Dan zou je ook mijn echte naam moeten weten dus sws nogo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha lol te veel werk om te zoeken sry hihi
[..]
Ik heb serieus een nachtmerrie gehad over die clowns
Ik dacht dat je ouder zou klinken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1Kn3aMb49Ue
http://vocaroo.com/i/s1WyXnhqk3kn
Volgens mij waren dit de meest uitgebreide die ik had gedaan, sop ze.
Ja :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Klein beetje klaargekomen.
Je komt uit Noord Holland of niet?
Luur pls, heb CB genoeg horen praten op tinychat, die neger praat echt zonder enig accent. Hij kan wel met accent praten, maar normaliter niet.quote:
Je klinkt een beetje als Nizzle van Yellow Claw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als Nizzle van Yellow Claw.Dat neem ik graag van je aan, zou namelijk niet weten hoe hij klinkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Je klinkt ook ziek als het broertje van een maat van me. Dan weet je dat ook evenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat neem ik graag van je aan, zou namelijk niet weten hoe hij klinkt.
ok sgat hvjquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Luur pls, heb CB genoeg horen praten op tinychat, die neger praat echt zonder enig accent. Hij kan wel met accent praten, maar normaliter niet.
luv u je mag ook wel een ker meedoen met ons op tinychatquote:
Nee doe zelfquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom op, doe gewoon eens wat inspreken
begin zelf eensquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom op, doe gewoon eens wat inspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |