SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Goed geregelt, zal ik aan denken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1250 mb geloo ik en 150 belminuten.
Gewoon doorzeuren en doorvragen.
Ze kunnen echt naar beneden per maand
Vriendin van me komt morgen langs.quote:
Heb me wel eens beter gevoeld. Ook wel eens slechter.quote:
Ik ben net 5 minuutjes klaar met het fixen van mijn computer, die was ermee gekaptquote:
Slaap lekker liefquote:
Gaat prima. Ik vermaak me hier wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin van me komt morgen langs.
[..]
Heb me wel eens beter gevoeld. Ook wel eens slechter.
En hoe is het met jou?
Waar heb je haar dit keer gehosseld?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin van me komt morgen langs.
Wat heb je met je ui gedaan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
Beetje jammer dat bij het appartement slecht internet is.
Mja lekker op het strand liggen daar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
Beetje jammer dat bij het appartement slecht internet is.
Haar heb ik al in de zomer van 2004 gehosseld, in Limburg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar heb je haar dit keer gehosseld?![]()
Ik wilde je nog vragen: is er iets dat je voor je verjaardag wilt? Ik heb geen fantasie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gaat prima. Ik vermaak me hier wel.
Misschien een cd met mp3's met allemaal van die folkmetal enzo. Wat jij mij liet horen vond ik wel leuk klinken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar heb ik al in de zomer van 2004 gehosseld, in Limburg.
[..]
Ik wilde je nog vragen: is er iets dat je voor je verjaardag wilt? Ik heb geen fantasie.
Ik heb de mijne alweer een hele tijd, maar ik vind dan ook nergens een beterequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had weer zin in een nieuwe.Ben nu eenmaal op avatars uitgekeken.
Geil!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hupsja groene haas toernooi op varkenoord. Dus ik ga zelfs met hem voetballen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geil!!
Ik ga voor je hopen op regen en modder zodat jullie kunnen modderworstelen
Ik maak ze gewoon zelf met Photoshop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne alweer een hele tijd, maar ik vind dan ook nergens een betere
Hmm, dat moet te doen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Misschien een cd met mp3's met allemaal van die folkmetal enzo. Wat jij mij liet horen vond ik wel leuk klinken.
Jij wil zien hoe c_a met een kerel aan het modderworstelen is?quote:
net gedaan, was lekker joh!quote:
ik denk dat hij mee wilt doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil zien hoe c_a met een kerel aan het modderworstelen is?
Hey wacht dit gaat fout!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil zien hoe c_a met een kerel aan het modderworstelen is?
ik ben niet zo goed met photoshop (of überhaubt een fotobewerkingsprogramma)quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik maak ze gewoon zelf met Photoshop.
Kwestie van tijd en je bent volledig uit de kastquote:
Ik heb er les in gehad, dus dat scheelt natuurlijk ook. Een basis is vaak wel handig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed met photoshop (of überhaubt een fotobewerkingsprogramma)
Ghehe ik zal een plaatje van jou posten tegen de tijd dat ik uit de kast kom:quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kwestie van tijd en je bent volledig uit de kast
Ik heb trouwens iets gelezen wat me wel iets leek voor jou.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor, fijne avond nog
Bear Grizzly?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens iets gelezen wat me wel iets leek voor jou.
Sea Bear and Grizzly Shark. Ik kan het alleen nergens kopen of downloaden
Ik ben best veel aan het afvallen maar dat gaat me net iets te ver!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehe ik zal een plaatje van jou posten tegen de tijd dat ik uit de kast kom:
[ afbeelding ]
Ghehe nou zover dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben best veel aan het afvallen maar dat gaat me net iets te ver!
Sea Bear and Grizzly Shark. Is echt hilarischquote:
Vrijdag even langs de comicwinkel kijken of ze hem daar hebben. Ik betwijfel het, maar toch.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had even op google gekeken en het zag er wel grappig uit.
De comicwinkel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sea Bear and Grizzly Shark. Is echt hilarisch
[..]
Vrijdag even langs de comicwinkel kijken of ze hem daar hebben. Ik betwijfel het, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |