SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Huis wordt afgebroken, moet er weg.quote:
Ja, veel heb ik ook niet nodig. De helft gebruik ik eigenlijk niet.quote:
Ja, die schuine daken he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je 70m2 ja? Het oogt veel kleiner. Ik zit op de 80m2 en het lijkt wel 2x zo groot vergeleken bij jouw woning.
daar ben je mooi klaar mee...quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Huis wordt afgebroken, moet er weg.
Is niks beschikbaar tegen redelijke prijs.
Hmm bizarquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft 1 woonkamer en 1 slaapkamer.
Ik heb 1 woonkamer en 4 slaapkamers.
Ja, kan niks doen aan de afmetingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft 1 woonkamer en 1 slaapkamer.
Ik heb 1 woonkamer en 4 slaapkamers.
Inderdaad, ja.quote:
Massagesquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
niks mis met zonnebrand delen, elkaar insmeren.....
kan je een halve massage van maken
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
niks mis met zonnebrand delen, elkaar insmeren.....
kan je een halve massage van maken
Ja daarom en qua woonkamer zullen we niet veel schelen maar zijn slaapkamer is niet veel groter dan mijn slaapkamer dus ik vermoed dat kaneel de oppervlaktes van de makkelaar heeft gebruikt ipv zelf te meten.quote:
Wel ja? Damn dan is het wel ernstig. Qua m3 zal het wel veel minder zijn en misschien wel vergelijkbaar met de woning van 40m2.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, kan niks doen aan de afmetingen.
Heb het toen laten opmeten voor de vloer die besteld moest worden.
Dat wel, ja. Zolder heeft veel nutteloze ruimte daardoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel ja? Damn dan is het wel ernstig. Qua m3 zal het wel veel minder zijn en misschien wel vergelijkbaar met de woning van 40m2.
Van trekken ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Van al dat smeren krijg je witten handen
Wereldramp joh ditdatquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik zon de binnenkant van mijn handen toch niet zo overdrevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ah koffiequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Overkomt de beste wel eens
Middag
Ik heb net m'n laatste blikje opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb net m'n laatste blikje op
ijskoffie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 16:08:06 ]
Bohhhquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cafe frappe, zo uit de koelkast
Zeker met dit weerquote:
Ik heb weekend..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeker met dit weer![]()
Ik had plannen vandaag, maar in plaats daarvan was ik in slaap gevallen op de bank
Ah das zielugquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb weekend..
alleen moet ik nu zo de pomp van het aquarium ff doen hij doettut nie zo goed meer
Nee alles is dichtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah das zielug
Ik ga straks wel even boodschappen doen, ben ik tenminste nog de deur uit.
Btw, weet jij toevallig of de apotheek morgen gewoon open is? (morgen is hemelvaartsdag bedenk ik me nu).
Anders heb ik een probleempje![]()
Oh crap!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alles is dicht
Pomp is schoongemaakt nu.. doet het weer goed
Waarom niks op voorraad hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh crap!![]()
Ik en m'n plannen__!
Naja, dan moet mijn medicatie maar even op rantsoen
Mag in mijn geval niet. Ik had wel een voorraad van 2 weken, maar die is dus al bijna opquote:
Vrijdag is een gewone dagquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mag in mijn geval niet. Ik had wel een voorraad van 2 weken, maar die is dus al bijna op
Is ie vrijdag wel open trouwens?
want anders heb ik een probleem
Edit:Volgens de website was ie trouwens gewoon open, dus nu baal ik wel een beetje -_-
M'n apotheek is best wel ver wegquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrijdag is een gewone dag
Kan je niet even bellen? vandaag issie nog open
okequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n apotheek is best wel ver weg(lang verhaal
)
Ik ga vrijdag wel, zolang houd ik het wel vol
wat is TE ver weg? andere woonplaats?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ie te ver weg is en ik nog niet eens gedoucht heb enzo
Mja je bent al een half uur aan het posten ...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ie te ver weg is en ik nog niet eens gedoucht heb enzo
Iets van 25 minuten op de fiets of zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat is TE ver weg? andere woonplaats?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja je bent al een half uur aan het posten ...
Ik bedacht me nét pas dat het morgen hemelvaartsdag is en ie dus dicht zou kunnen zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja je bent al een half uur aan het posten ...
Ja ja, ik verpruts m'n eigen planning weer eens. Naja, dan ga ik vrijdag gelijk maar even bij m'n moeder langsquote:
Zondag is het moederdag he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, ik verpruts m'n eigen planning weer eens. Naja, dan ga ik vrijdag gelijk maar even bij m'n moeder langs
Eigenlijk wou ik morgen bij m'n moeder langs om daar de kat eten en kroel te geven en op de route even langs de apotheek.
Vandaag heb ik een beetje verslapen
Weet ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wanneer was m'n moeder ook alweer jarig?![]()
![]()
![]()
dat is heel fout.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet gewoon serieus na al die jaren de datum van de verjaardag van m'n eigen moeder niet
Mja deels doe je dat ook zelf getuige je posts van daarnet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn leven is sowieso wel een beetje...apart
Ja, ik was niet altijd even close met m'n moeder...en m'n geheugen werkt ook al niet mee.quote:
Ik heb issuesquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja deels doe je dat ook zelf getuige je posts van daarnet.
Alvast gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat weet ik, ik hou je een spiegel voor. Je kunt het jezelf zo moeilijk mogelijk maken als je wilt en vervolgens schermen met 'ik heb issues'.quote:
Jij ook alvast gefeliciteerd!quote:
Naja, het ding is, ik weet niet waar je eigenlijk precies op doeldequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik hou je een spiegel voor. Je kunt het jezelf zo moeilijk mogelijk maken als je wilt en vervolgens schermen met 'ik heb issues'.
En? Hoeveel kaarsjes moet jij uitblazen dit jaar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk niet zo leuk om jarig te zijn
Dat je je pillen allang had kunnen hebben maar hier post dat je morgen gaat maar dan kan het niet en dat je de vrijdag niet gaat halen en overal problemen van maakt terwijl je ook nu kunt gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, het ding is, ik weet niet waar je eigenlijk precies op doelde
33quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Hoeveel kaarsjes moet jij uitblazen dit jaar?
je maakt een probleem van naar de apo gaan en daar doe je zolang over dat je in de tussentijd 3x naar die apo had kunnen gaan.....quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, het ding is, ik weet niet waar je eigenlijk precies op doelde
Ik heb een probleem met de deur uit gaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat je je pillen allang had kunnen hebben maar hier post dat je morgen gaat maar dan kan het niet en dat je de vrijdag niet gaat halen en overal problemen van maakt terwijl je ook nu kunt gaan.
ben ondertussen oud zat, het hoeft voor mij ook niet meerquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk niet zo leuk om jarig te zijn
Dat is wel minder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met de deur uit gaan
Ik weet niet precies waar het aan ligt, heb er al een aantal jaar last van.
quote:
als je eenmaal buiten bent, wil je dan ook zsm weer terug?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met de deur uit gaan
Ik weet niet precies waar het aan ligt, heb er al een aantal jaar last van.
Als ik eenmaal buiten ben, dan wil ik alweer thuis zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
als je eenmaal buiten bent, wil je dan ook zsm weer terug?
dat lijkt me wel een rampquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik eenmaal buiten ben, dan wil ik alweer thuis zijn
Ik probeer gewoon nergens aan te denken, doe alleen het hoognodige, zeg maar m'n adem inhouden, zo voelt dat
De helft van de keren dat ik naar een meet wil gaan, ga ik dan ook uiteindelijk niet -_-quote:
Eet ze voor straks!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Gelukkig ben ik een lekker wijf en schat niemand me 33![]()
En nu ga ik eten maken
misschien doen die 2 maanden je wel hartstikke goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De helft van de keren dat ik naar een meet wil gaan, ga ik dan ook uiteindelijk niet -_-
En zo zijn er wel meer van die dingetjes.
En over 2 maanden zit ik in Berlijn!![]()
Dat gaat pas feest worden joh!![]()
Maar goed, ik wil het nu perse zonder benzo's doen, alleen lukt me dat maar half zeg maar
O ik zit maar 2 weken in Berlijn hoor, dan gaat m'n stiefzusje trouwen en ik ben uitgenodigd!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
misschien doen die 2 maanden je wel hartstikke goed
Je lijkt net 18quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Gelukkig ben ik een lekker wijf en schat niemand me 33![]()
En nu ga ik eten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |