Zaterdag trouwdag van m'n ouders, zondag moederdag, topquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een armband voor mijn moeder besteld, voor moederdag, hij is op tijd binnen
Vieren ze het eerste uitgebreid?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zaterdag trouwdag van m'n ouders, zondag moederdag, top
Neuh, maar elke reden om chocoladebollen te eten wordt aangegrepen!quote:
Mohhh, Gertjequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neuh, maar elke reden om chocoladebollen te eten wordt aangegrepen!
Ja echt hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]In zijn wereld is dat ver van tevoren.
Jongens snáppen het gewoon niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat loop je er, in je spijkerbroek, dan ook prettig bij. Not. En hem interesseert het geen hout natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja echt hoorOf ik naar het vormselfeestje van z'n zusje kwam vroeg ie gewoon op het moment zelf. 'Wanneer is dat?' 'Ja nu.' Dus ik kom daar in m'n spijkerbroek aanzetten (weet ik veel), alle mannen in pak en de vrouwen op chique. Dus dat fiasco wil ik voorkomen!
Dat wit zeiden vriendinnen ook Muis! Ben je vast op onderzoek uit naar wat wel en niet kan?
Intouchable. Echt. Kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben films aan het zoeken, iemand toevallig Anna Karenina gezien, of The Great Gatsby?
Intouchables? Ik begon en haakte af toen ik het Franse geleuter hoorde, had er op dat moment geen fut voorquote:
Serieus, daar moet je even doorheen. Ik had het ook. Maar het is zo'n steen goeie film. En dat zeg ik echt niet snel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Intouchables? Ik begon en haakte af toen ik het Franse geleuter hoorde, had er op dat moment geen fut voorIk zet hem terug op de lijst
Ik heb niks met actie films, die kan ik beter skippen. Django, oh ja!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef Qwea het volgende:
Nou ja, en expendables, iron man, transformers, beetje de block busters. Dingen zoals what to expect when you're expecting hoef je niet aan te beginnen.
Volgens mo moet die laatste nog uitkomen. Is van baz luhrman zegt hij. Dus ws theatraal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben films aan het zoeken, iemand toevallig Anna Karenina gezien, of The Great Gatsby?
Oh kak, ik dacht dat hij al draaide in de biosquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens mo moet die laatste nog uitkomen. Is van baz luhrman zegt hij. Dus ws theatraal.
WikimovieMOdiaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kak, ik dacht dat hij al draaide in de bios, maar ik zie nu pas dat het over een week is!
Okee, Maar ik denk dat het met een ander zakje roerbakgroente ook prima te eten is hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Bos, je recept van gister, ik gruwel alleen van champignons, enige groenten waar ik echt moeite mee heb
Oh dat is een goed idee!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Maar ik denk dat het met een ander zakje roerbakgroente ook prima te eten is hoor![]()
Ja vooral gedroogde!quote:
Slaapmuziekquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Waarom dacht ik dat jullie het over Django Wagner hadden![]()
![]()
ik heb btw een aantal van die plastic dingen voor je. Die uit die pakken drinkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Boh, mijn haar is weer lekker kort <3
Jammer genoeg moest ze alweer op tijd gaan want morgen staan de eerste klanten al om 6.30, communietijd
Net zo kort als Annechien Steenhuizen??quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Boh, mijn haar is weer lekker kort <3
Jammer genoeg moest ze alweer op tijd gaan want morgen staan de eerste klanten al om 6.30, communietijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Oh totally awesomequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb btw een aantal van die plastic dingen voor je. Die uit die pakken drinken
Genoeg compleet hieroquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, bij de kringloop, zie jij ook wel eens ouderwetsche serviesjes die compleet zijn? Dus bv 4 kopjes en schotels, en eventueel met theepot erbij? Of is dat echt bijzonder om iets compleet te treffen?
Bij mijn kringloop hebben ze maar weinig speelgoed, ik zal mijn ogen open houdenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, bij de kringloop, zie jij ook wel eens ouderwetsche serviesjes die compleet zijn? Dus bv 4 kopjes en schotels, en eventueel met theepot erbij? Of is dat echt bijzonder om iets compleet te treffen?
Heb je de mijne al ontvangen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh totally awesome![]()
Wil je al mijn adres of spaar je nog ff door?
Oscar stuurt bedankkaartjes
Nee, echt serviesquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mijn kringloop hebben ze maar weinig speelgoed, ik zal mijn ogen open houden
Ah, dank! Dan ga ik ooit eens speuren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Genoeg compleet hiero![]()
Laatst wel een half servies van het onze gevonden, nou er is zat gesneuveld door de jaren heen natuurlijk, lekker voor 25 ct p st aanvulluuuh
ik stuur ze wel vast op. Er zijn namelijk al een paar weggegooid door m'n huishoudelijke hulp. Die dacht dat t afval was en deed d'r werkquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh totally awesome![]()
Wil je al mijn adres of spaar je nog ff door?
Oscar stuurt bedankkaartjes
Oh kak, ja , massa´s! Zal ik vrijdag foto´s maken?quote:
Nee, maar ik heb vandaag de andere ingang genomen, dus wie weet ligt het er wel, ik kijk straks wel ff als ik de laatste ronde loopquote:
De Kringloop is echt het einde!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dank! Dan ga ik ooit eens speuren.
Ontslaan die handelquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ik stuur ze wel vast op. Er zijn namelijk al een paar weggegooid door m'n huishoudelijke hulp. Die dacht dat t afval was en deed d'r werk
Luxe!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ik stuur ze wel vast op. Er zijn namelijk al een paar weggegooid door m'n huishoudelijke hulp. Die dacht dat t afval was en deed d'r werk
Okee, Kan goed dat ik gisteren te laat was met in de bus gooien (was al rond 17.30) anders komt het vrijdag wel. En het zijn er maar een stuk of 4, maar ik had al zolang niets meer gestuurd dus...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb vandaag de andere ingang genomen, dus wie weet ligt het er wel, ik kijk straks wel ff als ik de laatste ronde loop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |