quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:32 schreef _Dido_ het volgende:
Welkom in deze reeks, iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst. Kortom, denk even na voordat je op reageren drukt.dat staat nu bij het invoervak in Dieet.
yupquote:
Oeh, wat lijkt me dat irritant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
Tegenwoordig niet vaak meer toen ik rond de 20 was werd ik ook gewoon opgetild door mensen die dat leuk vonden. Collega's dan wel maar dan nog not done wmbt.
Ja het is 1x grappig bij iemand die je kent, daarna niet meer.quote:
quote:
Ik heb het helemaal niet over jou, maar over de idioten die hier eens in de zoveel tijd binnen komen huppelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Scheelt dat ik mezelf net zoveel haat als jullie doenNaja, net iets minder dan...
O... shit... ik doe wat fout, ik haat je niet. Excuusquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Scheelt dat ik mezelf net zoveel haat als jullie doenNaja, net iets minder dan...
Vandaar dequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou, maar over de idioten die hier eens in de zoveel tijd binnen komen huppelen.
Ik ben helemaal niet snel boos te krijgen, maar dat van zoiets kan ik echt pissig wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het is 1x grappig bij iemand die je kent, daarna niet meer.
Oh ik wel. Vooral nu!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet snel boos te krijgen, maar dat van zoiets kan ik echt pissig worden![]()
Al heb ik tegenwoordig zeker niet meer het figuur ervoor om te pas en te onpas te worden opgetild![]()
Ken zat voorbeelden dat je voor zoiets gewoon een terechte bats op je neus krijgt of trappas dellas ballas...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet snel boos te krijgen, maar dat van zoiets kan ik echt pissig worden![]()
Al heb ik tegenwoordig zeker niet meer het figuur ervoor om te pas en te onpas te worden opgetild![]()
Volgens mij moet ik gaan concluderen dat ik in een compleet ander milieu ben opgegroeid dan de meesten hier...quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
vrouwen. Je hebt ze weer op het vrij lage kastje V1z!
Beschermd opgevoed zijn heeft vooral zo zijn nadelen. Niet hard genoeg enzulksquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik gaan concluderen dat ik in een compleet ander milieu ben opgegroeid dan de meesten hier...
Elk z'n voor- en nadelen natuurlijk.
Ruilenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beschermd opgevoed zijn heeft vooral zo zijn nadelen. Niet hard genoeg enzulks
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat het een vanillesmaakje geeft aan je ontbijt.
wat bedoel je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik gaan concluderen dat ik in een compleet ander milieu ben opgegroeid dan de meesten hier...
Elk z'n voor- en nadelen natuurlijk.
dudequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat hij uit een achterlijk boerengehucht komt met bijbehorende manierenquote:
Weet zeker dat je dat niet wil.quote:
Dat iedereen anders groot word of een andere kennissenkring heeft. Of wat Sigme zegt...quote:
nou ja, ik kom ook niet uit het meest normale gezin. Wel manieren op zich, maar verder was er vanalles misquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hij uit een achterlijk boerengehucht komt met bijbehorende manieren.
ik snapte wel dat je bedoelde dat er verschil in zit, maar niet uit wat voor soort gezin jij komt dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat iedereen anders groot word of een andere kennissenkring heeft. Of wat Sigme zegt...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat iedereen anders groot word of een andere kennissenkring heeft. Of wat Sigme zegt...
Ja zeg, dan mag jij ook wel uitleggen wat er zoal mis was in jouw gezin, na ons eerst lekker gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snapte wel dat je bedoelde dat er verschil in zit, maar niet uit wat voor soort gezin jij komt dan.
Dus nu ben ik nieuwsgierigmaar goed, boerengehucht, zo ken ik er ook wel een stel
S. of N. ? Beiden hebben een deel van me gevormd namelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:05 schreef sigme het volgende:
[..].
Toevallig ken ik dat gehucht van jou, en kom ik zelf uit een uiterst beschaafd boerengat waar men het met de mond vol van god ernstig achter de ellebogen had, en dan nog artikel 31 ook nog.
N.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
S. of N. ? Beiden hebben een deel van me gevormd namelijkAl zal de redenering meer slaan op N.
editquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja zeg, dan mag jij ook wel uitleggen wat er zoal mis was in jouw gezin, na ons eerst lekker gemaakt te hebben.
Ah, dan DM ik je even S.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
N.
Mijn tedergeliefde z'n eerste langdurige vriendinnetje kwam daar weg.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
N.
Mijn tedergeliefde z'n eerste langdurige vriendinnetje kwam daar weg.
Skoap toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:43 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand hier South Beach gedaan? Niet echt hè?
^^quote:
ik vond mijn jeugd best leuk hoor, alleen was het natuurlijk niet normaal. Bedoelde er wat dat betreft ook verder niks mee, meer dat ik niet begreep hoezo hij uit een heel ander milieu kwamquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij komt zeker de helft van ons uit een bijzonder gezin of heeft ren bijzondere jeugd gehad. Degenen met een onbezorgde jeugd zijn hier in de minderheid.
Anders zat ik niet zo vaak op internet maar in de kroeg, tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij komt zeker de helft van ons uit een bijzonder gezin of heeft ren bijzondere jeugd gehad. Degenen met een onbezorgde jeugd zijn hier in de minderheid.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
In bed tv kijken met een slapende saartje naast me
Niet heel anders, wel anders in vergelijking. Ik vond het ooit normaal om kampers met bakstenen te bekogelen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond mijn jeugd best leuk hoor, alleen was het natuurlijk niet normaal. Bedoelde er wat dat betreft ook verder niks mee, meer dat ik niet begreep hoezo hij uit een heel ander milieu kwam![]()
Ik denk dat de meeste mensen uit andere milieus komen
Ik ben erg enthousiast over http://www.myfitnesspal.com/quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet iemand trouwens een goede app of website waarin je kan berekenen of je kcal inname en gebruik een beetje gelijk loopt? Op dit moment heb ik er namelijk geen flauw idee van
Wij hebben geen gescheiden kassa's.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nope.
En normaal heb je wel 1 kassa waar vaak de mannen aan staan maar nu waren alle kassa's druk bezet.
Need sleep. Las karpers ipv kampers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet heel anders, wel anders in vergelijking. Ik vond het ooit normaal om kampers met bakstenen te bekogelen...
Dank je wel, daar ga ik zo even naar kijken!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben erg enthousiast over http://www.myfitnesspal.com/
Het heeft ook een app en er staat verbazingwekkend veel in. Met de Eetmeter kon ik heel veel eten niet invoeren omdat het domweg niet in de lijsten stond, dat is me hier zelden overkomen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Ik ben 37 weken vandaag! Dus m'n kind is officieel genoeg afgebakken om te mogen komen.
Deze post vind ik door twee factoren leuk!quote:Op donderdag 9 mei 2013 02:35 schreef motorbloempje het volgende:
Vriendin vroeg waar de andere helft van mn lichaamsgewicht was gebleven na me een paar weken niet gezien te hebben. Schromelijk overdreven uiteraard, maar gaat weer de goede kant op. Fijn.
goeie @ spinazie !quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:59 schreef uniekhoorn het volgende:
XM , jij vasthouder! Gefeliciteerd.
Mo, lekker bezig meid. Een pure chocolade is ontzettend gezond!
Dido, de spinazie is tm zaterdag in de aanbieding bij de Lidl. 99 cent.
Zo nu weer verder werken wordt nog een lange dag. Sommige onderzoeken kunnen pas laat in de middag Door storingen. Nou ja wordt wel betaald.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Ik ben 37 weken vandaag! Dus m'n kind is officieel genoeg afgebakken om te mogen komen.
Waxinelichthoudertjes van maken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:21 schreef _Dido_ het volgende:
Ik vind die bolcourgettes ook zo leukdaar wil ik ook nog eens iets mee doen.
ik ook hoor, maar het is toch wel fijn dat het verschil tussen Lidl en AH huge is wat spinazie betreft. Al flikten ze het de afgelopen weken ineens te beweren dat de spinazie 2 euro nog wat was, en dat 1,69 dus een korting was. Terwijl ik zeker een maand lang elke week spinazie heb gekocht voor 1,69quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen idee wat de spinazie hier kost. Sowieso niet van prijzen. Als ik wil/nodig heb, flikker ik het in het karretje.
quote:
Dat soort praktijken heb ik ook al zo vaak gezienquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:24 schreef _Dido_ het volgende:
ik ook hoor, maar het is toch wel fijn dat het verschil tussen Lidl en AH huge is wat spinazie betreft. Al flikten ze het de afgelopen weken ineens te beweren dat de spinazie 2 euro nog wat was, en dat 1,69 dus een korting was. Terwijl ik zeker een maand lang elke week spinazie heb gekocht voor 1,69
Smaken helemaal niets anders en zijn een stuk duurder. Ik was een beetje sipjes toen ik geen smaakverschil ontdekte met gewone courgette.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:21 schreef _Dido_ het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat soort praktijken heb ik ook al zo vaak gezienNu goedkoper! En dan dacht ik ook: huh, maar dat koop ik altijd al voor die prijs of ben ik nu gek
Waarom neem je eigenlijk whet bij je brinta?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
En ik snap wel dat die courgettes hetzelfde smaken, maar je kunt ze weer op een andere manier presenterenmijn gevulde courgettes zouden nog leuker zijn met bolcourgettes denk ik.
Iig, lijstje:
O: Brinta, havermout, melk, whey. Ik vind de vanillewhey niet zo lekkermaar ja, moet het er maar mee doen de komende twee maanden. En dan een sample pack bestellen met alle smaken, zodat ik niet weer een misser bega.
T: hand walnoten
T: banaan
T: paar merengues
L: met knoflook gewokte spinazie, champignons, pijnboompitten, wat kaas
T: sinaasappel
T: kwark met diepvriesfruit
D: gevulde courgette (gehakt, paprika, crème fraiche), beetje kaas
S: Jillian dag 9 en misschien plak ik er een rondje hardlopen aan vast, aangezien ik dan toch al in mn hardloopkleren zit. Heb ik al een paar weken niet meer gedaan omdat het me niet lekker zat, dus ik begin weer helemaal opnieuw.
Hoop dat t gewoon toeval is ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:45 schreef Phaidra het volgende:
XM 37 weken!!wat fijn!
Cocoik duim dat het geen ontsteking is. Je hebt wel even genoeg gezondheidellende gehad de afgelopen tijd
.
Ben je ook nog doodskoppen wezen kijken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
Meh, hoop dat 't geen ontsteking is Coco.
XM:![]()
Kutna Hora was relaxed, lekker weer ook. Beetje gelezen in het zonnetje, beetje de toerist uitgehangen
je mag het vliegveld af, want je krijgt sowieso een stempel voor 3 maand. Tenminste, je moet bij elke overstap in de VS door de immigratie heen. Het kan dan zijn dat je alleen een transit visum krijgt, maar dat denk ik niet, want je moet je koffers opnieuw inleveren en dan weer opnieuw door security heen enzo...Hoe lang en waar heb je overstap tijd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:03 schreef Goodbye het volgende:
Morning!![]()
Weet één van jullie of je het vliegveld af mag wanneer je een overstap hebt in de VS? Of moet je dan iets aanvragen enzovoorts?
Dus het vroege opstaan waard?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
Kutna Hora was relaxed, lekker weer ook. Beetje gelezen in het zonnetje, beetje de toerist uitgehangen
Een aantal jaren geleden mocht dat niet zomaar volgens mij, dan moet je wel wat aanvragen. Wij vlogen toen via Atlanta.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:03 schreef Goodbye het volgende:
Morning!![]()
Weet één van jullie of je het vliegveld af mag wanneer je een overstap hebt in de VS? Of moet je dan iets aanvragen enzovoorts?
Oeh, dat met die koffers is niet zo handig. Het gaat om een overstap van 13 uur in Chicago.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je mag het vliegveld af, want je krijgt sowieso een stempel voor 3 maand. Tenminste, je moet bij elke overstap in de VS door de immigratie heen. Het kan dan zijn dat je alleen een transit visum krijgt, maar dat denk ik niet, want je moet je koffers opnieuw inleveren en dan weer opnieuw door security heen enzo...Hoe lang en waar heb je overstap tijd?
Is dat veranderd dan. Bij mijn overstap kregen wij de koffers niet. Die werden van het ene vliegtuig naar het andere vliegtuig overgebracht..quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je mag het vliegveld af, want je krijgt sowieso een stempel voor 3 maand. Tenminste, je moet bij elke overstap in de VS door de immigratie heen. Het kan dan zijn dat je alleen een transit visum krijgt, maar dat denk ik niet, want je moet je koffers opnieuw inleveren en dan weer opnieuw door security heen enzo...Hoe lang en waar heb je overstap tijd?
Pffff 13 uur, ik vond 8 uur al drama.. Op een gegeven moment heb je het ook wel gezien zelf maar op een vliegveld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, dat met die koffers is niet zo handig. Het gaat om een overstap van 13 uur in Chicago.
Ja, daarom zou het leuker zijn als je er even af kunt!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Pffff 13 uur, ik vond 8 uur al drama.. Op een gegeven moment heb je het ook wel gezien zelf maar op een vliegveld.
wellicht kun je je koffers in een kluisje gooien ofzo...Waar reis je verder naartoe? Als je in de US blijft, dan is het sowieso mogelijk, want je krijgt altijd bij je eerste vliegveld een visum. Als je verder gaat dan weet ik het niet. je zou het in TRV kunnen vragen..quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, dat met die koffers is niet zo handig. Het gaat om een overstap van 13 uur in Chicago.
Ja! Op de foto's leek het heel luguber, maar dat was het niet. Alleen een beetje fris in die kelderquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je ook nog doodskoppen wezen kijken?Weet niet of dat nou in Kutna Hora was of een plaatsje daar vlak bij.
Het is de terugreis naar Amsterdam (vanuit Vancouver). Maar we zijn wel van plan om vanuit Canada met de auto ook de VS in te gaan, dus daarvoor moeten we sowieso een visum hebben lijkt me.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wellicht kun je je koffers in een kluisje gooien ofzo...Waar reis je verder naartoe? Als je in de US blijft, dan is het sowieso mogelijk, want je krijgt altijd bij je eerste vliegveld een visum. Als je verder gaat dan weet ik het niet. je zou het in TRV kunnen vragen..
Ik heb een foto van mijn vriend met een big smile naast één van die doodskoppen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja! Op de foto's leek het heel luguber, maar dat was het niet. Alleen een beetje fris in die kelder
dan zou het geen probleem moeten zijn, denk ik! Dan is het alleen de vraag wat je met bagage doet, maar er moeten vast kluisjes ofzo zijn op het vliegveld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is de terugreis naar Amsterdam (vanuit Vancouver). Maar we zijn wel van plan om vanuit Canada met de auto ook de VS in te gaan, dus daarvoor moeten we sowieso een visum hebben lijkt me.
Maar ik ga wel even op zoek, komt goed.
Ik moet nog even uitzoeken hoe het met deze vlucht zit, maar bij andere vluchten met overstap werd onze bagage altijd zonder tussenkomst naar het volgende vliegtuig geleid. Hoop dat dat in dit geval ook kan!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan zou het geen probleem moeten zijn, denk ik! Dan is het alleen de vraag wat je met bagage doet, maar er moeten vast kluisjes ofzo zijn op het vliegveld.
En wellicht zijn de regels anders voor Canada-Amerika dan voor alle andere landen-Amerika met controle/bagage etc. Geen idee!
Ik zag ook genoeg vrouwen in allerlei wulpse poses naast een stapel schedels/beenderenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn vriend met een big smile naast één van die doodskoppen.![]()
Omgquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik zag ook genoeg vrouwen in allerlei wulpse poses naast een stapel schedels/beenderen
Whatever floats your boat
ja...maar de US is anders, daar moet je tegenwoordig (als je uit het buitenland (of wellicht is dat alleen maar intercontinentaal) komt) je bagage ophalen en weer opnieuw inleveren. Als je in de VS alleen maar binnenlandse vluchten hebt dan hoeft dit niet. Ook op de terugweg van de VS naar EU hoeft het niet...quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet nog even uitzoeken hoe het met deze vlucht zit, maar bij andere vluchten met overstap werd onze bagage altijd zonder tussenkomst naar het volgende vliegtuig geleid. Hoop dat dat in dit geval ook kan!
quote:
Thanks voor je info, dat ga ik even uitzoeken!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja...maar de US is anders, daar moet je tegenwoordig (als je uit het buitenland (of wellicht is dat alleen maar intercontinentaal) komt) je bagage ophalen en weer opnieuw inleveren. Als je in de VS alleen maar binnenlandse vluchten hebt dan hoeft dit niet. Ook op de terugweg van de VS naar EU hoeft het niet...
Praag is echt heel toeristisch, maar het is zó mooi!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]en ik vind het platteland leuker dan de stad
het is soms echt te druk/ toeristisch
Die zag ik gisteren bij de Lidl!quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:21 schreef _Dido_ het volgende:
Toen ik klein was, vond ik Liberc ook erg leuk. Kun je een 'berg' beklimmen. In m'n herrineringen was dat elk jaar het hoogtepunt van onze vakantie....quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:26 schreef _aurum_ het volgende:
Jetsetterquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik vind het altijd al erg amusant in Egypte, waar de Russische dames in allerlei posities naast het zwembad gefotografeerd worden door hun meestal erg lelijke man. Maar daar verwacht je het nog een beetje.
Waarom bloos?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:26 schreef _aurum_ het volgende:
ja daar zag ik ze net dus ook, in de folderquote:
Het tijdstip en...?quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Deze post vind ik door twee factoren leuk!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst:
O: yoghurt met bosvruchten en bran flakes
T: banaantje
L: omelet met wat groente, op 2 volkorentoast, kop groentesoep
T: mok melk, 2 knackebrod met pindakaas
D: pasta met een shitload groente, wat uitgebakken spekjes en geraspte kaas
Geen sport vandaag, gisteren al hard genoeg gerend: PB op de 5mijl en gerend met 11km/uur ondanks vele heuvels. Trots. Morgen rustige training en dan zondag duurloopje van 15km.
Naja, er zijn mensen die helemaal weg zijn van Praag. Wij zijn Lalaland gewend, dus het is wel mooi maar we zijn niet flabbergasted.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom bloos?
In veel landen vind ik het platteland (lees: dorpjes en kleinere steden) leuker dan de stad.
oei, zaterdag moet ik daaraan beginnen... Morgen gaat het vast beter, je moet eerst ook even weten wat je wanneer moet doen, ook al heb je de video al gezien. Inmiddels weet ik van level 1 precies wat wanneer komt, dus ik sta/lig al in positie voor ze op de video hun positie ingenomen hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffer, level 2 van Jillian, eerste dagvond t heel zwaar
![]()
Maar goed, gedaan, met een paar pauzetjesmorgen beter hoop ik. Nu zo douchen en de stad in
ja, dat had ik ook, stond al te springen voor zij begonnen te springen, dat scheelt idd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
oei, zaterdag moet ik daaraan beginnen... Morgen gaat het vast beter, je moet eerst ook even weten wat je wanneer moet doen, ook al heb je de video al gezien. Inmiddels weet ik van level 1 precies wat wanneer komt, dus ik sta/lig al in positie voor ze op de video hun positie ingenomen hebben
heb je dat met alle oefenen waarbij armen komen kijken? Ik heb het alleen bij push ups, eigenlijk, die blijf ik lastig vinden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat had ik ook, stond al te springen voor zij begonnen te springen, dat scheelt idd.
Ik heb alleen totaal geen kracht in mn armen merk ik maar weerdaar moet ik duidelijk iets mee.
push ups kan ik nu 5 achter elkaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
heb je dat met alle oefenen waarbij armen komen kijken? Ik heb het alleen bij push ups, eigenlijk, die blijf ik lastig vinden.
Ado heeft ons nog steeds niet ingeschreven bij de sportschool...quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Level 2 is zwaar he! Haha. Ik Jillian niet zo vaak meer, heb week of 2/3 rotatie gedaan van no more trouble zones, banish fat boost metabolism (daar ging ik echt dood, wat is die zwaar zeg!!) en 30day shred. Doe nu iig 2x per week zumba en de andere dagen of Jillian of hardlopen of stukje buiten fietsen
Ging vandaag mn korte broeken en bikini passen en hoewel nog niet helemaal tevreden, was ik toch best blij met mn spiegelbeeld!
Oh en Jagär, gefeliciteerd met je publicatie! Wat gaaf zeg!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daarom bak ik m'n eigen dumbell. Gewicht neemt toe naarmate m'n spierkracht vordert!
Die laatste dingen maken of breken de stad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Naja, er zijn mensen die helemaal weg zijn van Praag. Wij zijn Lalaland gewend, dus het is wel mooi maar we zijn niet flabbergasted.
Geniet denk ik meer van de minder massale dingen, het bier, lekker eten, goed gezelschap
Welk land is dat dan? Hoor het namelijk verschillende mensen gebruiken.quote:
Ze noemt het zo omdat ze het niet op de internetz wilquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Welk land is dat dan? Hoor het namelijk verschillende mensen gebruiken.
Neequote:
Zijn jullie trouwens nog naar de Hagia Sophia geweest?quote:
Ja, maar Lalaland is gewoon een term voor een specifieke stad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ze noemt het zo omdat ze het niet op de internetz wil
Fantastisch leven hebben die beesten daarquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zijn jullie trouwens nog naar de Hagia Sophia geweest?
Die heeft een kat![]()
"That's just, like, your opinion man.."quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, maar Lalaland is gewoon een term voor een specifieke stad.
Dan moet ze niet doen alsof het opeens ook voor haar land kan
O ik dacht trouwens dat A. suri roots had, of Latino of anders dansbaar Azië.
Zag laatst een reeks foto's van 1, en inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Fantastisch leven hebben die beesten daar
Ik vind katten erg leuk, maar onze tijdelijke kat maakt dat ik 's nachts minstens een aantal keer wakker wordt. Vannacht ben ik denk ik wel 3 uur wakker geweest. Ze blijft maar klagelijk miauwen. Als ze van de bank springt. Als ze gaat liggen. Als ze de slaapkamer binnen komt wandelen (als we de deur dicht hebben, gaat ze ervoor staan miauwen en aan de deur krabben)..quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zag laatst een reeks foto's van 1, en inderdaadmaar volgens mij hebben katachtigen sowieso een relaxed leven.
Edit: gezien de staat van de Hepies heb ik gelijk.
Nee ik speculeer niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
dansbaar Azie?
Lijkt me goed om er hier niet over te speculeren. Wellicht als je het echt wilt weten dan kun je Aurum een PM sturen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind katten erg leuk, maar onze tijdelijke kat maakt dat ik 's nachts minstens een aantal keer wakker wordt. Vannacht ben ik denk ik wel 3 uur wakker geweest. Ze blijft maar klagelijk miauwen. Als ze van de bank springt. Als ze gaat liggen. Als ze de slaapkamer binnen komt wandelen (als we de deur dicht hebben, gaat ze ervoor staan miauwen en aan de deur krabben)..
beuh.
Dus je wil vooral een statement maken dat je weet wat men elders ook zo benoemt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee ik speculeer niet.
Maar heb gewoon zo'n beeld.
(Weet t trouwens wel)
Ik snap je niet?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dus je wil vooral een statement maken dat je weet wat men elders ook zo benoemt?
Mooi weer! Gaan zo aapjes kijken
nee, alweer. Toen we naar SF gingen begin april is ze terug gegaan. De jongen van wiens moeder hij is zei dat hij een oplossing voor haar had. Die oplossing was dat ze in het lege appartement van de moeder zat, en hij 1x per dag een half uurtje langskwam. Niet langer, omdat hij allergisch is. We hebben haar vorige week zondag teruggekregen, voor een tijdje. Niet voor altijd. Ze kwam duidelijk zoveel aandacht tekort, zo sneu...quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jullie hebben 'm nog steeds?
Ja, dat is irritant. Na zo'n tijd zou je toch verwachten dat het wel was gebeurd?!
Geen lieve collega's op de uni met een groot huis?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, alweer. Toen we naar SF gingen begin april is ze terug gegaan. De jongen van wiens moeder hij is zei dat hij een oplossing voor haar had. Die oplossing was dat ze in het lege appartement van de moeder zat, en hij 1x per dag een half uurtje langskwam. Niet langer, omdat hij allergisch is. We hebben haar vorige week zondag teruggekregen, voor een tijdje. Niet voor altijd. Ze kwam duidelijk zoveel aandacht tekort, zo sneu...
nee, we verhuizen over 2 weken! Eindelijk!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geen lieve collega's op de uni met een groot huis?
Al gewend aan je nieuwe appartement? Of zat je er nog niet (hou het maar moeilijk bij soms)
Lekker joh!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, we verhuizen over 2 weken! Eindelijk!![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, alweer. Toen we naar SF gingen begin april is ze terug gegaan. De jongen van wiens moeder hij is zei dat hij een oplossing voor haar had. Die oplossing was dat ze in het lege appartement van de moeder zat, en hij 1x per dag een half uurtje langskwam. Niet langer, omdat hij allergisch is. We hebben haar vorige week zondag teruggekregen, voor een tijdje. Niet voor altijd. Ze kwam duidelijk zoveel aandacht tekort, zo sneu...
ja goed. Ik vond alleen de week menu's in het boek erg bewerkelijk, dus maakte al vrij snel mijn eigen planning.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:59 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je? 4 jaar terug heb ik hier mijn afvallen gedeeld met jullie, en mede dankzij jullie is dat succelvol gelukt. En nu is het er nog steeds af. Tof heh
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:59 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je? 4 jaar terug heb ik hier mijn afvallen gedeeld met jullie, en mede dankzij jullie is dat succelvol gelukt. En nu is het er nog steeds af. Tof heh
ojee ik moet straks ook nog!quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffer, level 2 van Jillian, eerste dagvond t heel zwaar
![]()
Maar goed, gedaan, met een paar pauzetjesmorgen beter hoop ik. Nu zo douchen en de stad in
Iddquote:
wauw, das wel duidelijk ja! Ik wil ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IddDaar wil ik jullie erg voor bedanken, al zie ik hier nu hele andere namen XD
Ohwja, ff nog before after foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(dit is m'n meest recente foto, sorry van de coole bril)
Nee hoeft niet, maar wil ik graag, hoef ik iig niet na te denken over mijn eten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:09 schreef Nallie het volgende:
Prob, jij hoeft toch geen dieet te doen? Gewoon geen meuk eten en sporten!
Je lijkt een beetje op Justin Bieber nuquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[
Ik zie t nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op Justin Bieber nu
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:20 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zie t niet
Vraag me ook af of hij daar blij mee is!
Zo lekker stuk fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:25 schreef Probability het volgende:
[..]dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
ik heb meer een beetje een: dat lukt me nooit gevoel nuquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:16 schreef RaymanNL het volgende:
Haha bedankt, misschien werkt het motiverend
Jawel joh!quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb meer een beetje een: dat lukt me nooit gevoel nu
En geen aardappelen meer in huis, kom ik net achter![]()
lengte, breedte, hoogte?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Jawel joh!
Wat zijn ook alweer jouw afmetingen? (LxBxH)
Als ik 's ochtends naar de staat van mijn haar kijk dan heb ik ook suri rootsquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, maar Lalaland is gewoon een term voor een specifieke stad.
Dan moet ze niet doen alsof het opeens ook voor haar land kan
O ik dacht trouwens dat A. suri roots had, of Latino of anders dansbaar Azië.
Wauw, wat een veranderingquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht het door de opmerkingen over je billen + dat je goed kan dansenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends naar de staat van mijn haar kijk dan heb ik ook suri roots
Maar dat is toch niet zo veel dat je denkt nouuu dat lukt noooooitquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lengte, breedte, hoogte?
Ik ben 1.66m en weeg nu 65 kilo ongeveer. Maten verder geen idee op t moment, durf me nog niet te meten
nee, het is ook niet onoverzichtelijk, het is meer dat ik er wel moeite voor moet doen en dat kan ik niet altijd opbrengenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zo veel dat je denkt nouuu dat lukt noooooit
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, maar ik heb echt echt echt liever mijn huidige kont/ heup taille verhouding. Dan die meiden die ik weleens bij mij in de sportschool zie. Van voren zien ze er slank uit, beetje spek op de heupen en dan draaien ze zich om en is er gewoon geen kont. De broek zit verfrommeld er loopt iets af, maar geen kontquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat heb ik vooral als ik naar m'n achterwerk kijk.
Ik dan als de bestequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik dacht het door de opmerkingen over je billen + dat je goed kan dansen!
Ik hou ook van kontquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb echt echt echt liever mijn huidige kont/ heup taille verhouding. Dan die meiden die ik weleens bij mij in de sportschool zie. Van voren zien ze er slank uit, beetje spek op de heupen en dan draaien ze zich om en is er gewoon geen kont. De broek zit verfrommeld er loopt iets af, maar geen kont![]()
Dan weet ik wel wat ik liever heb
Paar 'vasten' zijn er nog steeds wel, nu alleen nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heuj ik ben er wel, volgens mij loop ik hier al zeker zo lang rond, alleen was ik toen nog kwakveense denk ik...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:24 schreef V1z0R het volgende:
Zo... Zeker beste verandering
[..]
Paar 'vasten' zijn er nog steeds wel, nu alleen niet
ik postte eerst alleen in de BigBrother subforums, en School en Studie, en TTK...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef V1z0R het volgende:
Ik eerder![]()
Maar Billy is de oudste oldbee... Die was hier in topic #4 of zo.
Net als Tink zeg maar? Die was ook een van de eerdere.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik postte eerst alleen in de BigBrother subforums, en School en Studie, en TTK...
Ja daarom ben ik ook zo dunquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wouw... dan loop je hier al lang rond!
Ik zat toen al wel op tweakersquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:52 schreef Mufasa208 het volgende:
Wie was er bij toen fok zich van tweakers afscheidde?
@jagar, cewl! Feli!
Pass mij je oude nick, dan beantwoord ik die vraag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:52 schreef Mufasa208 het volgende:
Wie was er bij toen fok zich van tweakers afscheidde?
@jagar, cewl! Feli!
Oh god...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zat toen al wel op tweakers
Specs in m'n sig: PIII 450 @ 600 384mb / viper v770 (TNT2) 180/215 en FPS halen van 80+ in Unreal
Toen was ik blij wanneer het maandag was, beide ISDN lijnen gebruiken
Flat-rate ISDN namelijk.
Alhoewel dat een prima work-out regime zou inhouden is dat niet geheel nodigquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe lang moet ik t hoer volhouden dan?
Wat ben jij snel naar Slank gegaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef kwakz0r het volgende:
check!
eerste dieetclub topic waar ik in postte:
nummer 69, november 2005
eerste slanktopic waar ik in postte:
Slank de zomer is XXVI (26 dus) in januari 2006 toen liepen mini en isabeau hier ook rond
maar ben tussendoor vaak een poosje weggeweest, of alleen in dieet...
mijn originele userID is 37447, kwakz0r is van veel later, 268038
Toen ik op tweakers zat had ik een Pentium 133mhz@166Mhz, 48mb edo ramm en een Voodoo Rush. En nog en oem brander met philips loopwerk, een cd3610 nogwattes. Speciaal een 56k6 modem aangeschaft om Team Fortress te kunnen spelen. Quakequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zat toen al wel op tweakers
Specs in m'n sig: PIII 450 @ 600 384mb / viper v770 (TNT2) 180/215 en FPS halen van 80+ in Unreal
Toen was ik blij wanneer het maandag was, beide ISDN lijnen gebruiken
Flat-rate ISDN namelijk.
Onderhoud hè, onderhoudquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tot het uur vol is ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Welke van de zovele?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Pass mij je oude nick, dan beantwoord ik die vraag.
hier, ik bedoelde hierquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Alhoewel dat een prima work-out regime zou inhouden is dat niet geheel nodig
Toen al een brander?!quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:02 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Toen ik op tweakers zat had ik een Pentium 133mhz@166Mhz, 48mb edo ramm en een Voodoo Rush. En nog en oem brander met philips loopwerk, een cd3610 nogwattes. Speciaal een 56k6 modem aangeschaft om Team Fortress te kunnen spelen. Quakeen toen ondekte ik tweakers.
ik was 67, met wat bewegen en minder snoepen ging dat naar 64,5, na tien dagen Jillian was t weer 65 en ik wil graag naar 60. Overigens vond ik mezelf alleen echt mooi in bikini toen ik op 57 zat ofzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Onderhoud hè, onderhoud
Ik was in 3 maanden dun of zo, door een normaal eetpatroon en 2x kickboksen door een voormalig Europees kampioen
(Eerst rustig van 72 naar 68 door normaal te eten.. En toen in 3 maanden van 68 naar 60 door veel te trainen etc)
Nu weer rond de 68 gok ik maar ik zie er altijd wel ok genoeg uit voor een bikini - scheelt ook niet echt qua kleding dus ja(in mijn ogen ben ik altijd wel bikinilicious, 74 kilo of 59 kilo
whehe)
Maar wil wel iig naar de 64 weer of <25% BF
Dat inzicht kwam later pas, toen er meerdere met branders waren. Iets met cute & cuddley enzo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:07 schreef V1z0R het volgende:
Was ook wel duidelijk, maar wel een leuke freudiaanse verspreking
[..]
Toen al een brander?!Wat zul jij knaken hebben gemaakt
TF op een P133 trouwens
Ten tijde van Quake nog geen inetwij LAN'de op school
"Raar hoe jullie elke week de gehele vrijdagmiddag bezet hebben, dacht toch echt dat anderen zich hadden ingeschreven..."
Digitaal inschrijven en nerds met teveel tijd gaan niet samen
Als je nooit aan spierversterkende dingen hebt gedaan moet je niet gaan vasthouden aan Kg's, neem dan de meetlint als ijkpunt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was 67, met wat bewegen en minder snoepen ging dat naar 64,5, na tien dagen Jillian was t weer 65 en ik wil graag naar 60. Overigens vond ik mezelf alleen mooi in bikini toen ik op 57 zat ofzo
Het stomme is, ik zat altijd rond het gewicht dat ik nu heb, vond ik ook altijd prima en was heel tevreden. Toen viel ik heel veel af door een hoop stress (break up) en vond ik mezelf veel mooier, maar goed, dat gewicht kwam er natuurlijk allemaal weer bij...
En nu ben ik ineens niet meer tevreden met hoe ik nu ben
Zelfs dat niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:15 schreef V1z0R het volgende:
Zelfs niet op Twilight CD's?
Ah, ken TF als mod op HL. /wat geleerd
[..]
Als je nooit aan spierversterkende dingen hebt gedaan moet je niet gaan vasthouden aan Kg's, neem dan de meetlint als ijkpunt.
Als je wilt, hou dan plekje voor me vrij in de hemel?!quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je wilt, hou dan plekje voor me vrij in de hemel?!
Hahaha, nou, ik ben nu 24quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:25 schreef _Dido_ het volgende:
Heeee Justin Bieber!zus en aanhang zijn weg, was leuk. Nu lunch.
Edit: wilde nog zeggen, wat een verschil Ray! Hoe oud ben je?
Ow, haha sorry. Maar ik dacht hetzelfde. Maar als je geloofd in jezelf en gedisciplineerd te werk gaat kan iedereen hetquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb meer een beetje een: dat lukt me nooit gevoel nu
Haha, thanksquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:34 schreef Tinkepink het volgende:
Je ziet er goed uit rayman. Ben je ook 10 jaar jonger geworden?
nogmaals, dat wéét ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:15 schreef V1z0R het volgende:
Zelfs niet op Twilight CD's?
Ah, ken TF als mod op HL. /wat geleerd
[..]
Als je nooit aan spierversterkende dingen hebt gedaan moet je niet gaan vasthouden aan Kg's, neem dan de meetlint als ijkpunt.
Laatst plaatje over gepost, vrouwenlichaam die bij >10% hoger gewicht er veel beter uitzag.
quote:
ik vind de discipline best lastig hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hahaha, nou, ik ben nu 24
[..]
Ow, haha sorry. Maar ik dacht hetzelfde. Maar als je geloofd in jezelf en gedisciplineerd te werk gaat kan iedereen het
[..]
voldoende E's?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:28 schreef V1z0R het volgende:
dit topic heet me geleerd sommige dingen er in te hameren, zoals voldoende E's in lijstje
/automatisme
[..]
Als je gratis Twilight verspreidde beschouw ik je als demi-god.
Alleen tegen kostprijs..... Soms. :pquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:28 schreef V1z0R het volgende:
dit topic heet me geleerd sommige dingen er in te hameren, zoals voldoende E's in lijstje
/automatisme
[..]
Als je gratis Twilight verspreidde beschouw ik je als demi-god.
Ik jatte toetsen bij de leraar van het bureau om voor kostprijs die CD's te hebben, dus toch eenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:32 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Alleen tegen kostprijs..... Soms. :p
@Rayman, dat is een hele transformatie. Ben zelf een paar cm groter, maar zou er niet aan moeten denken om 58kg te wegen.
aha, maar dan moet je wel heel erg rekenen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:31 schreef V1z0R het volgende:
Eiwitten...
Dagen dat je niet sport je gewicht in Kg als grammen eiwit, dagen dat je sport minimaal 1,5x.
60kg = 60gr E bij geen sport en 90gr E bij sport.
Heb Perr er mee doodgegooid.
Haha nee, kan ik me voorstellen. Ik val ook niet meer af, sta al 2 jaar stilquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:32 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Alleen tegen kostprijs..... Soms. :p
@Rayman, dat is een hele transformatie. Ben zelf een paar cm groter, maar zou er niet aan moeten denken om 58kg te wegen.
Velen voeren lijstjes in bij eetmeter en soortgelijke, dan word het uitgepoept voor jequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aha, maar dan moet je wel heel erg rekenen...Ik zit gemiddeld 6 gr boven mn gewicht in de afgelopen maand.
Dat is best veel eiwitten dus.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:31 schreef V1z0R het volgende:
Eiwitten...
Dagen dat je niet sport je gewicht in Kg als grammen eiwit, dagen dat je sport minimaal 1,5x.
60kg = 60gr E bij geen sport en 90gr E bij sport.
Heb Perr er mee doodgegooid.
dat doe ik ook en ik zit dus in de afgelopen maand gemiddeld 6 gr hoger dan wat ik zou moeten eten zonder sport. Maar ik doe dus wel Jillian elke dag en daarvoor vrijwel elke dag wat bewegen, niet echt sporten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Velen voeren lijstjes in bij eetmeter en soortgelijke, dan word het uitgepoept voor je
Vlees/vis = 1/5e E
Kwark = 1/8 - 1/12 E
Yoghurt = 1/12 - 1/25 E
Maar als je weet welke producten je eet en eenmaal kent hoef je niet echt meer op te letten
200gr vlees en wat zuivel brengt je als vrouw al snel in de richting.
ik dus gemiddeld in de afgelopen maand 71/72 gr per dag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is best veel eiwitten dus.....
Ik kom meestal maar rond de 80gr uit.
Valt mee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is best veel eiwitten dus.....
Ik kom meestal maar rond de 80gr uit.
voodoo videokaartenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:02 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Toen ik op tweakers zat had ik een Pentium 133mhz@166Mhz, 48mb edo ramm en een Voodoo Rush. En nog en oem brander met philips loopwerk, een cd3610 nogwattes. Speciaal een 56k6 modem aangeschaft om Team Fortress te kunnen spelen. Quakeen toen ondekte ik tweakers.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:51 schreef Skoap het volgende:
[..]
voodoo videokaarten
Heb vanaf 97 tot 99 in een computerwinkel gewerkt (norrod)
Ongelooflijk hoe snel die ontwikkelingen gingen toen.
Ik weet ook nog hoe blij ik was met mijn 2 speed scsi brander
yep!quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]die aan de Diezerkade? Dan heb ik je zonder te weten wel eens gemeet gok ik.
ik heb btw ook totaal geen idee hoe mijn lichaam op bepaalde voedingsstoffen reageert.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:48 schreef V1z0R het volgende:
Is een richtlijn die ik aanraad.voor mij persoonlijk wel iets om rekening mee te houden...
Ik ontplof bij teveel KH's ongeacht hoe ik beweeg dus ik zit rond de 240gr per dag.
[..]
Valt mee.
90gr E = maar 360kcal.
Als je dan zo'n 1700 verbruikt is dat nog geen 1/4 van je totaal.
E's zitten ook wel in KH-rijke producten zoals brood he.
dat had ik idd ook, maar ook gewoon zwaar voor mn armenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:55 schreef Skoap het volgende:
Jillian level 2 is evil. Ik vind sommige oefeningen best ingewikkeld
Darmissues ben ik geen kenner van, dan zou je de vrouwen hier moeten vragen, lopen er een aantal van rond met dat soort kennis.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb btw ook totaal geen idee hoe mijn lichaam op bepaalde voedingsstoffen reageert.
Ik kan alleen niet goed tegen te vettig, al weet ik niet precies wat dat inhoudt, friet vindt mn lijf niet zo fijn, maar spek bv is weer geen probleem. en ik merk dat zuivel ook niet heel lekker ligt als ik dat teveel binnen krijg. Die 3 á 4 scheppen kwark en evt een half bekertje melk op een dag is echt genoeg, meer en ik krijg last van mn darmen.
nou ja, ik eet vrij goed meestal volgens mij (al is het de laatste dagen echt baggerquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Darmissues ben ik geen kenner van, dan zou je de vrouwen hier moeten vragen, lopen er een aantal van rond met dat soort kennis.
Ik kan beesten zonder klachten
Kijk anders naar de Nallster, die heeft optimale lijstjes en ook darmdingetjes. An24 is ook een goede wat dat betreft.
quote:
Shiiiit, wat een verschil! Mooiquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Was ik ook fan vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Twilight cd's OMG wat een genot was dat![]()
Alles van toen ik 16 tot 32 jaar was heb ik meegemaakt met mijn ex-man en die mis ik soms heel erg
Hahaha thanxquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Shiiiit, wat een verschil! Mooi![]()
Op die foto (van nu) lijk je idd wel op JB. En jonger dan 24. Zal deels de foto/pose zijn, want in je fotoboek lijk je minder op JB. Zie je er overigens nog steeds goed uit
Ik ga het de komende dagen maar weer eens goed bij houdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:48 schreef V1z0R het volgende:
Is een richtlijn die ik aanraad.voor mij persoonlijk wel iets om rekening mee te houden...
Ik ontplof bij teveel KH's ongeacht hoe ik beweeg dus ik zit rond de 240gr per dag.
[..]
Valt mee.
90gr E = maar 360kcal.
Als je dan zo'n 1700 verbruikt is dat nog geen 1/4 van je totaal.
E's zitten ook wel in KH-rijke producten zoals brood he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we je ongelijk bewijzen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow! to die for. Prachtig..
Jonge lichamen... Met 37 lukt dat nooit meer
Dat wil ik! cake, slagroom slagroom en softijs met cake en slagroom gebak .. Krijg altijd honger na het etenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:49 schreef Goodbye het volgende:
IJs met slagroom een verse aardbeien en een plak cake heeft mij vandaag weer een klein stapje verder van bikini-shape gebracht.Wel vandaag vakantie geboekt!
![]()
![]()
Echtheid controleren ivm rare Amerikaanse stopcontacten op veel stockfoto's enzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
Wat de neuk is een stopcontactfoto?
Of in minder woorden, dittequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:06 schreef loveli het volgende:
Een foto die bewijst dat je je foto's niet van een Amerikaanse website hebt geplukt.
Ja, en er zijn geen foto's te vinden van Nederlandse vrouwen die men kan gebruiken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echtheid controleren ivm rare Amerikaanse stopcontacten op veel stockfoto's enzoWaren een paar weelderig zwangeren die niet echt bleken te zijn, o.a. ontmaskerd door rare stopcontacten op de achtergrond die niet overeen kwamen met hun zogenaamde locatie
![]()
</Sherlock out>
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:11 schreef V1z0R het volgende:
punt blijft dat je iets zoekt dat werkt voor jezelf.
[..]
De P3 450 samen met m'n oom besteld bij jou dan. Tenminste, je was toen aanwezig...
Weet nog dat ik semi-ongemakkelijk werd van een leuke meid achter de balie
Zie het als een metafoor voor meer Sherlock-approved onderzoekquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en er zijn geen foto's te vinden van Nederlandse vrouwen die men kan gebruiken?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Snap je? Snap je? Dat kun je op twee manieren lezen, TWEE manieren![]()
"Mooi, Vlindertje
". Maar ook 'een mooi vlindertje'. Taal
![]()
![]()
Waarom niet ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:31 schreef loveli het volgende:
Waarom kan ik geen fatsoenlijke youtubelink maken
Ja dat weet ik nou wel.... En wegquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:33 schreef Perruche het volgende:
uniek wat ben je dun!!
vlinder mooi hoor!
die link naar dat meiske, omfg
En mensen maar massaal ander koelkasten kopen, dat was heul de reden niet van CFK-uitstoot.quote:
Ik WIST gewoon dat er iemand met die opmerking zou komenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, want de komma maakt hét verschil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |