Hoe kan je daar nou lange discussies over voeren?quote:
Het slaat gewoon nergens opquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou lange discussies over voeren?
Soort slowchat, maar dan niet boeiendquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens opheel flauw.
Zitten goede bij, maar ook veel te dure voor redelijke kwaliteit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
Witte wijn check ik zo even welke het is, van de Gall&Gall.
Was een aanbieding.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zitten goede bij, maar ook veel te dure voor redelijke kwaliteit.
Als je eens langs de Hema komt gewoon een flesje meepakken, altijd goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Vrijdag even kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Albert Heyn heeft Voorschrift wijnen in de aanbieding deze week...alles van Zuid-Afrika
Dank voor deze nuttige verhelderingquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lust alleen rode wijn.
einde bericht.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je lentepakket al op?het bier nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paar blikken Carlsberg.
Geen dankquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dank voor deze nuttige verheldering
Ha, mooi voor morgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
het bier nog nietpaar blikken Carlsberg.
Heel veel snoep. Lollies en zo. En borrelnootjes.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zaten ook hele rare producten in als ik me goed herinner. Die je anders nooit zou hebben gekocht.
Nichtjes van 10 gegeven? Of heel stoer zelf met een lollie over straat gelopen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel snoep. Lollies en zo. En borrelnootjes.
Nee hoor gewoon thuis. Zit een kauwgombal in het midden, dat is wel minder.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nichtjes van 10 gegeven? Of heel stoer zelf met een lollie over straat gelopen?
Weet ik niet. Voor mij is het al even geleden dat ik een lollie had.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon thuis. Zit een kauwgombal in het midden, dat is wel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |