quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:32 schreef _Dido_ het volgende:
Welkom in deze reeks, iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst. Kortom, denk even na voordat je op reageren drukt.dat staat nu bij het invoervak in Dieet.
yupquote:
Oeh, wat lijkt me dat irritant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
Tegenwoordig niet vaak meer toen ik rond de 20 was werd ik ook gewoon opgetild door mensen die dat leuk vonden. Collega's dan wel maar dan nog not done wmbt.
Ja het is 1x grappig bij iemand die je kent, daarna niet meer.quote:
quote:
Ik heb het helemaal niet over jou, maar over de idioten die hier eens in de zoveel tijd binnen komen huppelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Scheelt dat ik mezelf net zoveel haat als jullie doenNaja, net iets minder dan...
O... shit... ik doe wat fout, ik haat je niet. Excuusquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Scheelt dat ik mezelf net zoveel haat als jullie doenNaja, net iets minder dan...
Vandaar dequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou, maar over de idioten die hier eens in de zoveel tijd binnen komen huppelen.
Ik ben helemaal niet snel boos te krijgen, maar dat van zoiets kan ik echt pissig wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het is 1x grappig bij iemand die je kent, daarna niet meer.
Oh ik wel. Vooral nu!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet snel boos te krijgen, maar dat van zoiets kan ik echt pissig worden![]()
Al heb ik tegenwoordig zeker niet meer het figuur ervoor om te pas en te onpas te worden opgetild![]()
Ken zat voorbeelden dat je voor zoiets gewoon een terechte bats op je neus krijgt of trappas dellas ballas...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet snel boos te krijgen, maar dat van zoiets kan ik echt pissig worden![]()
Al heb ik tegenwoordig zeker niet meer het figuur ervoor om te pas en te onpas te worden opgetild![]()
Volgens mij moet ik gaan concluderen dat ik in een compleet ander milieu ben opgegroeid dan de meesten hier...quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
vrouwen. Je hebt ze weer op het vrij lage kastje V1z!
Beschermd opgevoed zijn heeft vooral zo zijn nadelen. Niet hard genoeg enzulksquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik gaan concluderen dat ik in een compleet ander milieu ben opgegroeid dan de meesten hier...
Elk z'n voor- en nadelen natuurlijk.
Ruilenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beschermd opgevoed zijn heeft vooral zo zijn nadelen. Niet hard genoeg enzulks
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat het een vanillesmaakje geeft aan je ontbijt.
wat bedoel je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik gaan concluderen dat ik in een compleet ander milieu ben opgegroeid dan de meesten hier...
Elk z'n voor- en nadelen natuurlijk.
dudequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat hij uit een achterlijk boerengehucht komt met bijbehorende manierenquote:
Weet zeker dat je dat niet wil.quote:
Dat iedereen anders groot word of een andere kennissenkring heeft. Of wat Sigme zegt...quote:
nou ja, ik kom ook niet uit het meest normale gezin. Wel manieren op zich, maar verder was er vanalles misquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hij uit een achterlijk boerengehucht komt met bijbehorende manieren.
ik snapte wel dat je bedoelde dat er verschil in zit, maar niet uit wat voor soort gezin jij komt dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat iedereen anders groot word of een andere kennissenkring heeft. Of wat Sigme zegt...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat iedereen anders groot word of een andere kennissenkring heeft. Of wat Sigme zegt...
Ja zeg, dan mag jij ook wel uitleggen wat er zoal mis was in jouw gezin, na ons eerst lekker gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snapte wel dat je bedoelde dat er verschil in zit, maar niet uit wat voor soort gezin jij komt dan.
Dus nu ben ik nieuwsgierigmaar goed, boerengehucht, zo ken ik er ook wel een stel
S. of N. ? Beiden hebben een deel van me gevormd namelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:05 schreef sigme het volgende:
[..].
Toevallig ken ik dat gehucht van jou, en kom ik zelf uit een uiterst beschaafd boerengat waar men het met de mond vol van god ernstig achter de ellebogen had, en dan nog artikel 31 ook nog.
N.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
S. of N. ? Beiden hebben een deel van me gevormd namelijkAl zal de redenering meer slaan op N.
editquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja zeg, dan mag jij ook wel uitleggen wat er zoal mis was in jouw gezin, na ons eerst lekker gemaakt te hebben.
Ah, dan DM ik je even S.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
N.
Mijn tedergeliefde z'n eerste langdurige vriendinnetje kwam daar weg.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
N.
Mijn tedergeliefde z'n eerste langdurige vriendinnetje kwam daar weg.
Skoap toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:43 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand hier South Beach gedaan? Niet echt hè?
^^quote:
ik vond mijn jeugd best leuk hoor, alleen was het natuurlijk niet normaal. Bedoelde er wat dat betreft ook verder niks mee, meer dat ik niet begreep hoezo hij uit een heel ander milieu kwamquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij komt zeker de helft van ons uit een bijzonder gezin of heeft ren bijzondere jeugd gehad. Degenen met een onbezorgde jeugd zijn hier in de minderheid.
Anders zat ik niet zo vaak op internet maar in de kroeg, tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij komt zeker de helft van ons uit een bijzonder gezin of heeft ren bijzondere jeugd gehad. Degenen met een onbezorgde jeugd zijn hier in de minderheid.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
In bed tv kijken met een slapende saartje naast me
Niet heel anders, wel anders in vergelijking. Ik vond het ooit normaal om kampers met bakstenen te bekogelen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond mijn jeugd best leuk hoor, alleen was het natuurlijk niet normaal. Bedoelde er wat dat betreft ook verder niks mee, meer dat ik niet begreep hoezo hij uit een heel ander milieu kwam![]()
Ik denk dat de meeste mensen uit andere milieus komen
Ik ben erg enthousiast over http://www.myfitnesspal.com/quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet iemand trouwens een goede app of website waarin je kan berekenen of je kcal inname en gebruik een beetje gelijk loopt? Op dit moment heb ik er namelijk geen flauw idee van
Wij hebben geen gescheiden kassa's.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nope.
En normaal heb je wel 1 kassa waar vaak de mannen aan staan maar nu waren alle kassa's druk bezet.
Need sleep. Las karpers ipv kampers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet heel anders, wel anders in vergelijking. Ik vond het ooit normaal om kampers met bakstenen te bekogelen...
Dank je wel, daar ga ik zo even naar kijken!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben erg enthousiast over http://www.myfitnesspal.com/
Het heeft ook een app en er staat verbazingwekkend veel in. Met de Eetmeter kon ik heel veel eten niet invoeren omdat het domweg niet in de lijsten stond, dat is me hier zelden overkomen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Ik ben 37 weken vandaag! Dus m'n kind is officieel genoeg afgebakken om te mogen komen.
Deze post vind ik door twee factoren leuk!quote:Op donderdag 9 mei 2013 02:35 schreef motorbloempje het volgende:
Vriendin vroeg waar de andere helft van mn lichaamsgewicht was gebleven na me een paar weken niet gezien te hebben. Schromelijk overdreven uiteraard, maar gaat weer de goede kant op. Fijn.
goeie @ spinazie !quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:59 schreef uniekhoorn het volgende:
XM , jij vasthouder! Gefeliciteerd.
Mo, lekker bezig meid. Een pure chocolade is ontzettend gezond!
Dido, de spinazie is tm zaterdag in de aanbieding bij de Lidl. 99 cent.
Zo nu weer verder werken wordt nog een lange dag. Sommige onderzoeken kunnen pas laat in de middag Door storingen. Nou ja wordt wel betaald.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Ik ben 37 weken vandaag! Dus m'n kind is officieel genoeg afgebakken om te mogen komen.
Waxinelichthoudertjes van maken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:21 schreef _Dido_ het volgende:
Ik vind die bolcourgettes ook zo leukdaar wil ik ook nog eens iets mee doen.
ik ook hoor, maar het is toch wel fijn dat het verschil tussen Lidl en AH huge is wat spinazie betreft. Al flikten ze het de afgelopen weken ineens te beweren dat de spinazie 2 euro nog wat was, en dat 1,69 dus een korting was. Terwijl ik zeker een maand lang elke week spinazie heb gekocht voor 1,69quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen idee wat de spinazie hier kost. Sowieso niet van prijzen. Als ik wil/nodig heb, flikker ik het in het karretje.
quote:
Dat soort praktijken heb ik ook al zo vaak gezienquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:24 schreef _Dido_ het volgende:
ik ook hoor, maar het is toch wel fijn dat het verschil tussen Lidl en AH huge is wat spinazie betreft. Al flikten ze het de afgelopen weken ineens te beweren dat de spinazie 2 euro nog wat was, en dat 1,69 dus een korting was. Terwijl ik zeker een maand lang elke week spinazie heb gekocht voor 1,69
Smaken helemaal niets anders en zijn een stuk duurder. Ik was een beetje sipjes toen ik geen smaakverschil ontdekte met gewone courgette.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:21 schreef _Dido_ het volgende:
Ik vind die bolcourgettes ook zo leukdaar wil ik ook nog eens iets mee doen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat soort praktijken heb ik ook al zo vaak gezienNu goedkoper! En dan dacht ik ook: huh, maar dat koop ik altijd al voor die prijs of ben ik nu gek
Waarom neem je eigenlijk whet bij je brinta?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
En ik snap wel dat die courgettes hetzelfde smaken, maar je kunt ze weer op een andere manier presenterenmijn gevulde courgettes zouden nog leuker zijn met bolcourgettes denk ik.
Iig, lijstje:
O: Brinta, havermout, melk, whey. Ik vind de vanillewhey niet zo lekkermaar ja, moet het er maar mee doen de komende twee maanden. En dan een sample pack bestellen met alle smaken, zodat ik niet weer een misser bega.
T: hand walnoten
T: banaan
T: paar merengues
L: met knoflook gewokte spinazie, champignons, pijnboompitten, wat kaas
T: sinaasappel
T: kwark met diepvriesfruit
D: gevulde courgette (gehakt, paprika, crème fraiche), beetje kaas
S: Jillian dag 9 en misschien plak ik er een rondje hardlopen aan vast, aangezien ik dan toch al in mn hardloopkleren zit. Heb ik al een paar weken niet meer gedaan omdat het me niet lekker zat, dus ik begin weer helemaal opnieuw.
Hoop dat t gewoon toeval is ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:45 schreef Phaidra het volgende:
XM 37 weken!!wat fijn!
Cocoik duim dat het geen ontsteking is. Je hebt wel even genoeg gezondheidellende gehad de afgelopen tijd
.
Ben je ook nog doodskoppen wezen kijken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
Meh, hoop dat 't geen ontsteking is Coco.
XM:![]()
Kutna Hora was relaxed, lekker weer ook. Beetje gelezen in het zonnetje, beetje de toerist uitgehangen
je mag het vliegveld af, want je krijgt sowieso een stempel voor 3 maand. Tenminste, je moet bij elke overstap in de VS door de immigratie heen. Het kan dan zijn dat je alleen een transit visum krijgt, maar dat denk ik niet, want je moet je koffers opnieuw inleveren en dan weer opnieuw door security heen enzo...Hoe lang en waar heb je overstap tijd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:03 schreef Goodbye het volgende:
Morning!![]()
Weet één van jullie of je het vliegveld af mag wanneer je een overstap hebt in de VS? Of moet je dan iets aanvragen enzovoorts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |