SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Huis wordt afgebroken, moet er weg.quote:
Ja, veel heb ik ook niet nodig. De helft gebruik ik eigenlijk niet.quote:
Ja, die schuine daken he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je 70m2 ja? Het oogt veel kleiner. Ik zit op de 80m2 en het lijkt wel 2x zo groot vergeleken bij jouw woning.
daar ben je mooi klaar mee...quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Huis wordt afgebroken, moet er weg.
Is niks beschikbaar tegen redelijke prijs.
Hmm bizarquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft 1 woonkamer en 1 slaapkamer.
Ik heb 1 woonkamer en 4 slaapkamers.
Ja, kan niks doen aan de afmetingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft 1 woonkamer en 1 slaapkamer.
Ik heb 1 woonkamer en 4 slaapkamers.
Inderdaad, ja.quote:
Massagesquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
niks mis met zonnebrand delen, elkaar insmeren.....
kan je een halve massage van maken
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
niks mis met zonnebrand delen, elkaar insmeren.....
kan je een halve massage van maken
Ja daarom en qua woonkamer zullen we niet veel schelen maar zijn slaapkamer is niet veel groter dan mijn slaapkamer dus ik vermoed dat kaneel de oppervlaktes van de makkelaar heeft gebruikt ipv zelf te meten.quote:
Wel ja? Damn dan is het wel ernstig. Qua m3 zal het wel veel minder zijn en misschien wel vergelijkbaar met de woning van 40m2.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, kan niks doen aan de afmetingen.
Heb het toen laten opmeten voor de vloer die besteld moest worden.
Dat wel, ja. Zolder heeft veel nutteloze ruimte daardoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel ja? Damn dan is het wel ernstig. Qua m3 zal het wel veel minder zijn en misschien wel vergelijkbaar met de woning van 40m2.
Van trekken ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Van al dat smeren krijg je witten handen
Wereldramp joh ditdatquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik zon de binnenkant van mijn handen toch niet zo overdrevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ah koffiequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Overkomt de beste wel eens
Middag
Ik heb net m'n laatste blikje opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |