Wat een verrassing hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 12:54:22De Boer gaat pleiten voor nieuw contract Boerrigter. Ziet absoluut toekomst voor Derk. Maar die moet zelf ook willen. #groaja reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 12:54:22De Boer gaat pleiten voor nieuw contract Boerrigter. Ziet absoluut toekomst voor Derk. Maar die moet zelf ook willen. #groaja reageer retweet
Ja, nu kan ik Frank ook even niet volgen. Lijkt me toch duidelijk dat Derk geen Ajax materiaal is.quote:
Je hebt dus toch gelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb dit al 2 maanden terug gezegd maar toen was iedereen me nog uit aan het lachen
ik hoor niet bij die iedereenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb dit al 2 maanden terug gezegd maar toen was iedereen me nog uit aan het lachen
Iedereen is overdreven. Er zijn der ook een stel die hem nog een kans wilden geven in de nieuwe voorbereiding...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Boer is zeker nog dronken of niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
Je hebt inderdaad gelijk. Nu lach ik jou niet meer uit maar vooral De Boer en mijzelfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gelijk staat, met laten we zeggen 2-2.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:27 schreef Kopsterk het volgende:
Derk is prima als invaller als je voorstaat.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of gelijk staat, met laten we zeggen 2-2.
Ja okay, hiermee heeft hij echt een hoop credits opgebouwd. Maar over het geheel is hij toch echt te beperkt om bijvoorbeeld niveau Overmars te halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of gelijk staat, met laten we zeggen 2-2.
Had met Daley ook wat met zelfvertrouwen te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]Techniek krijgen is wel wat lastiger dan leren verdedigen helaas.
...en fysiek. Daley heeft flink aan krachttraining gedaan, waardoor hij zich niet meer zo makkelijk laat wegzetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had met Daley ook wat met zelfvertrouwen te maken.
Lukoki werd je wel vrolijk van?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef Morendo het volgende:
Zolang hij maar nooit meer rechtsbuiten staat. Dat kan mijn voetbalhart niet langer aan.
Nee, en van Sana ook niet. Daarom dient voor die positie absoluut versterking te komen.quote:
Liever kopen dan hurenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:37 schreef SaferSephy het volgende:
hee gents, wat vinden we van de mogelijke komst van verdediger Marc Muniesa en middenvelder Sergi Roberto? Zou, vooral laatstgenoemde, de noodzaak voor bijvoorbeeld een Maher niet minder maken?
Sergi Roberto zou dan toch voor een jaar op huur komen? Dat zou dan een halfjaar acclimatiseren betekenen, een halfjaar presteren en dan weer terug naar Barca. Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:37 schreef SaferSephy het volgende:
hee gents, wat vinden we van de mogelijke komst van verdediger Marc Muniesa en middenvelder Sergi Roberto? Zou, vooral laatstgenoemde, de noodzaak voor bijvoorbeeld een Maher niet minder maken?
Met je eens hoor maar in NL zie ik die niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, en van Sana ook niet. Daarom dient voor die positie absoluut versterking te komen.
Waarom? immers zou het puur zijn om het gat naar de jeugd op te vullen. Ik begreep uit de VI, dat er in de B toch wel een aantal toptalenten lopen (itt de A). Als we 2 jaar kunnen overbruggen zou dat wellicht voldoende zijn, en scheelt een hoop geld en risicoquote:
Muneisa mag transfervrij komen tekenen. Liever een middenvelder kopen dan huren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:37 schreef SaferSephy het volgende:
Om een gat van een jaar op te vullen zou het nog kunnen maar het Ajax business model is natuurlijk gebaseerd op de transfer opbrengsten en die heb je met huurspelers niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Waarom? immers zou het puur zijn om het gat naar de jeugd op te vullen. Ik begreep uit de VI, dat er in de B toch wel een aantal toptalenten lopen (itt de A). Als we 2 jaar kunnen overbruggen zou dat wellicht voldoende zijn, en scheelt een hoop geld en risico
Als je Maher een contract van 4-5 jaar laat tekenen dan zie ik niet in wat voor risico je daarmee loopt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Waarom? immers zou het puur zijn om het gat naar de jeugd op te vullen. Ik begreep uit de VI, dat er in de B toch wel een aantal toptalenten lopen (itt de A). Als we 2 jaar kunnen overbruggen zou dat wellicht voldoende zijn, en scheelt een hoop geld en risico
Is gewoon een betere oplossing en maak je nog winst ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je Maher een contract van 4-5 jaar laat tekenen dan zie ik niet in wat voor risico je daarmee loopt.
Als Maher twee jaar goed speelt wordt hij dan ook gewoon verkocht hoor, heb je ook twee jaar overbrugt naar de jeugd en maak je er nog winst op ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Pietjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:31 schreef tammepiet het volgende:
Wat een genot die Cuenca, in een seizoen Amsterdam maar liefst 1 assist en een leuke actie
Wat een genot, die zure houding tegenover alles wat je niet aanstaat. Verder natuurlijk maar een half seizoen, een blessure en zonder ritme, waarin hij in de minuten die hij maakte toch nog liet zien drie klassen beter te kunnen voetballen dan Derk en Lukoki. Dus ik weet niet wat je nu precies wilt bereiken met al dat gejank op zo'n huurspeler, maar hij heeft weinig fout gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:31 schreef tammepiet het volgende:
Wat een genot die Cuenca, in een seizoen Amsterdam maar liefst 1 assist en een leuke actie
Hij heeft ook niets extra gebracht en dat mag wel gezegd worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat een genot, die zure houding tegenover alles wat je niet aanstaat. Verder natuurlijk maar een half seizoen, een blessure en zonder ritme, waarin hij in de minuten die hij maakte toch nog liet zien drie klassen beter te kunnen voetballen dan Derk en Lukoki. Dus ik weet niet wat je nu precies wilt bereiken met al dat gejank op zo'n huurspeler, maar hij heeft weinig fout gedaan.
Alleen Babel heeft wat gebracht daar, maar dat had ik al voorspeld, dus dat zal niemand hebben verbaasd. Aan de andere kant heeft Cuenca wel duidelijk laten zien erg goed te kunnen voetballen, dus hoe je als Ajacied zo'n rasvoetballer niet bij je club zou willen hebben is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft ook niets extra gebracht en dat mag wel gezegd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |