Waarom maak je je er druk over ??quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True story, ben bang dat ik veel misloop.
De kans lijkt me erg groot dan je dat ofwel mis blijft lopen, of op latere leeftijd alsnog gaat inhalen. Dat laatste is waarschijnlijk; dat heb ik al bij enkelen zien gebeuren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, ik heb het nooit ervaren hoor, maar ik denk dat liefde en seks heel veel waarde hebben... Zo voelt dat voor mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Waarom maak je je er druk over ??
vind je eng ofzo ?
Misschien wil Raindrops wel een date met jou. Ze valt blijkbaar niet op kiwi's.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, ik heb het nooit ervaren hoor, maar ik denk dat liefde en seks heel veel waarde hebben... Zo voelt dat voor mij.
En dan heb ik dat niet ervaren en dan ga ik dat ook niet ervaren met mijn huidige levensstijl, dat vind ik geen fijne gedachte.. Ik wil het wel graag zegmaar
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Misschien wil Raindrops wel een date met jou. Ze valt blijkbaar niet op kiwi's.
Dacht dat kiwi niks wilde met iemand van FOKquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Misschien wil Raindrops wel een date met jou. Ze valt blijkbaar niet op kiwi's.
Wat heb je dan voor levensstijl ??quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, ik heb het nooit ervaren hoor, maar ik denk dat liefde en seks heel veel waarde hebben... Zo voelt dat voor mij.
En dan heb ik dat niet ervaren en dan ga ik dat ook niet ervaren met mijn huidige levensstijl, dat vind ik geen fijne gedachte.. Ik wil het wel graag zegmaar
Het gaat enkel om neuken, niet om een relatie. Bij een ONS kan ik dat nog door de vingers zienquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Dacht dat kiwi niks wilde met iemand van FOK
Oh dan wel hahah je bent niet standvastig hèquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het gaat enkel om neuken, niet om een relatie. Bij een ONS kan ik dat nog door de vingers zien
Je tilt er gewoon te zwaar aan. Liefde overkomt je. Dat is echt waar. Je moet alleen net die ene vrouw treffen waarmee je een klik hebt. Je moet natuurlijk wel open staan voor contact, interesse tonen en diegene willen leren kennen. Maar je stelt te veel vragen en denkt te veel na.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is de enige uitzondering op die lijst van bijna 50 afknappersquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oh dan wel hahah je bent niet standvastig hè
Kom niet zo veel in contact met leeftijdsgenootjes.. 20.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor levensstijl ??
hoe oud ben je ??
En tja kweenie denk dat als je er teveel aan denkt enz. werkt het niet.
Het komt vanzelf op je pad.
Diegene kan jou ook opzoeken, hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom niet zo veel in contact met leeftijdsgenootjes.. 20.
Het komt niet vanzelf op je pad, je zult toch echt iemand moeten opzoeken als je iemand met uitgaan hebt ontmoet... Door een nummer te bellen en af te spreken, anders valt het contact gelijk dood.
Via vrienden of vrienden van vrienden, studie, sportclub, willekeurige ontmoeting ergens, iemand aan een tafeltje naast je op een terras, etc etc. Mogelijkheden genoeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom niet zo veel in contact met leeftijdsgenootjes.. 20.
Het komt niet vanzelf op je pad, je zult toch echt iemand moeten opzoeken als je iemand met uitgaan hebt ontmoet... Door een nummer te bellen en af te spreken, anders valt het contact gelijk dood.
Daarom zit ik op Fok, om na te denken en die gedachten te delen ter reflectie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je tilt er gewoon te zwaar aan. Liefde overkomt je. Dat is echt waar. Je moet alleen net die ene vrouw treffen waarmee je een klik hebt. Je moet natuurlijk wel open staan voor contact, interesse tonen en diegene willen leren kennen. Maar je stelt te veel vragen en denkt te veel na.
En op wie zijn initiatief hebben jullie elkaar ontmoet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef SonicVolcano het volgende:
dliefde na 7 jaar weer contact met me op. En de klik was er meteen weer. Het is nu wel alweer einde verhaal, maar toch een leuke tijd beleefd
Online relaties werken niet, dus ja: afspreken is part of the deal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom zit ik op Fok, om na te denken en die gedachten te delen ter reflectie.
Ja iemand leren kennen houdt dan wel in - proberen met de ander af te spreken, neem ik aan
Zij nam in bijna alles het voortouw. Afspreken was niet meer dan logisch, omdat het contact ontzettend leuk en intiem werd. We hebben gewoon beide een datum gepriktquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En op wie zijn initiatief hebben jullie elkaar ontmoet?
Zal ik dan toch echt zelf moeten initieren...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Online relaties werken niet, dus ja: afspreken is part of the deal.
Oke hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het is de enige uitzondering op die lijst van bijna 50 afknappersgive me a break
Ik vraag me af of je het leuke nog wel van relatie en eventueel sex ziet ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ik dan toch echt zelf moeten initieren...
En dat is het begin, dus ik moet dat wel degelijk ''forceren'' door contact te zoeken.
Hij wil je neuken daten.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je het leuke nog wel van relatie en eventueel sex ziet ?
Als je het forceerd word het een grote teleurstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |