quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vuur gebruikt veel zuurstof. Dus hij maakte heel veel vuur, zodat zuurstof op was en zo konden de slangen snel dood gaan. En daarna deed hij heel snel nieuwe zuurstof gebeuren aan.
Nee ik ook niet, ik word er een beetje misselijk van.quote:
de enige die daar lol van hebben zijn mijn cavia's. en die geven meer om hun witlof dan om mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik word er een beetje misselijk van.
Ik wil dat je je ogen dicht doet, heel langzam van 1 tot 10 telt en dat je dan het meest gekke gezicht opzet wat je je in kan denken. Maar niet lachen.
Ongelofelijk hoe ze daar Louis van Gaal te kakken zetten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
VI is een misselijkmakend programma. Gelukkig kijkt bijna niemand hier daarnaar.
Studio Voetbal gaat tenminste journalistiek te w..quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
VI is een misselijkmakend programma. Gelukkig kijkt bijna niemand hier daarnaar.
Hansie Hansie zou wurgseks met Sophie overwegenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Boskamp zou de slangen één voor één opeten. Genee heeft genoeg haargel bij zich om ze te vergiftigen. Van der Gijp lacht de problemen weg en Derksen maakt er nieuwe schoenen van.
slappe lullluhquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Boskamp zou de slangen één voor één opeten. Genee heeft genoeg haargel bij zich om ze te vergiftigen. Van der Gijp lacht de problemen weg en Derksen maakt er nieuwe schoenen van.
Boerenlul.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Studio Voetbal gaat tenminste journalistiek te w..
NEE NATUURLIJK NIET
MONGOOL
Hansie zou ze één voor in zijn jasje verzamelen en deze op de grond gooien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hansie Hansie zou wurgseks met Sophie overwegen
Jij tegen je cavia's. best uit 5.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de enige die daar lol van hebben zijn mijn cavia's. en die geven meer om hun witlof dan om mij
een jasje van slangenleerquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hansie zou ze één voor in zijn jasje verzamelen en deze op de grond gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |