Bronn mag wel wat meer screentime krijgenquote:
Damn, vatte deze nu pas.quote:
Tywin zeker niet iigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:28 schreef Ugjerke het volgende:
Of Kevan, maar dan volgt daarna Lancel. Ik weet niet of je dat wil.
Bronn en Oma Tyrell in één scenequote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Bronn mag wel wat meer screentime krijgen
Er zijn heel veel Lannisters, dus dat zal wel los lopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Of Kevan, maar dan volgt daarna Lancel. Ik weet niet of je dat wil.
O god, die 2 moeten echt hun eigen spin-off krijgen!quote:
Cersei heeft anders weinig problemen met Lancel als surrogaat Jaime.quote:
Ik schat dat Jaime handen tekort zal komen in bed.quote:
Meid, lees dit topic eens terug...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:56 schreef Evertjan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naar-Amsterdam.dhtml
gaat er nog iemand toe? Lijkt mij wel cool om ze in het echt te zien
Jij leest duidelijk voorgaande topics niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:56 schreef Evertjan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naar-Amsterdam.dhtml
gaat er nog iemand toe? Lijkt mij wel cool om ze in het echt te zien
En GRRM gaat Jaime uitroepen tot hand of the king. Het is gewoon te mooi om niet te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik schat dat Jaime handen tekort zal komen in bed.
En dat hij niet meer zo handig is.
En dat er zeker iets aan de hand is met hem.
Jullie begrijpen zo onderhand mijn punt wel.
Het is wel een beetje uit de hand gelopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik schat dat Jaime handen tekort zal komen in bed.
En dat hij niet meer zo handig is.
En dat er zeker iets aan de hand is met hem.
Jullie begrijpen zo onderhand mijn punt wel.
Hij was slechts kingsguard, dat zou je onderhand toch wel moeten wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:16 schreef sp3c het volgende:
mja Jaime als hand of the king ... hij heeft die baan vaker gehad en hij heeft er nogal een handje van de king te vermoorden!
ik zou mijn hand niet voor hem in het vuur steken als ik koning was
ik heb al die feitjes toch niet constant bij de handquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij was slechts kingsguard, dat zou je onderhand toch wel moeten weten
Nou vooruit, ik strijk mijn hand over mijn hart voor deze fout.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb al die feitjes toch niet constant bij de hand
it's too much!
Wow, dat ik daar naast keek zeg!quote:
hehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wow, dat ik daar naast keek zeg!![]()
Ik zie blijkbaar geen "hand" voor ogen.![]()
high fivequote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:48 schreef Mike het volgende:
Zeg, zo is het wel genoeg geweest.![]()
Anders zal ik m'n handjes zometeen eens laten wapperen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Stoppen lijkt me inderdaad wel handigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het ligt voor de hand om hiermee te stoppen voordat een mod iemand bhand.
Een handvol mods deden al vrolijk mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Het word tijd dat de mods eens de handen uit de mouwen gaan steken ja.
Die moeten dan maar de hand in eigen boezem steken. Het feit dat ze mod zijn betekent niet dat ze de vrije hand hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een handvol mods deden al vrolijk mee.
Misschien moet je het heft in eigen hand nemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
Beetje hardhandig aanpakken inderdaad, sjongejonge.
Je kent die mods toch, 2 handen op 1 buik, maar dan allemaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die moeten dan maar de hand in eigen boezem steken. Het feit dat ze mod zijn betekent niet dat ze de vrije hand hebben.
Dat is ook zo. Ze zullen elkaar wel weer de hand boven het hoofd houden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je kent die mods toch, 2 handen op 1 buik, maar dan allemaal.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:00 schreef sp3c het volgende:
heeft niet iemand nog een leuk game of thrones plaatje achter de hand zodat we het weer een beetje over de serie kunnen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |