SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Goed geregelt, zal ik aan denken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1250 mb geloo ik en 150 belminuten.
Gewoon doorzeuren en doorvragen.
Ze kunnen echt naar beneden per maand
Vriendin van me komt morgen langs.quote:
Heb me wel eens beter gevoeld. Ook wel eens slechter.quote:
Ik ben net 5 minuutjes klaar met het fixen van mijn computer, die was ermee gekaptquote:
Slaap lekker liefquote:
Gaat prima. Ik vermaak me hier wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin van me komt morgen langs.
[..]
Heb me wel eens beter gevoeld. Ook wel eens slechter.
En hoe is het met jou?
Waar heb je haar dit keer gehosseld?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin van me komt morgen langs.
Wat heb je met je ui gedaan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
Beetje jammer dat bij het appartement slecht internet is.
Mja lekker op het strand liggen daar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
Beetje jammer dat bij het appartement slecht internet is.
Haar heb ik al in de zomer van 2004 gehosseld, in Limburg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar heb je haar dit keer gehosseld?![]()
Ik wilde je nog vragen: is er iets dat je voor je verjaardag wilt? Ik heb geen fantasie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gaat prima. Ik vermaak me hier wel.
Misschien een cd met mp3's met allemaal van die folkmetal enzo. Wat jij mij liet horen vond ik wel leuk klinken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar heb ik al in de zomer van 2004 gehosseld, in Limburg.
[..]
Ik wilde je nog vragen: is er iets dat je voor je verjaardag wilt? Ik heb geen fantasie.
Ik heb de mijne alweer een hele tijd, maar ik vind dan ook nergens een beterequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had weer zin in een nieuwe.Ben nu eenmaal op avatars uitgekeken.
Geil!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hupsja groene haas toernooi op varkenoord. Dus ik ga zelfs met hem voetballen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geil!!
Ik ga voor je hopen op regen en modder zodat jullie kunnen modderworstelen
Ik maak ze gewoon zelf met Photoshop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne alweer een hele tijd, maar ik vind dan ook nergens een betere
Hmm, dat moet te doen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Misschien een cd met mp3's met allemaal van die folkmetal enzo. Wat jij mij liet horen vond ik wel leuk klinken.
Jij wil zien hoe c_a met een kerel aan het modderworstelen is?quote:
net gedaan, was lekker joh!quote:
ik denk dat hij mee wilt doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil zien hoe c_a met een kerel aan het modderworstelen is?
Hey wacht dit gaat fout!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil zien hoe c_a met een kerel aan het modderworstelen is?
ik ben niet zo goed met photoshop (of überhaubt een fotobewerkingsprogramma)quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik maak ze gewoon zelf met Photoshop.
Kwestie van tijd en je bent volledig uit de kastquote:
Ik heb er les in gehad, dus dat scheelt natuurlijk ook. Een basis is vaak wel handig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed met photoshop (of überhaubt een fotobewerkingsprogramma)
Ghehe ik zal een plaatje van jou posten tegen de tijd dat ik uit de kast kom:quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kwestie van tijd en je bent volledig uit de kast
Ik heb trouwens iets gelezen wat me wel iets leek voor jou.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor, fijne avond nog
Bear Grizzly?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens iets gelezen wat me wel iets leek voor jou.
Sea Bear and Grizzly Shark. Ik kan het alleen nergens kopen of downloaden
Ik ben best veel aan het afvallen maar dat gaat me net iets te ver!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehe ik zal een plaatje van jou posten tegen de tijd dat ik uit de kast kom:
[ afbeelding ]
Ghehe nou zover dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben best veel aan het afvallen maar dat gaat me net iets te ver!
Sea Bear and Grizzly Shark. Is echt hilarischquote:
Vrijdag even langs de comicwinkel kijken of ze hem daar hebben. Ik betwijfel het, maar toch.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had even op google gekeken en het zag er wel grappig uit.
De comicwinkel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sea Bear and Grizzly Shark. Is echt hilarisch
[..]
Vrijdag even langs de comicwinkel kijken of ze hem daar hebben. Ik betwijfel het, maar toch.
Ja, Madame Kern in de Breestraat en Dumpie aan de Nieuwe Rijn.quote:
ik ga de hele dag op de bank liggen en filmpjes en series kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik morgen zal gaan doen. Iemand ideeën?
Dat hou ik nog geen kwartier volquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik ga de hele dag op de bank liggen en filmpjes en series kijken
Je kan altijd nog het gras gaan maaien bij je tantequote:
Oh, heet die zo op de Breestraat. Op hun vorige locatie hadden ze best wel veel Amerikaanse comics.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Madame Kern in de Breestraat en Dumpie aan de Nieuwe Rijn.
Misschien dat zij een keer iets hebben dat niet Batman of Europees is.
Ik ga geen gras maaienquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan altijd nog het gras gaan maaien bij je tante![]()
Of gewoon lekker stukkie touren op Tweety
Het zou me niks verbazen als Vinniiee Sonic ook niet zou kennen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik kwam jaren geleden bij Dumpie en zo'n gast had nog nooit van Sonic the Hedgehog gehoord.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Vinniiee Sonic ook niet zou kennen.
Hij heeft ook wel redelijk wat. Alleen niks wat ik wil.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, heet die zo op de Breestraat. Op hun vorige locatie hadden ze best wel veel Amerikaanse comics.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik kwam jaren geleden bij Dumpie en zo'n gast had nog nooit van Sonic the Hedgehog gehoord.
Puntig kapselquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
Natuurlijk ken ik Sonic welDat blauwe poppetje met puntig kapsel.
Twin Peaksquote:
Vertaald kan ook leuk zijn. Vooral als ook de namen zijn aangepast.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel redelijk wat. Alleen niks wat ik wil.
[..]
Het zijn 2 broers. De ene weet niks van Amerikaanse comics, de ander weet er een beetje van.
Ik heb daar laatst een oude zwart-wit comic gehaald. Star-Lord
Ze hebben achterin veel oude comics liggen, bijna allemaal vertaald, maar toch.
Zo mooi!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twin PeaksDe soundtrack van Twin Peaks
Hoi schatjequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:39 schreef Tamashii het volgende:
Puntig kapsel. Zelfs ik ken die jongeh!
HOI trouwens.![]()
DAG VRIENDJES EN VRIENDINNETJES! we komen er weer aan.
Hoi chickquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:39 schreef Tamashii het volgende:
HOI trouwens.![]()
Komen jullie langs, ja? Dan zet ik de thee aan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:39 schreef Tamashii het volgende:
HOI trouwens.![]()
DE WREKERS!! DE VERGELDERS!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vertaald kan ook leuk zijn. Vooral als ook de namen zijn aangepast.
Halleeuuuuw. Alles lekker hier?quote:
Thee? Thee? Ik drink misselijkmakend lekkere alcohol hier ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen jullie langs, ja? Dan zet ik de thee aan.
[..]
DE WREKERS!! DE VERGELDERS!!
DE ONGELOFELIJKE HULK!
quote:
Hmm, ja dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thee? Thee? Ik drink misselijkmakend lekkere alcohol hier ja.
Goed voor je buik ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan mag je morgen niet komen miepen over buikpijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik thee zoveel lekkerder dan alcohol.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Boooh, Tropic Fruitquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik thee zoveel lekkerder dan alcohol.
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn mandje opzoeken!!
Denk ik![]()
Bah verveling!
Er is niks meer lekker dan mede.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik thee zoveel lekkerder dan alcohol.
Ik heb helemaal geen zin om te soppen!!quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te soppen!!
Zo erg is de verveling, ik denk dat ik ziek aan het worden ben
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 22:49:44 ]
Da's niet goed hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ren jij maar hard weg ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe oud word jij over een paar weken ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe oud word jij over een paar weken ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitchfight, laat de bak met vla maar binnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Kom worstelen dan!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bakkes jij!!! jij noemde mij vanmiddag ook oud![]()
![]()
Rot nou eens op als ik druk ben om LoLa naakt en stoeiend met mij te krijgenquote:![]()
Ksst, ga je eigen milf regelen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ow was je bezig, ik dacht dat je je nest op ging zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rot nou eens op als ik druk ben om LoLa naakt en stoeiend met mij te krijgen![]()
Ksst, ga je eigen milf regelen
LoLa, ander keertje!![]()
![]()
Het was redelijk over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag je morgen niet komen miepen over buikpijn.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe oud word jij over een paar weken ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt aan het moment.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik thee zoveel lekkerder dan alcohol.Die is wel tering lekker ja.quote:
Vanmiddag maakte ik toch iets raars mee. Ik was net linksaf geslagen en vergeten mijn richtingaanwijzer uit te doen. Hier wilde een auto mij inhalen, terwijl dat een drukke weg is, en dat is nu ook 30km vanwege wegwerkzaamheden. Ik zag dat zij mij in wilde halen, dus ik ging maar versnellen, want dat wil je daar niet
Komt dat mens bij de volgende verkeerslichten naast mij staan en zegt "Ja, je moet even je knipperlichten uit doen, want dat is gevaarlijk!"![]()
Echt, vrouwen![]()
![]()
Ja kloptquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt aan het moment.
[..]
Die is wel tering lekker ja.
RegenLekker fris
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
11 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tietenbots erbij!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mensen zijn dom. Echt. Al had ik vandaag wel een lief meisje in de trein. We stonden beide, ging er een vrouw weg voor onze neus en ik vroeg aan haar 'wil je zitten?' 'zij zegt neeeee ga jij maar zitten'. Ik ' ecccht?' 'Jaaa' zei ze toen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag maakte ik toch iets raars mee. Ik was net linksaf geslagen en vergeten mijn richtingaanwijzer uit te doen. Hier wilde een auto mij inhalen, terwijl dat een drukke weg is, en dat is nu ook 30km vanwege wegwerkzaamheden. Ik zag dat zij mij in wilde halen, dus ik ging maar versnellen, want dat wil je daar niet
Komt dat mens bij de volgende verkeerslichten naast mij staan en zegt "Ja, je moet even je knipperlichten uit doen, want dat is gevaarlijk!"![]()
Echt, vrouwen
Dat is wel lief jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mensen zijn dom. Echt. Al had ik vandaag wel een lief meisje in de trein. We stonden beide, ging er een vrouw weg voor onze neus en ik vroeg aan haar 'wil je zitten?' 'zij zegt neeeee ga jij maar zitten'. Ik ' ecccht?' 'Jaaa' zei ze toen.Zie je tegenwoordig niet vaak meer
![]()
![]()
Ik moest gisteren ook met de trein!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mensen zijn dom. Echt. Al had ik vandaag wel een lief meisje in de trein. We stonden beide, ging er een vrouw weg voor onze neus en ik vroeg aan haar 'wil je zitten?' 'zij zegt neeeee ga jij maar zitten'. Ik ' ecccht?' 'Jaaa' zei ze toen.
Toen ik instapte werd ik in mijn kont geknepen door een misselijkmakende neger. Ik heb hem geslagen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel lief jaZie je tegenwoordig niet vaak meer
Hoewel ik dat ook altijd zeg, maar ik weet ook nog dat ik 3 maanden geleden flauw viel in een ongelofelijkbizardrukketeringachterlijkvolle trein en toen waren er 4 mensen die zich bekommerde om mij en me een zitplaats gaven en wauw.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gisteren ook met de trein!
Toen ik instapte werd ik in mijn kont geknepen door een misselijkmakende neger. Ik heb hem geslagen
Recht op z'n bakkes?![]()
![]()
Deed het geen pijn? Anders wil ik wel kusje op geven hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En toenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik instapte werd ik in mijn kont geknepen door een misselijkmakende neger. Ik heb hem geslagenDeed ie niks meer?
Vlakke hand, vol in zn gezicht.quote:
Opbokken, van mijn kont blijf je af tenzij ik je toestemming geef!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Had 'ie een gouden tand?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik instapte werd ik in mijn kont geknepen door een misselijkmakende neger. Ik heb hem geslagenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik weet het ja, maar da's toch weer een net iets andere situatiequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee.Hoewel ik dat ook altijd zeg, maar ik weet ook nog dat ik 3 maanden geleden flauw viel in een ongelofelijkbizardrukketeringachterlijkvolle trein en toen waren er 4 mensen die zich bekommerde om mij en me een zitplaats gaven en wauw.
![]()
![]()
Hij stond verbaastdtdtdtdt te kijken en toen ging ik een plekje zoeken in de treinquote:
Ik twijfel of het nou verbaast of verbaasd isVolgens mij gewoon verbaasd
[b]AirwiN schreef [/b]
En terechtquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlakke hand, vol in zn gezicht.
Opbokken, van mijn kont blijf je af tenzij ik je toestemming geef!
Aan een wildvreemde zitten![]()
![]()
Dat doe je toch nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En terecht
Aan een wildvreemde zitten![]()
![]()
Tuurlijk wel, maar dan zegt 'ie van: da was ik nie, da was een neger.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast niet op het moment dat er een vrouw de trein in wilt stappen.
En zodoende de situatie van Huppel.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
gerust weleens fouterquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast niet op het moment dat er een vrouw de trein in wilt stappen.
wat gaan we voor leuks doen?![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan zegt 'ie van: da was ik nie, da was een neger.
En zodoende de situatie van Huppel.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan zegt 'ie van: da was ik nie, da was een neger.
En zodoende de situatie van Huppel.![]()
![]()
Niks! Geen plannen voor morgen of het weekend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef rival het volgende:
[..]
gerust weleens fouter
wat gaan we voor leuks doen?![]()
wat... waarom dan nie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks! Geen plannen voor morgen of het weekend.
hoe is je nieuwe moto eigenlijk?![]()
Omdat ik saai ben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef rival het volgende:
[..]
wat... waarom dan nie?
hoe is je nieuwe moto eigenlijk?
Goed hoor, vandaag weer opgehaald. Die acceleratie en dat geluid![]()
![]()
kom es laten horen danquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik saai ben.
Goed hoor, vandaag weer opgehaald. Die acceleratie en dat geluid![]()
ik kan wel wat hulp in de tuin gebruikenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik saai ben.
Goed hoor, vandaag weer opgehaald. Die acceleratie en dat geluid
weer opgehaald? was er iets mis?![]()
Ja doeiquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan wel wat hulp in de tuin gebruiken
weer opgehaald? was er iets mis?
Ja, voorpoot was lek.![]()
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn tuin wilde je wel mee helpen he?![]()
![]()
Even wat anders, wat moet er gebeuren dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef rival het volgende:
[..]
je bent echt saai
hoorde nog bij de garantie?
Ja, met 5 minuten was ik weer weg![]()
![]()
graven, uren gravenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even wat anders, wat moet er gebeuren dan?
Ja, met 5 minuten was ik weer weg
oh prima geregeld dus...![]()
Tegels leggen was het toch?quote:Wat de neuk, waarom?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef rival het volgende:
[..]
graven, uren graven
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef rival het volgende:
[..]
graven, uren graven
![]()
omdat mijn huis een meter hoger ligt dan de watergrens... nu ongeveer op de helft van mijn tuin dus een verschil zit van ongeveer een meter.. en ik dat een stuk wil verplaatsen....quote:![]()
![]()
Oh noesquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
kut mijn elastiekje schiet zo achter de bank![]()
![]()
Huur maar een graafmachine, ik ga niet weet ik hoeveel m³ met de hand verplaatsenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef rival het volgende:
[..]
omdat mijn huis een meter hoger ligt dan de watergrens... nu ongeveer op de helft van mijn tuin dus een verschil zit van ongeveer een meter.. en ik dat een stuk wil verplaatsen....![]()
![]()
kijk eens een minuutje terugquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huur maar een graafmachine, ik ga niet weet ik hoeveel m³ met de hand verplaatsen![]()
![]()
Vet klote is dat zegquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:53 schreef rival het volgende:
[..]
kan niet door mijn huis, woon aan het water..... heb dat eigenlijk echt nodig![]()
Nodig een zooitje vrienden uit met uitsluitend de beloning dat als ze hun best hebben gedaan je een bbq organiseer
et voila![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemorgen
Vandaag heel de dag niks
Er is toch niks open, dus lekker heel de dag series kijken
Once Upon A Time nu en daarna Revenge. Ow en nog 4 afleveringen Homeland. Die schijf moet leeg![]()
![]()
Ow effe een vraagje. Gister vergeten de overgebleven verse tomatensoep in de koelkast te zetten.
Nu wel net gedaan, maar is het nog wel eetbaar vanavond? Ik vind dat altijd een beetje engig![]()
![]()
Ik ga me de hele dag op lvl 147 storten!!
Ik wil niet in feyenoord-shirt door Rotterdam moeten lopen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga me de hele dag op lvl 147 storten!!
Ik wil niet in feyenoord-shirt door Rotterdam moeten lopen![]()
![]()
![]()
![]()
Kan wel hoor tenzij het in je keuken vet warm was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ow effe een vraagje. Gister vergeten de overgebleven verse tomatensoep in de koelkast te zetten.
Nu wel net gedaan, maar is het nog wel eetbaar vanavond? Ik vind dat altijd een beetje engigIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja lach maar!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon 21 graden in mijn huis, overalquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan wel hoor tenzij het in je keuken vet warm was.![]()
![]()
Gewoon R. eerst voerenquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon 21 graden in mijn huis, overal
[b]AirwiN schreef [/b]
Die heeft dus verse kippensoepquote:
Hmmm dat wordt pizza bestellen denk ikIk ben zo kutje in dat soort dingen
![]()
![]()
Je gaat niet eens barbecueën?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft dus verse kippensoep
Hmmm dat wordt pizza bestellen denk ikIk ben zo kutje in dat soort dingen
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:Hoewel dat wel een goed idee was geweest
Maar dan had ik gisteren boodschappen moeten doen, en dat ben ik dus vergeten![]()
![]()
Klotelevel
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij neemt porno kijken wel heel serieus danquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Gisteravond met laptop in slaap gevallen
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen porno gekeken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij neemt porno kijken wel heel serieus dan![]()
Volgens ah.nl is alles dichtquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen zal het in Spijkenisse wel niet zo zijn![]()
![]()
In Rotterdam zijn er 3 AH's openquote:
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie-mobiel
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 10:11:10 ]![]()
Ja, maar da's Rotterdam, ik bedoelde met 'alles' 'alles in Spijkernisse'quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn er 3 AH's open
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie-mobiel
Ik hoop dat wij ook gaan BBQ'en.![]()
Ja Spijkenisse is alles dichtquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar da's Rotterdam, ik bedoelde met 'alles' 'alles in Spijkernisse'
Ik hoop dat wij ook gaan BBQ'en.
Misschien dat de Supercoop open isEffe checken
![]()
![]()
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 9 mei 2013 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Spijkenisse is alles dicht
Misschien dat de Supercoop open isEffe checken
![]()
![]()
Dat wordt een retourtje R'damquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.... Spijkenisse heNIET DUS
![]()
![]()
Dan maar niet BBQ'enquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want ik ben luiGeen vriezer waar nog een zooi vlees in ligt?
![]()
![]()
Ik ga mn draadjesvlees maar even klaar maken
[b]AirwiN schreef [/b]
14 uur in de oven hequote:Op donderdag 9 mei 2013 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn draadjesvlees maar even klaar maken![]()
![]()
Nu al?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Alleen kipquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan maar niet BBQ'enGeen vriezer waar nog een zooi vlees in ligt?
Lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ja tuurlijkquote:
Mijn vader zette het zelfs al om half 9 opMoet een hele dag sudderen
En dan ruikt het hele huis naar draadjesvlees![]()
![]()
Oh, naja, da's ook een beetje weinig om mee te BBQ'enquote:Teringquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Mijn vader zette het zelfs al om half 9 opMoet een hele dag sudderen
En dan ruikt het hele huis naar draadjesvlees![]()
![]()
Damnquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
als mijn maatje dat maakt dan gaat het minimaal 14 uur de oven in![]()
![]()
Uhm dat is wel heel erg lang hoor!!quote:
Ik zet het gewoon een uurtje of 3 op het vuur en dan straks uurtje voor het eten zet ik hem weer ff op het vuur.
En het is dan heerlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is wel onwijs lekker jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
had ik afgelopen weekend gegeten, moet zeggen dat ik het nog nooit zo lekker heb gevonden!![]()
![]()
Gewoon die hamburger omtoveren in een cheeseburgerquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar
Ow en een hamburger is ook wel lekker. Alleen hamburger en kip eet ik altijd
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb net genoeg voor mij en Y. dus ik kan je niet uitnodigen om te komen etenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
dus zoveel mis je dan niet eensquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar
Ow en een hamburger is ook wel lekker. Alleen hamburger en kip eet ik altijd![]()
![]()
ja euh je doet het perfect of niet natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dat is wel heel erg lang hoor!!
Ik zet het gewoon een uurtje of 3 op het vuur en dan straks uurtje voor het eten zet ik hem weer ff op het vuur.
En het is dan heerlijk
can't blame him, hij is chef du cock!![]()
Piemelchef?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
ja euh je doet het perfect of niet natuurlijk
can't blame him, hij is chef du cock!
Anyways. komt dat er niet gitzwart uit dan? Ik neem aan dat die oven dan niet 14 uur op 220 graden staat.
Volgens mij trekt mijn oventje het niet eens om zo lang aan te staan
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel lief dat je eraan denktquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net genoeg voor mij en Y. dus ik kan je niet uitnodigen om te komen eten![]()
![]()
Ik ben zo liefquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Piemelchef?
Anyways. komt dat er niet gitzwart uit dan? Ik neem aan dat die oven dan niet 14 uur op 220 graden staat.
Volgens mij trekt mijn oventje het niet eens om zo lang aan te staan![]()
![]()
![]()
zo noemen we hem altijdquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Piemelchef?
Volgens mij trekt mijn oventje het niet eens om zo lang aan te staan
nee volgens mij op 100 en het moet zolang zodat ie tot aan het midden 100 is ofzo... heb niet heel goed opgelet ik vind het opeten belangrijker![]()
![]()
Ik heb wel het idee dat het dan echt superlekker is!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
zo noemen we hem altijd
nee volgens mij op 100 en het moet zolang zodat ie tot aan het midden 100 is ofzo... heb niet heel goed opgelet ik vind het opeten belangrijker
Ik heb een schoonmoeder gehad die draadjesvlees altijd verziekte. Ze deed het hooguit een kwartiertje op het vuur en dan maar vreemd vinden dat iedereen haar vlees zo taai vond
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben al aan het hopen dat Y. buiten de deur gaat eten vandaag zodat er meer voor mij isquote:![]()
Oe, ben je nu naakt?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nah semiquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al aan het hopen dat Y. buiten de deur gaat eten vandaag zodat er meer voor mij is![]()
Oe, ben je nu naakt?
Ik heb nergens zin in en toch ook weer wel![]()
![]()
Oh, fijn is datquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah semi
Ik heb nergens zin in en toch ook weer wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Chasing pussycats?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsof jij daar de ballen voor hebtquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ziet er vanuit mijn dakraam erg lekker uit ja![]()
[..]
Goed plan wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:Op donderdag 9 mei 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij daar de ballen voor hebt![]()
![]()
Maar het idee is wel leukquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb het voor elkaar gekregen om 1:16 te rijden met mijn motorIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Of er stond een lagere windsnelheid?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik zoveel afgevallen zijn dat ik niet meer leef. Nee dus![]()
![]()
Neuh, niet echt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of er stond een lagere windsnelheid?Zal mij benieuwen de volgende keer dat ik ga tanken
![]()
![]()
Goed bezig dan!quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het gemiddelde is 1:12 voor mijn motor
Ik had juist gedacht dat een motor nog veel zuiniger zou zijn, omdat ze zo licht zijn.
Mijn auto doet 1:22 ongeveer![]()
Maarja, dat is dan ook zo'n ecomotive ding zonder power![]()
![]()
Omdat het nergens op slaat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Chickita het volgende:
Waarom is het Mooiste cupmaat topic opeens gesloten?![]()
![]()
Omdat het antwoord evident is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Chickita het volgende:
Waarom is het Mooiste cupmaat topic opeens gesloten?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mijn vorige motor reed 1:20, die had dan ook de helft minder cilinderinhoud en vermogenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed bezig dan!
Ik had juist gedacht dat een motor nog veel zuiniger zou zijn, omdat ze zo licht zijn.
Mijn auto doet 1:22 ongeveer![]()
Maarja, dat is dan ook zo'n ecomotive ding zonder power![]()
![]()
Is niet gesloten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Chickita het volgende:
Waarom is het Mooiste cupmaat topic opeens gesloten?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Languit op de bank, bak thee erbij en serie kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
pfff hele bovenverdieping gesopt en gezogen!
nu eerst maar ff ontbijten voor ik verder ga met de rest![]()
![]()
Kom je hier ook ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:28 schreef rival het volgende:
pfff hele bovenverdieping gesopt en gezogen!
nu eerst maar ff ontbijten voor ik verder ga met de rest
aaaawwwww toeeeeeeee![]()
![]()
Dacht et ff lekker niet hequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je hier ook ?
aaaawwwww toeeeeeeee
Als ik beneden klaar ben ga ik de tuin in om wat om te ploegen![]()
![]()
Doe niet zo vijandig johquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht et ff lekker niet he
Als ik beneden klaar ben ga ik de tuin in om wat om te ploegen
Succes![]()
![]()
![]()
Ik doe het zelf wel, straksquote:later, ergens eind vd middag... of morgen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 12:39:01 ]![]()
Daar heb je niks aan...quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe het zelf wel, strakslater, ergens eind vd middag... of morgen
*schopt*
van die pc weg jij![]()
![]()
Nee eerst even op pad met de jongensquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan...
*schopt*
van die pc weg jij![]()
![]()
Deaud hier.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nou nou, overdrijven is ook een vak. Regelmatig dat ik even op FOK! spiek tijdens mijn werk en dan is het nog zo goed als doodquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef muhahaha het volgende:
Een echt vrije dag he, het is veel drukker als mensen moeten werken.
Tevens: Ik heb een Zumo gekauft![]()
![]()
Een wat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nou, overdrijven is ook een vak. Regelmatig dat ik even op FOK! spiek tijdens mijn werk en dan is het nog zo goed als dood
Tevens: Ik heb een Zumo gekauft
Aha, navigatie
[b]AirwiN schreef [/b]
Het was geen persoonlijke aanval.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nou, overdrijven is ook een vak. Regelmatig dat ik even op FOK! spiek tijdens mijn werk en dan is het nog zo goed als dood
Tevens: Ik heb een Zumo gekauft![]()
![]()
maar de weg naar mij weet je nu toch welquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks
Verdwaal ik tenminste niet 3x als ik een route uit m'n hoofd moet rijden![]()
![]()
![]()
Ik kom tot Hoorn, maar je huis ga ik echt niet vindenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar de weg naar mij weet je nu toch wel![]()
.
![]()
Ik welquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom tot Hoorn, maar je huis ga ik echt niet vinden.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom tot Hoorn, maar je huis ga ik echt niet vinden.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut spel![]()
Kut hoeren
Kut schijnheilen
Kut knie en been
Kut dag
Zo dat moest ik even kwijt
Edit: zo dat lucht op
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 16:01:02 ]![]()
Kusje op je kutquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
Kut spel![]()
Kut hoeren
Kut schijnheilen
Kut knie en been
Kut dag
Zo dat moest ik even kwijt![]()
![]()
Kutje zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
Kut spel![]()
Kut hoeren
Kut schijnheilen
Kut knie en been
Kut dag
Zo dat moest ik even kwijt![]()
![]()
Net zoveel als ik aan jou heb; niks dus!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Weer geblesseerd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
Kut spel![]()
Kut hoeren
Kut schijnheilen
Kut knie en been
Kut dag
Edit: zo dat lucht op![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
Kut spel![]()
Kut hoeren
Kut schijnheilen
Kut knie en been
Kut dag
Edit: zo dat lucht op
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zoveel als ik aan jou heb; niks dus!![]()
![]()
![]()
Geeft niet, zo gaat dat met verslavingenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Soms snap ik echt niet waarom ik nog op fok post
Heb je dat ook wel eens![]()
![]()
Nou eigenlijk wil ik er vanafquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geeft niet, zo gaat dat met verslavingenDie verslaving
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geeft niet, zo gaat dat met verslavingenWe merken hetquote:![]()
![]()
Ik zit me juist af te vragen waarom ik toch elke keer weer bevriend raak met feyenoorders. Volgens mij komt dat op hetzelfde neerquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Soms snap ik echt niet waarom ik nog op fok post
Heb je dat ook wel eens
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit me juist af te vragen waarom ik toch elke keer weer bevriend raak met feyenoorders. Volgens mij komt dat op hetzelfde neerWhehehehehe
Omdat wel leuke toffe mensen zijn![]()
![]()
Grenzen verleggen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit me juist af te vragen waarom ik toch elke keer weer bevriend raak met feyenoorders. Volgens mij komt dat op hetzelfde neer![]()
Ik baal ook van hoeren, ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
Kut spel![]()
Kut hoeren
Kut schijnheilen
Kut knie en been
Kut dag
Edit: zo dat lucht opEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Compleet gestoord bedoel je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Whehehehehe
Omdat wel leuke toffe mensen zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Vrouwen niet dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk zijn ook bijna alle mannen hetzelfde![]()
![]()
Daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk zijn ook bijna alle mannen hetzelfde![]()
Klopt!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk zijn ook bijna alle mannen hetzelfdeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lol!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: