Ja die vrouw verricht een engelendaad. Ze draagt babyjezus waarschijnlijk hemzelf bij zich, en dan moet hij zich op een dusdanige wijze profilerenquote:
groter dan de tv slowchatquote:
groot denkenquote:
Een moderne Farizeeër. Puur symbolisme van de regisseur om dat een stevige neger te maken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja die vrouw verricht een engelendaad. Ze draagt babyjezus waarschijnlijk hemzelf bij zich, en dan moet hij zich op een dusdanige wijze profileren
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:22 schreef Doublepain het volgende:
Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door MrStylo, die me op dit idee bracht.
easyjet gaat er alles aan doen om daar onderuit te komenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:24 schreef Rodawa het volgende:
Een minimale vergoeding van de vliegmaatschappij lijkt me toch wel op zijn plaats.
Ik zie nog wel gebeuren dat de telefoonlijn eigenlijk een slang blijkt te zijn. Dan sta je voor paalquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
Nu maar hopen dat de lijn niet doodvalt dat zou wel balen zijn.
Maar een rechtzaak zou easyjet ook een slechte naam geven. Je kunt dit maar beter zo snel mogelijk oplossen. Wellicht door de gedupeerden een waardebon aan te bieden om mee te winkelen in het winkeltje van het vliegveld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
easyjet gaat er alles aan doen om daar onderuit te komen
En dan hapt je telefoon ZO je oor eraf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nog wel gebeuren dat de telefoonlijn eigenlijk een slang blijkt te zijn. Dan sta je voor paal
Dan doe je heel je verhaal blijk je geen verbinding te hebben.
twee tickets ponypark slagharen lijkt me voldoendequote:Op donderdag 9 mei 2013 00:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar een rechtzaak zou easyjet ook een slechte naam geven. Je kunt dit maar beter zo snel mogelijk oplossen. Wellicht door de gedupeerden een waardebon aan te bieden om mee te winkelen in het winkeltje van het vliegveld.
of de slangen weten wat je van plan bent, net als in ww2 toen de Amerikanen wisten dat je Jappers gingen aanvallen op Midwayquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nog wel gebeuren dat de telefoonlijn eigenlijk een slang blijkt te zijn. Dan sta je voor paal
Dan doe je heel je verhaal blijk je geen verbinding te hebben.
Enkel als het een telefoon on crack is, maar waarschijnlijk schaam je je op zo'n moment dusdanig dat het geeneens zo erg is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan hapt je telefoon ZO je oor eraf.
Dat zou wel een anticlimax zijn hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de hele film een droom blijkt te zijn en de slangen symboliseren het vluchtige bestaan.
Co de Cobra is een integer acteur, hij acteert een agressieve slang omdat dat in het script staat beschreven. Buiten de set is het zo'n kerel.quote:
Geen dank.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef Elan het volgende:
Dat deze film zo hoogstaand is geworden is maar aan één iemand te danken.
Louis van Gaalquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef Elan het volgende:
Dat deze film zo hoogstaand is geworden is maar aan één iemand te danken.
Ik blijf het op religieus oogpunt zoeken. Een vliegtuig alleen staat al symbool voor menselijk over moet. Ik zat er enkel wel naast dat Obama god was. Hij begint zich langzamerhand toch meer als de held te ontwikkelen. Wellicht moet hij zich bewijzen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de hele film een droom blijkt te zijn en de slangen symboliseren het vluchtige bestaan.
Gaat naar PSV hopelijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
http://nos.nl/video/504724-maher-en-de-lessen-van-het-plein.html
Ik wil zo graag een hekel hebben aan Co de Cobra. maar als je eenmaal met hem aan tafel zit is het best een aardige slangquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Co de Cobra is een integer acteur, hij acteert een agressieve slang omdat dat in het script staat beschreven. Buiten de set is het zo'n kerel.
Obama werkt zich door het vagevuur langzamerhand omhoog naar de hoogste hemelse sferen in het paradijs.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf het op religieus oogpunt zoeken. Een vliegtuig alleen staat al symbool voor menselijk over moet. Ik zat er enkel wel naast dat Obama god was. Hij begint zich langzamerhand toch meer als de held te ontwikkelen. Wellicht moet hij zich bewijzen?
Of de baby van de heldin is inderdaad Jezus, en deze ramp is opgezet door de Duivel hemzelf.
Elke zaterdag doen we een paar shotjes, hij drinkt je zo onder de tafel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik wil zo graag een hekel hebben aan Co de Cobra. maar als je eenmaal met hem aan tafel zit is het best een aardige slang
Wellicht staat elke slang wel symbool voor een aparte zonde? Er zijn er nu al 2 opgeheven door de op offerings gezindheid van de sterwardess en de hulp aan het kind van de moeder...quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Obama werkt zich door het vagevuur langzamerhand omhoog naar de hoogste hemelse sferen in het paradijs.
Er bestaat geen onzelfzuchtige daad tegenover trots, dus dit gaat lastig worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht staat elke slang wel symbool voor een aparte zonde? Er zijn er nu al 2 opgeheven door de op offerings gezindheid van de sterwardess en de hulp aan het kind van de moeder...
En hoeveel slangen hebben we zien sterven. Ja 2!
Deze tweede daad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht staat elke slang wel symbool voor een aparte zonde? Er zijn er nu al 2 opgeheven door de op offerings gezindheid van de sterwardess en de hulp aan het kind van de moeder...
En hoeveel slangen hebben we zien sterven. Ja 2!
als er een slang in je bek spuit wel jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar even terugkerende op
[..]
Deze tweede daad.
Dus als ik olijfolie drink ben ik immuun voor gif?
Daarom is het belangrijk dat Obama de leiding blijf houden, en iedereen met beide benen aan de grond houd. De getuige is duidelijk iemand welke intoom gehouden moeten worden. Maar nu hij er niet meer is...quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er bestaat geen onzelfzuchtige daad tegenover trots, dus dit gaat lastig worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:36 schreef superniger het volgende:
hier heb je de eindscène alvastDit is nep toch? Ik neem aan dat de slangen straks op automatische piloot doorvliegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Je zit inmiddels in mijn team? Ik heb er wel kijk op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
God straft meteen. Het doden van een onschuldig schepsel wordt gevolgd door hevige repercussies.
Ik doe een crossover van jouw en mijn theorie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit inmiddels in mijn team? Ik heb er wel kijk op.
Ja wat een kutfilm was datquote:
Denk alleen Madame_Paon dat kanquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet iemand zijn arm niet uitzuigen met olijfolie en al?
Met Madame_Paon hadden ze die boot niet nodig. Zij had dat trapgat met haar massa alleen gedicht.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Madame_Paon hadden ze die boot niet nodig. Zij had dat trapgat met haar massa alleen gedicht.
Ze had ook genoeg opslagplaats voor al het gifquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Madame_Paon hadden ze die boot niet nodig. Zij had dat trapgat met haar massa alleen gedicht.
Als Madame_Paon daar gegooid was hadden die slangen een reis lang voedsel gehad en konden ze veilig langen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze had ook genoeg opslagplaats voor al het gif
Slangen on crack zijn rare beesten hoor, die wringen zich in allerlei bochten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Madame_Paon daar gegooid was hadden die slangen een reis lang voedsel gehad en konden ze veilig langen.
Zou het? Vooral als het radicale slangen zijn gedreven door godswoord natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slangen on crack zijn rare beesten hoor, die wringen zich in allerlei bochten.
misschien zijn deze slangen in hun boeddhistische fasequote:Op donderdag 9 mei 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het? Vooral als het radicale slangen zijn gedreven door godswoord.
waarom staat hij niet in de imdb top 250!quote:
Dan had ze de baby niet kunnen redden. Ze hebben enkel door haar een punt bij god gescoord. Het terugbrengen van de piloot was al een teken. Iedereen dacht dat hij dood was, maar nee.quote:
imdb is een smakeloos landquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom staat hij niet in de imdb top 250!
Wat een kortzichtige reactie. Het beste moet nog komen, kijk eerst de film eens af alvorens een oordeel te vellen.quote:
Vuur is toffer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:48 schreef Doublepain het volgende:
Ze hadden gvd een bijl, die ligt nog steeds in de cockpit
Haha je zei pit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:48 schreef Doublepain het volgende:
je bent zelf een censoredquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:48 schreef Doublepain het volgende:
Pyromaniac fase he. Ze heeft waarschijnlijk niet de juiste therapie gekregen om er doorheen te komen.quote:
heel veel cockpitquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pyromaniac fase he. Ze heeft waarschijnlijk niet de juiste therapie gekregen om er doorheen te komen.
Ze is duidelijk flegmatiek.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pyromaniac fase he. Ze heeft waarschijnlijk niet de juiste therapie gekregen om er doorheen te komen.
het vliegtuigquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:50 schreef Doublepain het volgende:
Toch vraag ik me af waarom de vliegtuig telkens muziek afspeelt, beter buiten de slangen de boxen kapot
Net als die rapper. Zonder crisis het mannetje, zonder draait hij door. Ook de slangenexpert lijkt mij zo'n mannetje. Echt een lulletje rozenwater.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze is duidelijk flegmatiek.
Koek van binnen.
Nu hij geen borsten meer kan signeren komen zijn daddy issues boven drijven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als die rapper. Zonder crisis het mannetje, zonder draait hij door. Ook de slangenexpert lijkt mij zo'n mannetje. Echt een lulletje rozenwater.
Bekering heet dat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf? Er vielen ook slangen achter hem dood neer? Kennelijk heeft Obama inmiddels als een goddelijke aura om zichheen verkregen
rollercoaster tycoonquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar goed dat er zoveel reclames zijn. Het is echt een emotionele rollercoaster.
Houden jullie van rollercoasters?
Ik neem meestal eten mee aan mijn bordquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef donald_dick het volgende:
wie neemt er nou een bazooka mee aan bord
Vuur gebruikt veel zuurstof. Dus hij maakte heel veel vuur, zodat zuurstof op was en zo konden de slangen snel dood gaan. En daarna deed hij heel snel nieuwe zuurstof gebeuren aan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf? Er vielen ook slangen achter hem dood neer? Kennelijk heeft Obama inmiddels als een goddelijke aura om zichheen verkregen
Zeker gezien die bagage prijzen van tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef donald_dick het volgende:
wie neemt er nou een bazooka mee aan bord
Haha die jongen kan geen Nederlands.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem meestal eten mee aan mijn bord
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vuur gebruikt veel zuurstof. Dus hij maakte heel veel vuur, zodat zuurstof op was en zo konden de slangen snel dood gaan. En daarna deed hij heel snel nieuwe zuurstof gebeuren aan.
Nee ik ook niet, ik word er een beetje misselijk van.quote:
de enige die daar lol van hebben zijn mijn cavia's. en die geven meer om hun witlof dan om mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik word er een beetje misselijk van.
Ik wil dat je je ogen dicht doet, heel langzam van 1 tot 10 telt en dat je dan het meest gekke gezicht opzet wat je je in kan denken. Maar niet lachen.
Ongelofelijk hoe ze daar Louis van Gaal te kakken zetten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
VI is een misselijkmakend programma. Gelukkig kijkt bijna niemand hier daarnaar.
Studio Voetbal gaat tenminste journalistiek te w..quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
VI is een misselijkmakend programma. Gelukkig kijkt bijna niemand hier daarnaar.
Hansie Hansie zou wurgseks met Sophie overwegenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Boskamp zou de slangen één voor één opeten. Genee heeft genoeg haargel bij zich om ze te vergiftigen. Van der Gijp lacht de problemen weg en Derksen maakt er nieuwe schoenen van.
slappe lullluhquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Boskamp zou de slangen één voor één opeten. Genee heeft genoeg haargel bij zich om ze te vergiftigen. Van der Gijp lacht de problemen weg en Derksen maakt er nieuwe schoenen van.
Boerenlul.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Studio Voetbal gaat tenminste journalistiek te w..
NEE NATUURLIJK NIET
MONGOOL
Hansie zou ze één voor in zijn jasje verzamelen en deze op de grond gooien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hansie Hansie zou wurgseks met Sophie overwegen
Jij tegen je cavia's. best uit 5.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de enige die daar lol van hebben zijn mijn cavia's. en die geven meer om hun witlof dan om mij
een jasje van slangenleerquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hansie zou ze één voor in zijn jasje verzamelen en deze op de grond gooien.
Yes we canquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ja de enige welke kan vliegen laat je de deur openen
Ik vind dit een minder doordacht plan van Obama. Klaarblijkelijk was het landen van een werkend vliegtuig niet uitdagend genoeg.
Hopelijk komt het goed.
Tja een slang is geen tentacle. Dus echt opwindend was het niet voor hem.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zag ik die chinees onder een rokje kijken
gewoon driehoekje driehoekje rondje+L2quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Op de PS2 had je 4 knopjes, maar blijkbaar kent hij 2000 van een hele vliegtuig
Ik ben een slangenexpert door het kijken van Snakes on a Planequote:Op donderdag 9 mei 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs gehaald op een uurtje GTA 2
Ga het morgen denk ik wel kopen bij de Albert Heijn. Ben benieuwd of euroshopper genoeg is of dat ik het huismerk moet overwegen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben een slangenexpert door het kijken van Snakes on a Plane![]()
Dat Olijfolie zo veelzijdig was
Omg echt geniaal ditquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:08 schreef Rodawa het volgende:
Wel wat abrupt afgeremd, maar verder een 9/10 landing
In de slokdarm van Obamaquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
Er zit er vast nog eentje stiekem verborgen.
Die ananconda moet ergens zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
Er zit er vast nog eentje stiekem verborgen.
In films zonder happy end zou dat wel gebeuren ja, maar je proeft aan de hele sfeer dat iedereen met een tevreden gevoel uit het vliegtuig stapt en kan genieten van een welverdiende vakantie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg echt geniaal ditBAM SLANG in zijn nek.
Alsof hij wist wat er ging gebeuren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
Gelukkig het jongetje kon heel goed tekenen!
Hij was de reden dat de slangen aan de crack zaten hequote:Op donderdag 9 mei 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
Wat een mazzel dat hij een kevlar vest aan had
je bent zelf toenquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat er toen al zulke technicologie bestond
Je kan wel zien dat de acteurs zijn gecast aan de hand van een profielschets.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Louis van Gaal vond het ook goed. Dit was dan ook een film die HIJ heeft geselecteerd.
Snakes on a busquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pleit voor een vervolg film:
Snakes on a ship
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |