Klinkt bekend, vaak is de partner meer tevreden dan de persoon zelfquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef Sarasi het volgende:
Mijn vriend vindt mij mooi zoals ik ben. Al heeft hij er minder moeite mee dan ik idd.
Cupmaten zijn in verhouding. Het gemiddelde in Nederland ligt volgens mij ergens tussen de C en D, dus als je een D uit verhouding vindt dan heeft minstens dertig procent van de vrouwen borsten die uit verhouding zijn? Volgens mij is dat iets dat je jezelf aanpraat aan de hand van de modeindustrie, die gerund wordt door homo's. Overigens andere redenen wel zeer valide, maar dat zijn praktische redenen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Omdat ik klein ben en alles aan mij klein is? 70C is meer in proportie. Bovendien heb ik een zwakke rug en BHs zijn gemakkelijker te vinden in 70C.
De letter zegt hoe ver de borsten uitsteken vanaf de romp.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
De D cupmaat is allemaal wel mooi rond
Wat zegt de letter dan precies?
Als ik toch kleiner ben dan gemiddeld, staan kleinere borsten dan gemiddeld mij toch beter? Vind ik wel iig en het zijn mijn borsten dus daar heb hij helemaal niets over te zeggen gelukkig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Cupmaten zijn in verhouding. Het gemiddelde in Nederland ligt volgens mij ergens tussen de C en D, dus als je een D uit verhouding vindt dan heeft minstens dertig procent van de vrouwen borsten die uit verhouding zijn? Volgens mij is dat iets dat je jezelf aanpraat aan de hand van de modeindustrie, die gerund wordt door homo's. Overigens andere redenen wel zeer valide, maar dat zijn praktische redenen.
Ik dacht dus, tof, boobs kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef Catch22- het volgende:
Als het je allemaal weinig zegt, check dan boobpedia even
Bij de man die ik nu heel leuk vind doe ik dat jaquote:Op maandag 24 februari 2014 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou dat met beide doen en leuk vinden als ik jou was
En als een ander kijkt is het vies...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:48 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Bij de man die ik nu heel leuk vind doe ik dat ja
Ik heb tentamens algebra gedaan op universitair niveau die makkelijker waren dan een handleiding BH-maten... Guys, laat dat lekker over aan je vriendin en koop maar wat anders als je een leuk kadootje zoekt...quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dus wel. Een D is geen bepaalde grote een 70D staat niet gelijk aan een 80D. Het heeft te maken met het verschil tussen de onderwijdte en de bovenwijdte wat de cupmaat is. Een 80B staat gelijk aan een 70F als je dezelfde grote tieten wil, alleen is de dame met omvang 70 wel veel dunner.
Zoek maar eens op Beha maten tabel in Google afbeeldingen. Dat geeft misschien wat sneller en meer duidelijkheid.
En tis nog een bullshit wat ze zegt ook,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik heb tentamens algebra gedaan op universitair niveau die makkelijker waren dan een handleiding BH-maten... Guys, laat dat lekker over aan je vriendin en koop maar wat anders als je een leuk kadootje zoekt...
De tieten van Brennie.quote:Mooiste cupmaat? #2
Okéquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En tis nog een bullshit wat ze zegt ook,
80B is dus echt wel kleiner dan een 70F alleen zouden beide allicht wel eenieders BH aan kunnen trekken (met die van 80B die de 70F aan heeft dat die strak om haar bovenlijf zit en bij de ander losjes.)
Maarja hoeveel % van de vrouwen droeg ookweer de verkeerde BH maat? 75%?
Dat je simpelweg de grootte van de borsten gelijkstelt aan de gehele omtrek van het hele lijf ter hoogte van de borsten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oké
80cm onderwijdte en cup B is dus 14-16cm meer bovenwijdte dan die 80 cm, dat is dus 94-96cm
70cm onderwijdte en cup F is dus 24-26cm meer bovenwijdte dan die 70cm, dat is dus ook 94-96cm
Van beide dames steken de borsten dus even ver uit. Dus wat klopt er niet aan mijn berekening?
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je simpelweg de grootte van de borsten gelijkstelt aan de gehele omtrek van het hele lijf ter hoogte van de borsten.
En bij die 80 cm onderwijdte is het aandeel ''lichaam'' dus veel groter in de omtrek dan bij die mejuffrouw met die 70cm onderwijdte.
Dit wordt dus gecompenseerd met grotere borsten.
Zelfde geldt voor schoenmaten, ze kunnen ook gewoon de lengste van de schoen in cm als schoenmaat aanduiden en bij een BH gewoon ''onderwijdte bovenwijdte'' in cm aanduiden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je hebt gelijkScheelt toch al gauw 200cc. Denkfoutje bedankt.
Maar iets dichter bij elkaar zouden volgens de producenten 70D en 80B wel dezelfde inhoud hebben.![]()
Laten we het erop houden dat ik behamaten een van de meest vermoeiende systemen vind die er bestaat. Daarbij klopt alsnog dankzij alle verschillende merken van verschillende continenten de pasvorm nog vaak voor geen meter door alle kleine verschillen in berekening. Passen is eigenlijk de enige manier om een goede beha te vinden. En dan nog blijft het een crime.
niet vies... Maar vind ik het minder prettig..ofzo. Maar ik wil zn hart vervoren niet alleen mijn lichaam maar ook met met inhoud. Zeker omdat hij een man van inhoud is. moet in balans zijn vind ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En als een ander kijkt is het vies...
(dat was zo bij mijn zus die doet gelijk helemaal moeilijk als iemand haar in bikini zou kunnen zien.... Loopt ze over strand is er natuurlijk niks aan de hand als mensen haar in bikini zien, maar in de tuin... MAYDAY MAYDAY, WE'RE GOING DOWNNN
homoquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:53 schreef Dastillon het volgende:
Denk dat ik een van de enigste onder de mannen ben, die vind dat cupmaat er HELEMAAL niet toe doet.
Natuurlijk heb ik een voorkeur, een grote b ? of een kleine c ?
Maar zo snel dat er niet is, helemaal geen probleem, voor mij.
De gemiddelde man met overgewicht heeft een b cupquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:14 schreef Marco1989 het volgende:
[..]
Ik dacht dus, tof, boobs kijken.
Beginnen ze verdomme pas bij C.
Ik vind 70B (mijn vriendin) het mooiste!
Dan weet je duidelijk niet hoe een B-cup eruit zietquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:17 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
De gemiddelde man met overgewicht heeft een b cup![]()
inimini
Maak je daar maar geen zorgen omquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet je duidelijk niet hoe een B-cup eruit ziet
Ik denk dat jij degene bent die zich daar zorgen om moet maken hoor, niet ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:24 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen om
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet je duidelijk niet hoe een B-cup eruit ziet
Ja?quote:
Op zich vind heb ik een voorkeur voor grote borsten. Ik denk dat het genetisch bepaalt is bijveel mannen omdat dit voor vruchtbaarheid staat ? Dit geld ook voor andere rondingen. Algemeen vind ik kleine borsten ook wel mooi. Het hangt af van de persoon en of deze persoon staat met haar lichaamstype. Zo heb je vrouwen in alle maten en die kunnen allemaal even mooi zijn.quote:
Oke interessantquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik was nooit echt een borstenman en prefereerde een ruime B totdat ik mijn huidige scharrel/hopelijk toekomstige partner leerde kennen. Ze is 1,75, heeft echt een perfect slank lichaam... kleine heupen, mooie kleine kont maar daarbij echt het mooiste paar borsten dat ik ooit gezien heb. Een E-cup, ze zijn mooi stevig, tarten de zwaartekracht met perfect gevormde, kleine naar boven wijzende tepels en sindsdien ben ik verslaafd.
Ik ben er achter dat, indien mooie tepels en zolang het geen hangend zaakje is, hoe groter hoe beterIk kan (en gelukkig hoef ik dat ook niet) er maar met moeite vanaf blijven.... ik wil en heb ze continu in en rondom mijn mond/gezicht. Wat een genot.
Ik geef toch antwoord op de vraag of niet, droeftoeter. Ik kom tenminste met onderbouwing ipv maar met maten te gooien.quote:
Ja, daarom vind ik het zeer interessant. Erg informatief trouwens. Bedanktquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik geef toch antwoord op de vraag of niet, droeftoeter.
Bedankt dat je dat even komt vermelden dan. Erg fijn en jij ook erg bedankt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:45 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik het zeer interessant. Erg informatief trouwens. Bedankt
Graag gedaan. Het was me een genoegenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat even komt vermelden dan. Erg fijn en jij ook erg bedankt.
Nou, ik kan je vermelden dat dat genoegen dan wederzijds was.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:46 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het was me een genoegen
Naar mijn weten heb ik gewoon 46 chromosomen dus ben geen mongool. Je vorige antwoord was een stuk intelligenter kiddoquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vermelden dat dat genoegen dan wederzijds was.
Mongool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |