De grap is dat ze gaat voor het zaad van de bad boy en teert op de goedzak.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Zo werken hormonen jongen.
Je moet een zwangere vrouw eens meemaken als er geklust moet worden in de babykamer. Gestoord zou je worden van die "ik moet NU een nestje bouwen" hormonen.
Hoi. Neuken?quote:
Is dat een ja, een nee, of een misschien? Ik ben niet goed met hintsquote:
De tocht der seksuele genot?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Je maakt je te veel zorgen TS. Als iemand je echt leuk vindt en accepteert zoals je bent, zal dat maagd zijn geen probleem zijn. Anders is ze gewoon heel kortzichtig. Beter tref je een vrouw die ook maagd is, zodat jullie samen op een seksuele ontdekkingstocht kunnen gaan
Je mag 't best raden. Je raad skills zijn inderdaad om te huilen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is dat een ja, een nee, of een misschien? Ik ben niet goed met hints
Ik gok een mischienquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is dat een ja, een nee, of een misschien? Ik ben niet goed met hints
De meeste vrouwen zijn gek op kiwi'squote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Je mag 't best raden. Je raad skills zijn inderdaad om te huilen.
Je interesse is wel gewektquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Je mag 't best raden. Je raad skills zijn inderdaad om te huilen.
Mwah.quote:
Kiwi's kunnen niet praten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn gek op kiwi's
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling. Waarom doe je hier zo moeilijk over? Seks moet geen straf zijn.quote:
True story, ben bang dat ik veel misloop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling. Waarom doe je hier zo moeilijk over? Seks moet geen straf zijn.
En wat wil je überhaupt met dit topic bereiken? Ik ken je wel een beetje door je postgeschiedenis en volgens mij denk je veel te veel na over zaken als seks en liefde.
Ik kan niet alleen praten, ik zit zelfs op Fok!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:15 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Kiwi's kunnen niet praten.
Waarom maak je je er druk over ??quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True story, ben bang dat ik veel misloop.
De kans lijkt me erg groot dan je dat ofwel mis blijft lopen, of op latere leeftijd alsnog gaat inhalen. Dat laatste is waarschijnlijk; dat heb ik al bij enkelen zien gebeuren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, ik heb het nooit ervaren hoor, maar ik denk dat liefde en seks heel veel waarde hebben... Zo voelt dat voor mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Waarom maak je je er druk over ??
vind je eng ofzo ?
Misschien wil Raindrops wel een date met jou. Ze valt blijkbaar niet op kiwi's.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, ik heb het nooit ervaren hoor, maar ik denk dat liefde en seks heel veel waarde hebben... Zo voelt dat voor mij.
En dan heb ik dat niet ervaren en dan ga ik dat ook niet ervaren met mijn huidige levensstijl, dat vind ik geen fijne gedachte.. Ik wil het wel graag zegmaar
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Misschien wil Raindrops wel een date met jou. Ze valt blijkbaar niet op kiwi's.
Dacht dat kiwi niks wilde met iemand van FOKquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Misschien wil Raindrops wel een date met jou. Ze valt blijkbaar niet op kiwi's.
Wat heb je dan voor levensstijl ??quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, ik heb het nooit ervaren hoor, maar ik denk dat liefde en seks heel veel waarde hebben... Zo voelt dat voor mij.
En dan heb ik dat niet ervaren en dan ga ik dat ook niet ervaren met mijn huidige levensstijl, dat vind ik geen fijne gedachte.. Ik wil het wel graag zegmaar
Het gaat enkel om neuken, niet om een relatie. Bij een ONS kan ik dat nog door de vingers zienquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Dacht dat kiwi niks wilde met iemand van FOK
Oh dan wel hahah je bent niet standvastig hèquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het gaat enkel om neuken, niet om een relatie. Bij een ONS kan ik dat nog door de vingers zien
Je tilt er gewoon te zwaar aan. Liefde overkomt je. Dat is echt waar. Je moet alleen net die ene vrouw treffen waarmee je een klik hebt. Je moet natuurlijk wel open staan voor contact, interesse tonen en diegene willen leren kennen. Maar je stelt te veel vragen en denkt te veel na.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is de enige uitzondering op die lijst van bijna 50 afknappersquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oh dan wel hahah je bent niet standvastig hè
Kom niet zo veel in contact met leeftijdsgenootjes.. 20.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor levensstijl ??
hoe oud ben je ??
En tja kweenie denk dat als je er teveel aan denkt enz. werkt het niet.
Het komt vanzelf op je pad.
Diegene kan jou ook opzoeken, hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom niet zo veel in contact met leeftijdsgenootjes.. 20.
Het komt niet vanzelf op je pad, je zult toch echt iemand moeten opzoeken als je iemand met uitgaan hebt ontmoet... Door een nummer te bellen en af te spreken, anders valt het contact gelijk dood.
Via vrienden of vrienden van vrienden, studie, sportclub, willekeurige ontmoeting ergens, iemand aan een tafeltje naast je op een terras, etc etc. Mogelijkheden genoeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom niet zo veel in contact met leeftijdsgenootjes.. 20.
Het komt niet vanzelf op je pad, je zult toch echt iemand moeten opzoeken als je iemand met uitgaan hebt ontmoet... Door een nummer te bellen en af te spreken, anders valt het contact gelijk dood.
Daarom zit ik op Fok, om na te denken en die gedachten te delen ter reflectie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je tilt er gewoon te zwaar aan. Liefde overkomt je. Dat is echt waar. Je moet alleen net die ene vrouw treffen waarmee je een klik hebt. Je moet natuurlijk wel open staan voor contact, interesse tonen en diegene willen leren kennen. Maar je stelt te veel vragen en denkt te veel na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |