht.
ook lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb er een paar in de dojo die je inderdaad niet slaat nee. But not for lack of trying
And if so; sla ik wél jongetjesquote:
Een uitdaging meer als er leuke bochtjes in zittenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die rit echt haske saai voor je, maar toch leuk dat je komt.
Saaiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die rit echt haske saai voor je, maar toch leuk dat je komt.
Moet er iemand zijn ketting spannen dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moet er nog een Bahco meegenomen worden?
Ik heb geen idee hoe ik dat ga doen zonder middebokquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet er iemand zijn ketting spannen dan?
Zo'n doorgewinterde motorrijder laat zich toch niet kisten door een middeNbokkie? Ik ken nog wel 3 manieren om het achterwiel los van de grond te krijgen, no problemo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat ga doen zonder middebok
Ik denk dat je eerder dapper dan stoer bedoeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
er bestaan stoere motorrijders en oude motorrijders. stoere oude motorrijders bestaan niet
Ik weet niet of er veel bochtjes in de route zitten! We shall see.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
Saai
Enig idee hoeveel werk het is om dat kreng van mij een bocht te laten maken
Do tell !quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n doorgewinterde motorrijder laat zich toch niet kisten door een middeNbokkie? Ik ken nog wel 3 manieren om het achterwiel los van de grond te krijgen, no problemo.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die hendel rechts hard indrukken tijdens het rijden is in ieder geval één.
Iemand klaar laten staan met een kratje bier, kan die 'm er zo onder schuiven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die hendel rechts hard indrukken tijdens het rijden is in ieder geval één.
aldus de expert op het gebied van schuivenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand klaar laten staan met een kratje bier, kan die 'm er zo onder schuiven.
Ik ben niet de enige hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
aldus de expert op het gebied van schuiven
Ik ben 9 jaar een honkietonkie Nox gewend, dus deze is stil voor mij.quote:
Dat laatste klopt idd. Bij mij voelt het aan als net niet, had beter gekund. Maar voor deze prijs ga ik niet klagen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben trouwens wel erg te spreken over de HJC RPHA10. Lekker licht, sluiting op het vizier zodat hij niet open kan klappen door de wind. En het scharnier/roteermechanisme voor het vizier voelt heel degelijk aan i.t.t. andere HJC helmen.
Na een jaar sloot hij bij mij niet goed meer af, maar er zitten stelschroeven aan de zijkant van je helm.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat laatste klopt idd. Bij mij voelt het aan als net niet, had beter gekund. Maar voor deze prijs ga ik niet klagen.Wel komt het vizier een stukje naar binnen bij de laatste "klik", dus sluit wel goed af.
Al met al ben ik tevreden, een hele vooruitgang tov Nox
Heb ik ook gehad. Prima beginnershelmpje. Stil is ie niet, maar ik rij toch bijna altijd met doppen in.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik heb ook een HJC helm FS 11 , met zonnevizier en zo'n pompje voor de wangkussens.
Stil issie niet echt en het vizier is ook niet echt degelijk
Ik zag idd schroeven en een extra setje schroeven in het zakje. Weet ik nu het nut ervan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na een jaar sloot hij bij mij niet goed meer af, maar er zitten stelschroeven aan de zijkant van je helm.
[..]
Heb ik ook gehad. Prima beginnershelmpje. Stil is ie niet, maar ik rij toch bijna altijd met doppen in.
Die heb ik ook! Geen top kwaliteit helm nee, maar voorlopig voldoet ie nog wel. Wordt volgend jaar wel vervangenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik heb ook een HJC helm FS 11 , met zonnevizier en zo'n pompje voor de wangkussens.
Stil issie niet echt en het vizier is ook niet echt degelijk
Ik wist het ook niet totdat ik mijn probleem voor legde bij de importeurquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zag idd schroeven en een extra setje schroeven in het zakje. Weet ik nu het nut ervan.(* Gummiebeer kijkt vrijwel nooit in gebruiksaanwijzingen
)
En eigenlijk heeft elk zichzelf respecterende motorrijder oordoppen... ik dus weer niet, maar ik ben toch al half doof
Ik neem de moeite niet eens meer. Ze zitten in hun eigen veilige wereld in het koekblik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef lipjes het volgende:
Zojuist in een droge bui op de snelweg
A16, auto bleef maar op de middelste baan rijden en ik wilde hem inhalen.
Was vrij rustig, dus ik ernaast, gas gelijk.
Ik wild en vrolijk zwaaien naar die gozer, keek die me raar aan
Daarna maar een vingertje naar rechts gedaan in de hoop dat die de hint snapte, helaas neit
ik normaal ook niet, maar ik was in een melige buiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet eens meer. Ze zitten in hun eigen veilige wereld in het koekblik.
Dan kan het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, maar ik was in een melige bui
koop je mij motor erbij val je teminste niet opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef lipjes het volgende:
Zit trouwens te twijfelen van welke motorclub ik lid ga worden.
De club bij ons in het dorp heeft wel een erg 50+ gehalte
Motorclub? Ben je 50+ ofzo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef lipjes het volgende:
Zit trouwens te twijfelen van welke motorclub ik lid ga worden.
De club bij ons in het dorp heeft wel een erg 50+ gehalte
zeker een goldwingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef klawie het volgende:
[..]
koop je mij motor erbij val je teminste niet op
Nee maar lijkt me wel gezelligquote:
r6, cbr, gsxr,quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef picodealion het volgende:
Jongens, doe eens wat tips. Een vriend wil voor ~ 3000 een (tweedehands) motor gaan kopen, liefst een beetje een sportief model. Hij zat o.a. Al aan een Kawa Ninja te denken of een BMW R 1100, maar hij heeft meer ideeën nodig.
VTRquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef picodealion het volgende:
Jongens, doe eens wat tips. Een vriend wil voor ~ 3000 een (tweedehands) motor gaan kopen, liefst een beetje een sportief model. Hij zat o.a. Al aan een Kawa Ninja te denken of een BMW R 1100, maar hij heeft meer ideeën nodig.
Honda VTR dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef picodealion het volgende:
Oh hij wil geen suzuki of yamaha. We gaan even plaatjes kijken.
Jammer, voor dat geld rijd je een Busaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef picodealion het volgende:
Ik moest en zou een GSX-R hebben. Op proef gereden en dat was 3x niks, zwaar log ding.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef picodealion het volgende:
Ik snap dat ook nooit zoquote:
Gsxfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef picodealion het volgende:
Goldwingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:31 schreef Anne het volgende:
Zo vreemd is dat toch niet? Ik wist ook niet wat ik moest kopen. Na eerst een choppertje gehad te hebben, wat ik een onding vond, kwam SD dus met een transalp aan.
En eigenlijk achteraf gezien is dat 'm dus ook niet. Oftewel, ik heb 2 en half jaar m'n rijbewijs en weet nog steeds niet wat te kopen.
Ik wil eigenlijk vooral dingen ernaast hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:36 schreef picodealion het volgende:
Ik had echt geen idee. Ik ben voor nu blij met mijn XJ, maar wat ik hierna ga halen weet ik echt nog niet.
Nee, want ik had ook niet echt gedacht mijn motorrijbewijs te halen. Wel altijd gewild, maar mijn ex vond 't maar niks, dus is het in het vergeethoekje terecht gekomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef BlackLining het volgende:
Maar had je ook niet toen je aan je rijbewijs begon al een idee van wat je zou willen gaan kopen?
Zou kunnen hoor, mij is het totaal niet bekend. Al sinds ik mezelf enigszins geinteresseerd heb voor motoren en het motorrijden heb ik de Bandit (een van) de mooiste motor(en) ooit gevonden. Was voor mij al vrij duidelijk wat er moest komen voor ik het rijbwijs hadSterker nog, de Bandit stond al op de stoep ruim voordat het rijbewijs er was
Oh ja, dat had ik ook. Mocht absoluut geen motor rijden van mijn ex. Uitgegaan, motorrijbewijs gehaald en binnen een week wilde ze achteropquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, want ik had ook niet echt gedacht mijn motorrijbewijs te halen. Wel altijd gewild, maar mijn ex vond 't maar niks, dus is het in het vergeethoekje terecht gekomen.
Toen het uitging ben ik vrijwel direct begonnen, maar heb dus nooit naar motoren gekeken. Ik ben meer van "ik zie wel".
datquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik ook. Mocht absoluut geen motor rijden van mijn ex. Uitgegaan, motorrijbewijs gehaald en binnen een week wilde ze achterop
Maar goed, zin er meer dan ik dachtVoor mij niet echt herkenbaar, maar goed. Ik vind wel dat je gewoon een beetje moet rondkijken en jezelf wat orienteren. Tips vragen kan altijd, maar als je door wat motoren bladert kom je er lijkt me op gegeven moment toch een tegen waarbij je denkt "
"?
Hehe, dat heb ik met die V-Stromquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef klawie het volgende:
[..]
datmoment heb ik bij heel veel motoren maar geen daarvan ligt in mij budget
ik vindt de nieuwe v max ge wel dig maar ik schud geen 20k uit me mouw en een lening voor dit soort dingen zie ik niet zittenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik met die V-StromIk blijf daar een zwak voor houden. Maar de Bandit is altijd mijn droommotor geweest, en die tik je voor 1 tot 2k wel op de kop in goede staat
Ja, dat vind ik dan weer verschrikkelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef klawie het volgende:
[ afbeelding ]
dit is toch een geweldig apparaat![]()
Dat zal bij mij sowieso nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef klawie het volgende:
als ik er zo een zo hebben zo ik elke dag met een lach wakker worden
Daarom altijd late dienst nooit voor 12,00 je nest uit hoeven (A)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zal bij mij sowieso nooit gebeuren.
Ochtenden![]()
dat heb ik ook maarjaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zal bij mij sowieso nooit gebeuren.
Ochtenden![]()
Sleuk, voor kleine smurfjes, merkte ik toen ik erop ging zitten;quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef klawie het volgende:
[ afbeelding ]
dit is toch een geweldig apparaat![]()
Ohw had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sleuk, voor kleine smurfjes, merkte ik toen ik erop ging zitten;Vmax
scheelt ik ben niet zo grootquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sleuk, voor kleine smurfjes, merkte ik toen ik erop ging zitten;Vmax
Ik ook niet voor zo'n lomp ding; maar ik zat dik en vet met mijn knieën tegen die luchthappers, en niet een beetje ook.quote:
lijkt een beetje op een er-5quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn droombrommert is- en blijft een;
[ afbeelding ]
En ik begin een Pan steeds mooier te vinden in vergelijking met een K
Ga je mond eens spoelen manquote:
Scheelt; je zal meestal naar het achterlicht kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:10 schreef klawie het volgende:
[..]
en zo`n bouwlamp voorop vind ik ook 10 keer niks
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Scheelt; je zal meestal naar het achterlicht kijken
Dat soort ronde koplampenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:10 schreef klawie het volgende:
[..]
en zo`n bouwlamp voorop vind ik ook 10 keer niks
Izzookleuk, alleen zijn die dingen zo vaak blauwquote:
een geel spuitbusje doet wonderequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Izzookleuk, alleen zijn die dingen zo vaak blauw
Zat even te kijken viel me ook al op ja, maar zoiets is wel gaaf idd ook niet echt een rbw vreter volgens mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Izzookleuk, alleen zijn die dingen zo vaak blauw
Die ruimte is alvast gereserveerd voor als ze hem ooit met een fatsoenlijk blok gaan producerenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:15 schreef klawie het volgende:
bij de zr 7 heb je zoveel ruimte dat je bijna tussen je voorwiel en je voorste kap kan staan
normaal heb ik een antwoord klaar staan maar tis nu laatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die ruimte is alvast gereserveerd voor als ze hem ooit met een fatsoenlijk blok gaan produceren
Geen idee, zal best grote stappen willen maken denk ik, maar is meer een koppelbak, en áls je eens gas geeft, blijft het nog steeds een naked; je bent je meteen bewust van je snelheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Geerd het volgende:
Op zaterdag 11 mei 2013 01:15 schreef Sounddragon het volgende:
Suzuki Advanced Cooling System.quote:
heeft mij kawa ook !!!!!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Suzuki Advanced Cooling System.
Geen koelvloeistof. Alleen olie om te koelen
Dat er elke beurt voor een godsvermogen aan olie in gaatquote:
Daaromquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, zal best grote stappen willen maken denk ik, maar is meer een koppelbak, en áls je eens gas geeft, blijft het nog steeds een naked; je bent je meteen bewust van je snelheid.
Oliequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat er elke beurt voor een godsvermogen aan olie in gaat
Waarschijnlijk ook een sterker blok dan een kvs gekoelde.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
3,6 lquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook een sterker blok dan een kvs gekoelde.
Dan zal hij wel rap warm worden.quote:
Daarom dacht ik dat, word veel warmer zoon blok anders heb je de kvs en olie die koelt.quote:
Mwa, het is wel zo dat die SACS blokken als onverwoestbaar te boek staan. Maar of dat te maken heeft me oliekoeling? Meh. Zult minder snel een warmlopert hebben omdat de zuiger veel beter gekoeld is dan met KVS. En ze hebben nauwelijks elektronica overigens. Geen ingewikkelde ontsteking ook, maar gewoon wasted spark CDI. Gewoon na elke slag vonken in alle cilinders. Minder regelwerk, minder kans op gedonder.quote:
Jeh, dubbele safety; als één van de 2 onder niveau raakt is er niet meteen man overboord. Zal allemaal zijn voor- en nadelen wel hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dat, word veel warmer zoon blok anders heb je de kvs en olie die koelt.
tis denk geen dubbel safety ga maar zonder olie of zonder kv rijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, dubbele safety; als één van de 2 onder niveau raakt is er niet meteen man overboord. Zal allemaal zijn voor- en nadelen wel hebben
En van gietijzer.(toch)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:29 schreef BlackLining het volgende:
Al vind ik wel, voor een naked bike, dat die olie/luchtgekoelde blokken een stuk mooier zijn met die nadrukkelijke koelvinnen rondom
idd water gekoelde blokken zijn voor mietjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:29 schreef BlackLining het volgende:
Al vind ik wel, voor een naked bike, dat die olie/luchtgekoelde blokken een stuk mooier zijn met die nadrukkelijke koelvinnen rondom
Aluminium!quote:
Whehe; meldtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef klawie het volgende:
[..]
idd water gekoelde blokken zijn voor mietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |