Serieus antwoord: Nee, ik heb geen rug/schouder/nek klachten. Door de vele jaren die ik heb gezwommen heb ik een sterke rug.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag:
Geen rug, schouder en nekklachten?
Dat wel, maar kan er niet op reageren. Weinig zin dusquote:
Vandaar wat, als ik vragen mag?quote:
Dan is al dat bindweefsel nog lekker stevig, ze hebben nog niet zoveel tijd gehad om te gaan hangen.quote:
Aaaah oké! Maar rond welke leeftijd gaat dit bindweefsel zijn stevigheid verliezen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan is al dat bindweefsel nog lekker stevig, ze hebben nog niet zoveel tijd gehad om te gaan hangen.
Denk dat dat per persoon verschilt, misschien ben jij wel gezegend met heel goede genenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:04 schreef Noemy het volgende:
[..]
Aaaah oké! Maar rond welke leeftijd gaat dit bindweefsel zijn stevigheid verliezen?
Vanwaar je interesse in borsten ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:50 schreef Noemy het volgende:
[..]
Ben net 1 uur lid van deze site, had alle topic's over borsten gelezen en werd verdrietig van alle reacties, die allemaal op 1 ding neerkwamen; grote borsten die niet hangen en niet op koeienuiers lijken, bestaan niet tenzij ze nep zijn. Ik voorspel 0 DM's, aangezien je de eerste week hier geen gebruik van kan maken. Toch lief van je! Kind of
Tip voor de bh's: brastop.comquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef Noemy het volgende:
[..]
Serieus antwoord: Nee, ik heb geen rug/schouder/nek klachten. Door de vele jaren die ik heb gezwommen heb ik een sterke rug.
Mijn BH's koop ik in een grote maten speciaalzaak, deze zorgen ook voor veel steun, dat mag ook wel voor de prijs (90/100 euro)
Maar door de hevige groeiing heb ik wel last van striae, kan niet langer dan een uurtje zonder BH en op mijn buik liggen is niet mijn favo slaappositie. Dusja... een zegen en een vloek tegelijk
Mee eens, maar inderdaad heel erg afhankelijk van het lichaam waar ze aan vast zitten. Een wat grotere, langere vrouw kan best een maatje meer hebben. Terwijl een kleine vrouw met hele grote borsten al gauw een 'propje' wordt.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:24 schreef Typfaut het volgende:
Ik vind C tot D persoonlijk de mooiste cupmaten voor een vrouw, maar het hangt natuurlijk ook af van het lichaamstype.
De verhoudingen moeten toch een beetje kloppen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Noemy het volgende:
Leuk om te zien dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft, dat niet iedereen als een schaap zegt "The bigger the better". En ben het er volledig mee eens; mooie borsten houd niet alleen de letter A of D in, ook of het bij het lichaam past, vorm etc.
Toch word ik een beetje verdrietig dat zoveel mensen denken dat grote borsten 'zwetend, hangend, koeienuiers, vetbobbels' zijn.
Zelf heb ik omtrek 70 en cup G, ze hangen NIET. ik herhaal, ze hangen niet. het zijn geen theezakjes die naar mn tenen kijken. Omdat je het nog nooit hebt gezien, wil nog niet zeggen dat het niet bestaat.
Wat mij mooi lijkt, 75D, niet te mager en ook niet te extreem.![]()
![]()
![]()
Ze hangen niet omdat je jong bent en je lichaam nog strak is. Kwestie van tijd dat jij het ook merkt. Betekent overigens niet dat kleinere borsten niet zullen hangen of zo. Borsten hangen nou eenmaal, bij de een eerder dan de ander.quote:
Was benieuwd wat mensen mooi vinden, welke grootte, wat hun mening is. Op internet zijn we toch allemaal wat eerlijker. Of juist nietquote:
en grote tieten willen is verlangen naar het zuigen aan moeders tepels omdat het echte leven te zwaar is en je verlangt naar een beschermd persoon in je leven, kloptquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef speknek het volgende:
Dat is duidelijk, maar waarom. No offense maar in het algemeen houden mannen van borsten, en het is niet alsof 70D bijzonder groot is, dat is qua CC ongeveer het gemiddelde (75C).
Kleiner willen is zoiets als lelijk kort haar willen, daar zit vast een rare psychische kronkel achter.
70G en heerlijk naïef.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Noemy het volgende:
Leuk om te zien dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft, dat niet iedereen als een schaap zegt "The bigger the better". En ben het er volledig mee eens; mooie borsten houd niet alleen de letter A of D in, ook of het bij het lichaam past, vorm etc.
Toch word ik een beetje verdrietig dat zoveel mensen denken dat grote borsten 'zwetend, hangend, koeienuiers, vetbobbels' zijn.
Zelf heb ik omtrek 70 en cup G, ze hangen NIET. ik herhaal, ze hangen niet. het zijn geen theezakjes die naar mn tenen kijken. Omdat je het nog nooit hebt gezien, wil nog niet zeggen dat het niet bestaat.
Wat mij mooi lijkt, 75D, niet te mager en ook niet te extreem.![]()
![]()
![]()
In welke categorie schaar je jezelf dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:21 schreef Beauke het volgende:
Het moet in verhouding zijn met het lichaam. Een kleine iele vrouw staan kleine borsten prima maar vind het persoonlijk niet mooi als een forse vrouw kleine borsten heeft.
Da's wel een beetje buiten verhouding.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
70E op een zandloperfiguur. Gorgeous.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:
En ik vind forse vrouw niet mooi. Tieten veranderen daar niets aanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:21 schreef Beauke het volgende:
Het moet in verhouding zijn met het lichaam. Een kleine iele vrouw staan kleine borsten prima maar vind het persoonlijk niet mooi als een forse vrouw kleine borsten heeft.
Deze manquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
70E op een zandloperfiguur. Gorgeous.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Forse vrouwen met kleine tetten, yum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |