quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Jahoor, die zitten vaak wat simpeler in elkaar (want arbeidsloon is gestegen t.o.v. vroeger) en hebben geen complete revisies of laswerk nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef lipje het volgende:
[..]
dat onderhoud heb je bij een modernere auto ook
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jahoor, die zitten vaak wat simpeler in elkaar (want arbeidsloon is gestegen t.o.v. vroeger) en hebben geen complete revisies of laswerk nodig.
Stuur die eens even doorquote:Op donderdag 9 mei 2013 02:05 schreef Dingest het volgende:
Mja, ik heb eigenlijk vooral nogal zin om na afloop nog wat dagen in de Gorges du Verdon door te brengen. Vorig jaar alleen doorheen gereden, wat al mooi was, maar er zijn daar ook o.a. twee heel mooie dag-wandeltochten die mij erg gaaf lijken (en mijn teamgenoot dan vast ook wel). Zou jammerlijk zijn als ik er later nog eens speciaal voor terug moest rijden, ligt niet bepaald naast de deur verderVolgend weekend of zo maar eens overleggen hoe en wat.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
http://mobiel.nu.nl/binne(...)npolderplein-af.html
Die nam hemelvaart wel heel letterlijk.
[Upd] Automobilist overleden na val van taludquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar![]()
Je zal er maar fietsen daar beneden
ik denk iets met 4 ringenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef Alfisti het volgende:
Herken het model auto niet eens meer............
Zit ik sterk te overwegen ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:28 schreef Paladijn het volgende:
Bouw dan ook zelf iets op
Je bent toch techneut?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk maar eens een synology nas uit het raam ga tiefen.
Wat een enorme troep is dat toch.
ik heb nergens last van met mijn synology. Heerlijke dingen zijn het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk maar eens een synology nas uit het raam ga tiefen.
Wat een enorme troep is dat toch.
Mja, 2600 km extra rijden ervoor is wel veel van het goede, als je er eerder toch al in de buurt bent...quote:
In ieder geval de bekendste, het Martelpad/Le Sentier de Martel. Kilometer of 15 vanuit Châlet de Maline geloof ik (auto parkeren bij het eindpunt en dan met een pendelbusje omhoog), met name bergaf. Staat 6-8 uur voor. Kan wel vrij toeristisch/druk zijn, maar schijnt wel mooi te zijn. De andere bekende is Le Sentier de l'Imbut (Imbutpad). Die schijnt ook heel fraai te zijn en is korter - 6-8 km - maar lastiger/technischer. Maar er zullen vast nog wel meer routes zijn daarquote:
Mercedes, kijk maar naar het naafdopje en de hoofdsteun.quote:
Ik geef de synology de schuld, maar waarschijnlijk is het gewoon een rotte schijf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:12 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik heb nergens last van met mijn synology. Heerlijke dingen zijn het.
Die van mij draait bijna onafgebroken vanaf februari. Bijna, want de aardlek bij ons thuis doet wel eens de stroom eraf.. Verder zo stabiel als wat.
Ik heb trouwens ook nog de goedkoopste uitvoering, een ds112j
Ik ben er wel eens uitgereden door een opa in een Ford Fiesta ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Anne het volgende:
We zijn er net uitgereden door een omaatje in een Suzuki Alto.
Ze ging er ook helemaal klaar voor zitten!
Ik ging er niet vanuit dat het dat ouwe vrouwtje van die VW reklame was, dus ik trok gewoon relaxed opquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens uitgereden door een opa in een Ford Fiesta ...
Dat was ergens vorig jaar. Ik moet er weer om lachen als ik er aan denk.
Jullie trokken dan niet hard op, ofwel?
Leuke bak voor van de zomerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
reasonable voor ergens 4250 - 4500 partikulier dus, afhankelijk van de staat en het onderhoud.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:43 schreef Duvel het volgende:
We hebben het aanbod van vergelijkbare auto's bekeken. Hij gaat op Autotrack voor ¤ 4.995 denk ik.
kan ik er dan een focus wagon op inruilen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:43 schreef Duvel het volgende:
We hebben het aanbod van vergelijkbare auto's bekeken. Hij gaat op Autotrack voor ¤ 4.995 denk ik.
Te laat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef lipje het volgende:
[..]
kan ik er dan een focus wagon op inruilen?
dan heb ik geen interessequote:
Aai poesje poesjequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[ [url=http://4.bp.blogspot.com/-WNx2OLmCqKM/Tr1Xr6VPMdI/AAAAAAAAB6I/LEAML1Z6460/s320/black+panther+.www.crepture.com+%25282%2529.jpg]afbeelding[/url] ]
Nou jáááá, weggeefprijsje man!quote:
Met 'n week of twee.quote:Feli met je black panther
wanneer krijg je m?
doet ie ook aan spontane zelfverbranding zoals het een ECHTE Italiaan betaamdquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:18 schreef .Neovo. het volgende:
Zo'n dieseltje wordt goed heet bij een regeneratie
Dat ie zo rookt lijkt me ook niet helemaal normaal nee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:40 schreef Duvel het volgende:
Dit is toch niet het idee achter regeneratie?
Ik heb zelfs via-via begrepen dat die moderne diesels weinig CO2 en roet uitstoten, maar weer andere stofjes die ook niet lekker zijn voor het milieu. Maar daar let men weer niet op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
'Grappig' trouwens; een roetfilter erin om te zorgen dat er niet teveel van die rommel in het milieu komt, en eens in de zoveel tijd kotst hij zichzelf effe leegWat maakte zo'n ding nou ook alweer beter als een ouwe Benz?
Hier een interessant stukje leesvoer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:55 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zie ook wel veel diesels die niet roken bij regeneratie. Staat dat ding dan niet op zijn eigen olie te brullen?
Wij hebben het roetfilter al een keer verstopt gehad in onze Mazda, dat rijdt niet heel fijn meer dan. Rommel is het ook
Het idee is dat je geen meetbaar fijnstof uitstoot, maar fijner stof wat minstens zo schadelijk is, doch niet detecteerbaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Duvel het volgende:
Het idee is toch dat je de roetdeeltjes omzet in CO2 en zo, niet in rook?
Mooie uitvindingen doen ze toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Het idee is dat je geen meetbaar fijnstof uitstoot, maar fijner stof wat minstens zo schadelijk is, doch niet detecteerbaar.
Na vandaag weet je zeker dat het er voorlopig niet meer van gaat komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:38 schreef Duvel het volgende:
Ik wilde vandaag wat foto's maken van die cabrio bij mooi weer, maar ik geloof niet dat het gaat lukken.
Wat een verhaal. Wel lekker door te lezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier een interessant stukje leesvoer.
Er komt dus gewoon fijnstof uit. Zal best een deel alsnog verbranden, maar er blijft nog steeds uitstoot over. Interessant ook om te lezen dat sommige auto's het standaard om de 350 km doen; dat betekent bij van die zuinige hokken dus gewoon 3 keer per tank brandstof
Te veel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:58 schreef BaraCuda het volgende:
Wat zal zo'n hok hier kosten aan wegenbelasting?
Heuh kijk, een Viedzertquote:
Nachtvorst?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:42 schreef Duvel het volgende:
Eerst maar eens een nieuwe accu regelen, anders kom ik sowieso nergens.
Hij heeft vanaf oktober of zo in de garage gestaan zonder druppellader.quote:
En wij maar moeilijk doen met onze eco dingenquote:
Wat een mooie!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:13 schreef Paladijn het volgende:
In het kader van mooi pics!!111 weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schoonmaken/regen heeft geen zin met al het zaadjesgruis van de bomen alhier
[ afbeelding ]
Maar het was gisteren lekker weer in noord-noord-holland
[ afbeelding ]
Zal het je nog gekker vertellen; op St. Eustatius rijden ze gewoon nog op gezwavelde diesel, met als gevolg dat zelfs nagelnieuwe diesels nog roken als een ketter, en het het zou me helemaal niks verbazen dat dat in de states ook nog zo isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En wij maar moeilijk doen met onze eco dingen![]()
Kansloze bezigheid.
How krijg je dat nou weer voor elkaar? Kun je nog wel rijden strakkies?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:50 schreef Anne het volgende:
Bah. Ik heb daarnet mijn duim verdraaid en nou doet ie het niet meer.
En uiteraard ben ik vandaag op de motor.
Hoe witte gij dat nou weer!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:59 schreef Mirgeam het volgende:
En dan is je parkeerplaats thuis nog bezet ook
Ik trok de klink van de deur niet omlaag genoeg, maar duwde de deur wel open.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
How krijg je dat nou weer voor elkaar? Kun je nog wel rijden strakkies?
MC, maar is alweer opgelostquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe witte gij dat nou weer!
[..]
Ik trok de klink van de deur niet omlaag genoeg, maar duwde de deur wel open.
Dat ging niet goed niet.
En ja, lukt vast wel.
werk kost inderdaad veel vrije tijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Best veel werk, een evenement organiseren
schitterend lekker pluimenquote:
Die hou je nergens mee tegen denk ik; ja, een WOII bunkerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef densmee het volgende:
deze hadden ze gisteren ook voor de sleepwagen staan, alleen dat bulleke trok de sleepwagen in de hoogste gang over de baan tijdens de proeftrek.
Toen vroegen ze of er nog een paar kettingen tussen konden en max gewicht erin, bleek dat ze al op max stonden.
[ afbeelding ]
ik neem aan dat daar toch wel een hele fles voor nodig isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die hou je nergens mee tegen denk ik; ja, een WOII bunker![]()
Trouwens; als Anne straks rare posts doet, komt dat omdat ze mijn Whiskey-RedBull net in één keer achterover heeft geslagen![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef densmee het volgende:
[..]
ik neem aan dat daar toch wel een hele fles voor nodig is
quote:"Ik voel me wazig"
dat is rap, daar heb ik wel wat meer voor nodig dan een glasquote:
Ja, maar jij bent een gevorderd comazuipertquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is rap, daar heb ik wel wat meer voor nodig dan een glas
valt mee, is me nog geen enkele keer gelukt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een gevorderd comazuipert
gewenning is een bitchquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef densmee het volgende:
[..]
valt mee, is me nog geen enkele keer gelukt.
Sterkte!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:35 schreef densmee het volgende:
maar na een pilsje of 6 dan begin ik het ook wel aardig te voelen.
maar goed ik ga maar eens douchen en dan kijken of er nog bier te drinken valt
niet helemaal. In Geilenkirchen is een WOII bunker over zon ding heen gevallenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die hou je nergens mee tegen denk ik; ja, een WOII bunker![]()
Trouwens; als Anne straks rare posts doet, komt dat omdat ze mijn Whiskey-RedBull net in één keer achterover heeft geslagen![]()
Blijft hij belastingvrij?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:03 schreef daNpy het volgende:
DAFje weer gewassen. Carrosserie wordt wel steeds slechter
Inderdaad, die 120 euro per jaar boeit me echt niet zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:17 schreef L0we het volgende:
ook als hij niet belasting vrij bleef is het de moeite om op te knappen / bij te houden!
Graag. Had/heb het eigenlijk uitgesteld tot we verhuisd zijn en dus plek is om dat ding fatsoenlijk uit elkaar te kunnen halen. Heb nu wel veel garages, maar zijn allemaal gedeeld. Schiet dus niet op om echt te werken. Voor hij écht slecht wordt gaat er zeker een oplossing komen.quote:
Is natuurlijk maar net of en hoeveel je em gebruikt. Zinloos belasting betalen is ook wel een beetje teveel van het goedequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, die 120 euro per jaar boeit me echt niet zo.
Maar toch twijfel ik wel of ik de Golf op kenteken houd. Zitten wel voors en tegens aan.
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/216239.htmlquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef L0we het volgende:
[..]
Is natuurlijk maar net of en hoeveel je em gebruikt. Zinloos belasting betalen is ook wel een beetje teveel van het goede
Dat heb ik met bacardi-cola.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef Anne het volgende:
Van de Apfelkorn trouwens. Drink ik dus nooit meer. Kan het niet luchten of zien.
Twijfels twijfels...quote:Gevraagd zoveel als mogelijk 10 a 15 stuks diverse types Daf personen auto s.
Lokatie bejaardenhuis de Nieuwenhof, inrit via Kruisstraat te Deurne
Datum 30 juni van 0900 tot 1230.
opening vakantieweek voor de bejaarden, met Daftrucks en Daf personenauto,
dweilorkest etc.
morgen zit ik bij jullie in de buurtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Duvel het volgende:
Goed zuipen is niet moeilijk, goed kotsen wel.
nopez... ik kom wel bij Slangenstaal in de buurtquote:
dank je het is alleen geen overwinning geworden,quote:
Bloody hell, en ik schrik me al de tering als die vent bij de Tango ineens tegen me aan begint te lullen!quote:
Ja maar goed, als je 1 op 5 rijdt met die afstanden die ze daar hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Dingest het volgende:
Omgerekend iets van 60 cent de liter, begreep ik een paar maanden terug van een Amerikaanse
Welnee man, nieuwerwetse downsized Yanken halen easy 1 op 10.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar goed, als je 1 op 5 rijdt met die afstanden die ze daar hebben.
Wat is dat nou voor een bullshit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:49 schreef daNpy het volgende:
Wat heb je aan vermogen als je overal maar 60MPH mag
idd. In beide ga je net zo hard janken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:56 schreef daNpy het volgende:
Als je een lange afstand moet rijden maakt het geen hol uit of je dit in een Chevy Kalos of een Mustang doet.
In de US is veiligheid ook een heel groot issue.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:04 schreef Dingest het volgende:
Qua rijplezier wel. Qua zuinigheid - waar het tegenwoordig voor een boel mensen op neerkomt - liever de Kalos. Dan zit je maar een paar seconden later op 60 MPHBeetje schijn-zuinigheid wat ze daar in de US doen.
Zelfde hier trouwens in NL, dat gezeur op die Aygo's en zo. Auto is voor het merendeel van de gebruikers gewoon een vervoersmiddel en dat mag/hoeft gewoon zo voordelig als mogelijk gebeuren
hahaha, die achterste trucker: 'ABANDON SHIP!... oh.'quote:
nee, het enige wat had kunnen helpen was als die spmt geremd wasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:34 schreef powerflux het volgende:
[..]
hahaha, die achterste trucker: 'ABANDON SHIP!... oh.'
maar had die voorste trucker het nog kunnen redden met stevig gasgeven?
Volgens de website van USNCAP niet:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Dingest het volgende:
Zijn ze daar niet onlangs overgestapt of hebben ze de 40% overlap-test niet aangevuld met een 25% overlap-test, waaruit bleek dat een boel auto's opeens een stuk kwetsbaarder waren bij zo'n aanrijding? En dan niet alleen Amerikaanse modellen. Euro-NCAP houdt nu nog 40% aan iig.
quote:In addition to full-frontal crashworthiness testing, U.S. NCAP conducts two types of side-impact protection testing: one simulating a vehicle-to-vehicle collision and the other simulating a vehicle-to-pole collision. The crashworthiness testing incorporates both 50th percentile male and 5th percentile female dummies, and ratings are based on a wide range of injury criteria.
Blijven sturen en pompend remmen tot je een vlak stukje tegen komt. DAn washet hard en ruig gegaan, maar wellicht was er dan minder schade geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:34 schreef powerflux het volgende:
[..]
hahaha, die achterste trucker: 'ABANDON SHIP!... oh.'
maar had die voorste trucker het nog kunnen redden met stevig gasgeven?
Was ook niet de USNCAP die idd alleen volledig frontaal doet, maar via IIHS die 'small overlap' tests van 25% is gaan doen naast 40% overlap. Nog maar sinds vorig jaar of zo. IIHS is non-profit, USNCAP is via NHTSA van de overheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens de website van USNCAP niet:
[..]
die roller duwt je gewoon van de weg af hoor, je hebt dan niks te zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Blijven sturen en pompend remmen tot je een vlak stukje tegen komt. DAn washet hard en ruig gegaan, maar wellicht was er dan minder schade geweest.
Groeten van de beste stuurman die aan wal staat.
Hmm wacht, nu je het zegt. Wij zijn idd bezig met een "small overlap" barrier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Was ook niet de USNCAP die idd alleen volledig frontaal doet, maar via IIHS die 'small overlap' tests van 25% is gaan doen naast 40% overlap. Nog maar sinds vorig jaar of zo. IIHS is non-profit, USNCAP is via NHTSA van de overheid.
Toch niet als de gestuurde vrachtwagens in de juiste richting blijven sturen en de wielen ook allemaal blijven draaien ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef densmee het volgende:
[..]
die roller duwt je gewoon van de weg af hoor, je hebt dan niks te zeggen
Zorgt de rolweerstand op onverhard er niet voor dat de snelheid toch wat afgeremd wordt ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:28 schreef Sounddragon het volgende:
Te weinig ballast op die trekkers, en sowieso had die roller eigenlijk een SPMT moeten zijn, dan remmen alle wielen hydraulisch.. dit was een nogal te voorspellen drama natuurlijk op onverhard.
En nee, gas geven had niet gewerkt; je kunt bijna niet bijstampen wat zo'n gewicht aan snelheid maakt, dan had alles beneden op een hoop gelegen. Was gewoon stom dit.
je hebt maar 1 stuurasje wat totaal al geen druk heeft, dus als die roller iets doorduwt draait de dissel en je bent bekekenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch niet als de gestuurde vrachtwagens in de juiste richting blijven sturen en de wielen ook allemaal blijven draaien ?
Probeer dat maar eens met een stuurstang ertussen, die gaat scheef staan, en dan ben je verkocht met je hele zooitje. Kun je toch zien? da's namelijk precies wat er gebeurt.. De boel achter auto 1 versnelt harder als hijzelf, en dan is het over.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch niet als de gestuurde vrachtwagens in de juiste richting blijven sturen en de wielen ook allemaal blijven draaien ?
Nee, niet met zo'n massa achter je, je blijft echt helemaal nergens. Dit kón gewoon niet goed aflopen. hier had een dikke Cat dozer achter moeten hangen ofzo, of 2, dan heb je wat te vertellen misschien, maar als het begint te schuiven is het einde verhaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zorgt de rolweerstand op onverhard er niet voor dat de snelheid toch wat afgeremd wordt ?
Die stuurstang stuurt het geheel toch ? Zoals bij b.v. een schamelwagen ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens met een stuurstang ertussen, die gaat scheef staan, en dan ben je verkocht met je hele zooitje. Kun je toch zien? da's namelijk precies wat er gebeurt.. De boel achter auto 1 versnelt harder als hijzelf, en dan is het over.
[..]
Nee, niet met zo'n massa achter je, je blijft echt helemaal nergens. Dit kón gewoon niet goed aflopen. hier had een dikke Cat dozer achter moeten hangen ofzo, of 2, dan heb je wat te vertellen misschien, maar als het begint te schuiven is het einde verhaal.
Als je ook effe goed kijkt, gaat het al mis als ze net over de top zijn, het gekke stuk moest eigenlijk nog komen
Jep, enige wat ik niet snap is dat al die aslijnen niet in de remmen gaan, ik zie er niet ééntje blokkeren, de slangen van de roller zitten wel op de trekker, maar ik zie ook dat de achterste wagen niet mee remt, die remt alleen zichzelf. Die knakworst achteraan had hem sowieso meteen op de handrem moeten flikkeren want die hangt alleen aan een touwtje om het spul te remmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die stuurstang stuurt het geheel toch ? Zoals bij b.v. een schamelwagen ?
een berg liefdequote:
ik zal zo'n strijkplank overtrek geven met chuck erop die steeds bloter wordt als de plank heter wordtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:59 schreef Anne het volgende:
Tip voor een volgende moeder- of verjaardag; chunks met foto! Die zijn leuk!
Strijkenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zal zo'n strijkplank overtrek geven met chuck erop die steeds bloter wordt als de plank heter wordt
iets wat ze ook zelden doet, en vooral voor zichzelfquote:
Onze strijkijzer ligt nog ergens in een krat. Zo vaak wordt ie gebruiktquote:Op zondag 12 mei 2013 00:02 schreef lipje het volgende:
[..]
iets wat ze ook zelden doet, en vooral voor zichzelf
Weet ik veel, in bananenlanden zijn ze sowieso wat makkelijker, en niet iedereen in een olifantenpak heeft een IQ hoger als zijn schoenmaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef 2cv het volgende:
Geen remtest gedaan dus. Hebben ze niet een checklist die ze vantevoren moeten ... eh ... doen ?
ongelukkig gevallen op een stoeprandjequote:Op zondag 12 mei 2013 00:08 schreef Anne het volgende:
Aaw. Hoe kwam het?
Kleine pleister op de wond; Gelukkig geneest het bij kindjes wat vlotter.
Geen idee, waar woon jij, dan kijk ik een keer of het wederzijds is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:55 schreef lipje het volgende:
en Duvel: waarom regent het altijd als ik in dat dorp van jou kom?
naast Zestienhoven en de niet rijdende Fyraquote:Op zondag 12 mei 2013 11:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, waar woon jij, dan kijk ik een keer of het wederzijds is.
laat van seumeren dat maar niet zien.quote:
Oh die hoek! Volgens mij weleens regen gehad daar.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef lipje het volgende:
[..]
naast Zestienhoven en de niet rijdende Fyra
Ja, ze werken!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Paladijn het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)boom-te-rijden-58985
dat moest toch alleen met BMW's ?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:19 schreef Paladijn het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)boom-te-rijden-58985
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:31 schreef blup het volgende:
[..]
laat van seumeren dat maar niet zien.
Wat waren ze denkende op zo een helling.
lijkt wel of de oplegger niet remt
mooi Alex, iets om trots op te zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is deze leukerEerste keer in het openbaar gister, speciaal voor BB...
Mooie foto!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is deze leukerEerste keer in het openbaar gister, speciaal voor BB...
ja, absoluut. Hoop dat het smurfentrio me vergeeft dat ik een linkje naar mijn blog plaats, want ik ben best heel blij met wat we voor elkaar hebben weten te krijgen gister:quote:
zal toch zeker welquote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, absoluut. Hoop dat het smurfentrio me vergeeft dat ik een linkje naar mijn blog plaats, want ik ben best heel blij met wat we voor elkaar hebben weten te krijgen gister:
http://alexmiedema.wordpr(...)ybeeforum-evenement/
Tov!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, absoluut. Hoop dat het smurfentrio me vergeeft dat ik een linkje naar mijn blog plaats, want ik ben best heel blij met wat we voor elkaar hebben weten te krijgen gister:
http://alexmiedema.wordpr(...)ybeeforum-evenement/
hint:quote:
* 2cv is het daar roerend mee eens.quote:
Ja, het pad naar Wipperman en de "buitenring" in Brünnchen moeten vrij worden gehouden voor alarmdienstenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:06 schreef Paladijn het volgende:
Mooie lokatie, kom je daar uberhaupt wel weer met de auto wanneer je woensdag terug komt?
Mooi stukje! Heb je het hele stuk ook ergens toevallig? Jammer van de typfout in het bijschrift van de foto welquote:Op maandag 13 mei 2013 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Dank allen
Zaterdag met een journaliste gepraat. "misschien komt er een stukje in de Stentor". En dan krijg je dit ineens via twitter
[ afbeelding ]
Ik krijg het digitaal aangeleverd later deze week, maar ga zo voor de zekerheid ff naar de kiosk, deze wil ik eigenlijk wel in mnhanden houdenquote:Op maandag 13 mei 2013 11:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mooi stukje! Heb je het hele stuk ook ergens toevallig? Jammer van de typfout in het bijschrift van de foto wel
Feitelijke foutjes zijn niet zo erg, daar zijn het journalisten voor en geen enkele lezer weet toch de waarheid.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik krijg het digitaal aangeleverd later deze week, maar ga zo voor de zekerheid ff naar de kiosk, deze wil ik eigenlijk wel in mnhanden houdenen staan wel wat feitelijke foutjes in ook, maar goed, we staan er in
Werkt gewoon.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb m ook op mn facebookwall staan.. maar dat is ook geblokkeerd gok ik
mwah...quote:Op maandag 13 mei 2013 11:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Feitelijke foutjes zijn niet zo erg, daar zijn het journalisten voor en geen enkele lezer weet toch de waarheid.
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:12 schreef Alfisti het volgende:
Anne is Limburg he.............komt daar pas over een week of drie aan met de postduif.
Jepquote:Op maandag 13 mei 2013 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb m ook op mn facebookwall staan.. maar dat is ook geblokkeerd gok ik
Coolquote:Op maandag 13 mei 2013 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor Anne
http://www.alexmiedema.com/images/013/BBF10Stentor.jpg
quote:
Doorlinken naar www.dyslexie.nlquote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
gister is iemand op mijn blog gekomen die op bubyzybeeforum.nl zocht, registreer je die ook?
Hey, dat is vet.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Dank allen
Zaterdag met een journaliste gepraat. "misschien komt er een stukje in de Stentor". En dan krijg je dit ineens via twitter
[ afbeelding ]
Waaauw vet goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:39 schreef Barcaconia het volgende:
Log ik in op DigiD van het CBR om te kijken hoe het met mijn code95 zit. Krijg ik te zien dat de aanvraag voor mijn praktijkexamen rijbewijs B is goedgekeurd en dat ik een rijschool mag machtigen examen aan te vragen
Jippie, eindelijk rijbewijs B gaan halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
De herinneringen aan m'n rijexamen, wat doe je.quote:
Eerste keer geslaagd met ingreep.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als ik de eerste keer niet een ingreep had gehad was ik ook geslaagd geweest.
Als ik dat verkeerde adertje niet doorgeknipt had was ik nog altijd hartchirurg geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De herinneringen aan m'n rijexamen, wat doe je.
Als ik de eerste keer niet een ingreep had gehad was ik ook geslaagd geweest.
3e keer had ik em pas. Stomme zenuwen![]()
Had daardoor iets van 30 lessen gehad.
Sinds 10 mei heb ik m'n rijbewijs alweer twee jaar. En nog geen bekeuringen gehad
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat jij in hetzelfde rijlestopic zat als ik Alexik heb die hele periode uit mijn systeem verdrongen geloof ik, gebeurden nogal wat kut dingen tegelijk in mijn leven in die tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was niet veiligheidskritisch, en blijkbaar reed ik voorderest geweldig.quote:
Oh, die. Die is wel snel te zien hoor.quote:
oh Vladquote:
nee niet echt meer.. de laatste keer was dat we binnenkort eens moeten afspreken, ruim 10 maanden geledenquote:
Mijn laatste berichtje met 'm was in december 2011quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:23 schreef lipje het volgende:
[..]
nee niet echt meer.. de laatste keer was dat we binnenkort eens moeten afspreken, ruim 10 maanden geleden
ik zal m eens vragen of ie al getrouwd isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje met 'm was in december 2011!
Oeps, bedankt voor het spotten van mijn typo.quote:
Jij woont nog bij je moeder, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |