quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:32 schreef _Dido_ het volgende:
Welkom in deze reeks, iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst. Kortom, denk even na voordat je op reageren drukt.dat staat nu bij het invoervak in Dieet.
yupquote:
Oeh, wat lijkt me dat irritant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
Tegenwoordig niet vaak meer toen ik rond de 20 was werd ik ook gewoon opgetild door mensen die dat leuk vonden. Collega's dan wel maar dan nog not done wmbt.
Ja het is 1x grappig bij iemand die je kent, daarna niet meer.quote:
quote:
Ik heb het helemaal niet over jou, maar over de idioten die hier eens in de zoveel tijd binnen komen huppelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Scheelt dat ik mezelf net zoveel haat als jullie doenNaja, net iets minder dan...
O... shit... ik doe wat fout, ik haat je niet. Excuusquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Scheelt dat ik mezelf net zoveel haat als jullie doenNaja, net iets minder dan...
Vandaar dequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou, maar over de idioten die hier eens in de zoveel tijd binnen komen huppelen.
Ik ben helemaal niet snel boos te krijgen, maar dat van zoiets kan ik echt pissig wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het is 1x grappig bij iemand die je kent, daarna niet meer.
Oh ik wel. Vooral nu!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet snel boos te krijgen, maar dat van zoiets kan ik echt pissig worden![]()
Al heb ik tegenwoordig zeker niet meer het figuur ervoor om te pas en te onpas te worden opgetild![]()
Ken zat voorbeelden dat je voor zoiets gewoon een terechte bats op je neus krijgt of trappas dellas ballas...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet snel boos te krijgen, maar dat van zoiets kan ik echt pissig worden![]()
Al heb ik tegenwoordig zeker niet meer het figuur ervoor om te pas en te onpas te worden opgetild![]()
Volgens mij moet ik gaan concluderen dat ik in een compleet ander milieu ben opgegroeid dan de meesten hier...quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
vrouwen. Je hebt ze weer op het vrij lage kastje V1z!
Beschermd opgevoed zijn heeft vooral zo zijn nadelen. Niet hard genoeg enzulksquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik gaan concluderen dat ik in een compleet ander milieu ben opgegroeid dan de meesten hier...
Elk z'n voor- en nadelen natuurlijk.
Ruilenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beschermd opgevoed zijn heeft vooral zo zijn nadelen. Niet hard genoeg enzulks
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat het een vanillesmaakje geeft aan je ontbijt.
wat bedoel je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik gaan concluderen dat ik in een compleet ander milieu ben opgegroeid dan de meesten hier...
Elk z'n voor- en nadelen natuurlijk.
dudequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat hij uit een achterlijk boerengehucht komt met bijbehorende manierenquote:
Weet zeker dat je dat niet wil.quote:
Dat iedereen anders groot word of een andere kennissenkring heeft. Of wat Sigme zegt...quote:
nou ja, ik kom ook niet uit het meest normale gezin. Wel manieren op zich, maar verder was er vanalles misquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hij uit een achterlijk boerengehucht komt met bijbehorende manieren.
ik snapte wel dat je bedoelde dat er verschil in zit, maar niet uit wat voor soort gezin jij komt dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat iedereen anders groot word of een andere kennissenkring heeft. Of wat Sigme zegt...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat iedereen anders groot word of een andere kennissenkring heeft. Of wat Sigme zegt...
Ja zeg, dan mag jij ook wel uitleggen wat er zoal mis was in jouw gezin, na ons eerst lekker gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snapte wel dat je bedoelde dat er verschil in zit, maar niet uit wat voor soort gezin jij komt dan.
Dus nu ben ik nieuwsgierigmaar goed, boerengehucht, zo ken ik er ook wel een stel
S. of N. ? Beiden hebben een deel van me gevormd namelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:05 schreef sigme het volgende:
[..].
Toevallig ken ik dat gehucht van jou, en kom ik zelf uit een uiterst beschaafd boerengat waar men het met de mond vol van god ernstig achter de ellebogen had, en dan nog artikel 31 ook nog.
N.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
S. of N. ? Beiden hebben een deel van me gevormd namelijkAl zal de redenering meer slaan op N.
editquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja zeg, dan mag jij ook wel uitleggen wat er zoal mis was in jouw gezin, na ons eerst lekker gemaakt te hebben.
Ah, dan DM ik je even S.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
N.
Mijn tedergeliefde z'n eerste langdurige vriendinnetje kwam daar weg.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
N.
Mijn tedergeliefde z'n eerste langdurige vriendinnetje kwam daar weg.
Skoap toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:43 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand hier South Beach gedaan? Niet echt hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |