heel veel cockpitquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pyromaniac fase he. Ze heeft waarschijnlijk niet de juiste therapie gekregen om er doorheen te komen.
Ze is duidelijk flegmatiek.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pyromaniac fase he. Ze heeft waarschijnlijk niet de juiste therapie gekregen om er doorheen te komen.
het vliegtuigquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:50 schreef Doublepain het volgende:
Toch vraag ik me af waarom de vliegtuig telkens muziek afspeelt, beter buiten de slangen de boxen kapot
Net als die rapper. Zonder crisis het mannetje, zonder draait hij door. Ook de slangenexpert lijkt mij zo'n mannetje. Echt een lulletje rozenwater.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze is duidelijk flegmatiek.
Koek van binnen.
Nu hij geen borsten meer kan signeren komen zijn daddy issues boven drijven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als die rapper. Zonder crisis het mannetje, zonder draait hij door. Ook de slangenexpert lijkt mij zo'n mannetje. Echt een lulletje rozenwater.
Bekering heet dat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf? Er vielen ook slangen achter hem dood neer? Kennelijk heeft Obama inmiddels als een goddelijke aura om zichheen verkregen
rollercoaster tycoonquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar goed dat er zoveel reclames zijn. Het is echt een emotionele rollercoaster.
Houden jullie van rollercoasters?
Ik neem meestal eten mee aan mijn bordquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef donald_dick het volgende:
wie neemt er nou een bazooka mee aan bord
Vuur gebruikt veel zuurstof. Dus hij maakte heel veel vuur, zodat zuurstof op was en zo konden de slangen snel dood gaan. En daarna deed hij heel snel nieuwe zuurstof gebeuren aan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf? Er vielen ook slangen achter hem dood neer? Kennelijk heeft Obama inmiddels als een goddelijke aura om zichheen verkregen
Zeker gezien die bagage prijzen van tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef donald_dick het volgende:
wie neemt er nou een bazooka mee aan bord
Haha die jongen kan geen Nederlands.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem meestal eten mee aan mijn bord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |