Waarom in godesnaam?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:45 schreef Sarasi het volgende:
Die van mij mogen wel ietsje kleiner. Ik zou wel weer 70C willen hebben.
Omdat ze dat mooier vindt misschien?quote:
Kansloos ditquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef speknek het volgende:
Dat is duidelijk, maar waarom. No offense maar in het algemeen houden mannen van borsten, en het is niet alsof 70D bijzonder groot is, dat is qua CC ongeveer het gemiddelde (75C).
Jij spoort echt niet..quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef speknek het volgende:
Kleiner willen is zoiets als lelijk kort haar willen, daar zit vast een rare psychische kronkel achter.
Uh nee, geef nou maar gewoon toe dat je kasthomo bent.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:44 schreef Fok-it het volgende:
Kansloos ditmannen die van borsten houden kunnen evengoed van kleine dan van grote houden. Dat is net als dat iedereen altijd denkt bij de uitspraak' ik ben een borstenman' dat ze het dan per definitie over grote borsten hebben. Wat is dat voor logica?
Waarvan akte.quote:En 'jij' vindt D niet groot. Een ander wel.
Goeie inhoudelijke en vooral volwassenen reactie. En jij bent mod?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Uh nee, geef nou maar gewoon toe dat je kasthomo bent.
[..]
Waarvan akte.
Tering zeg, het gaat toch puur om smaak. Net als dat sommige van dunne meiden houden en andere van dikker. Zeg je toch ook niet: het is precies hetzelfde alleen dan meer vetquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef speknek het volgende:
Maar trolling aside, wat is het aan kleinere borsten dat mooier is dan gemiddelde borsten? Het is precies hetzelfde maar dan minder.
Ik vind dit gewoon onzin, ik ben een billenman maar hou niet van een huge ass. Mag ik mezelf dan geen billenman meer noemen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:00 schreef speknek het volgende:
Ja maar
1) Als iemand zegt dat hij een BBW man is dan ga ik daar verder niet mee in discussie, want dat ben ik niet. Ik vind het prima als je liever niet zoveel tiet ziet, maar zeg dan niet dat je een borstenman bent.
2) dan verandert de vorm van het lichaam behoorlijk. De w:h ratio schiet een andere kant op. Dat is wat anders dan precies dezelfde vorm borst, maar net iets groter of iets kleiner.
Ooh okayquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:00 schreef speknek het volgende:
Ja maar
1) Als iemand zegt dat hij een BBW man is dan ga ik daar verder niet mee in discussie, want dat ben ik niet. Ik vind het prima als je liever niet zoveel tiet ziet, maar zeg dan niet dat je een borstenman bent.
2) dan verandert de vorm van het lichaam behoorlijk. De w:h ratio schiet een andere kant op. Dat is wat anders dan precies dezelfde vorm borst, maar net iets groter of iets kleiner.
Sja, ik vraag me (nog steeds) af waarom ik van debiel grote borsten houd, daar heb ik ook nog niet echt een logische verklaring voor gevonden. En andersom al het (dus) ook kunnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef speknek het volgende:
Maar trolling aside, wat is het aan kleinere borsten dat mooier is dan gemiddelde borsten? Het is precies hetzelfde maar dan minder. Ik bedoel ik snap dat je het geen halszaak wil maken, dat een vrouw net zo leuk kan zijn met kleine borsten als met grote, maar een voorkeur is iets anders.
Ik sluit het bij mezelf niet uit. Alhoewel ik dan weer een duidelijke voorkeur heb voor van die neppe ballonnen. En in theorie kan een man die ook hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ooh okay
maar die eis voor zo groot mogelijke tieten komt uit de onbewuste angst dat je eigenlijk een man neukt?
Wtf is dit voor een rare opmerkingquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef speknek het volgende:
Kleiner willen is zoiets als lelijk kort haar willen, daar zit vast een rare psychische kronkel achter.
Omdat ik klein ben en alles aan mij klein is? 70C is meer in proportie. Bovendien heb ik een zwakke rug en BHs zijn gemakkelijker te vinden in 70C.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wtf is dit voor een rare opmerking
Ze kan het toch zélf mooier vinden? Niet alles doen vrouwen voor mannenquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef speknek het volgende:
Dat is duidelijk, maar waarom. No offense maar in het algemeen houden mannen van borsten, en het is niet alsof 70D bijzonder groot is, dat is qua CC ongeveer het gemiddelde (75C).
Nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ze kan het toch zélf mooier vinden? Niet alles doen vrouwen voor mannen....
Pfff !quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Sommigen niet. Emancipatie enzovoort.
Zolang emancipatie niet betekent dat vrouwen niet langer meer 'als slet' geneukt willen worden, ben ik nergens bang voorquote:
De D cupmaat is allemaal wel mooi rondquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:03 schreef MsMessy het volgende:
Voor wie me nog niet zat was, hier nog wat visuele ondersteuning![]()
Allemaal beha's cup D, 65D tot aan 85D
[ afbeelding ]
En hieronder van boven naar beneden 60H, 65GG, 70G, 75FF, 80F, 85E Zelfde inhoud cup en telkens een stap grotere band.
[ afbeelding ]
Dus loop allemaal naar weet ik het waar met je alfabetBehamaten zijn hogere wiskunde
Klinkt bekend, vaak is de partner meer tevreden dan de persoon zelfquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef Sarasi het volgende:
Mijn vriend vindt mij mooi zoals ik ben. Al heeft hij er minder moeite mee dan ik idd.
Cupmaten zijn in verhouding. Het gemiddelde in Nederland ligt volgens mij ergens tussen de C en D, dus als je een D uit verhouding vindt dan heeft minstens dertig procent van de vrouwen borsten die uit verhouding zijn? Volgens mij is dat iets dat je jezelf aanpraat aan de hand van de modeindustrie, die gerund wordt door homo's. Overigens andere redenen wel zeer valide, maar dat zijn praktische redenen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Omdat ik klein ben en alles aan mij klein is? 70C is meer in proportie. Bovendien heb ik een zwakke rug en BHs zijn gemakkelijker te vinden in 70C.
De letter zegt hoe ver de borsten uitsteken vanaf de romp.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
De D cupmaat is allemaal wel mooi rond
Wat zegt de letter dan precies?
Als ik toch kleiner ben dan gemiddeld, staan kleinere borsten dan gemiddeld mij toch beter? Vind ik wel iig en het zijn mijn borsten dus daar heb hij helemaal niets over te zeggen gelukkig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Cupmaten zijn in verhouding. Het gemiddelde in Nederland ligt volgens mij ergens tussen de C en D, dus als je een D uit verhouding vindt dan heeft minstens dertig procent van de vrouwen borsten die uit verhouding zijn? Volgens mij is dat iets dat je jezelf aanpraat aan de hand van de modeindustrie, die gerund wordt door homo's. Overigens andere redenen wel zeer valide, maar dat zijn praktische redenen.
Ik dacht dus, tof, boobs kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef Catch22- het volgende:
Als het je allemaal weinig zegt, check dan boobpedia even
Bij de man die ik nu heel leuk vind doe ik dat jaquote:Op maandag 24 februari 2014 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou dat met beide doen en leuk vinden als ik jou was
En als een ander kijkt is het vies...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:48 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Bij de man die ik nu heel leuk vind doe ik dat ja
Ik heb tentamens algebra gedaan op universitair niveau die makkelijker waren dan een handleiding BH-maten... Guys, laat dat lekker over aan je vriendin en koop maar wat anders als je een leuk kadootje zoekt...quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dus wel. Een D is geen bepaalde grote een 70D staat niet gelijk aan een 80D. Het heeft te maken met het verschil tussen de onderwijdte en de bovenwijdte wat de cupmaat is. Een 80B staat gelijk aan een 70F als je dezelfde grote tieten wil, alleen is de dame met omvang 70 wel veel dunner.
Zoek maar eens op Beha maten tabel in Google afbeeldingen. Dat geeft misschien wat sneller en meer duidelijkheid.
En tis nog een bullshit wat ze zegt ook,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik heb tentamens algebra gedaan op universitair niveau die makkelijker waren dan een handleiding BH-maten... Guys, laat dat lekker over aan je vriendin en koop maar wat anders als je een leuk kadootje zoekt...
De tieten van Brennie.quote:Mooiste cupmaat? #2
Okéquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En tis nog een bullshit wat ze zegt ook,
80B is dus echt wel kleiner dan een 70F alleen zouden beide allicht wel eenieders BH aan kunnen trekken (met die van 80B die de 70F aan heeft dat die strak om haar bovenlijf zit en bij de ander losjes.)
Maarja hoeveel % van de vrouwen droeg ookweer de verkeerde BH maat? 75%?
Dat je simpelweg de grootte van de borsten gelijkstelt aan de gehele omtrek van het hele lijf ter hoogte van de borsten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oké
80cm onderwijdte en cup B is dus 14-16cm meer bovenwijdte dan die 80 cm, dat is dus 94-96cm
70cm onderwijdte en cup F is dus 24-26cm meer bovenwijdte dan die 70cm, dat is dus ook 94-96cm
Van beide dames steken de borsten dus even ver uit. Dus wat klopt er niet aan mijn berekening?
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je simpelweg de grootte van de borsten gelijkstelt aan de gehele omtrek van het hele lijf ter hoogte van de borsten.
En bij die 80 cm onderwijdte is het aandeel ''lichaam'' dus veel groter in de omtrek dan bij die mejuffrouw met die 70cm onderwijdte.
Dit wordt dus gecompenseerd met grotere borsten.
Zelfde geldt voor schoenmaten, ze kunnen ook gewoon de lengste van de schoen in cm als schoenmaat aanduiden en bij een BH gewoon ''onderwijdte bovenwijdte'' in cm aanduiden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je hebt gelijkScheelt toch al gauw 200cc. Denkfoutje bedankt.
Maar iets dichter bij elkaar zouden volgens de producenten 70D en 80B wel dezelfde inhoud hebben.![]()
Laten we het erop houden dat ik behamaten een van de meest vermoeiende systemen vind die er bestaat. Daarbij klopt alsnog dankzij alle verschillende merken van verschillende continenten de pasvorm nog vaak voor geen meter door alle kleine verschillen in berekening. Passen is eigenlijk de enige manier om een goede beha te vinden. En dan nog blijft het een crime.
niet vies... Maar vind ik het minder prettig..ofzo. Maar ik wil zn hart vervoren niet alleen mijn lichaam maar ook met met inhoud. Zeker omdat hij een man van inhoud is. moet in balans zijn vind ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En als een ander kijkt is het vies...
(dat was zo bij mijn zus die doet gelijk helemaal moeilijk als iemand haar in bikini zou kunnen zien.... Loopt ze over strand is er natuurlijk niks aan de hand als mensen haar in bikini zien, maar in de tuin... MAYDAY MAYDAY, WE'RE GOING DOWNNN
homoquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:53 schreef Dastillon het volgende:
Denk dat ik een van de enigste onder de mannen ben, die vind dat cupmaat er HELEMAAL niet toe doet.
Natuurlijk heb ik een voorkeur, een grote b ? of een kleine c ?
Maar zo snel dat er niet is, helemaal geen probleem, voor mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |