Leuk ding hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Bokkepootje het volgende:
@ Klawie, ik rijdt een R6 '99 25 KW
Vandaag voor het eerst fatsoenlijke foto's proberen te maken aan de kust
[ afbeelding ]
voor die ruil ik hem maar al te graagquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik er voor mijn gevoel op achteruit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:06 schreef klawie het volgende:
[..]
voor die ruil ik hem maar al te graag
ik rij sinds 2 weken een Kawasaki zr 7-s alleen ben ik nog steeds aan het wachten tot ik eindelijk op mag rijden
heb jij een vol rijbewijs???????quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:11 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Dan ga ik er voor mijn gevoel op achteruit.
Ben wel blij dattie van mij ook nog geknepen is. De dealer zei maak eerst maar een testritje en dan kan je altijd nog beslissen of je hem op vol vermogen wilt.
Ik kwam beetje geschrokken terug en zei meteen, laat die begrenzing er nog maar even opzitten
Gheghe, ik trok vanmiddag een beetje te enthousiast weg bij het verkeerslicht. Voorwiel van de grondquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:11 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Dan ga ik er voor mijn gevoel op achteruit.
Ben wel blij dattie van mij ook nog geknepen is. De dealer zei maak eerst maar een testritje en dan kan je altijd nog beslissen of je hem op vol vermogen wilt.
Ik kwam beetje geschrokken terug en zei meteen, laat die begrenzing er nog maar even opzitten
Ja, vorig jaar me rijbewijs gehaald ergens in Augustus. val gelukkig nog onder de oude regelingquote:
ik heb hem nog in jan net in de oude regeling gehaald maar omdat ik 18 ben mag ik niet meer als 35 kw rijdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar me rijbewijs gehaald ergens in Augustus. val gelukkig nog onder de oude regeling
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, ik trok vanmiddag een beetje te enthousiast weg bij het verkeerslicht. Voorwiel van de grond
Maak dan de volgende keer een foto van de zonkantquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
Da's al iets beter; je komt er welquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
Alstu! Ben geen topfotograaf
Kom je ook naar de Fok! meet????quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
Alstu! Ben geen topfotograaf
Dan ben ik ook werkenquote:
Ze staat er niet eens op, Casanovaquote:
lol goed zoeken bij de kquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze staat er niet eens op, Casanova
Waarom gekozen voor een 25-fiets als ik mag vragen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo stond tie te koop bij de dealer, en als beginnend motorrijder vind ik het wel lekker om eerst een seizoen op 25 KW te rijdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom gekozen voor een 25-fiets als ik mag vragen?
Ergens vind ik het altijd sneu om een (super)sport bike af te knijpen, ik snap de logica niet zo.quote:
Heb ook vorig jaar zomer mijn papiertje gehaald maar zie het voordeel er niet van in om licht te gaan rijden eerlijk gezegd. Je hebt toch ook zwaar gelest neem ik aan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:24 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Zo stond tie te koop bij de dealer, en als beginnend motorrijder vind ik het wel lekker om eerst een seizoen op 25 KW te rijden
Ik heb inderdaad zwaar gelest. Maar ik vindt het wel prima zo, voel me er goed en vertrouwd opquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ook vorig jaar zomer mijn papiertje gehaald maar zie het voordeel er niet van in om licht te gaan rijden eerlijk gezegd. Je hebt toch ook zwaar gelest neem ik aan?
Vrijwillig begrensd, ik zeg; hulde! en restecpquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:24 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Zo stond tie te koop bij de dealer, en als beginnend motorrijder vind ik het wel lekker om eerst een seizoen op 25 KW te rijden
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrijwillig begrensd, ik zeg; hulde! en restecp
Je bent je bewust van het feit dat je beginner bent, wilt wel een snelle brommer, maar gaat dan bewust effe low power rijden omdat je wilt wennen. Ik kan daar niet meer als lovend over zijn.quote:
Wat SD zegt.quote:
Je bent net zo'n slijmbal bij de vrouwen hier als ieder anderquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrijwillig begrensd, ik zeg; hulde! en restecp
Ja, niet altijd, maar er valt wel wat te verbeteren meestal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Yreal het volgende:
Is er eigenlijk een manier om de remmen van je motor te verbeteren?
Neuh, dat geldt wmb voor elke motorrijder die zo zelfbewust is. Helaas zijn dat er niet veel, vandaar ook die 11- en 25Kw regels voor beginners, omdat de meeste beginners juist de tegenovergestelde mentaliteit hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent net zo'n slijmbal bij de vrouwen hier als ieder ander.
Er is ook helemaal niks mis met 25kWquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, niet altijd, maar er valt wel wat te verbeteren meestal.
[..]
Neuh, dat geldt wmb voor elke motorrijder die zo zelfbewust is. Helaas zijn dat er niet veel, vandaar ook die 11- en 25Kw regels voor beginners, omdat de meeste beginners juist de tegenovergestelde mentaliteit hebben
We zitten nog niet allemaal is in de midlifecrisisquote:
In een midlifecrisis ga je toch juist voor iets snels?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
We zitten nog niet allemaal is in de midlifecrisis
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In een midlifecrisis ga je toch juist voor iets snels?
Harleyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In een midlifecrisis ga je toch juist voor iets snels?
Kawasakiquote:
Uiteindelijk eindigen we allemaal op een Transalp..quote:
quote:
ik heb er al 2 van de eerste generatie gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigen we allemaal op een Transalp..
[..]
Ook jouw tijd komt nog wel.. Misschien als eerste vertenwoordiger van de laatste generatie Transalp?
Daarover gesproken.. Wat vinden jullie hier trouwens van de 'laatste' Transalp?
Te modern, of toch een leuk ding?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het, voor een lichte allroad, best een geinig ding eigenlijk.
Ik vind 'm in 't eggie wel mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Ook jouw tijd komt nog wel.. Misschien als eerste vertenwoordiger van de laatste generatie Transalp?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien het weer niet denk ik zoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:38 schreef BlackLining het volgende:
Zie ik nou nog mensen op MFMM of niet?
[..]
Ja ikkequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:38 schreef BlackLining het volgende:
Zie ik nou nog mensen op MFMM of niet?
Transalp spreekt mij ook heel erg aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je hebt een negatief budget?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:36 schreef yurian het volgende:
[..]
Transalp spreekt mij ook heel erg aan![]()
Maar ik kon niet één vinden binnen mijn budget
quote:
Ik wil toch geen topkoffer en/of iemand achteropquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er zit zelfs een rugsteun op de topkoffer.... het lijkt wel een goldwing
Naast een transalp, had ik meer modellen die me aanspraken (africa twin, tenere, enzo) en de yamaha tdm waarop ik vorige maand heb proefgereden sprong er echt uit voor mijquote:
Beetje appels met peren verhaal; sowieso een Affie en Tenere in dezelfde zin noemen als een TDMquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:57 schreef yurian het volgende:
[..]
Naast een transalp, had ik meer modellen die me aanspraken (africa twin, tenere, enzo) en de yamaha tdm waarop ik vorige maand heb proefgereden sprong er echt uit voor mij
* Gummiebeer mompelt iets met een aap en een gouden ring.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
Polish a turd its still a turdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
* Gummiebeer mompelt iets met een aap en een gouden ring.
Plateuzolen ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:28 schreef Anne het volgende:
Volgens mij ben ik trouwens gegroeid. Ik heb het idee dat ik iets stabieler met de Alp sta als ik stil sta.
Ik heb geen andere motorlaarzen aanquote:
In dat geval heeft er gewoon iemand wat extra rubber onder je zolen geplaktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen andere motorlaarzen aan. Ik heb maar 1 paar.
Of ik ben aangekomen waardoor de Alp nog een stukje naar beneden zakt.
Ze spraken me aan qua uiterlijk, qua rijden heb ik er geen ervaring mee...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje appels met peren verhaal; sowieso een Affie en Tenere in dezelfde zin noemen als een TDM... ga eens op alle 3 rijden, dan weet je wel wat ik bedoel.
En de Alp700 is een injectieding; redelijk storingsgevoelig, schijnt duur te zijn in onderhoud, en minder betrouwbaar als de oude Alpjes..
Ik ben er op begonnen, en ik denk niet dat ik er op ga eindigen. Zeker niet op zo'n nieuw ding, ik vind 'm niet mooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben er op begonnen, en ik denk niet dat ik er op ga eindigen. Zeker niet op zo'n nieuw ding, ik vind 'm niet mooi.Ik ga er niet op rijden, niks voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef Sloggi het volgende:
Die is populair geworden! Snavel en hangtieten (even oneerbiedig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik meteen het grote nadeel. Iedereen rijdt tegenwoordig op een 1150 of een 1200quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:44 schreef yurian het volgende:
[..]
Die is populair geworden! Snavel en hangtieten (even oneerbiedig)
Ik vind'em nicequote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je hebt 2 platte bandenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen andere motorlaarzen aan. Ik heb maar 1 paar.
Of ik ben aangekomen waardoor de Alp nog een stukje naar beneden zakt.
Een AT en Tenere zijn wel effe een heel ander soort motor als een TDM; die laatste is veel meer een asfaltbrommer als de 2 eerstequote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:35 schreef yurian het volgende:
[..]
Ze spraken me aan qua uiterlijk, qua rijden heb ik er geen ervaring mee...
Ik heb alleen maar proefgereden op een aantal TDM's. Africa Twin en Tenere ben ik in mijn zoektocht hier in de buurt (hoge noorden) niet te koop tegengekomen. Transalp wel, maar die waren veelste duur, dus niet aangedrongen op een proefrit...
Daarvoor al eens proefgereden op een diversion 600, een div 900 en een shadow, maar toen was ik nog aan het orienteren...
Maar ik zou er best wel 's op die motoren willen rijden
Ik ga er niet op rijden, niks voor mijquote:
Dat mag ik wel hopenquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:12 schreef Anne het volgende:
Wel grapzaam trouwens..
Teamleider komt kantoor binnen: "Rij jij motor?!" Dus ik zeg ja en daarna vraagt ie nog twee keer "Echt?!"
Hij wil dat overigens ook wel, maar hij mag dat niet van zijn moeder.
Saillant detaill: Hij is 29 jaar. Grinnik..
Ik weet eigenlijk niet eens wat mijn moeder er van vindt. Volgens mij vindt ze het niet erg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]mij ma vond het ook niet leuk maar die is dan nog wel zo verstandig dat ze weet dat dat mij een rotzorg zal wezen en dat ik toch wel motor zou gaan rijden
Mijn rechtervuist op je oog tijdens de meetquote:
Toen ik mijn ouders vertelde dat ik toch echt wel eens op een motor wilde rijden begonnen ze zomaar te steigeren.. *Weet je dat heel zeker? *Je bent kwetsbaar(der) en alle bezwaren kwamen naar boven stijgen.. Eigenwijs als ik ben, mening meegenomen, proefles, smile van oor tot oor en inmiddels al een tijdje in de pocket!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wat mijn moeder er van vindt. Volgens mij vindt ze het niet erg.
Mijn vader moedigde mij juist aan (en wilde zelfs mijn rijlessen betalen mocht het me zelf niet lukken).
Mijn moeder heeft 1x d'r mening gegeven over een auto die ik wilde kopen (niet doen dus) en daar heb ik destijds dus ook niet naar geluisterd. Dus misschien denkt ze ook wel dat het toch geen zin heeft.
Droomde vannacht dat ik over een stuk nieuw asfalt reed, wat net "gelegd" was 2 platte banden dusquote:
CRX zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef Anne het volgende:
Mijn moeder heeft 1x d'r mening gegeven over een auto die ik wilde kopen (niet doen dus)
quote:
Naja, ik vind sport/tour wel echt wat voor mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg nooit 'nooit', maar dan zou ik 2 dezelfde soort brommers hebben, of de AT moet eruit, en dat zie ik niet gebeuren.
Zie je veel hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:12 schreef Anne het volgende:
Wel grapzaam trouwens..
Teamleider komt kantoor binnen: "Rij jij motor?!" Dus ik zeg ja en daarna vraagt ie nog twee keer "Echt?!"
Hij wil dat overigens ook wel, maar hij mag dat niet van zijn moeder.
Saillant detaill: Hij is 29 jaar. Grinnik..
Lekker met je toekomstige buddies boekenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Salatrel het volgende:
op weg naar zoetermeer moest ik trouwens de van brienenoordbrug over... gaat dat kutding net open als ik aan kom rijden... sta ik lekker vooraan de wachten (bovenop de brug vol in de wind......) sta ik opeens ingesloten door de goldwingclub op weg naar een meeting
hey ik ben hier niet de honda rijder hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker met je toekomstige buddies boeken
Dat komt vanzelf welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey ik ben hier niet de honda rijder hoor
Ik ken het hele filmpje daarvan, dan stopt die motorrijder even omdat die auto stil staat, maar ipv achter de auto te gaan staan zettie m langs de kant. Een 10 seconden later komt die auto ineens binnenzeilenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:01 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)atie_april_2013.html
Vanaf 3min damn.
puur om elke dag mee naar werk te knallen. Weer of geen weer.quote:
En een lekker muziekje terwijl u wacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Salatrel het volgende:
op weg naar zoetermeer moest ik trouwens de van brienenoordbrug over... gaat dat kutding net open als ik aan kom rijden... sta ik lekker vooraan de wachten (bovenop de brug vol in de wind......) sta ik opeens ingesloten door de goldwingclub op weg naar een meeting
antiklacht: stond wel gelijk uit de wind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |