Zat 'ie nog steeds bij voorbaat al te lachen om zijn eigen grapjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Boetje
Gisteravond naar Bert Visscher geweest. Kreeg de kaartjes toegespeeld, dus waarom ook niet dan. En het was nog tof ook.Op tv zap ik meestal verder.
Wat leuk voor ze!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Kim had weer twee keer prijs bij de Bank-Giro loterij, dus ik mocht mijn ouders verblijden met 2 dagtochtjes haha, Slagharen voor 4 personen en Fort Pampus!
quote:
Nee, is jammer ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kim zat laatst es te klagen dat ze altijd van die stomme prijzen won, zo had ze een mini cruise op de Rijn weggegooid, nou, mijn ouders gaan bijna elk weekend de hort op, die zijn er gek op, dus Kim was nu echt helemaal blij dat ze weer prijs had
![]()
![]()
Ik kreeg laatst dat fotoboek van dr, moet ik nog es ff voor gaat zitten, maar daar ben ik ook al blij mee, ze zal niks meer weggooien geloof ik
Wat leuk!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kim zat laatst es te klagen dat ze altijd van die stomme prijzen won, zo had ze een mini cruise op de Rijn weggegooid, nou, mijn ouders gaan bijna elk weekend de hort op, die zijn er gek op, dus Kim was nu echt helemaal blij dat ze weer prijs had
![]()
![]()
Ik kreeg laatst dat fotoboek van dr, moet ik nog es ff voor gaat zitten, maar daar ben ik ook al blij mee, ze zal niks meer weggooien geloof ik
en wat vond je ervan ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Blueberrrrrrrrrry Muffin ingeschonken, Nonneke, ik ben benieuwd
Ik vind bijna alles stom, behalve Visscher en Teeuwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind cabaret echt stom, ik vind alleen Claudia de Breij soms leuk en daar heeft iedereen een hekel aan
Lekkerquote:
goed zo !quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LekkerVoor herhaling vatbaar
![]()
Ik ben geen theeliefhebber, maar hier werd ik wel blij van
Teeuwen was leuk, vroeger. Alex Agnew vind ik een hele goede, Belgische stand-up comedian. En Herman Finkersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles stom, behalve Visscher en Teeuwen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles stom, behalve Visscher en Teeuwen.
Dat is echt een toffe! Sowieso al wil je zoiets kopen dan is het amper te koop, zelfs een gewone moderne.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mijn beste vrienden zijn way grappiger dan de gemiddelde cabaratier
![]()
Ik ben zo blij met mijn postbak van de kringloop, pareltje is het, past precies bij mijn meubels
Picsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mijn beste vrienden zijn way grappiger dan de gemiddelde cabaratier
![]()
Ik ben zo blij met mijn postbak van de kringloop, pareltje is het, past precies bij mijn meubels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |