Nou heel moeilijk vind ik niet dat vrouwen zijn jullie snappen alleen geen hintsquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrouwen zijn nooit makkelijk en helemaal niet eenvoudig en nog minder begrijpbaar
Mannen evenmin.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrouwen zijn nooit makkelijk en helemaal niet eenvoudig en nog minder begrijpbaar
Badboys kunnen erg opwindend zijn, het is zelfs zo dat een vrouw in haar cyclus op bepaalde momenten meer op het type badboy valt en op andere momenten meer op het zorgzame type.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is de bad boy seksueel wel opwindender?
leg de hints eens uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nou heel moeilijk vind ik niet dat vrouwen zijn jullie snappen alleen geen hints
Altijd mag dat ook ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Badboys kunnen erg opwindend zijn, het is zelfs zo dat een vrouw in haar cyclus op bepaalde momenten meer op het type badboy valt en op andere momenten meer op het zorgzame type.
ja wat snap je niet ?quote:
Ja in haar vruchtbare periode..quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Badboys kunnen erg opwindend zijn, het is zelfs zo dat een vrouw in haar cyclus op bepaalde momenten meer op het type badboy valt en op andere momenten meer op het zorgzame type.
dat is wel apart ja, de mens is biologisch geprogrammeerd in het vinden van een se hele partner. 90% heeft zo iemand voor of rond hun 20ste wel gevonden, als je dan bij die 10% hoort ben je apart. Daar is niks mis mee, maar je hoort bij een minderheid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou je op je 20e dan een relatie gehad moeten hebben?
Is het zo onwaarschijnlijk dat je gewoon niet optrekt met iemand die je wel meer dan leuk vindt?
Minderheid is ongelijk aan apart btw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
dat is wel apart ja, de mens is biologisch geprogrammeerd in het vinden van een se hele partner. 90% heeft zo iemand voor of rond hun 20ste wel gevonden, als je dan bij die 10% hoort ben je apart. Daar is niks mis mee, maar je hoort bij een minderheid.
Wat is daar grappig aan? Zo werken hormonen jongen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja in haar vruchtbare periode..
Wat een grapGodverdomme.
De grap is dat ze gaat voor het zaad van de bad boy en teert op de goedzak.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Zo werken hormonen jongen.
Je moet een zwangere vrouw eens meemaken als er geklust moet worden in de babykamer. Gestoord zou je worden van die "ik moet NU een nestje bouwen" hormonen.
Hoi. Neuken?quote:
Is dat een ja, een nee, of een misschien? Ik ben niet goed met hintsquote:
De tocht der seksuele genot?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Je maakt je te veel zorgen TS. Als iemand je echt leuk vindt en accepteert zoals je bent, zal dat maagd zijn geen probleem zijn. Anders is ze gewoon heel kortzichtig. Beter tref je een vrouw die ook maagd is, zodat jullie samen op een seksuele ontdekkingstocht kunnen gaan
Je mag 't best raden. Je raad skills zijn inderdaad om te huilen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is dat een ja, een nee, of een misschien? Ik ben niet goed met hints
Ik gok een mischienquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is dat een ja, een nee, of een misschien? Ik ben niet goed met hints
De meeste vrouwen zijn gek op kiwi'squote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Je mag 't best raden. Je raad skills zijn inderdaad om te huilen.
Je interesse is wel gewektquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Je mag 't best raden. Je raad skills zijn inderdaad om te huilen.
Mwah.quote:
Kiwi's kunnen niet praten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn gek op kiwi's
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling. Waarom doe je hier zo moeilijk over? Seks moet geen straf zijn.quote:
True story, ben bang dat ik veel misloop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling. Waarom doe je hier zo moeilijk over? Seks moet geen straf zijn.
En wat wil je überhaupt met dit topic bereiken? Ik ken je wel een beetje door je postgeschiedenis en volgens mij denk je veel te veel na over zaken als seks en liefde.
Ik kan niet alleen praten, ik zit zelfs op Fok!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:15 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Kiwi's kunnen niet praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |