SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Huis wordt afgebroken, moet er weg.quote:
Ja, veel heb ik ook niet nodig. De helft gebruik ik eigenlijk niet.quote:
Ja, die schuine daken he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je 70m2 ja? Het oogt veel kleiner. Ik zit op de 80m2 en het lijkt wel 2x zo groot vergeleken bij jouw woning.
daar ben je mooi klaar mee...quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Huis wordt afgebroken, moet er weg.
Is niks beschikbaar tegen redelijke prijs.
Hmm bizarquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft 1 woonkamer en 1 slaapkamer.
Ik heb 1 woonkamer en 4 slaapkamers.
Ja, kan niks doen aan de afmetingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft 1 woonkamer en 1 slaapkamer.
Ik heb 1 woonkamer en 4 slaapkamers.
Inderdaad, ja.quote:
Massagesquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
niks mis met zonnebrand delen, elkaar insmeren.....
kan je een halve massage van maken
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
niks mis met zonnebrand delen, elkaar insmeren.....
kan je een halve massage van maken
Ja daarom en qua woonkamer zullen we niet veel schelen maar zijn slaapkamer is niet veel groter dan mijn slaapkamer dus ik vermoed dat kaneel de oppervlaktes van de makkelaar heeft gebruikt ipv zelf te meten.quote:
Wel ja? Damn dan is het wel ernstig. Qua m3 zal het wel veel minder zijn en misschien wel vergelijkbaar met de woning van 40m2.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, kan niks doen aan de afmetingen.
Heb het toen laten opmeten voor de vloer die besteld moest worden.
Dat wel, ja. Zolder heeft veel nutteloze ruimte daardoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel ja? Damn dan is het wel ernstig. Qua m3 zal het wel veel minder zijn en misschien wel vergelijkbaar met de woning van 40m2.
Van trekken ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Van al dat smeren krijg je witten handen
Wereldramp joh ditdatquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik zon de binnenkant van mijn handen toch niet zo overdrevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ah koffiequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Overkomt de beste wel eens
Middag
Ik heb net m'n laatste blikje opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb net m'n laatste blikje op
ijskoffie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 16:08:06 ]
Bohhhquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cafe frappe, zo uit de koelkast
Zeker met dit weerquote:
Ik heb weekend..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeker met dit weer![]()
Ik had plannen vandaag, maar in plaats daarvan was ik in slaap gevallen op de bank
Ah das zielugquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb weekend..
alleen moet ik nu zo de pomp van het aquarium ff doen hij doettut nie zo goed meer
Nee alles is dichtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah das zielug
Ik ga straks wel even boodschappen doen, ben ik tenminste nog de deur uit.
Btw, weet jij toevallig of de apotheek morgen gewoon open is? (morgen is hemelvaartsdag bedenk ik me nu).
Anders heb ik een probleempje![]()
Oh crap!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alles is dicht
Pomp is schoongemaakt nu.. doet het weer goed
Waarom niks op voorraad hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh crap!![]()
Ik en m'n plannen__!
Naja, dan moet mijn medicatie maar even op rantsoen
Mag in mijn geval niet. Ik had wel een voorraad van 2 weken, maar die is dus al bijna opquote:
Vrijdag is een gewone dagquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mag in mijn geval niet. Ik had wel een voorraad van 2 weken, maar die is dus al bijna op
Is ie vrijdag wel open trouwens?
want anders heb ik een probleem
Edit:Volgens de website was ie trouwens gewoon open, dus nu baal ik wel een beetje -_-
M'n apotheek is best wel ver wegquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrijdag is een gewone dag
Kan je niet even bellen? vandaag issie nog open
okequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n apotheek is best wel ver weg(lang verhaal
)
Ik ga vrijdag wel, zolang houd ik het wel vol
wat is TE ver weg? andere woonplaats?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ie te ver weg is en ik nog niet eens gedoucht heb enzo
Mja je bent al een half uur aan het posten ...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ie te ver weg is en ik nog niet eens gedoucht heb enzo
Iets van 25 minuten op de fiets of zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat is TE ver weg? andere woonplaats?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja je bent al een half uur aan het posten ...
Ik bedacht me nét pas dat het morgen hemelvaartsdag is en ie dus dicht zou kunnen zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja je bent al een half uur aan het posten ...
Ja ja, ik verpruts m'n eigen planning weer eens. Naja, dan ga ik vrijdag gelijk maar even bij m'n moeder langsquote:
Zondag is het moederdag he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, ik verpruts m'n eigen planning weer eens. Naja, dan ga ik vrijdag gelijk maar even bij m'n moeder langs
Eigenlijk wou ik morgen bij m'n moeder langs om daar de kat eten en kroel te geven en op de route even langs de apotheek.
Vandaag heb ik een beetje verslapen
Weet ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wanneer was m'n moeder ook alweer jarig?![]()
![]()
![]()
dat is heel fout.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet gewoon serieus na al die jaren de datum van de verjaardag van m'n eigen moeder niet
Mja deels doe je dat ook zelf getuige je posts van daarnet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn leven is sowieso wel een beetje...apart
Ja, ik was niet altijd even close met m'n moeder...en m'n geheugen werkt ook al niet mee.quote:
Ik heb issuesquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja deels doe je dat ook zelf getuige je posts van daarnet.
Alvast gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat weet ik, ik hou je een spiegel voor. Je kunt het jezelf zo moeilijk mogelijk maken als je wilt en vervolgens schermen met 'ik heb issues'.quote:
Jij ook alvast gefeliciteerd!quote:
Naja, het ding is, ik weet niet waar je eigenlijk precies op doeldequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik hou je een spiegel voor. Je kunt het jezelf zo moeilijk mogelijk maken als je wilt en vervolgens schermen met 'ik heb issues'.
En? Hoeveel kaarsjes moet jij uitblazen dit jaar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk niet zo leuk om jarig te zijn
Dat je je pillen allang had kunnen hebben maar hier post dat je morgen gaat maar dan kan het niet en dat je de vrijdag niet gaat halen en overal problemen van maakt terwijl je ook nu kunt gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, het ding is, ik weet niet waar je eigenlijk precies op doelde
33quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Hoeveel kaarsjes moet jij uitblazen dit jaar?
je maakt een probleem van naar de apo gaan en daar doe je zolang over dat je in de tussentijd 3x naar die apo had kunnen gaan.....quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, het ding is, ik weet niet waar je eigenlijk precies op doelde
Ik heb een probleem met de deur uit gaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat je je pillen allang had kunnen hebben maar hier post dat je morgen gaat maar dan kan het niet en dat je de vrijdag niet gaat halen en overal problemen van maakt terwijl je ook nu kunt gaan.
ben ondertussen oud zat, het hoeft voor mij ook niet meerquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk niet zo leuk om jarig te zijn
Dat is wel minder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met de deur uit gaan
Ik weet niet precies waar het aan ligt, heb er al een aantal jaar last van.
quote:
als je eenmaal buiten bent, wil je dan ook zsm weer terug?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met de deur uit gaan
Ik weet niet precies waar het aan ligt, heb er al een aantal jaar last van.
Als ik eenmaal buiten ben, dan wil ik alweer thuis zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
als je eenmaal buiten bent, wil je dan ook zsm weer terug?
dat lijkt me wel een rampquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik eenmaal buiten ben, dan wil ik alweer thuis zijn
Ik probeer gewoon nergens aan te denken, doe alleen het hoognodige, zeg maar m'n adem inhouden, zo voelt dat
De helft van de keren dat ik naar een meet wil gaan, ga ik dan ook uiteindelijk niet -_-quote:
Eet ze voor straks!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Gelukkig ben ik een lekker wijf en schat niemand me 33![]()
En nu ga ik eten maken
misschien doen die 2 maanden je wel hartstikke goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De helft van de keren dat ik naar een meet wil gaan, ga ik dan ook uiteindelijk niet -_-
En zo zijn er wel meer van die dingetjes.
En over 2 maanden zit ik in Berlijn!![]()
Dat gaat pas feest worden joh!![]()
Maar goed, ik wil het nu perse zonder benzo's doen, alleen lukt me dat maar half zeg maar
O ik zit maar 2 weken in Berlijn hoor, dan gaat m'n stiefzusje trouwen en ik ben uitgenodigd!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
misschien doen die 2 maanden je wel hartstikke goed
Je lijkt net 18quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Gelukkig ben ik een lekker wijf en schat niemand me 33![]()
En nu ga ik eten maken
Alles kan kapotquote:
gewoon je pillen laten bezorgen geen optie???quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon nergens aan te denken, doe alleen het hoognodige, zeg maar m'n adem inhouden, zo voelt dat
Ik moest een beetje huilenquote:
CHICKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Dus toch !quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HoolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaChick
Hoe was je dag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HoolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaChick
Ik moest zo hard lachen om je sigquote:
Jaja nu beter.quote:
Hmm, nooit aan gedacht maar meestal gaat het sowieso wel goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon je pillen laten bezorgen geen optie???
Hier kan dat namelijk
quote:
Kan ik ook hebben hoor, dat ik een hele drukke dag of dagen plan en er dan zo tegenop kijk. Echt geen zin meer in, maar als het dan voorbij is ben ik wel blij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hou ook elke keer 1 kloteblokje overquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Lekker relaxed
Nog even dat klote level voor je gedaan, 1 fokking blokje
Klote blokjequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou ook elke keer 1 kloteblokje over
Have fun!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klote blokjeHaat aan alle kloteblokjes
Ik moet er vandoor, kyra uitlaten en lekker voetbaltraining
Zin inDe heren moeten voetballen, kontjes
![]()
Oeps
Tweety birdquote:
I tawt I taw a puddycatquote:
Zo leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I tawt I taw a puddycat![]()
I did!! I did taw a puddycat
Van mij wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag je eigenlijk gewoon op elk strand topless zonnen?
Ja, dat snap ik maar mag het van de politie ook?quote:
Doet dat er nog toe als het van mij mag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, dat snap ik maar mag het van de politie ook?
Als jij eventuele bekeuringen gaat betalen dan nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet dat er nog toe als het van mij mag?
Topless zonnen bedoel je zeker.quote:
Ja wat bedoel ik anders?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Topless zonnen bedoel je zeker.
Ja, is volgens mij gewoon legaal hier, alleen de meeste vrouwen lijken dat niet meer te doen.
Hoeft niet meteen zo negatief te reageren joh. M'n computer is 5 minuten geleden overleden dus ben niet in een beste buiquote:
Mooi want ik vind die rood/witte tieten wel vet lelijk om eerlijk te zijnquote:
Hoef je niet op mij/ons af te reageren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen zo negatief te reageren joh. M'n computer is 5 minuten geleden overleden dus ben niet in een beste bui
Is het dan niet beter om juist NIET op FOK! te gaan zitten. De kans is namelijk heel klein dat iedereen rekening gaat houden met jouw bui.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen zo negatief te reageren joh. M'n computer is 5 minuten geleden overleden dus ben niet in een beste bui
Rode tieten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want ik vind die rood/witte tieten wel vet lelijk om eerlijk te zijn
Nee, rood/wit!quote:
Kep geen zin om me door jou in een nutteloze discussie te laten slepen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoef je niet op mij/ons af te reageren.
Oh dat, dat ziet er niet uit neequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, rood/wit!
Onder de bikini wit, rest rood. Gadver
Discussie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kep geen zin om me door jou in een nutteloze discussie te laten slepen.
Dan moet vin maar normaal op mij reageren, dan is er niks aan de handquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om juist NIET op FOK! te gaan zitten. De kans is namelijk heel klein dat iedereen rekening gaat houden met jouw bui.
Alles? Beetje overdreven. En ik reageer alleen maar, sinds wanneer is dat niet meer toegestaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dit zo mooi!!
Echt prachtig!!
Nee, ik wil niet discussieren maar ik doe er wel alles aan om de discussie gaande te houden!!
Flikker toch op zeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet vin maar normaal op mij reageren, dan is er niks aan de hand
Zo, pizza op, nu effe roken, dan ga ik troubleshooten om mijn pc weer aan de praat te krijgen (deze jongen kan dat)
Of je leest je even in voordat je reageertquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet vin maar normaal op mij reageren, dan is er niks aan de hand
Zo, pizza op, nu effe roken, dan ga ik troubleshooten om mijn pc weer aan de praat te krijgen (deze jongen kan dat)
Wanneer ga je weer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus, terug naar topless zonnen!!
Dat ga ik voortaan maar doen!
Dat kan toch niet want wij moeten rekening met hem houden, hij niet met de restquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je leest je even in voordat je reageert
Geen idee!!quote:
Nee, ik heb maar weinig principes, maar dat ik niet betaal voor tieten is er toevallig wel één.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij eventuele bekeuringen gaat betalen dan niet
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar weinig principes, maar dat ik niet betaal voor tieten is er toevallig wel één.
Hear hear!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi want ik vind die rood/witte tieten wel vet lelijk om eerlijk te zijn
O ja, nou, het spijt me heel erg, ik zal het nooit meer zo doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan toch niet want wij moeten rekening met hem houden, hij niet met de rest
Ja hoiquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee!!
Zodra het weer lekker weer is en ik iemand kan vinden die mee wil
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, nou, het spijt me heel erg, ik zal het nooit meer zo doen
[..]
Ja hoi
Ja dan heb ik pechquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En wat nou als het lekker weer is en jij moet werken?
Ghehe inderdaad!!quote:
Vast wel.quote:
Picsquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik zal je wel lief appjes sturen van de heerlijke strandjes waar ik dan lig
Van de strandjes he!!quote:
´t Zijn allebei natuurfoto´s dus wat maakt het nou uit?quote:
Vinnie beantwoord een vraagquote:
Ik bevestig Vinnies antwoord, tot nu toe niks aan het handje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, is volgens mij gewoon legaal hier, alleen de meeste vrouwen lijken dat niet meer te doen.
Kijk, hier begint de negativiteit! Met mijn antwoord was niks misquote:
Geef ik aan dat Vinnie negatief zit te reageren (en terecht!!!) en geef ik aan geen zin te hebben in een 'discussie'quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt Vinnie ineens met dat ik de aanstichter ben van dit alles, waarvan ik reeds bewezen heb dat dit niet het geval isquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoef je niet op mij/ons af te reageren.
Geef ik voor de 2e keer aan geen zin te hebben in drama en waarom niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kep geen zin om me door jou in een nutteloze discussie te laten slepen.
Terwijl je weet dat ik nog aan mijn avondeten zat. En ik kan niet troubleshooten en eten tegelijkertijd. Echter ontbreekt bij jou de logica hier totaal, je gaat als een stier op het rode doek af.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om juist NIET op FOK! te gaan zitten. De kans is namelijk heel klein dat iedereen rekening gaat houden met jouw bui.
Hier gaat het mis, want het ging namelijk maar over 1 ding wat legaal/illegaal zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga een auto koppen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij get over it
Je begint er notabene zelf mee, klein kind dat je bent
Over de tieten van Huppelmuts?quote:
Met mijn antwoord was niks mis, je had geen enkele reden om zo te reageren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier gaat het mis, want het ging namelijk maar over 1 ding wat legaal/illegaal zou kunnen zijn.
Ga zelf een motor koppenquote:
Jawel, maar dat zul je nooit (willen) begrijpen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met mijn antwoord was niks mis, je had geen enkele reden om zo te reageren.
Paar weken geleden al gedaan.quote:Ga zelf een motor koppen
Ik denk er ongeveer zo over:quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is tenminste nuttige tijdsbesteding i.t.t. koffie iets duidelijk proberen te maken
Waarvan ik al bewezen heb dat jullie ernaast zittenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is tenminste nuttige tijdsbesteding i.t.t. koffie iets duidelijk proberen te maken
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk er ongeveer zo over:
[ afbeelding ]
Maar hij houdt dus geen disccussie gaande he!!quote:
Die kapotte computer kan wel eventjes 5 minuten wachtenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk er ongeveer zo over:
[ afbeelding ]
quote:
Jij bent echt grappigquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarvan ik al bewezen heb dat jullie ernaast zitten
Ik weet niet wat jullie proberen te bereiken, maar het zal toch ooit eens moeten doordringen dat het niet gaat werken
Reageer normaal op mij, dan reageer ik ook normaal op jullie, it's that simple!
Nee, helemaal niet!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij houdt dus geen disccussie gaande he!!
Dat je dat even weet
Daar krijg je denk ik wel een bekeuring voor als je dat op het strand doet. Nou ja, alleen als je betrapt wordt natuurlijk.quote:
Ja maar dat is het waard!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar krijg je denk ik wel een bekeuring voor als je dat op het strand doet. Nou ja, alleen als je betrapt wordt natuurlijk.
"Foe" knop?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja, ik heb weer een abo!!
Met die handige "foe" knop!!
Ik dacht dat die niet werkte in slowchats...maar wat je wilt, heb ik daar in elk geval geen last meer van.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja, ik heb weer een abo!!
Met die handige "foe" knop!!
Valt voor mij onder onderstaand principe.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef AirwiN het volgende:
Nee, ik heb maar weinig principes, maar dat ik niet betaal voor tieten is er toevallig wel één.
Werkt wel in SC, maar niet i.c.m. auto-update.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet werkte in slowchats...maar wat je wilt, heb ik daar in elk geval geen last meer van.
Nu vinnie nog!
Owja, zo zat dat. Sowieso vind ik sc's zonder auto-update vervelender.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkt wel in SC, maar niet i.c.m. auto-update.
Kijk eens beter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, zo zat dat. Sowieso vind ik sc's zonder auto-update vervelender.
Nou vinnie, jij ook aan de abo dan is iedereen weer happy en blij!
Dus je zou geen seks in de buitenlucht doen omdat er een kans is een bekeuring te krijgen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt voor mij onder onderstaand principe.
[..]
Jij houdt ook graag een discussie gaande hequote:
Nee, ik zou de bekeuring niet betalen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus je zou geen seks in de buitenlucht doen omdat er een kans is een bekeuring te krijgen?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed zo, nu nog mij bij je foes zetten, dan is dit weer klaar
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik zou de bekeuring niet betalen...
En begint ze ook graagquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij houdt ook graag een discussie gaande he
Ligt eraan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij houdt ook graag een discussie gaande he
Je verveelt je?quote:
Mooi zo, dan is dit probleem hopelijk permanent opgelost, dan ga ik nu een ander probleem oplossen, ajuusquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeewier naar je kop. Tonijn gvd!!!
Naar het strand met Huppel, lijkt mij duidelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat ik morgen zal gaan doen
Als het regent. Jij wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar het strand met Huppel, lijkt mij duidelijk.
Nu ja, je kunt samen met mij een plofkraak plegen, kunnen we jouw buikschuiver als vluchtmiddel gebruikenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat ik morgen zal gaan doen
Nat zou ze sowieso wel worden...quote:
Wat is mijn aandeel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, je kunt samen met mij een plofkraak plegen, kunnen we jouw buikschuiver als vluchtmiddel gebruiken
Daar heb ik geen regen of ander hulpmiddel bij nodigquote:
Bij Ming Ming een bak babi pangang met Nasi Rammes? Deal?quote:
Eeeeeeeeeeeeeeeeehm, neequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij Ming Ming een bak babi pangang met Nasi Rammes? Deal?
Ik ga morgen niet hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar het strand met Huppel, lijkt mij duidelijk.
Oh?quote:
Wat is dezenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is mijn aandeel?
[..]
Daar heb ik geen regen of ander hulpmiddel bij nodig
Moet ik jou ook al alles gaan uitleggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga morgen niet hoor
[..]
Oh?
[..]
Wat is dezen![]()
Doe eensquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik jou ook al alles gaan uitleggen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heel simpel, je wordt spontaan nat als je mij ziet.
Angstzweet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
Heel simpel, je wordt spontaan nat als je mij ziet.
quote:
Oja goed idee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi ik ga muziekjes draaien zo om half 9, gaan jullie luisteren
Hij kwam thuis: MAM!! Regen! Plassen! Stampen! Kom!! NUU!!quote:
Wat een baasquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kwam thuis: MAM!! Regen! Plassen! Stampen! Kom!! NUU!!
Hoe oud issie ook alweer ? Bij een 4 jarige ok, maar daarnaquote:
ik heb het vorig jaar ook nog gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe oud issie ook alweer ? Bij een 4 jarige ok, maar daarna.
Leuk toch, als je daar nog plezier van hebt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Snap ik vandaar ook de piquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb het vorig jaar ook nog gedaan
Ja echt welquote:
Dat hoop ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah![]()
En nu niet weer een blessure oplopen hè?!
Ik hoop het ook niet voor jequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt wel
Kan ik zaterdag lekker voetballen
[..]
Dat hoop ik niet
Pics.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
Nu even in bad, want ik ben vies
We gingen op het laatst modderworstelenofzoiets
En dat meld je niet even van te voren?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
Nu even in bad, want ik ben vies
We gingen op het laatst modderworstelenofzoiets
Ik ben 33 en ik vind dat ook nog steeds leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
dan had je komen kijken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat meld je niet even van te voren?
wat vind je leuk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 33 en ik vind dat ook nog steeds leuk![]()
Vraag maar aan c_a, die is er al een keer getuige van geweest
Ik vroeg niet hoe oud jij bent, maar hoe oud hij isquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 33 en ik vind dat ook nog steeds leuk![]()
Vraag maar aan c_a, die is er al een keer getuige van geweest
In de plassen stampenquote:
Bijna 15quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vroeg niet hoe oud jij bent, maar hoe oud hij is. En ik had een
als pi
.
ik heb nu een s3 sinds vorige week en ik betaal 33.50 pmquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren kreeg ik een telefoontje van Hi met dat ze mijn abo konden verlengen en met een nieuwe telefoon voor minder dan dat ik nu betaal.
Vind ik knap, aangezien een Galaxy S3 met 1000MB/150 belminuten ¤41,- per maand is, een S4 is ¤50,- per maand en Xperia Z is ¤44,- per maand. Vrijdagavond krijg ik weer een telefoontje, ik ben benieuwd
Ik kan het je aanradenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil weer een keer met hups wat gaan drinken
mijn schoonvader betaald 36,50 per maand voor de Samsung S4quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren kreeg ik een telefoontje van Hi met dat ze mijn abo konden verlengen en met een nieuwe telefoon voor minder dan dat ik nu betaal.
Vind ik knap, aangezien een Galaxy S3 met 1000MB/150 belminuten ¤41,- per maand is, een S4 is ¤50,- per maand en Xperia Z is ¤44,- per maand. Vrijdagavond krijg ik weer een telefoontje, ik ben benieuwd
betaal-t-quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn schoonvader betaald 36,50 per maand voor de Samsung S4
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nu een s3 sinds vorige week en ik betaal 33.50 pm
Ik kijk wel wat ik kan regelen. Goed om dit te weten in ieder geval. Thanksquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of koeltas met bier mee en met onze kontjes op een strandje gaan liggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja als het weer lekker weer is en dan terrasje pakken
Nice, hoeveel belminuten en data zit daarbij?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gsmwijzer.nlquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk wel wat ik kan regelen. Goed om dit te weten in ieder geval. Thanks
Op het terras ga ik niet topless hoorquote:
Nee, dat snap ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het terras ga ik niet topless hoor
quote:
jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of koeltas met bier mee en met onze kontjes op een strandje gaan liggen
Gaan we doen!!quote:
1250 mb geloo ik en 150 belminuten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, hoeveel belminuten en data zit daarbij?
trouwens ik ga volgende week onlogisch ontmoetenquote:
Wat ga je doen dan? Samen naar Feyenoord zeker!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trouwens ik ga volgende week onlogisch ontmoeten
Helaas kunnen we het triootje niet uitvoeren dan
Bijna!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, kerel.
Al voor Ajax geworden?
nooitquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, kerel.
Al voor Ajax geworden?
Forum Opties | |