Dat was een mooie variant maar dat kan alleen als je echt achterin mensen heb staan die 1 op 1 kunnen spelen, nu zijn het eigenlijk meer de backs die inschuiven om het overtal te creërenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:36 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, en als vervolgens de 10 doorschuift als schaduw spits, sta je 1 op 1 in je aanval![]()
True, wellicht is het 4-2-1-3 verouderd, ook gezien de 4 mans middenvelden van de tegenstanders. het 4-1-2-3 lijkt hierin ook beter te werken. Jammer want ik vind échte 10's nog steeds het mooiste om naar te kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was een mooie variant maar dat kan alleen als je echt achterin mensen heb staan die 1 op 1 kunnen spelen, nu zijn het eigenlijk meer de backs die inschuiven om het overtal te creëren
In dit systeem schuiven de twee backs door, dus of dat nu minder aanvallend is weet ik niet. Maakt ook verder niet uit, want zolang Frank trainer is ga je de echte Ajax-10 niet meer zien. En ik moet zeggen dat ik dat ook wel bij dit team vind passen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:30 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
[..]
In de basis wel. Maar in het Ajax met een echte 10, spelen de linker en rechter middenvelders een stuk aanvallender als de meeste punt naar voren systemen. In dit geval schuift 1 van de centrale verdedigers in balbezit namelijk door als zijnde een 4e middenvelder.
Boilesen kan geen 90min lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijdselectie Ajax: Boilesen, Denswil en Sana vervangen Dijks, Veltman en Schone; Cillessen zal keepen
gr gr
Denk dat hij 15/20 minuten mee mag spelen op het eind.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Boilesen kan geen 90min lijkt mij.
Cuencaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijdselectie Ajax: Boilesen, Denswil en Sana vervangen Dijks, Veltman en Schone; Cillessen zal keepen
gr gr
| 1 2 3 4 | Cillessen Rhijn - Alderweireld - Moisander - Blind De Jong ---------Poulsen--------Eriksen Babel--------Sigthorsson----Boerrigter |
Afscheidswedstrijd van Derk?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De boer schijnt zijn opstelling al te hebben gegeven
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De boer schijnt zijn opstelling al te hebben gegeven
[ code verwijderd ]
quote:
Echter past kurk_droog maar 3 wissels toe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:51 schreef Morendo het volgende:
De kampioen heeft recht op vier wissels: zo mag ik dat graag zien.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet met Fischer beginnen?
quote:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 12:54:22De Boer gaat pleiten voor nieuw contract Boerrigter. Ziet absoluut toekomst voor Derk. Maar die moet zelf ook willen. #groaja reageer retweet
ik ben bij deze supporter afquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 12:54:22De Boer gaat pleiten voor nieuw contract Boerrigter. Ziet absoluut toekomst voor Derk. Maar die moet zelf ook willen. #groaja reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |