SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Goed geregelt, zal ik aan denken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1250 mb geloo ik en 150 belminuten.
Gewoon doorzeuren en doorvragen.
Ze kunnen echt naar beneden per maand
Vriendin van me komt morgen langs.quote:
Heb me wel eens beter gevoeld. Ook wel eens slechter.quote:
Ik ben net 5 minuutjes klaar met het fixen van mijn computer, die was ermee gekaptquote:
Slaap lekker liefquote:
Gaat prima. Ik vermaak me hier wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin van me komt morgen langs.
[..]
Heb me wel eens beter gevoeld. Ook wel eens slechter.
En hoe is het met jou?
Waar heb je haar dit keer gehosseld?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin van me komt morgen langs.
Wat heb je met je ui gedaan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
Beetje jammer dat bij het appartement slecht internet is.
Mja lekker op het strand liggen daar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
Beetje jammer dat bij het appartement slecht internet is.
Haar heb ik al in de zomer van 2004 gehosseld, in Limburg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar heb je haar dit keer gehosseld?![]()
Ik wilde je nog vragen: is er iets dat je voor je verjaardag wilt? Ik heb geen fantasie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gaat prima. Ik vermaak me hier wel.
Misschien een cd met mp3's met allemaal van die folkmetal enzo. Wat jij mij liet horen vond ik wel leuk klinken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar heb ik al in de zomer van 2004 gehosseld, in Limburg.
[..]
Ik wilde je nog vragen: is er iets dat je voor je verjaardag wilt? Ik heb geen fantasie.
Ik heb de mijne alweer een hele tijd, maar ik vind dan ook nergens een beterequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had weer zin in een nieuwe.Ben nu eenmaal op avatars uitgekeken.
Geil!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hupsja groene haas toernooi op varkenoord. Dus ik ga zelfs met hem voetballen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geil!!
Ik ga voor je hopen op regen en modder zodat jullie kunnen modderworstelen
Ik maak ze gewoon zelf met Photoshop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne alweer een hele tijd, maar ik vind dan ook nergens een betere
Hmm, dat moet te doen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Misschien een cd met mp3's met allemaal van die folkmetal enzo. Wat jij mij liet horen vond ik wel leuk klinken.
Jij wil zien hoe c_a met een kerel aan het modderworstelen is?quote:
net gedaan, was lekker joh!quote:
ik denk dat hij mee wilt doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil zien hoe c_a met een kerel aan het modderworstelen is?
Hey wacht dit gaat fout!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil zien hoe c_a met een kerel aan het modderworstelen is?
ik ben niet zo goed met photoshop (of überhaubt een fotobewerkingsprogramma)quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik maak ze gewoon zelf met Photoshop.
Kwestie van tijd en je bent volledig uit de kastquote:
Ik heb er les in gehad, dus dat scheelt natuurlijk ook. Een basis is vaak wel handig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed met photoshop (of überhaubt een fotobewerkingsprogramma)
Ghehe ik zal een plaatje van jou posten tegen de tijd dat ik uit de kast kom:quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kwestie van tijd en je bent volledig uit de kast
Ik heb trouwens iets gelezen wat me wel iets leek voor jou.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor, fijne avond nog
Bear Grizzly?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens iets gelezen wat me wel iets leek voor jou.
Sea Bear and Grizzly Shark. Ik kan het alleen nergens kopen of downloaden
Ik ben best veel aan het afvallen maar dat gaat me net iets te ver!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehe ik zal een plaatje van jou posten tegen de tijd dat ik uit de kast kom:
[ afbeelding ]
Ghehe nou zover dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben best veel aan het afvallen maar dat gaat me net iets te ver!
Sea Bear and Grizzly Shark. Is echt hilarischquote:
Vrijdag even langs de comicwinkel kijken of ze hem daar hebben. Ik betwijfel het, maar toch.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had even op google gekeken en het zag er wel grappig uit.
De comicwinkel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sea Bear and Grizzly Shark. Is echt hilarisch
[..]
Vrijdag even langs de comicwinkel kijken of ze hem daar hebben. Ik betwijfel het, maar toch.
Ja, Madame Kern in de Breestraat en Dumpie aan de Nieuwe Rijn.quote:
ik ga de hele dag op de bank liggen en filmpjes en series kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik morgen zal gaan doen. Iemand ideeën?
Dat hou ik nog geen kwartier volquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik ga de hele dag op de bank liggen en filmpjes en series kijken
Je kan altijd nog het gras gaan maaien bij je tantequote:
Oh, heet die zo op de Breestraat. Op hun vorige locatie hadden ze best wel veel Amerikaanse comics.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Madame Kern in de Breestraat en Dumpie aan de Nieuwe Rijn.
Misschien dat zij een keer iets hebben dat niet Batman of Europees is.
Ik ga geen gras maaienquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan altijd nog het gras gaan maaien bij je tante![]()
Of gewoon lekker stukkie touren op Tweety
Het zou me niks verbazen als Vinniiee Sonic ook niet zou kennen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik kwam jaren geleden bij Dumpie en zo'n gast had nog nooit van Sonic the Hedgehog gehoord.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Vinniiee Sonic ook niet zou kennen.
Hij heeft ook wel redelijk wat. Alleen niks wat ik wil.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, heet die zo op de Breestraat. Op hun vorige locatie hadden ze best wel veel Amerikaanse comics.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik kwam jaren geleden bij Dumpie en zo'n gast had nog nooit van Sonic the Hedgehog gehoord.
Puntig kapselquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
Natuurlijk ken ik Sonic welDat blauwe poppetje met puntig kapsel.
Twin Peaksquote:
Vertaald kan ook leuk zijn. Vooral als ook de namen zijn aangepast.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel redelijk wat. Alleen niks wat ik wil.
[..]
Het zijn 2 broers. De ene weet niks van Amerikaanse comics, de ander weet er een beetje van.
Ik heb daar laatst een oude zwart-wit comic gehaald. Star-Lord
Ze hebben achterin veel oude comics liggen, bijna allemaal vertaald, maar toch.
Zo mooi!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twin PeaksDe soundtrack van Twin Peaks
Hoi schatjequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:39 schreef Tamashii het volgende:
Puntig kapsel. Zelfs ik ken die jongeh!
HOI trouwens.![]()
DAG VRIENDJES EN VRIENDINNETJES! we komen er weer aan.
Hoi chickquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:39 schreef Tamashii het volgende:
HOI trouwens.![]()
Komen jullie langs, ja? Dan zet ik de thee aan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:39 schreef Tamashii het volgende:
HOI trouwens.![]()
DE WREKERS!! DE VERGELDERS!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vertaald kan ook leuk zijn. Vooral als ook de namen zijn aangepast.
Halleeuuuuw. Alles lekker hier?quote:
Thee? Thee? Ik drink misselijkmakend lekkere alcohol hier ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen jullie langs, ja? Dan zet ik de thee aan.
[..]
DE WREKERS!! DE VERGELDERS!!
DE ONGELOFELIJKE HULK!
quote:
Hmm, ja dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thee? Thee? Ik drink misselijkmakend lekkere alcohol hier ja.
Goed voor je buik ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan mag je morgen niet komen miepen over buikpijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik thee zoveel lekkerder dan alcohol.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Boooh, Tropic Fruitquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik thee zoveel lekkerder dan alcohol.
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn mandje opzoeken!!
Denk ik![]()
Bah verveling!
Er is niks meer lekker dan mede.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik thee zoveel lekkerder dan alcohol.
Ik heb helemaal geen zin om te soppen!!quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te soppen!!
Zo erg is de verveling, ik denk dat ik ziek aan het worden ben
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 22:49:44 ]
Da's niet goed hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ren jij maar hard weg ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe oud word jij over een paar weken ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe oud word jij over een paar weken ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitchfight, laat de bak met vla maar binnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Kom worstelen dan!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bakkes jij!!! jij noemde mij vanmiddag ook oud![]()
![]()
Rot nou eens op als ik druk ben om LoLa naakt en stoeiend met mij te krijgenquote:![]()
Ksst, ga je eigen milf regelen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ow was je bezig, ik dacht dat je je nest op ging zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rot nou eens op als ik druk ben om LoLa naakt en stoeiend met mij te krijgen![]()
Ksst, ga je eigen milf regelen
LoLa, ander keertje!![]()
![]()
Het was redelijk over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag je morgen niet komen miepen over buikpijn.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe oud word jij over een paar weken ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt aan het moment.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik thee zoveel lekkerder dan alcohol.Die is wel tering lekker ja.quote:
Vanmiddag maakte ik toch iets raars mee. Ik was net linksaf geslagen en vergeten mijn richtingaanwijzer uit te doen. Hier wilde een auto mij inhalen, terwijl dat een drukke weg is, en dat is nu ook 30km vanwege wegwerkzaamheden. Ik zag dat zij mij in wilde halen, dus ik ging maar versnellen, want dat wil je daar niet
Komt dat mens bij de volgende verkeerslichten naast mij staan en zegt "Ja, je moet even je knipperlichten uit doen, want dat is gevaarlijk!"![]()
Echt, vrouwen![]()
![]()
Ja kloptquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt aan het moment.
[..]
Die is wel tering lekker ja.
RegenLekker fris
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
11 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tietenbots erbij!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mensen zijn dom. Echt. Al had ik vandaag wel een lief meisje in de trein. We stonden beide, ging er een vrouw weg voor onze neus en ik vroeg aan haar 'wil je zitten?' 'zij zegt neeeee ga jij maar zitten'. Ik ' ecccht?' 'Jaaa' zei ze toen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag maakte ik toch iets raars mee. Ik was net linksaf geslagen en vergeten mijn richtingaanwijzer uit te doen. Hier wilde een auto mij inhalen, terwijl dat een drukke weg is, en dat is nu ook 30km vanwege wegwerkzaamheden. Ik zag dat zij mij in wilde halen, dus ik ging maar versnellen, want dat wil je daar niet
Komt dat mens bij de volgende verkeerslichten naast mij staan en zegt "Ja, je moet even je knipperlichten uit doen, want dat is gevaarlijk!"![]()
Echt, vrouwen
Dat is wel lief jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mensen zijn dom. Echt. Al had ik vandaag wel een lief meisje in de trein. We stonden beide, ging er een vrouw weg voor onze neus en ik vroeg aan haar 'wil je zitten?' 'zij zegt neeeee ga jij maar zitten'. Ik ' ecccht?' 'Jaaa' zei ze toen.Zie je tegenwoordig niet vaak meer
![]()
![]()
Ik moest gisteren ook met de trein!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mensen zijn dom. Echt. Al had ik vandaag wel een lief meisje in de trein. We stonden beide, ging er een vrouw weg voor onze neus en ik vroeg aan haar 'wil je zitten?' 'zij zegt neeeee ga jij maar zitten'. Ik ' ecccht?' 'Jaaa' zei ze toen.
Toen ik instapte werd ik in mijn kont geknepen door een misselijkmakende neger. Ik heb hem geslagen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel lief jaZie je tegenwoordig niet vaak meer
Hoewel ik dat ook altijd zeg, maar ik weet ook nog dat ik 3 maanden geleden flauw viel in een ongelofelijkbizardrukketeringachterlijkvolle trein en toen waren er 4 mensen die zich bekommerde om mij en me een zitplaats gaven en wauw.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gisteren ook met de trein!
Toen ik instapte werd ik in mijn kont geknepen door een misselijkmakende neger. Ik heb hem geslagen
Recht op z'n bakkes?![]()
![]()
Deed het geen pijn? Anders wil ik wel kusje op geven hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En toenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik instapte werd ik in mijn kont geknepen door een misselijkmakende neger. Ik heb hem geslagenDeed ie niks meer?
Vlakke hand, vol in zn gezicht.quote:
Opbokken, van mijn kont blijf je af tenzij ik je toestemming geef!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Had 'ie een gouden tand?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik instapte werd ik in mijn kont geknepen door een misselijkmakende neger. Ik heb hem geslagenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik weet het ja, maar da's toch weer een net iets andere situatiequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee.Hoewel ik dat ook altijd zeg, maar ik weet ook nog dat ik 3 maanden geleden flauw viel in een ongelofelijkbizardrukketeringachterlijkvolle trein en toen waren er 4 mensen die zich bekommerde om mij en me een zitplaats gaven en wauw.
![]()
![]()
Hij stond verbaastdtdtdtdt te kijken en toen ging ik een plekje zoeken in de treinquote:
Ik twijfel of het nou verbaast of verbaasd isVolgens mij gewoon verbaasd
[b]AirwiN schreef [/b]
En terechtquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlakke hand, vol in zn gezicht.
Opbokken, van mijn kont blijf je af tenzij ik je toestemming geef!
Aan een wildvreemde zitten![]()
![]()
Dat doe je toch nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En terecht
Aan een wildvreemde zitten![]()
![]()
Tuurlijk wel, maar dan zegt 'ie van: da was ik nie, da was een neger.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast niet op het moment dat er een vrouw de trein in wilt stappen.
En zodoende de situatie van Huppel.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
gerust weleens fouterquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast niet op het moment dat er een vrouw de trein in wilt stappen.
wat gaan we voor leuks doen?![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan zegt 'ie van: da was ik nie, da was een neger.
En zodoende de situatie van Huppel.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan zegt 'ie van: da was ik nie, da was een neger.
En zodoende de situatie van Huppel.![]()
![]()
Niks! Geen plannen voor morgen of het weekend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef rival het volgende:
[..]
gerust weleens fouter
wat gaan we voor leuks doen?![]()
wat... waarom dan nie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks! Geen plannen voor morgen of het weekend.
hoe is je nieuwe moto eigenlijk?![]()
Omdat ik saai ben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef rival het volgende:
[..]
wat... waarom dan nie?
hoe is je nieuwe moto eigenlijk?
Goed hoor, vandaag weer opgehaald. Die acceleratie en dat geluid![]()
![]()
kom es laten horen danquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik saai ben.
Goed hoor, vandaag weer opgehaald. Die acceleratie en dat geluid![]()
ik kan wel wat hulp in de tuin gebruikenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik saai ben.
Goed hoor, vandaag weer opgehaald. Die acceleratie en dat geluid
weer opgehaald? was er iets mis?![]()
Ja doeiquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan wel wat hulp in de tuin gebruiken
weer opgehaald? was er iets mis?
Ja, voorpoot was lek.![]()
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn tuin wilde je wel mee helpen he?![]()
![]()
Even wat anders, wat moet er gebeuren dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef rival het volgende:
[..]
je bent echt saai
hoorde nog bij de garantie?
Ja, met 5 minuten was ik weer weg![]()
![]()
graven, uren gravenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even wat anders, wat moet er gebeuren dan?
Ja, met 5 minuten was ik weer weg
oh prima geregeld dus...![]()
Tegels leggen was het toch?quote:Wat de neuk, waarom?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef rival het volgende:
[..]
graven, uren graven
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef rival het volgende:
[..]
graven, uren graven
![]()
omdat mijn huis een meter hoger ligt dan de watergrens... nu ongeveer op de helft van mijn tuin dus een verschil zit van ongeveer een meter.. en ik dat een stuk wil verplaatsen....quote:![]()
![]()
Oh noesquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
kut mijn elastiekje schiet zo achter de bank![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: