Wat een verrassing hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 12:54:22De Boer gaat pleiten voor nieuw contract Boerrigter. Ziet absoluut toekomst voor Derk. Maar die moet zelf ook willen. #groaja reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 12:54:22De Boer gaat pleiten voor nieuw contract Boerrigter. Ziet absoluut toekomst voor Derk. Maar die moet zelf ook willen. #groaja reageer retweet
Ja, nu kan ik Frank ook even niet volgen. Lijkt me toch duidelijk dat Derk geen Ajax materiaal is.quote:
Je hebt dus toch gelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb dit al 2 maanden terug gezegd maar toen was iedereen me nog uit aan het lachen
ik hoor niet bij die iedereenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb dit al 2 maanden terug gezegd maar toen was iedereen me nog uit aan het lachen
Iedereen is overdreven. Er zijn der ook een stel die hem nog een kans wilden geven in de nieuwe voorbereiding...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Boer is zeker nog dronken of niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
Je hebt inderdaad gelijk. Nu lach ik jou niet meer uit maar vooral De Boer en mijzelfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gelijk staat, met laten we zeggen 2-2.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:27 schreef Kopsterk het volgende:
Derk is prima als invaller als je voorstaat.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of gelijk staat, met laten we zeggen 2-2.
Ja okay, hiermee heeft hij echt een hoop credits opgebouwd. Maar over het geheel is hij toch echt te beperkt om bijvoorbeeld niveau Overmars te halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of gelijk staat, met laten we zeggen 2-2.
Had met Daley ook wat met zelfvertrouwen te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]Techniek krijgen is wel wat lastiger dan leren verdedigen helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |