Zaterdag trouwdag van m'n ouders, zondag moederdag, topquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een armband voor mijn moeder besteld, voor moederdag, hij is op tijd binnen
Vieren ze het eerste uitgebreid?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zaterdag trouwdag van m'n ouders, zondag moederdag, top
Neuh, maar elke reden om chocoladebollen te eten wordt aangegrepen!quote:
Mohhh, Gertjequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neuh, maar elke reden om chocoladebollen te eten wordt aangegrepen!
Ja echt hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]In zijn wereld is dat ver van tevoren.
Jongens snáppen het gewoon niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat loop je er, in je spijkerbroek, dan ook prettig bij. Not. En hem interesseert het geen hout natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja echt hoorOf ik naar het vormselfeestje van z'n zusje kwam vroeg ie gewoon op het moment zelf. 'Wanneer is dat?' 'Ja nu.' Dus ik kom daar in m'n spijkerbroek aanzetten (weet ik veel), alle mannen in pak en de vrouwen op chique. Dus dat fiasco wil ik voorkomen!
Dat wit zeiden vriendinnen ook Muis! Ben je vast op onderzoek uit naar wat wel en niet kan?
Intouchable. Echt. Kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben films aan het zoeken, iemand toevallig Anna Karenina gezien, of The Great Gatsby?
Intouchables? Ik begon en haakte af toen ik het Franse geleuter hoorde, had er op dat moment geen fut voorquote:
Serieus, daar moet je even doorheen. Ik had het ook. Maar het is zo'n steen goeie film. En dat zeg ik echt niet snel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Intouchables? Ik begon en haakte af toen ik het Franse geleuter hoorde, had er op dat moment geen fut voorIk zet hem terug op de lijst
Ik heb niks met actie films, die kan ik beter skippen. Django, oh ja!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef Qwea het volgende:
Nou ja, en expendables, iron man, transformers, beetje de block busters. Dingen zoals what to expect when you're expecting hoef je niet aan te beginnen.
Volgens mo moet die laatste nog uitkomen. Is van baz luhrman zegt hij. Dus ws theatraal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben films aan het zoeken, iemand toevallig Anna Karenina gezien, of The Great Gatsby?
Oh kak, ik dacht dat hij al draaide in de biosquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens mo moet die laatste nog uitkomen. Is van baz luhrman zegt hij. Dus ws theatraal.
WikimovieMOdiaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kak, ik dacht dat hij al draaide in de bios, maar ik zie nu pas dat het over een week is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |