Nou laten we zo zeggen eenmaal de naam en dan iemand vinden is nogal moeilijkquote:
Ja oke heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nuance. Prima als je mijn mening aanhaalt, maar quote me dan ook letterlijk in plaats van een eigen interpretatie te geven zoals iets "gelul" vinden.
[..]
[..]
De mannen die zich enkel daar door laten weerhouden zijn waarschijnlijk toch al niet de mannen die je wilt hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nou laten we zo zeggen eenmaal de naam en dan iemand vinden is nogal moeilijk
Waarom zou dat apart zijn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:26 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Na je 20ste nog nooit een relatie hebben gehad waar sex bij kwam kijken is toch ook wel apart hoor.
Ja daar heb je een goed punt !!.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De mannen die zich enkel daar door laten weerhouden zijn waarschijnlijk toch al niet de mannen die je wilt hebben.
Apart in die zin dat de overgrote meerderheid van de leeftijdsgenoten na hun 20e wel een sexuele relatie heeft gehad.quote:
ik heb nog een zolderkamer voor jequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef Raindrops het volgende:
Ik ben 18 en maagd, maar ik heb gewoon nog niemand gevonden waarbij ik me echt heel goed voelde. Heb ook maar een relatie gehad, maar m'n ex zei na 2 maanden (toen ik 16 was, hij 19) dat we wel seks moesten hebben zodat hij m'n liefde voor mij kon 'bevestigen' (), hij zeurde ook altijd en waarom ik ook niet eens 'aardig' voor hem kon zijn en het gewoon doen.
Ja dat is een respectloze loser die je hopelijk direct gedumpt hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef Raindrops het volgende:
Ik ben 18 en maagd, maar ik heb gewoon nog niemand gevonden waarbij ik me echt heel goed voelde. Heb ook maar een relatie gehad, maar m'n ex zei na 2 maanden (toen ik 16 was, hij 19) dat we wel seks moesten hebben zodat hij m'n liefde voor mij kon 'bevestigen' (), hij zeurde ook altijd en waarom ik ook niet eens 'aardig' voor hem kon zijn en het gewoon doen.
Weet je meteen waar het hem te doen wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef Raindrops het volgende:
Ik ben 18 en maagd, maar ik heb gewoon nog niemand gevonden waarbij ik me echt heel goed voelde. Heb ook maar een relatie gehad, maar m'n ex zei na 2 maanden (toen ik 16 was, hij 19) dat we wel seks moesten hebben zodat hij m'n liefde voor mij kon 'bevestigen' (), hij zeurde ook altijd waarom ik ook niet eens 'aardig' voor hem kon zijn en het gewoon doen.
Ik denk dat het gedoe van de badboy als partner nemen meer ligt in het liefde en seks aan elkaar vast koppelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal maar op de ware hebben gewacht en dan past die er niet in niet ook lullig.![]()
Wat ik bij vrouwen wel knap vind van dat maagd blijven is dat als ze wachten ze zich tenminste niet gemakkelijk laten inpakken door foute kerels die alleen op één ding uit zijn.
Als je die relatie ziet met hogere onderwijsvormen en seksualiteit zijn dergelijke dames misschien gewoon wel wat intelligenter dan hun soortgenoten die er wel intrappen en er op hun veertiende achterin een auto eentje in geramd krijgen.
Nou, wanneer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb nog een zolderkamer voor je
Ja, inderdaad. Het was een leuke jongen in het begin, maarja hij vroeg te veel (in mijn ogen).quote:
Ja, relatie ging al snel bergafwaarts en hij had 't serieus alleen maar over seks. Na ongeveer een maand ging het uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja dat is een respectloze loser die je hopelijk direct gedumpt hebt.
Heb er nog eens over nagedacht, maar nee.quote:
Is de bad boy seksueel wel opwindender?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk dat het gedoe van de badboy als partner nemen meer ligt in het liefde en seks aan elkaar vast koppelen.
Daarin zijn mannen beter opgevoed, die kennen het verschil tussen lust en liefde al als ze voor het eerst de wondere wereld van de seksuele mens betreden. Bij meisjes zie je nog teveel dat het kriebelt daar beneden en ze dan denken verliefd te zijn, te houden van zelfs, de ware. Maar dat is de ware niet, dat is gewoon geil, goed voor een lekkere wilde nacht en misschien nog een ontbijtje, maar meer niet.
En dan hoe de omgeving ermee omgaat, kaatje van het vwo hoeft niet thuis te komen met een vriendje, laat staan dat die daar blijft slapen. Anita van het vmbo kan zo als 14 jarige met een vriendje thuis komen en na een tijdje mag die ook blijven slapen.
Generaliserend, ik weet het, nuance zelf aanbrengen graag.
als je nog een maandje geduld hebt heb ik ook een prachtige kelder in de aanbieding. wees er snel bij, op=op!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:38 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Heb er nog eens over nagedacht, maar nee.
Denken dat ik makkelijk ben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je nog een maandje geduld hebt heb ik ook een prachtige kelder in de aanbieding. wees er snel bij, op=op!
Nou heel moeilijk vind ik niet dat vrouwen zijn jullie snappen alleen geen hintsquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrouwen zijn nooit makkelijk en helemaal niet eenvoudig en nog minder begrijpbaar
Mannen evenmin.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrouwen zijn nooit makkelijk en helemaal niet eenvoudig en nog minder begrijpbaar
Badboys kunnen erg opwindend zijn, het is zelfs zo dat een vrouw in haar cyclus op bepaalde momenten meer op het type badboy valt en op andere momenten meer op het zorgzame type.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is de bad boy seksueel wel opwindender?
leg de hints eens uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nou heel moeilijk vind ik niet dat vrouwen zijn jullie snappen alleen geen hints
Altijd mag dat ook ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Badboys kunnen erg opwindend zijn, het is zelfs zo dat een vrouw in haar cyclus op bepaalde momenten meer op het type badboy valt en op andere momenten meer op het zorgzame type.
ja wat snap je niet ?quote:
Ja in haar vruchtbare periode..quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Badboys kunnen erg opwindend zijn, het is zelfs zo dat een vrouw in haar cyclus op bepaalde momenten meer op het type badboy valt en op andere momenten meer op het zorgzame type.
dat is wel apart ja, de mens is biologisch geprogrammeerd in het vinden van een se hele partner. 90% heeft zo iemand voor of rond hun 20ste wel gevonden, als je dan bij die 10% hoort ben je apart. Daar is niks mis mee, maar je hoort bij een minderheid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou je op je 20e dan een relatie gehad moeten hebben?
Is het zo onwaarschijnlijk dat je gewoon niet optrekt met iemand die je wel meer dan leuk vindt?
Minderheid is ongelijk aan apart btw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
dat is wel apart ja, de mens is biologisch geprogrammeerd in het vinden van een se hele partner. 90% heeft zo iemand voor of rond hun 20ste wel gevonden, als je dan bij die 10% hoort ben je apart. Daar is niks mis mee, maar je hoort bij een minderheid.
Wat is daar grappig aan? Zo werken hormonen jongen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja in haar vruchtbare periode..
Wat een grapGodverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |