SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 09-05-2013 00:40:43 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Startnummerband in the pocket. Ik maak nu reclame voor De Hardloopwinkel terwijl ik daar nog nooit iets heb gekocht![]()
![]()
Ah. Ja 5KM in 2 maand is misschien net niet te doen. Als je Evy 10 weken aanhoudt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:44 schreef sararaats het volgende:
Met de Ekiden zit ik in Zuid Frankrijk.
Ik ben pas begonnenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:30 schreef Onama het volgende:
[..]
Jammer dat ik het nu pas zie, want ik heb er ook nog een liggen.Dat is lief maar ik heb er net eentje bij de action gehaald voor het enorme bedrag van 2 euro en 50 centSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben geen daddy. Maar die is wel stoerquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd Daywalk3r!
[ afbeelding ]
Arquero, watdoejenou?Tof hoor!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dit enthousiasme maakt me blij![]()
![]()
Enneee taart voor iedereen!
27 jaar vandaagVanavond met flink wat spierpijn lopen en daarna natuurlijk wat bier
![]()
![]()
Je had even een blackout?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef Arquero het volgende:
[..]
Het verbaast mezelf eigenlijk ook wel een beetje![]()
![]()
En GotC ik teken voor die tijd trouwens
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maar je gaat het wel gewoon doen hoor, al moet ik je het hele parcours achterna zittenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef Arquero het volgende:
[..]
In ieder geval tijdelijk verminderd toerekeningsvatbaar schat ik zo in![]()
![]()
Zelfde streven als Swets?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef Arquero het volgende:
[..]
In ieder geval tijdelijk verminderd toerekeningsvatbaar schat ik zo inF means you're fucked![]()
Kun je je net zo goed ook inschrijven, krijg je nog medaille ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je gaat het wel gewoon doen hoor, al moet ik je het hele parcours achterna zitten![]()
En qua streeftijd; nog geen idee eerlijk gezegd. Uitgaande van de tabellen zou ik op 2:10 uitkomen ofzo. Moet ik nog ff goed naar kijken![]()
![]()
Ik bewaak het bier wel en laat Yur je achterna zitten, indien nodigquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kun je je net zo goed ook inschrijven, krijg je nog medaille ook
En qua streeftijd; nog geen idee eerlijk gezegd. Uitgaande van de tabellen zou ik op 2:10 uitkomen ofzo. Moet ik nog ff goed naar kijken![]()
![]()
Ik ga straks even teruglezen, voor nu wilde ik alleen heel trots mijn finish foto's van afgelopen zondag met jullie delen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de tweede foto. Duidelijke haklanding, of toch niet helemaal te zeggen??![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:14 schreef Levitas het volgende:
Ik ga straks even teruglezen, voor nu wilde ik alleen heel trots mijn finish foto's van afgelopen zondag met jullie delen!Toffe foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de tweede foto. Duidelijke haklanding, of toch niet helemaal te zeggen??
Toch niet helemaal te zeggen wmb, al lijkt het er wel opKan volgens mij alleen met een video? Iemand?
![]()
Net bij de Lidl toch een paar hardloopshirts en broekjes meegenomen voor weinig. Er was niet veel meer, maar ben toch twee korte tights en shirts rijker, oh en sokken:-)))) Nou hopen dat ze passenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Enneee taart voor iedereen!
27 jaar vandaagVanavond met flink wat spierpijn lopen en daarna natuurlijk wat bier
![]()
Ja? ik heb net gekeken en ik vond het echt zooispulquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef Lula het volgende:
Net bij de Lidl toch een paar hardloopshirts en broekjes meegenomen voor weinig. Er was niet veel meer, maar ben toch twee korte tights en shirts rijker, oh en sokken:-)))) Nou hopen dat ze passen
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bekend sta als een zeikerd en merkensnob
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 15:26:16 ]![]()
Ik ga straks even teruglezen, voor nu wilde ik alleen heel trots mijn finish foto's van afgelopen zondag met jullie delen!Yep, gestrekt been, helemaal naar voren en niet onder je lichaam landen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de tweede foto. Duidelijke haklanding, of toch niet helemaal te zeggen??Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Alle waar voor zijn geld;-) Ik heb wel een aantal mooie shirts en tights van de hardloopwinkel, maar ik begon in de winter en had nog niet zoveel voor de zomer. Nu heb ik in ieder geval altijd wat om aan te doen en ach als het goed zit dan boeit het me niet eens zoveel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja? ik heb net gekeken en ik vond het echt zooispul
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bekend sta als een zeikerd en merkensnob![]()
Ik was vroeger ook een snob, nog wel hoor met bepaalde dingen (eten) maar mijn prioriteiten zijn behoorlijk veranderd de laatste tien jaar. Mijn budget ook trouwens hahaThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik bewaak het bier wel en laat Yur je achterna zitten, indien nodigLijkt me een strak plan
Ik ga straks even teruglezen, voor nu wilde ik alleen heel trots mijn finish foto's van afgelopen zondag met jullie delen!Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog niet op de grond hequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Yep, gestrekt been, helemaal naar voren en niet onder je lichaam landen.Mja, dat gestrekt been zelf wel genoeg zo.
![]()
Het is een eindsprint, daar gooi ik in ieder geval alle techniek overboord.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog niet op de grond heMja, dat gestrekt been zelf wel genoeg zo.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jij hebt ook nooit excuses he....quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef sararaats het volgende:
Het zal voor vrijdag zijn. Voel me niet goed. Het lijkt wel of er beton op m'n borst ligtF means you're fucked![]()
Zo, mijn mosselshirt uit de wasmachine gehaald. Ik ben morgen weer herkenbaar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef mosselmossel het volgende:
Zo, mijn mosselshirt uit de wasmachine gehaald. Ik ben morgen weer herkenbaar.
Ik loop gewoon in mn clubkleurenF means you're fucked![]()
Ah handig!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef mosselmossel het volgende:
Zo, mijn mosselshirt uit de wasmachine gehaald. Ik ben morgen weer herkenbaar.
Ik heb ook nogal herkenbare benen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef hatsaflats het volgende:
Wit met roze?
Het koelt hier lekker af. Kan ik mooi lekker in lange tight lopen![]()
wit en roze it is![]()
Als ik zo mijn foto's en filmpjes bekijk heb ik volgens mij ook een haklanding.. Weet het alleen niet zeker haha
Probeer er wel op te letten, maar gaat moeilijkToen ik mijn schoenen liet aanmeten in november zei de Runnersworld meneer dat ik links meer een haklanding heb en rechts meer middenvoet. Dus briljante techniek hier.
![]()
Ik ben dus nog steeds in Rome en ik ben me aan het voorbereiden om een rondje te gaan lopen. En voorbereiden is in dit geval met de benen omhoog op bed liggen en water drinken. Ik was van plan om met de metro naar Villa Borghese te gaan en daar te gaan lopen, maar dan ben ik best lang onderweg en daar heb ik geen zin in. Heb mijn tijd ook nodig voor andere dingen. Maar waar ik verblijf is vrij bovenaan een heuvel. En het is benauwd. Luxeproblemen, I know.. Maar ik blijf nog even liggen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben dus nog steeds in Rome en ik ben me aan het voorbereiden om een rondje te gaan lopen. En voorbereiden is in dit geval met de benen omhoog op bed liggen en water drinken. Ik was van plan om met de metro naar Villa Borghese te gaan en daar te gaan lopen, maar dan ben ik best lang onderweg en daar heb ik geen zin in. Heb mijn tijd ook nodig voor andere dingen. Maar waar ik verblijf is vrij bovenaan een heuvel. En het is benauwd. Luxeproblemen, I know.. Maar ik blijf nog even liggen.![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga straks even teruglezen, voor nu wilde ik alleen heel trots mijn finish foto's van afgelopen zondag met jullie delen!Je knieën lijken me wat ver naar buiten te wijzen op foto 1 en 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de tweede foto. Duidelijke haklanding, of toch niet helemaal te zeggen??Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah handig!
Ik heb ook nogal herkenbare benen![]()
![]()
![]()
![]()
Als je dan niet gaat lopen hoor je op dit tijdstip echt met een Prosecco op een terras op de Campo dei Fiori te zitten! Romequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben dus nog steeds in Rome en ik ben me aan het voorbereiden om een rondje te gaan lopen. En voorbereiden is in dit geval met de benen omhoog op bed liggen en water drinken. Ik was van plan om met de metro naar Villa Borghese te gaan en daar te gaan lopen, maar dan ben ik best lang onderweg en daar heb ik geen zin in. Heb mijn tijd ook nodig voor andere dingen. Maar waar ik verblijf is vrij bovenaan een heuvel. En het is benauwd. Luxeproblemen, I know.. Maar ik blijf nog even liggen.Veel plezier!
![]()
Vrijdag! Ik ben hier om italiaans te leren en blijk vrijdag een toets te hebben. Dus moet leren vandaag en morgen. Vandaar geen prosecco vandaag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je dan niet gaat lopen hoor je op dit tijdstip echt met een Prosecco op een terras op de Campo dei Fiori te zitten! RomeVeel plezier!
![]()
![]()
Gefeliciteerd Daywalker!
Wat leuk dag je naar Rome bent om italiaans te leren GoGo.
Als je straks bent geweest kun je misschien nog beter leren. En lekker genieten van een pasta!![]()
Heel snel terug gebladerd maar niet echt goed gelezen. Maar wel Levitas zijn post gezien.
Ik zal mijn gênante finishfoto dan ook maar plaatsen. Zeer goed getimed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 3 laat een ontzéttende haklanding zien. Bij het rennen probeer ik altijd wel bewust te landen op mijn middenvoet/voorvoet (maar of ik dat dan ook echt doe weet ik niet). Maar dit was natuurlijk maar een paar meter voor de finish en ik was te blij en ging grotere stappen zetten.
Maar het leukste aan de foto's; ik zie spier in mijn bovenbenen. Ik begin echt veranderingen in mijn lichaam te zien.
En ook afgelopen dagen lekker actief geweest. Gisteren pilates en moderne jazz (dat laatste voor de lol, om eens meegemaakt te hebben) en vandaag weer gerend, 3,5 km in 24 minuten, zonder wandelen! (alleen na minuutje warmlopen, maar logisch) Ik wilde eigenlijk nog doorrennen maar het begon opeens harder te regenen met rukwinden dus ik wilde niet in een storm terecht komen en geen waterschade aan mijn telefoon.![]()
Hier 3 links voor 3 ebooks van all4running
hardloopschemas (Hardloopschema’s VOOR 5 km, 10 km, halve & hele marathon)
Blessures
hoogtetraining (Hoogtetraining antwoorden op veelgestelde vragen)
(deze zat erbij....)![]()
Met sportieve prestaties mag je best een raar hoofd trekken hoor Cherryblossom.
Je mag trots zijn op de foto's!![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef Cherryblossom het volgende:
Heel snel terug gebladerd maar niet echt goed gelezen. Maar wel Levitas zijn post gezien.
Ik zal mijn gênante finishfoto dan ook maar plaatsen. Zeer goed getimed.Leuke foto's! Je kijkt echt heel erg blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 3 laat een ontzéttende haklanding zien. Bij het rennen probeer ik altijd wel bewust te landen op mijn middenvoet/voorvoet (maar of ik dat dan ook echt doe weet ik niet). Maar dit was natuurlijk maar een paar meter voor de finish en ik was te blij en ging grotere stappen zetten.
Maar het leukste aan de foto's; ik zie spier in mijn bovenbenen. Ik begin echt veranderingen in mijn lichaam te zien.
En ook afgelopen dagen lekker actief geweest. Gisteren pilates en moderne jazz (dat laatste voor de lol, om eens meegemaakt te hebben) en vandaag weer gerend, 3,5 km in 24 minuten, zonder wandelen! (alleen na minuutje warmlopen, maar logisch) Ik wilde eigenlijk nog doorrennen maar het begon opeens harder te regenen met rukwinden dus ik wilde niet in een storm terecht komen en geen waterschade aan mijn telefoon.![]()
![]()
Happy birthday Daywalker!!
Ik heb één shirtje van de Actionquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef Lula het volgende:
[..]
Alle waar voor zijn geld;-) Ik heb wel een aantal mooie shirts en tights van de hardloopwinkel, maar ik begon in de winter en had nog niet zoveel voor de zomer. Nu heb ik in ieder geval altijd wat om aan te doen en ach als het goed zit dan boeit het me niet eens zoveel.
Ik was vroeger ook een snob, nog wel hoor met bepaalde dingen (eten) maar mijn prioriteiten zijn behoorlijk veranderd de laatste tien jaar. Mijn budget ook trouwens hahamaar voor die paar euro kon ik hem moeilijk laten liggen. Het is mijn enige shirt met korte mouwen (verder alleen hemdjes) en zo'n hoge hals met ritsje. Ik heb hem in de kou aangehad met een jack erover en zat prima! Met een short denk ik wel dat ie een beetje kort is, loop ik steeds in mijn blote buik, maarja. (tight komt veel hoger bij mij)
Mijn budget is er nu ook niet naar. Dus shoppen in de sale, dingen vragen voor m'n verjaardag en goedkope hemdjes van de Decathlon it is. En het is allemaal technisch materiaal dus het rent prima!![]()
Dank je! Ik was ook superblij, ik was nog maar meters verwijderd van een medaillequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Leuke foto's! Je kijkt echt heel erg blijdat stukkie metaal deed het hem hoor
![]()
Dat was ook het eerste wat ik zag. Die supergrote glimlach om je gezicht!! Leuke foto's!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Dank je! Ik was ook superblij, ik was nog maar meters verwijderd van een medailledat stukkie metaal deed het hem hoor
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Daywalk3r Gefeliciteerd!!!Hiep Hiep, Hoera!
![]()
En Cherryblossom erg leuke foto's inderdaad, het plezier straalt ervanaf!Goed bezig en houden zo!
Ik ben net terug van de Lidl, toch maar eens gekeken of ze nog wat van die kleding hadden. Gelukkig hadden ze van de damesshort nog gewone zwarte modellen, dus daar 2x S van meegenomen. Zometeen eerst maar eens even kijken of het wel past en wel een beetje goed zit, weet niet of daar veel verschil mee zit tussen mannen/dames modellen. Anders gaan ze gewoon weer terug.![]()
Ik zal mijn gênante finishfoto dan ook maar plaatsen. Zeer goed getimed.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 3 laat een ontzéttende haklanding zien. Bij het rennen probeer ik altijd wel bewust te landen op mijn middenvoet/voorvoet (maar of ik dat dan ook echt doe weet ik niet). Maar dit was natuurlijk maar een paar meter voor de finish en ik was te blij en ging grotere stappen zetten.
En ook afgelopen dagen lekker actief geweest. Gisteren pilates en moderne jazz (dat laatste voor de lol, om eens meegemaakt te hebben) en vandaag weer gerend, 3,5 km in 24 minuten, zonder wandelen! (alleen na minuutje warmlopen, maar logisch) Ik wilde eigenlijk nog doorrennen maar het begon opeens harder te regenen met rukwinden dus ik wilde niet in een storm terecht komen en geen waterschade aan mijn telefoon.Hoe lang ben je nu aan het rennen?
![]()
Sinds januari. (eigenlijk vanaf februari, na die sneeuwperiode)quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leuk!Hoe lang ben je nu aan het rennen?
Begonnen met Evy, nu lekker met mijn eigen muziek doortrainen op de 5 kilometer tot ik die zonder wandelen aankan en dan de afstand opbouwen.![]()
Hatsie!! Je gaat m ownen hoor, zodadelijk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Allemaal toffe foto's, en midden in Paleis het Loo lezen dat Arquero ook de vooroeverloop gaat lopen!![]()
Ik zou eigenlijk vanavond moeten lopen. Maar waarom na het werk gaan als ik morgenochtend ook gewoon kan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Hatsie!! Je gaat m ownen hoor, zodadelijk![]()
![]()
Gaaf Cherry!Krijg spontaan zin in een rondje nu!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Thanks!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef streamnl het volgende:
Hier 3 links voor 3 ebooks van all4running
hardloopschemas (Hardloopschema’s VOOR 5 km, 10 km, halve & hele marathon)
Blessures
hoogtetraining (Hoogtetraining antwoorden op veelgestelde vragen)
(deze zat erbij....)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ook vanuit het zuiden, helaasquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:10 schreef Apotheose het volgende:
Den Haag is wel ver fietsen/(hard)lopen vanaf het Noorden des lands.Yep, dat zijn m`n O-benen. Volgens mij kan ik daar niet heel veel aan doen (staan ook zo als ik normaal sta zeg maar).quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je knieën lijken me wat ver naar buiten te wijzen op foto 1 en 2.
Iedereen die gereageerd heeft, thanksDat wordt dus eens goed naar m`n techniek kijken. Valt toch wel even tegen, aangezien ik dacht dat ik geen haklanding had, haha. Misschien is het normaal ook niet zo extreem, dit was de eindsprint = grotere stappen, hoewel dat geen excuus mag zijn.
Eens opzoeken hoe ik mezelf nu een "goede" techniek aan kan leren.![]()
Ik ga m'n best doen, als ik eenmaal bezig ben is het vast wel weer leuk. En uiteraard, maar grote kans dat ik eerst nog biertjes moet gaan drinkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:08 schreef Quoi het volgende:
Leuke vrolijke foto's![]()
Hats, alvast heel erg veel PlezierJe post vanavond wel ff het resultaat hé?
![]()
![]()
Och arme, bierquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen, als ik eenmaal bezig ben is het vast wel weer leuk. En uiteraard, maar grote kans dat ik eerst nog biertjes moet gaan drinken![]()
![]()
Oeh, een kennis van me heeft zijn inschrijving van de Vestingloop kunnen wijzigen. Ik zou het dus ook nog naar 10km kunnen zetten i.p.v de 5km waarvoor ik ben ingeschreven.
Twijfel, twijfel...![]()
Al eens geprobeerd te lopen met een metronoom op 180 bpm op je telefoon bijvoorbeeld? Dat je 180 passen per minuut zet, dit is een beetje de meest efficiënte cadans en zorgt er bijna vanzelf voor dat je op je midden/voorvoet landt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ook vanuit het zuiden, helaas
[..]
Yep, dat zijn m`n O-benen. Volgens mij kan ik daar niet heel veel aan doen (staan ook zo als ik normaal sta zeg maar).
Iedereen die gereageerd heeft, thanksDat wordt dus eens goed naar m`n techniek kijken. Valt toch wel even tegen, aangezien ik dacht dat ik geen haklanding had, haha. Misschien is het normaal ook niet zo extreem, dit was de eindsprint = grotere stappen, hoewel dat geen excuus mag zijn.
Eens opzoeken hoe ik mezelf nu een "goede" techniek aan kan leren.![]()
Dat ga ik zeker proberen! Ik kan je nu al zeggen dat ik de 180 per minuut niet haal. Zit zo rond de 150 - 160 schat ik. Toen ik begon met lopen, liep ik altijd met muziek die rond dit tempo zit. Toen merkte ik dat ik - misschien deels juist door de muziek - vrijwel op de maat liep, misschien ietsie sneller.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd te lopen met een metronoom op 180 bpm op je telefoon bijvoorbeeld? Dat je 180 passen per minuut zet, dit is een beetje de meest efficiënte cadans en zorgt er bijna vanzelf voor dat je op je midden/voorvoet landt.
Kleinere stapjes nemen zou dus m`n techniek al moeten verbeteren?![]()
Dat zou kunnen helpen inderdaad, zeg niet dat je techniek dan meteen goed is natuurlijk, maar je moet het maar even proberen. Kijken hoe het gaat en of je het wel fijn vind lopen, ik vond het wel even wennen in het begin.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker proberen! Ik kan je nu al zeggen dat ik de 180 per minuut niet haal. Zit zo rond de 150 - 160 schat ik. Toen ik begon met lopen, liep ik altijd met muziek die rond dit tempo zit. Toen merkte ik dat ik - misschien deels juist door de muziek - vrijwel op de maat liep, misschien ietsie sneller.
Kleinere stapjes nemen zou dus m`n techniek al moeten verbeteren?
Die broekjes van de Lidl zitten bij mij erg goed trouwens, helaas zitten er dan weer helemaal geen zakjes in, dan kan ik dus weer mijn huissleutel niet meenemen. Dat is een beetje jammer, mja dan hou ik ze wel voor trainingen als mijn vriendin gewoon thuis is. Qua compressie zou het niet veel zijn denk ik, zitten niet heel strak. Maar toch leuke goedkope korte tights.
![]()
Kleinere stapjes zullen je dwingen om op midden-/vootvoet te landenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker proberen! Ik kan je nu al zeggen dat ik de 180 per minuut niet haal. Zit zo rond de 150 - 160 schat ik. Toen ik begon met lopen, liep ik altijd met muziek die rond dit tempo zit. Toen merkte ik dat ik - misschien deels juist door de muziek - vrijwel op de maat liep, misschien ietsie sneller.
Kleinere stapjes nemen zou dus m`n techniek al moeten verbeteren?Probeer maar eens haklanding te doen met kleine stapjes: Praktisch mission impossible!
![]()
Geen roze accenten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen helpen inderdaad, zeg niet dat je techniek dan meteen goed is natuurlijk, maar je moet het maar even proberen. Kijken hoe het gaat en of je het wel fijn vind lopen, ik vond het wel even wennen in het begin.
Die broekjes van de Lidl zitten bij mij erg goed trouwens, helaas zitten er dan weer helemaal geen zakjes in, dan kan ik dus weer mijn huissleutel niet meenemen. Dat is een beetje jammer, mja dan hou ik ze wel voor trainingen als mijn vriendin gewoon thuis is. Qua compressie zou het niet veel zijn denk ik, zitten niet heel strak. Maar toch leuke goedkope korte tights.
![]()
![]()
Haha gelukkig niet, gewoon helemaal zwart met in het wit Skin compression of iets dergelijks erop en een rood logo. Nog best netjes..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker op jog.fm 180bpm opzoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kleinere stapjes nemen zou dus m`n techniek al moeten verbeteren?
Ow en als je nou eens bij mij komt lopen, dan pak ik mijn GoPro erbij en filmen we elkaar eens op 120fps. Dan kunnen we dat vertragen. Kun je goed zien hoe je landt. Is nog luxer dan bij Run and Walk, die filmen alleen van achter. Niet dat ik ontevreden ben over Run and Walk, de schoenen die ze me aangeraden zijn werkelijkwaar perfect.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Hm, ik was dit filmpje aan het kijken over 'Pose' running. Iemand bekend mee? Vind het wel interessant en vrij logisch eruit zien/klinken.
![]()
Van achteren kan je zien of je enkel naar binnen knikt = overpronatiequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef Onama het volgende:
[..]
Lekker op jog.fm 180bpm opzoeken.
Ow en als je nou eens bij mij komt lopen, dan pak ik mijn GoPro erbij en filmen we elkaar eens op 120fps. Dan kunnen we dat vertragen. Kun je goed zien hoe je landt. Is nog luxer dan bij Run and Walk, die filmen alleen van achter. Niet dat ik ontevreden ben over Run and Walk, de schoenen die ze me aangeraden zijn werkelijkwaar perfect.Dat is niet te zien van de zijkant.
![]()
Weet ik, kon toen duidelijk zien dat ik heftig proneer. Schoenen zijn dan ook anti-pronatie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Van achteren kan je zien of je enkel naar binnen knikt = overpronatieDat is niet te zien van de zijkant.
Levitas vroeg zich alleen af of hij op zijn hak landt. En dat zie je dan weer beter van de zijkant.The sun in your Eyes
Dat is zeker goed te zien vanaf de zijkantquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:35 schreef Onama het volgende:
[..]
Weet ik, kon toen duidelijk zien dat ik heftig proneer. Schoenen zijn dan ook anti-pronatie.
Levitas vroeg zich alleen af of hij op zijn hak landt. En dat zie je dan weer beter van de zijkant.Altijd goed om kritisch naar je looptechniek te kijken.
Hoe komt het dat je zo heftig proneert? Haklanding?![]()
Mijn Kinvara's maken strakjes trouwens hun wedstrijddebuut. Dus ik moet ook maar goed op m'n midden/voorvoet landen.![]()
Die zullen het vanavond wel naar de zin hebben!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn Kinvara's maken strakjes trouwens hun wedstrijddebuut. Dus ik moet ook maar goed op m'n midden/voorvoet landen.Heb altijd wel het gevoel dat ze fijner lopen bij snelheid. Heel veel plezier in ieder geval!
![]()
![]()
Bij mij hebben ze toentertijd "neutrale" schoenen aangemeten, terwijl ik een dag later bij Lopers Company (toen nog Runnersworld) toch echt geen neutrale afwikkeling had (bij LC lieten ze me de beelden zien, bij R&W niet). Ik zou dus niet zo snel weer teruggaan naar R&W, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef Onama het volgende:
Ow en als je nou eens bij mij komt lopen, dan pak ik mijn GoPro erbij en filmen we elkaar eens op 120fps. Dan kunnen we dat vertragen. Kun je goed zien hoe je landt. Is nog luxer dan bij Run and Walk, die filmen alleen van achter. Niet dat ik ontevreden ben over Run and Walk, de schoenen die ze me aangeraden zijn werkelijkwaar perfect.
Dat met die GoPro zou wel echt ontzettende luxe zijn! Eerst morgen maar eens proberen met een metronoom. Muziek van 180 bpm is niet zo geweldig me dunkt![]()
![]()
Ik had hier laatst een supertoffe playlist neergeplempt met alleen maar geweldige muziek!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat met die GoPro zou wel echt ontzettende luxe zijn! Eerst morgen maar eens proberen met een metronoom. Muziek van 180 bpm is niet zo geweldig me dunkt![]()
![]()
Succes en vooral veel plezier!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn Kinvara's maken strakjes trouwens hun wedstrijddebuut. Dus ik moet ook maar goed op m'n midden/voorvoet landen.
Hier regent en onweert het..ben benieuwd of de training van Yur doorgaat.![]()
Hier is het droog en blauwe lucht, met hier en daar een wolkjequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Succes en vooral veel plezier!
Hier regent en onweert het..ben benieuwd of de training van Yur doorgaat.. Het is dat ik morgen ook vrij ben en vandaag een drukke dag heb gehad anders was ik nu gegaan. Morgen een lekker lange duurloop in de planning, hoop dat het dan net zo lekker is als vandaag.
![]()
Potdikkie!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
http://www.alliantie-van-biertapperijen.nl/
Als bierliefhebber hoor je dat toch te weten![]()
![]()
Hier is het een beetje af en aan bewolkt. Wat ik zo zag gaat verdere regen precies langs Alkmaar. Zo eens even temperatuur checken.![]()
Baas boven baasquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hier is het droog en blauwe lucht, met hier en daar een wolkje. Het is dat ik morgen ook vrij ben en vandaag een drukke dag heb gehad anders was ik nu gegaan. Morgen een lekker lange duurloop in de planning, hoop dat het dan net zo lekker is als vandaag.
Ik hoop ook voor je dat het zulk weer blijft, stuk leuker dan bakken-uit-de-hemel regen! Als het dit weer morgen is...
![]()
Ik ben terug van mijn rondje en wauw, dat was te gek!! Ondanks de warmte begon ik erg lekker. Tot aan twee kilometer heerlijk gelopen. Ik ging af en toe ook een beetje heuvelaf, had regelmatig schaduw.. Richting de drie werd het moeilijk, ben vanaf 2,5 ook een paar keer kort gaan wandelen.. En wie heuvelaf gaat, moet ergens ook weer de heuvel op om terug te komen.. Maar het was zo tof!! Zo mooi hier! Op een gegeven moment liep ik langs een villa met van die prachtige versailles-achtige tuinen en een paar keer had ik een supermooi uitzicht.. En sowieso ben ik supertrots want ondanks dat ik nooit bij deze temperatuur heb gelopen (tis 23 graden, het warmst in NL was 16), ik mijn benen voelde van het vele lopen hier, ik vandaag zo'n twee uur gelopen heb na school én ik geen heuvels gewend ben heb ik toch maar mooi 4,8 km gelopen en was ik zelfs ietsje sneller dan tijdens mijn vijf-kilometer-rondje van afgelopen donderdag!![]()
net bij de lidl geweest. meeste dingen waren al weg. alleen nog maat S.
wel compressiesokken meegenomen en een sportbh.
ook met de puma`s misgegrepen. (puma sneakers)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
You rock!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:59 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben terug van mijn rondje en wauw, dat was te gek!! Ondanks de warmte begon ik erg lekker. Tot aan twee kilometer heerlijk gelopen. Ik ging af en toe ook een beetje heuvelaf, had regelmatig schaduw.. Richting de drie werd het moeilijk, ben vanaf 2,5 ook een paar keer kort gaan wandelen.. En wie heuvelaf gaat, moet ergens ook weer de heuvel op om terug te komen.. Maar het was zo tof!! Zo mooi hier! Op een gegeven moment liep ik langs een villa met van die prachtige versailles-achtige tuinen en een paar keer had ik een supermooi uitzicht.. En sowieso ben ik supertrots want ondanks dat ik nooit bij deze temperatuur heb gelopen (tis 23 graden, het warmst in NL was 16), ik mijn benen voelde van het vele lopen hier, ik vandaag zo'n twee uur gelopen heb na school én ik geen heuvels gewend ben heb ik toch maar mooi 4,8 km gelopen en was ik zelfs ietsje sneller dan tijdens mijn vijf-kilometer-rondje van afgelopen donderdag!Top gedaan dan!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:59 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben terug van mijn rondje en wauw, dat was te gek!! Ondanks de warmte begon ik erg lekker. Tot aan twee kilometer heerlijk gelopen. Ik ging af en toe ook een beetje heuvelaf, had regelmatig schaduw.. Richting de drie werd het moeilijk, ben vanaf 2,5 ook een paar keer kort gaan wandelen.. En wie heuvelaf gaat, moet ergens ook weer de heuvel op om terug te komen.. Maar het was zo tof!! Zo mooi hier! Op een gegeven moment liep ik langs een villa met van die prachtige versailles-achtige tuinen en een paar keer had ik een supermooi uitzicht.. En sowieso ben ik supertrots want ondanks dat ik nooit bij deze temperatuur heb gelopen (tis 23 graden, het warmst in NL was 16), ik mijn benen voelde van het vele lopen hier, ik vandaag zo'n twee uur gelopen heb na school én ik geen heuvels gewend ben heb ik toch maar mooi 4,8 km gelopen en was ik zelfs ietsje sneller dan tijdens mijn vijf-kilometer-rondje van afgelopen donderdag!Gaaf he, in een andere omgeving lopen. Waar zit je in Rome?
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:59 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben terug van mijn rondje en wauw, dat was te gek!!, lijkt me ook een enorm mooie stad! Je mag zeker trots zijn op je prestatie, is niet het makkelijkste lopen met al die heuvels en de warmte.
![]()
![]()
Een GoPro met 120 fpsquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef Onama het volgende:
[..]
Lekker op jog.fm 180bpm opzoeken.
Ow en als je nou eens bij mij komt lopen, dan pak ik mijn GoPro erbij en filmen we elkaar eens op 120fps. Dan kunnen we dat vertragen. Kun je goed zien hoe je landt. Is nog luxer dan bij Run and Walk, die filmen alleen van achter. Niet dat ik ontevreden ben over Run and Walk, de schoenen die ze me aangeraden zijn werkelijkwaar perfect.Kan je die meenemen naar de Ekiden, dan kunnen we daar volgens mij onze eigen videoanalyses gaan doen van al de Fok! deelnemers
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik denk dat het komt door slechte genen (mijn moeder heeft heel lastige voeten, is al 5 keer aan haar voeten geopereerd), mijn hamertenen en zwakke spieren van het jaren niks doen. Eigenlijk nooit naar een orthopeed gegaan omdat ik er in het dagelijks leven nooit last van heb en ik het met mijn huidige schoenen prima onder controle heb.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is zeker goed te zien vanaf de zijkantAltijd goed om kritisch naar je looptechniek te kijken.
Hoe komt het dat je zo heftig proneert? Haklanding?Vreemd bij R&W kreeg ik filmpjes te zien met mijn oude niet aangemeten sneakers en het paar dat ik uiteindelijk heb gekocht. Heb ook zeker 5 paar mogen proberen en ze zeker 20 keer aan en uit gehad om ze langzaam weg te strepenZeker 3 kwartier bezig geweest. Ben zelf nooit bij LC geweest, misschien hebben die nog wel betere service, dus objectief ben ik niet echt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze toentertijd "neutrale" schoenen aangemeten, terwijl ik een dag later bij Lopers Company (toen nog Runnersworld) toch echt geen neutrale afwikkeling had (bij LC lieten ze me de beelden zien, bij R&W niet). Ik zou dus niet zo snel weer teruggaan naar R&W, maar dat terzijde.
Dat met die GoPro zou wel echt ontzettende luxe zijn! Eerst morgen maar eens proberen met een metronoom. Muziek van 180 bpm is niet zo geweldig me dunkt
Heb daar een tweede keer kleding gehaald en toen zeker een half uur met de eigenaar gepraat. Die bood me zelfs nog "werk" aan. Heel aardige man. Hier ga ik zeker mijn Garmin halen (hij komt er echt deze maand!). Maar lekker spullen halen waar je je prettig voelt. Beide zijn zelfstandig ondernemer dus voor de gun-factor hoef je het ook niet te laten. (Al zullen de meeste mensen dit denk ik niet meewegen. Ik doe nooit grote aankopen bij bijvoorbeeld de Intersport omdat ik, vanuit ervaringen als werknemer, weet hoe het daar aan toe gaat en hoe ze met personeel omgaan. Op dat gebied ben ik iets te principieel misschien
)
The sun in your Eyes
Zeker! Heb twee batterijen dus we kunnen iedereen opnemen. Zou eventueel ook mijn spiegelreflex kunnen meenemen, om van iedereen actiefoto's te maken (al is dat misschien iets te stalkerig en zullen sommige dat niet prettig vinden).quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een GoPro met 120 fpsKan je die meenemen naar de Ekiden, dan kunnen we daar volgens mij onze eigen videoanalyses gaan doen van al de Fok! deelnemers
The sun in your Eyes
En Kluizenaar, nog gaan lopen?
Ik heb dit nummer ontdekt, zo lekker vrolijk!
I'm on top of the world eh,
I'm on top of the world eh,
Waiting on this for a while now
Paying my dues to the dirt![]()
Monteverde, achter Trastevere. Vlakbij Villa Doria Pamphili, waar ik net dus gelopen heb.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Gaaf he, in een andere omgeving lopen. Waar zit je in Rome?
![]()
Dat zou inderdaad mooi zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef Onama het volgende:
[..]
Zeker! Heb twee batterijen dus we kunnen iedereen opnemen. Zou eventueel ook mijn spiegelreflex kunnen meenemen, om van iedereen actiefoto's te maken (al is dat misschien iets te stalkerig en zullen sommige dat niet prettig vinden).
Spiegelreflex kan ik ook eventueel meenemen.![]()
Leuk ideequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef Onama het volgende:
Zeker! Heb twee batterijen dus we kunnen iedereen opnemen. Zou eventueel ook mijn spiegelreflex kunnen meenemen, om van iedereen actiefoto's te maken (al is dat misschien iets te stalkerig en zullen sommige dat niet prettig vinden).Denk dat mensen vantevoren prima aan kunnen geven of ze erop tegen zijn als er foto's worden gemaakt. En die foto's kunnen we dan altijd nog in de privé Facebook gooien (zie je, heeft FB toch nut
). Ik ga eens goed kijken of Ekiden een mogelijkheid is. Lijkt me leuk om mensen van hier te leren kennen!
![]()
Step one waar ik pas was is ook een klein zaakje die door de weeks alles op afspraak doen. Heel gemoedelijk enzo. Lijkt me prachtig om bij te werken, net zoals jij dus in een klein zaakje doet. Heerlijk altijd de aandacht. Vaak wel wat duurder maarja, stukken betere info enzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door slechte genen (mijn moeder heeft heel lastige voeten, is al 5 keer aan haar voeten geopereerd), mijn hamertenen en zwakke spieren van het jaren niks doen. Eigenlijk nooit naar een orthopeed gegaan omdat ik er in het dagelijks leven nooit last van heb en ik het met mijn huidige schoenen prima onder controle heb.
[..]
Vreemd bij R&W kreeg ik filmpjes te zien met mijn oude niet aangemeten sneakers en het paar dat ik uiteindelijk heb gekocht. Heb ook zeker 5 paar mogen proberen en ze zeker 20 keer aan en uit gehad om ze langzaam weg te strepenZeker 3 kwartier bezig geweest. Ben zelf nooit bij LC geweest, misschien hebben die nog wel betere service, dus objectief ben ik niet echt.
Heb daar een tweede keer kleding gehaald en toen zeker een half uur met de eigenaar gepraat. Die bood me zelfs nog "werk" aan. Heel aardige man. Hier ga ik zeker mijn Garmin halen (hij komt er echt deze maand!). Maar lekker spullen halen waar je je prettig voelt. Beide zijn zelfstandig ondernemer dus voor de gun-factor hoef je het ook niet te laten. (Al zullen de meeste mensen dit denk ik niet meewegen. Ik doe nooit grote aankopen bij bijvoorbeeld de Intersport omdat ik, vanuit ervaringen als werknemer, weet hoe het daar aan toe gaat en hoe ze met personeel omgaan. Op dat gebied ben ik iets te principieel misschien
)
Oh mooi! Ben ik vorig jaar nog doorheen gelopen vanaf verblijf in Trastevere naar het Vaticaan. Maar da's best wel steil om hard te lopen, veel hoogteverschil.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Monteverde, achter Trastevere. Vlakbij Villa Doria Pamphili, waar ik net dus gelopen heb.![]()
Daglopert, feli![]()
leuke foto's zag ik voorbij komen, happy cherry!!![]()
Loopgroep ging gisteren best goed. Alleen wat onrust omdat er een trainer uit is gevallen en nu is er een groep met 2 jaar loopervaring bij ons gevoegdGoede combi mensen! Kijken of dit goed opgelost wordt, vast wel.
Ik heb al een paar uur SportXL.nl open staan met de 610 in mijn winkelwagen, ben druk bezig een bijzonder goede reden te verzinnen waarom ik hem echt MOET (moet, moet!!) hebben ondanks matige cashflow![]()
![]()
Mwah..dat laatste ben ik het niet zo mee eens, dat er stukken betere info wordt gegeven. Aangezien Run2Day, Runnersworld, Hardloopwinkel etc allemaal franchise is, verschilt het per winkel hoe je wordt geholpen en wie de eigenaar is. Je kan een standaard schoenverkoper treffen, of iemand die in Kenia heeft meegetraind en in de top van NL heeft gelopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Step one waar ik pas was is ook een klein zaakje die door de weeks alles op afspraak doen. Heel gemoedelijk enzo. Lijkt me prachtig om bij te werken, net zoals jij dus in een klein zaakje doet. Heerlijk altijd de aandacht. Vaak wel wat duurder maarja, stukken betere info enzo..
Maar, kleine zaakjes hebben ook bijna altijd mijn voorkeurVind het gewoon mooi om lokale ondernemers te helpen. Prijs vind ik niet zo spannend, zolang ze kunnen leveren wat ik wil
![]()
![]()
Best wel ja!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh mooi! Ben ik vorig jaar nog doorheen gelopen vanaf verblijf in Trastevere naar het Vaticaan. Maar da's best wel steil om hard te lopen, veel hoogteverschil.
Heb vandaag trouwens ook voor het eerst zonder muziek gelopen, beviel best goed!![]()
Goedkoper via www.hartslagmetershop.nl kopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef Serinde het volgende:
Daglopert, feli![]()
leuke foto's zag ik voorbij komen, happy cherry!!![]()
Loopgroep ging gisteren best goed. Alleen wat onrust omdat er een trainer uit is gevallen en nu is er een groep met 2 jaar loopervaring bij ons gevoegdGoede combi mensen! Kijken of dit goed opgelost wordt, vast wel.
Ik heb al een paar uur SportXL.nl open staan met de 610 in mijn winkelwagen, ben druk bezig een bijzonder goede reden te verzinnen waarom ik hem echt MOET (moet, moet!!) hebben ondanks matige cashflow![]()
![]()
![]()
Verdorie wat doe je, dit scheelt nog 12 euroquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Goedkoper via www.hartslagmetershop.nl kopen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal mijn gênante finishfoto dan ook maar plaatsen. Zeer goed getimed.Niks genants aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 3 laat een ontzéttende haklanding zien. Bij het rennen probeer ik altijd wel bewust te landen op mijn middenvoet/voorvoet (maar of ik dat dan ook echt doe weet ik niet). Maar dit was natuurlijk maar een paar meter voor de finish en ik was te blij en ging grotere stappen zetten.
En ook afgelopen dagen lekker actief geweest. Gisteren pilates en moderne jazz (dat laatste voor de lol, om eens meegemaakt te hebben) en vandaag weer gerend, 3,5 km in 24 minuten, zonder wandelen! (alleen na minuutje warmlopen, maar logisch) Ik wilde eigenlijk nog doorrennen maar het begon opeens harder te regenen met rukwinden dus ik wilde niet in een storm terecht komen en geen waterschade aan mijn telefoon.moet je nagaan hoe je de volgende x lacht als je ziet dat je je pr aan diggelen hebt gelopen.
Morgen is het zoverIk loop altijd zonder muziekquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Best wel ja!
Heb vandaag trouwens ook voor het eerst zonder muziek gelopen, beviel best goed!
Children of the night. What music they make.![]()
Man, ik ben echt tot op het bot natgeregend op de fietsIk kon echter alleen maar met een big smile fietsen, omdat ik precies daar waar ik fietste morgen lekker de Golden 10 mag lopen
![]()
Nou, proost dan maar op Hats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef Quoi het volgende:
Man, ik ben echt tot op het bot natgeregend op de fiets![]()
tot op m'n BH toe nat
Moet ik zodadelijk nou serieus nog een minuut planken...? Ik moet nog even aan het idee wennen
Ik moet ook nog een kookboek aan oefeningen én ijzen, dus: jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ooktot op m'n BH toe nat
Moet ik zodadelijk nou serieus nog een minuut planken...? Ik moet nog even aan het idee wennen![]()
![]()
JA!! volgens mij was jij een van de aanstichters van de plank hypequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Moet ik zodadelijk nou serieus nog een minuut planken...? Ik moet nog even aan het idee wennendus bloeden zal je
![]()
Daywalker gefeliciteerd!
Verder iedereen die vanavond en morgen gaan lopen veel plezier en succes!
hier verder gewoon aan het werk, Presbystianen houden nu eenmaal niet zo van Hemelvaart, en ok al stikt het hier van de Penticoast-achtige kerkgemeenschappen, ook Pinksteren staat niet als vrije dag op de kalender'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Guiltyquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
JA!! volgens mij was jij een van de aanstichters van de plank hypedus bloeden zal je
![]()
*gaat matje pakken...*
ijzen...?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een kookboek aan oefeningen én ijzen, dus: ja[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ooohquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Erm...hoe noem je dat: met ijs koelen? IJzen.
Oeh, dankjewel! Ik was het bijna vergeten!! Een minuut is wel lang ja. Ben benieuwd hoe dat gaatquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Moet ik zodadelijk nou serieus nog een minuut planken
Net een mail naar de organisatie van Vestingloop gedaan met de vraag of ik naar de 10km kan i.p.v 5km. Het is voor mij een grotere uitdaging om sub 55:00 te lopen op 10km dan naar de 25:00 op de 5km. En uitdagingen![]()
![]()
Ik zag ineens m'n schemaatje liggen... Pfff... Het matje ligt hoor, ik ga er maar eens bijliggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oeh, dankjewel! Ik was het bijna vergeten!! Een minuut is wel lang ja. Ben benieuwd hoe dat gaat
Ik heb tijdens het lopen mijn reservehuissleutel aan een veter om mijn nek zitten. Werkt voor mij prima. Hoef ik geen sleutelbos mee te slepen of m'n sleutel er telkens af te halen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die broekjes van de Lidl zitten bij mij erg goed trouwens, helaas zitten er dan weer helemaal geen zakjes in, dan kan ik dus weer mijn huissleutel niet meenemen. Dat is een beetje jammer, mja dan hou ik ze wel voor trainingen als mijn vriendin gewoon thuis is.elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
ik ben nu 2 dagen achter elkaar aan het hardlopen.
heb heel veel zin om vanavond weer te gaan maar het probleem is dat ik mijn benen wel voel, een soort van zwaar gevoel op mijn bovenbeen.
is het nu verstandig om te gaan lopen vanavond ?Keep it easy![]()
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef 123eend het volgende:
ik ben nu 2 dagen achter elkaar aan het hardlopen.
heb heel veel zin om vanavond weer te gaan maar het probleem is dat ik mijn benen wel voel, een soort van zwaar gevoel op mijn bovenbeen.
is het nu verstandig om te gaan lopen vanavond ?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon met je schoenveter meeveteren. Je ging toch nooit volledig blootsvoets?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die broekjes van de Lidl zitten bij mij erg goed trouwens, helaas zitten er dan weer helemaal geen zakjes in, dan kan ik dus weer mijn huissleutel niet meenemen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geluktquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zag ineens m'n schemaatje liggen... Pfff... Het matje ligt hoor, ik ga er maar eens bijliggen
[ afbeelding ]Relatief makkelijk, ook al heb ik m`n abs al lang niet meer zo voelen branden.
M`n side planks van een minuut waren een STUK zwaarder en auw, ze staan echt in brand nu!
Die 5 minuten zie ik er trouwens echt niet van komen.. Dat is wel zó lang![]()
Hier ook gelukt!! Met trillen, en ik plofte als een soort walvis ter aarde toen de minuut bereikt was, maar het idee is erquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
GeluktRelatief makkelijk, ook al heb ik m`n abs al lang niet meer zo voelen branden.
M`n side planks van een minuut waren een STUK zwaarder en auw, ze staan echt in brand nu!side planks ga ik binnenkort wel een keer doen. First things first
5 minuten klinkt mij ook wel ERG lang in de oren hoor... Ik wil eerst maar eens kijken hoever ik in dit schema kan komen
Hm, dat deed ik eerst wel vaker inderdaad, maar mijn FiveFingers hebben een 'quicklace', die kunnen dus niet los en kan daar geen sleutel aanhangen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon met je schoenveter meeveteren. Je ging toch nooit volledig blootsvoets?
Koordje om mijn nek lijkt mij nogal irriteren eigenlijk, dat 'ie steeds heen en weer slingert. Maar misschien valt het mee, 1 sleutel is zo zwaar ook niet, misschien dat ik toch maar eens moet kijken voor een SPI-belt.
![]()
Zit er niet op je onderrug zo`n heel klein vakje? Dat heeft hardloopkleding van Lidl normaal gesproken wel.. Daar doe ik altijd één sleutel van het huis inquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hm, dat deed ik eerst wel vaker inderdaad, maar mijn FiveFingers hebben een 'quicklace', die kunnen dus niet los en kan daar geen sleutel aanhangen.
Koordje om mijn nek lijkt mij nogal irriteren eigenlijk, dat 'ie steeds heen en weer slingert. Maar misschien valt het mee, 1 sleutel is zo zwaar ook niet, misschien dat ik toch maar eens moet kijken voor een SPI-belt.
![]()
![]()
Nee bij deze niet, helaas. Maar op zich niet een heel groot probleem hoor. Doe ik gewoon iets anders aan als mijn vriendin niet thuis isquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zit er niet op je onderrug zo`n heel klein vakje? Dat heeft hardloopkleding van Lidl normaal gesproken wel.. Daar doe ik altijd één sleutel van het huis in.
![]()
Bij mij niet, shirt houdt 'm tegen. Maar ik loop ook niet zo snelquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Koordje om mijn nek lijkt mij nogal irriteren eigenlijk, dat 'ie steeds heen en weer slingert.
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Daywalk3rik draag m'n plank van vandaag op aan jou!
Training ging weer redelijk volgens wens
Ik heb drie keer voorzichtig aangezet, en mijn hamstrings reageerden wel goed. Nu morgen ff door Delft cruisen en zaterdag weer rustig trainen. Gaat goedkomen!F means you're fucked![]()
Aangezien ik mezelf beloofd had om een Garmin te gaan halen zodra ik mijn eerste HM gelopen had gaat het er dan nu eindelijk van komen. Ik ga voor de Forerunner 10, voor mij bijna perfect. Licht, Virtual Pacer, Auto Laps en waterbestendig tot 50meter. Enige wat ik er graag bij had gehad was een hartslagmeter, maar die is bij mij op de LDL's toch niet intressant. En mocht ik het toch een keer willen bijhouden dan neem ik mijn telefoon nog wel mee in een spibelt. Het gaat me er puur om dat ik mijn handen vrij heb tijdens het rennen en ik niet met mijn telefoon hoef te kutten als ik even snel mijn tempo wil checken. Is prijstechnisch ook veel intressanter, hou ik nog een hoop geld over om mijn garderobe te vernieuwen (nadeel van afvallen).
Alleen nu de grote vraag! Zwart of oranje?
The sun in your Eyes
Ik zou nog even sparen voor een met HRM. Ik denk namelijk dat je die op een gegeven moment toch wil en dan zit je zonder. En als je hem voor je training nniet nodig hebt, doe je hem gewoon niet om.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef Onama het volgende:
Aangezien ik mezelf beloofd had om een Garmin te gaan halen zodra ik mijn eerste HM gelopen had gaat het er dan nu eindelijk van komen. Ik ga voor de Forerunner 10, voor mij bijna perfect. Licht, Virtual Pacer, Auto Laps en waterbestendig tot 50meter. Enige wat ik er graag bij had gehad was een hartslagmeter, maar die is bij mij op de LDL's toch niet intressant. En mocht ik het toch een keer willen bijhouden dan neem ik mijn telefoon nog wel mee in een spibelt. Het gaat me er puur om dat ik mijn handen vrij heb tijdens het rennen en ik niet met mijn telefoon hoef te kutten als ik even snel mijn tempo wil checken. Is prijstechnisch ook veel intressanter, hou ik nog een hoop geld over om mijn garderobe te vernieuwen (nadeel van afvallen).
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb hier lang over nagedacht maar weet zeker dat ik hem er nu nog niet bij hoef. Ik train nu al meer dan een maand met HR en ik zit altijd rond de 180. Sprint is 190. Of ik nou 6:30 of 5:00 loop, het zit altijd rond de 180. Ook mijn schema tot eind september heeft geen behoefte aan hartslagtraining omdat het is om afstand op te bouwen. Mocht ik, vanuit intresse eens willen weten wat mijn hartslag doet op een bepaalde training dan ben ik best bereidt om mijn mobiel mee te nemen. Het euvel is nu niet zozeer het meenemen maar meer het soepel starten en tempo checken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zou nog even sparen voor een met HRM. Ik denk namelijk dat je die op een gegeven moment toch wil en dan zit je zonder. En als je hem voor je training nniet nodig hebt, doe je hem gewoon niet om.
Mocht alles soepel verlopen en ik in Oktober een nieuw schema beginnen, dan gooi ik de 10 op marktplaats en ga ik een horloge halen die dan bij mijn wensen past.Leuk om te horen! Ik neig er ook naar.quote:The sun in your Eyes
Ik vind de oranje ook coolkleurtjes
had leuk gestaan bij m'n Guppy shirt!
Als weer een nieuwe aanschaffen later niet boeit, dan gewoon die oranje nemen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gup Golland Gupquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind de oranje ook coolkleurtjes
had leuk gestaan bij m'n Guppy shirt!
F means you're fucked![]()
Ik zou lekker tegendraads voor de zwarte gaan. Zou tenminste bij m`n kleding passen. Pietje precies dat ik ben![]()
![]()
Zwart!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef Onama het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zo net weer lekker met de groep getraind, inclusief een 600 meter sprint (in 2.20) op het einde
http://www.endomondo.com/workouts/187223250/5408182![]()
Duidelijk ik ga de oranje bestellen! Was sowieso mijn eerste ingeving.
Nogmaals; Ik heb vanochtend al iets gepost over een armband voor je telefoon die ik over heb. Het topic is hard gegaan en zal hem daarom dan nog een keer aanbieden. Mocht je er een nodig hebben dan stuur ik hem naar je op. Anders gaat ie de la in verstoffen.The sun in your Eyes
Net als schoenen moet je je gps horloge toch ook vervangen na 1000 kilometer ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Maar ja... m'n ambit is net een half jaar oud ofzo![]()
![]()
Hier komt die weer uit de kast. Op bpm lopen, dat is weer eens wat anders.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef Onama het volgende:
Duidelijk ik ga de oranje bestellen! Was sowieso mijn eerste ingeving.
Nogmaals; Ik heb vanochtend al iets gepost over een armband voor je telefoon die ik over heb. Het topic is hard gegaan en zal hem daarom dan nog een keer aanbieden. Mocht je er een nodig hebben dan stuur ik hem naar je op. Anders gaat ie de la in verstoffen.
Even info opzoeken hoe ik dit ga aanpakken. Het lijkt me niet verstandig om ineens 5 - 8 kilometer een hele andere houding/techniek aan te nemen, ofwel? M`n spieren en gewrichten zullen toch moeten wennen aan wellicht een andere belasting.![]()
Vandaag rustdag en morgen ertegen aan. Ik probeer toch 2 of 3 keer te hardlopen in de week aangezien ik nog met vrijwilligerswerk en een huishouden zit.
Nadien wil ik de schema's volgen als ik het niet te druk heb. Te druk is slecht, dan krijg ik kortsluiting en word onrustig.Werewolf![]()
Ik loop op 165BPM, maar eigenlijk let ik alleen in het begin goed op en daarna niet meerDus volgens mij loop ik dan een beetje uit te maat
![]()
![]()
Ja hij slijt keihard natuurlijk zo zonder bewegende onderdelenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:40 schreef Arquero het volgende:
[..]
Net als schoenen moet je je gps horloge toch ook vervangen na 1000 kilometer ofzo?![]()
![]()
deur open laten...o wacht,jullie wonen in Nederlandquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee bij deze niet, helaas. Maar op zich niet een heel groot probleem hoor. Doe ik gewoon iets anders aan als mijn vriendin niet thuis is.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Super!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
5M
45.11
5.44min/km (inclusief stukje wandelen waar het echt heel erg steil omhoog ging)
PB
En:
[ afbeelding ]
Verslag volgt. Nu eten.![]()
![]()
![]()
mooi!! en een half jaar is heeeel oud hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Maar ja... m'n ambit is net een half jaar oud ofzo
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
5M
45.11
PB
En:
[ afbeelding ]
Verslag volgt. Nu eten.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Oranjequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef Onama het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb mijn vakantiegeld al deels uitgegeven
Bron: hartslagmetershop.nlquote:Hartelijk dank voor uw bestelling!
Ben voor de special edition gegaan, heb ik hier onlangs ook bij iemand voorbij zien komen.
Kan niet wachten![]()
![]()
![]()
Oh en stoppen met roken om dan achtereenvolgens een haak- en een hardloop'verslaving' te ontwikkelen is niet echt geldbesparend![]()
![]()
Goed gedaan!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
5M
45.11
PB
En:
[ afbeelding ]
Verslag volgt. Nu eten.
Alleen: PB? = PR? ik ben geloof ik niet zo van de afkortingen vandaagKolere Hats, wat GOED man!quote:I told you...
![]()
Wat goed!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
5M
45.11
PB
En:
[ afbeelding ]
Verslag volgt. Nu eten.Gewoon een PB op een heuvelachtig parkoers! Mooi dat het zo goed gaat!
En mooi shirt!
![]()
quote:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:![]()
Elke cent die niet aan sigaretten uitgegeven wordt maar aan hardloopspullen is toch al goed?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:54 schreef Serinde het volgende:
Oh en stoppen met roken om dan achtereenvolgens een haak- en een hardloop'verslaving' te ontwikkelen is niet echt geldbesparend![]()
![]()
maar wat als je op een gegeven moment meer geld uitgeef aan hardloopspullen dan je ooit ana sigaretten zou hebben gedaan....quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Levitas het volgende:
Elke cent die niet aan sigaretten uitgegeven wordt maar aan hardloopspullen is toch al goed?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan is het nog altijd goed beter uitgegeven, toch? Hardloopspullen bewaar je, gebruik je meerdere malen. Sigaretten rook je 1 keer, 10 minuten, gooi je daarna weg. En het enige echte wat je eraan over houdt is negatief.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar wat als je op een gegeven moment meer geld uitgeef aan hardloopspullen dan je ooit ana sigaretten zou hebben gedaan....
Met andere woorden: Geld uitgeven aan hardloopspullen is (doorgaans!) een investering. Roken niet.
NOOIT verwacht dat ik dat ooit zou zeggen, maar ik doe het toch![]()
Plus een nagellakverslaving erbij... Arme bankrekeningquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:54 schreef Serinde het volgende:
![]()
Zo, het is maar niet te hopen dat ik morgen geen spierpijn heb van al die beenspieroefeningen. Trots op mezelf!
Ik herinner me de Golden 10 van vorig jaar. Toen deed ik mee aan die Aerobics workout ervoor, als warming-up. De volgende dag knallende spierpijn dáárvan![]()
![]()
Succes vast, hoop dat je lekker kunt lopen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:15 schreef Quoi het volgende:
Zo, het is maar niet te hopen dat ik morgen geen spierpijn heb van al die beenspieroefeningen. Trots op mezelf!
Ik herinner me de Golden 10 van vorig jaar. Toen deed ik mee aan die Aerobics workout ervoor, als warming-up. De volgende dag knallende spierpijn dáárvan![]()
![]()
Onderstaande geldt alleen indien mijn inschrijving voor Vestingloop aangepast kan worden
Wat ik me nu eigenlijk bedenk hé.. M`n schema is "beginner half marathon to finish", 21km aan één stuk kunnen lopen dus. Zit momenteel in week 8 van 16. Ik ben hieraan begonnen met de gedachte om eind september een HM te gaan lopen.
Die gedachte heb ik inmiddels uit m`n hoofd gezet en eind september ga ik op datzelfde evenement de 10km lopen.
Waarom zou ik dan nu nog doorgaan met dit schema? Als ik 26 mei de 10km op de Vestingloop heb gelopen, zou ik ook met een schema kunnen beginnen voor een snelle(re) 10km (dat is 17 weken). Dan heb ik ook een accuraat uitgangspunt (laatst gelopen wedstrijd tijd op 10km). In dat schema zit ook gewoon een LDL die ~15-17km is.
Wat denken jullie, ervaren lopers?
Optie A: Huidige schema afmaken, en na m`n 21km DL een kortere versie van het snelle 10km schema pakken.
Optie B: Huidige schema tot aan de Vestingloop afmaken; Dan beginnen aan een snelle 10km schema van 16 weken, op basis van de gelopen tijd @ Vestingloop
Optie C: Andere suggesties?
Zelf voelt het een beetje "doelloos" om dit schema af te maken, omdat er geen écht evenement is waar ik uiteindelijk naartoe werk, met de afstand waarvoor ik aan het trainen ben, dus neig zelf iets meer naar optie B.![]()
Thanks!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Arquero het volgende:
[..]
Succes vast, hoop dat je lekker kunt lopen!![]()
Swets, ook bij het door jouw gegeven email adres nog geen bericht van de Vooroeverloop....ze willen mij niet volgens mij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan zou ik inderdaad ook B doen denk ik, als je nu dat HM schema blijft volgen werk je niet heel veel aan je snelheid. Je zal wel iets sneller worden, maar aangezien je toch nog niet de HM gaat lopen is een nog snellere 10k natuurlijk ook erg leuk. Daar heb je later ook weer profijt van als je toch een HM wilt gaan lopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef Levitas het volgende:
Onderstaande geldt alleen indien mijn inschrijving voor Vestingloop aangepast kan worden
Wat ik me nu eigenlijk bedenk hé.. M`n schema is "beginner half marathon to finish", 21km aan één stuk kunnen lopen dus. Zit momenteel in week 8 van 16. Ik ben hieraan begonnen met de gedachte om eind september een HM te gaan lopen.
Die gedachte heb ik inmiddels uit m`n hoofd gezet en eind september ga ik op datzelfde evenement de 10km lopen.
Optie A: Huidige schema afmaken, en na m`n 21km DL een kortere versie van het snelle 10km schema pakken.
Optie B: Huidige schema tot aan de Vestingloop afmaken; Dan beginnen aan een snelle 10km schema van 16 weken, op basis van de gelopen tijd @ Vestingloop
Hier trouwens nog een videootje met loopstijl, wel raar dat er reclame in de video zelf zit en dat ze een iPad gebruiken om het lopen te filmen![]()
. Doe dan idd ook een 120FPS camera ofzo, die wel scherp is..
Nog zoiets:
En nee, je hoeft het niet op blote voeten te doen. Maar het zijn richtlijnen hoe je het efficiënter kunt doen. Hier zitten trouwens ook wat oefeningen bij voor je postuur.
[ Bericht 13% gewijzigd door Jero_nimo op 08-05-2013 22:47:10 ]![]()
Rust houdenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef Lpunt het volgende:
Dank allemaal!
Wat doen jullie eigen tegen zere kuiten en/of voeten?![]()
![]()
Eind september is nog ver weg, als je normaal je afstanden blijft opbouwen, kun je tegen die tijd makkelijk een halve marathon lopen. Als je dan een training in de week toesplits op je wedstrijdtempo verbeteren (door intervallen bijvoorbeeld), dan kun je rond september ook een erg nette 10 kilometer neerzetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef Levitas het volgende:
Waarom zou ik dan nu nog doorgaan met dit schema? Als ik 26 mei de 10km op de Vestingloop heb gelopen, zou ik ook met een schema kunnen beginnen voor een snelle(re) 10km (dat is 17 weken). Dan heb ik ook een accuraat uitgangspunt (laatst gelopen wedstrijd tijd op 10km). In dat schema zit ook gewoon een LDL die ~15-17km is.
Zelf voelt het een beetje "doelloos" om dit schema af te maken, omdat er geen écht evenement is waar ik uiteindelijk naartoe werk, met de afstand waarvoor ik aan het trainen ben, dus neig zelf iets meer naar optie B.
Natuurlijk, je zou die 10km nog sneller kunnen doen, als je je volledig op snelheid gaat richten. Ik heb me dit een paar weken geleden ook afgevraagd en ik ben tot de conclusie gekomen dat een HM uitlopen in een nette tijd, plus tegelijkertijd trainen om mijn PR's op 5 en de 10 iets omlaag te krijgen me meer voldoening geeft dan die PR's enorm te verbeteren, maar ondertussen wel gelimiteerd te zijn tot ongeveer 15km voor mijn LDL's. Wat jou belangrijker lijkt moet je zelf bepalen.The sun in your Eyes
Op tijd weggereden uit Hull omdat ik niet te laat wilde zijn en omdat ik niet verzopen aan wilde komen, en er was een en ander aan regen voorspeld. Was op de motor om eventuele files te kunnen 'verkorten', en moest mijn spullen maar even in de auto van een mede-Harrier gedaan en daarna op naar de start. Kreeg 3 minuten voor de start m'n hesje, nummer opgespeld en hup!
John, een van de veteranen kwam me nog even waarschuwen dat newbies zéker niet voor hem mochten eindigenNou, dat was geen enkel probleem.
Parcours was half on-, half off-road en de on-road helft bestond uit een soort driehoekje met wat middelmatige hoogteverschillen en het ging wel lekker. Weggerend met een 5.45 en uiteindelijk heb ik ik dat vol weten te houden met wat verliezen op de stijgingen in de off-road helft en goedmaken op de afdalingen.
De tweede helft was zwaar; bijna helemaal uit de wind of wind in de rug en het ging echt goed omhoog. Merkte ook dat ik verre van genoeg had gedronken gedurende de dag (aandachtspuntje voor volgende keer) dus nou ja, was flink aan het knokken om m'n tempo vast te houden. Op één heel steil stuk dus even gaan lopen omdat dat niet per se heel veel langzamer leek te gaan en het werd een béétje licht in 't hoofd. Er kwam verder ook gewoon geen einde aan het omhoog gaanelke keer een bocht en dat ik dacht "jaaa, dat was 't!", maar nee.......
maar uiteindelijk ging het lekker constant naar beneden en heb ik veel goed kunnen maken voor m'n gevoel, ging ook echt lekker, de laatste anderhalve mijl.
De marchalls waren super vriendelijk en aanmoedigend ("Well done Barnsley!!!!" ) en ook de medelopers waren echt tof, ook altijd 'well done!' als je iemand (langzaam maar zeker) inhaalde
![]()
Ja, leuk. Jammer dat ik door de blessure de andere drie heb moeten missen, máár volgend jaar ga ik ze wel alle vier lopen. Leukleukleuk!
Ja doei.![]()
Haha, oke, ik ga nu maar slapen, doodmoe word ik van 's avonds sporten. Maar ik dacht misschien een bepaalde massage ofzo.
Ik vind wel dat hier hele mooie fanatieke mensen zitten. Ben benieuwd of ik ooit zoveel kan rennen achter elkaar. Ik houd het nu niet zo heel lang uit.![]()
![]()
Dat klinkt als een hele leuke race! Goeie prestatie ook, ik denk dat ik kapot zou gaan op zo'n berg. Smaakt naar meer zeker!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Op tijd weggereden uit Hull omdat ik niet te laat wilde zijn en omdat ik niet verzopen aan wilde komen, en er was een en ander aan regen voorspeld. Was op de motor om eventuele files te kunnen 'verkorten', en moest mijn spullen maar even in de auto van een mede-Harrier gedaan en daarna op naar de start. Kreeg 3 minuten voor de start m'n hesje, nummer opgespeld en hup!
John, een van de veteranen kwam me nog even waarschuwen dat newbies zéker niet voor hem mochten eindigenNou, dat was geen enkel probleem.
Parcours was half on-, half off-road en de on-road helft bestond uit een soort driehoekje met wat middelmatige hoogteverschillen en het ging wel lekker. Weggerend met een 5.45 en uiteindelijk heb ik ik dat vol weten te houden met wat verliezen op de stijgingen in de off-road helft en goedmaken op de afdalingen.
De tweede helft was zwaar; bijna helemaal uit de wind of wind in de rug en het ging echt goed omhoog. Merkte ook dat ik verre van genoeg had gedronken gedurende de dag (aandachtspuntje voor volgende keer) dus nou ja, was flink aan het knokken om m'n tempo vast te houden. Op één heel steil stuk dus even gaan lopen omdat dat niet per se heel veel langzamer leek te gaan en het werd een béétje licht in 't hoofd. Er kwam verder ook gewoon geen einde aan het omhoog gaanelke keer een bocht en dat ik dacht "jaaa, dat was 't!", maar nee.......
maar uiteindelijk ging het lekker constant naar beneden en heb ik veel goed kunnen maken voor m'n gevoel, ging ook echt lekker, de laatste anderhalve mijl.
De marchalls waren super vriendelijk en aanmoedigend ("Well done Barnsley!!!!" ) en ook de medelopers waren echt tof, ook altijd 'well done!' als je iemand (langzaam maar zeker) inhaalde
![]()
Ja, leuk. Jammer dat ik door de blessure de andere drie heb moeten missen, máár volgend jaar ga ik ze wel alle vier lopen. Leukleukleuk!The sun in your Eyes
MoBlo dikke chapeau voor jou!
En PB is natuurlijk Personal Best![]()
Hier gaan de luiken dichtMorgen weer bijtijds op voor de 1000m van de jongste spruit in de familie
![]()
![]()
Oh ja, daar moest ik nog op reageren, ja, hier wordt in PB's gerekend
en thankshet was tof. Realiseerde me wel hoeveel ik nog moet trainen voor de Causeway, máár ik doe het in elk geval NIET alleen
![]()
Ja doei.![]()
Mss zie ik je weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef YUR het volgende:
Training ging weer redelijk volgens wens
Ik heb drie keer voorzichtig aangezet, en mijn hamstrings reageerden wel goed. Nu morgen ff door Delft cruisen en zaterdag weer rustig trainen. Gaat goedkomen!
Goed gedaan moblo!
Ik ga pitten. Ben ik morgen tenminste een beetje fit.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
sub 23?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Holy shit, wat hard. Goed gedaan!Children of the night. What music they make.![]()
jeetje, lang geleden dat ik zó lekker heb gelopen.
Was goed om mn hoofd even leeg te maken... ben 2 x langs de laatste rustplaats van mn gister overreden kat gelopenMaar op een of andere manier gaf het wel veel rust.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
oh, en zonder op mijn horloge te kijken binnen een bandbreedte van 10 seconden per kilometer gelopen
Ecosia
ik gok 22 minuut nog wat op 5 kmquote:
Ecosia
Zo, thuis.
Even een verslagje op gevoel, want ik heb geen zin om de computer met garminding wakker te maken.
Aangezien ik "samen" met een vriendinnetje ging lopen met haar in het startvak gaan staan. Helaas was ons startvak precies voor de overenthousiaste warming-up-dame, dus viel het wel erg op dat we daar geen zin in hadden. Daarnaast was het startvak te vol om daar aan mee te doen. Tegelijkertijd zag ik wat mensen zich naar voren dringen die waarschijnlijk helemaal niet vooraan thuis hoorden, dus besloten snel te starten. De eerste kilometer was ook het breedst, dus makkelijk om mensen die zich naar voren hadden gedrongen en businessrunners in te halen. Dus ik startte als een idioot, en bleef zo lang mogelijk zo door rennen. Hierdoor had ik al vrij snel aardig wat mensen ingehaald, en werd het redelijk rustig. Na 2.5km stond er (luxe!) een drankpost, en aangezien ik dorst had had ik besloten wat drinken te pakken. Beetje jammer dat ze er een rookmachine bij hadden gezet, maar als er één ding is waar ik nog aan kan werken is het wel lopend drinken. Ik kreeg, vrij terecht, de opmerking "het is de bedoeling dat je er ook iets van opdrinkt" naar m'n hoofd geslingerd. Plakkerig van de AA-drink die ik bijna helemaal over mezelf had heen gegooid ging ik, nog steeds wat vermoeid, verder. De laatste 2km ben ik achter 2 meisjes aan gaan lopen die zo'n 5 minuten per kilometer liepen, wat ik wel prima vond. Mezelf stuk lopen is toch echt niet mijn ding. Bij 4km stond een vuurspuwer met vuurkorven, het parcours even extra te verwarmen.. Toen daarna gelukkig vrij snel de finish, weer met rookmachines (serieus, welke mongool haalt dat in z'n hoofd) in zicht kwam de 2 meisjes ingehaald, gezwaaid naar een trainingsgenootje dat aan de kant stond en met de nettotijd van 22:28 over de finish gegaan. Dat is fijn, want sub 24 was mijn realistische doel, en sub 22:30 mijn "stiekeme" doel. Daarmee ben ik 14e van de 696 vrouwen geworden
Al met al wel prima dus.![]()
sorry voor de offtopicheiquote:
dat beest spoorde niet en we wisten dat dit zou gaan gebeuren.. maar toch, wat een leegte laat ie achter...
Ik heb een mooi plekje voor hem uitgezocht en zag hem gewoon staan langs de route en ik kon zn miauwtje horen
dat klinkt wel heel cheesy, maar ik was echt gek op dat beest
Ecosia
*knuffel* voor Jump
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
jeetje jump sterkte!!!
hats gefeliciteerd!
motorbloem jij ook hardstikke goed!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nette tijden hoor.
Hier vandaag maar wat vroeger naar bed dan gisteravond, maar eens zien wat het morgen wordt bij de Golden Ten.
De 5 kilometer van zondag viel nog niet zo mee, maar ergens wil ik ook wel m'n PR proberen aan te vallen, dus maar eens zien.
Jack does it in real time...![]()
hatseflats, wat een tijd
Ecosia
GDPP was wel heel eng dicht in de buurt van mn huis
Ecosia
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:01 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa ik ben bijna het voorste poppetje
O, en ik ben weer vergeten te lachen voor de finishfoto.
Ja doei.![]()
Jeuj, wat een prestaties allemaal voor op een doordeweekse avond! Geweldig!
En succes voor de lopers van morgen!![]()
Bedankt allemaal voor de reacties![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arquero, je bent toegevoegd.
Dat was de enige toevoeging toch? Of zijn er nog meer die in de OP moeten?
[ Bericht 8% gewijzigd door Daywalk3r op 09-05-2013 00:43:05 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef Jumparound het volgende:
Was goed om mn hoofd even leeg te maken... ben 2 x langs de laatste rustplaats van mn gister overreden kat gelopenMaar op een of andere manier gaf het wel veel rust.
Sterkte!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef Jumparound het volgende:
Huisdieren zijn zo leuk, maar altijd zo klote als je ze moet gaan missen....
![]()
Daarom houd ik alleen huismijten en vlooien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sterkte!
Huisdieren zijn zo leuk, maar altijd zo klote als je ze moet gaan missen....
Werkt perfect, ze lijken toch allemaal eender op elkaar
nogmaals, leuk verslag en prima prestatie..quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef hatsaflats het volgende:
maar als er één ding is waar ik nog aan kan werken is het wel lopend drinken. Ik kreeg, vrij terecht, de opmerking "het is de bedoeling dat je er ook iets van opdrinkt" naar m'n hoofd geslingerd.
wat betreft drinkposten....kartonnen bekertjes FTW!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-05-2013 06:33:48 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Quoi, mjk86, mosselmossel, Manual, Zwabberhark en YUR (en degene die niet in de OP staan) heel veel plezier en succes vandaag.Netjes!! Een zeer mooie tijd ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:01 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
O, en ik ben weer vergeten te lachen voor de finishfoto.![]()
![]()
Hats, wat gaaf zeg!
En MoBlo wat een leuke race!
Ik ga straks een klein rondje doen. Gisteren 8 uur lang rondgelopen in de efteling en dat was te voelen ook.
***![]()
Tof gedaan !!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:01 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
O, en ik ben weer vergeten te lachen voor de finishfoto.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Als ik dit zie, heb ik meteen zin om mijn schoenen het raam uit te gooien en om nieuwe te kopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad ook B doen denk ik, als je nu dat HM schema blijft volgen werk je niet heel veel aan je snelheid. Je zal wel iets sneller worden, maar aangezien je toch nog niet de HM gaat lopen is een nog snellere 10k natuurlijk ook erg leuk. Daar heb je later ook weer profijt van als je toch een HM wilt gaan lopen.
Hier trouwens nog een videootje met loopstijl, wel raar dat er reclame in de video zelf zit en dat ze een iPad gebruiken om het lopen te filmen![]()
. Doe dan idd ook een 120FPS camera ofzo, die wel scherp is..
Nog zoiets:
En nee, je hoeft het niet op blote voeten te doen. Maar het zijn richtlijnen hoe je het efficiënter kunt doen. Hier zitten trouwens ook wat oefeningen bij voor je postuur.
haha. Maar nu nog even niet, heb deze nog niet zo lang. De volgende keer dat ik schoenen ga kopen ga ik wel aangeven dat ik het liefst een schoen wil met minder demping erin.
Ondertussen proberen om mijn houding en landing te verbeteren, de tips in het filmpje zijn best handigHelemaal zin om het te proberen haha.
En goed gedaan Hatsaflats en MoBlo!![]()
En veel sterkte Jump!![]()
![]()
![]()
Alle lopers voor vandaag, heel veel succes! Ik heb mijn 3km er alweer opzitten![]()
Hats, echt supergoed gedaan![]()
En Jumpeen dier verliezen is zooo klote...
Over twee uurtjes weg. Nu nog een sloot koffie naar binnen werken, lunch maken en dan met de trein naar Delft. Mijn rentree in het loopcircuit!![]()
Lopers have fun, ik ga een paar dagen zeilen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hats en MoBlo, echt super gelopen allebei! Trots op jullie
En voor de lopers van de Golden Ten veel plezier vandaag! Ik hoop dat jullie lekker loopweer krijgen voorgeschoteld! Voor mij vandaag een lekker rustdagje met wat zwemmen en dan morgen weer een goede 10 km lopen. Gister weer heen en weer gehobbeld naar de korfbal, was zwaarder dan ik verwachtte...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goedemorgen!
Schitterende prestaties hats en moblo
Zometeen ff op zoek naar een AH om ontbijt te kopen () en daarna proberen op tijd in Delft te zijn om de 5km te kunnen aanschouwen
Laat je even weten welke AH vandaag open is? Ik zoek er ook een ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:03 schreef YUR het volgende:
Goedemorgen!
Zometeen ff op zoek naar een AH om ontbijt te kopen () en daarna proberen op tijd in Delft te zijn om de 5km te kunnen aanschouwen
![]()
Ik heb er eentje gevonden hier in Den Haagquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Laat je even weten welke AH vandaag open is? Ik zoek er ook een ...
Echt heel goed gedaan! Wat een supertijd!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:01 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
O, en ik ben weer vergeten te lachen voor de finishfoto.![]()
En hoe veel sneller was je nu dan je vriendin? Heb je haar goed stof laten happen?![]()
![]()
Het is echt superweer!quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:19 schreef Quoi het volgende:
Kort-kort wordt het zeker. De vraag blijft: hempje of met mouwtjes?
En ik draag uiteraard gewoon m'n MosselshirtZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Volgens mij gaan die pas om 12:00 uur openquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:03 schreef YUR het volgende:
Goedemorgen!
of je zou een To Go moeten proberen (moet ook nog eten halen voor vanavond, we krijgen eters en ik heb niks in huis
)
Gelukjes voor sommigenhier 'pas' om 12:00 uur. Maar dat geeft niet, komt goed.
Ik denk dat een hempje best kan! Ik ben net geweest, het was nog bewolkt en ik heb tussendoor gewandeld, maar wel veel gezweten. Dus vanmiddag moet t zeker kunnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:19 schreef Quoi het volgende:
Kort-kort wordt het zeker. De vraag blijft: hempje of met mouwtjes?
10 uur hierquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die pas om 12:00 uur openof je zou een To Go moeten proberen (moet ook nog eten halen voor vanavond, we krijgen eters en ik heb niks in huis
)
Iedereen veel renplezier vandaag!
Ik ben net terug van mijn hobbelrondje. De [over-]buren waren al weer vroeg aan de slag met de verbouwactiviteiten, dus gelijk het bed uitgesprongen voor mijn rondje, hoef ik dat vanmiddag niet te doen.
Voor de tweede keer deze week 5 keer 2 minuten gerend en 2 minuten gewandeld. Ging verbazingwekkend goed, de laatste keer zelfs de 3 minuten vol gemaakt. Toch leuk om te merken, 4 weken geleden kon ik nog geen sprintje naar de bushalte trekken en nu merk ik al vooruitgang.
Het voelde wat frisjes aan toen mijn loopmaatje nog aan het snuffelen was op de uitlaatstrook, maar eenmaal aan het hobbelen had ik het binnen no-time warm in mijn kort-kort.
Net ontbeten en op naar het volgende adres... voor de jachttraining.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Iedereen veel renplezier vandaag!
Ik ben net terug van mijn hobbelrondje. De [over-]buren waren al weer vroeg aan de slag met de verbouwactiviteiten, dus gelijk het bed uitgesprongen voor mijn rondje, hoef ik dat vanmiddag niet te doen.
Voor de tweede keer deze week 5 keer 2 minuten gerend en 2 minuten gewandeld. Ging verbazingwekkend goed, de laatste keer zelfs de 3 minuten vol gemaakt. Toch leuk om te merken, 4 weken geleden kon ik nog geen sprintje naar de bushalte trekken en nu merk ik al vooruitgang.
Het voelde wat frisjes aan toen mijn loopmaatje nog aan het snuffelen was op de uitlaatstrook, maar eenmaal aan het hobbelen had ik het binnen no-time warm in mijn kort-kort.
Net ontbeten en op naar het volgende adres... voor de jachttraining.goed bezig!
Ja doei.![]()
Gelukkig maar! Je moet wel iets etenquote:Succes vanmiddag!
Leuk he, dat je er al helemaal zin in hebtquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:50 schreef Muis84 het volgende:
Motorbloempje, klinkt super! Leuk verslag!![]()
Hatsaflats: Jee, wat snel!![]()
Ik mag vanavond weer!Zin in!
Ik mag vanavond ook weer! Heb alleen het gevoel dat mijn benen niet goed zijn uitgerust maar we zullen zienquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:50 schreef Muis84 het volgende:
Motorbloempje, klinkt super! Leuk verslag!![]()
Hatsaflats: Jee, wat snel!![]()
Ik mag vanavond weer!Zin in!
![]()
![]()
Overenthousiast he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Je moet wel iets etenSucces vanmiddag!
[..]
Leuk he, dat je er al helemaal zin in hebt![]()
![]()
Heb gelukkig niet al te veel last, en ga morgen maar eens fatsoenlijke schoenen laten aanmeten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag vanavond ook weer! Heb alleen het gevoel dat mijn benen niet goed zijn uitgerust maar we zullen zien![]()
Rustig aan jij dan!![]()
![]()
gieten van de lucht en dikke wind maar toch maar even de moed verzameld en braaf mijn rondje gedaan.
Of eigenlijk twee rondjes, eerst een stukje gaan trailen maar het was zo pikdonker dat ik zelfs met een hoofdlamp op de trail (en dus ook niet de boomwortels etc.)amper zag dus toen maar weer terug naar huis en verder op de gravelroad.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nu alleen nog even planken en dan is de dag compleetquote:
Hatsaflats en Motorbloempje![]()
Super gedaan!!
Voor iedereen die vandaag een wedstrijd gaat lopen, heel veel succes!!![]()
Zolang je je aan je schema houd is er niks aan de handquote:
Ja ik heb geen pijn. Maar merk gewoon dat mijn benen niks gewend zijn. Misschien nog maar een dagje extra wachten denk ik. Even afwachten hoe ze vanavond aanvoelen. Voel me net een oude omaquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:08 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Heb gelukkig niet al te veel last, en ga morgen maar eens fatsoenlijke schoenen laten aanmeten.![]()
Rustig aan jij dan!!
![]()
Dankjulliewel allemaal!6:47quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Echt heel goed gedaan! Wat een supertijd!![]()
En hoe veel sneller was je nu dan je vriendin? Heb je haar goed stof laten happen?Maar omdat ze amper meer had gelopen was de competitie er ook wel een beetje uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle lopers veel plezier vandaag! Ik doe eind van de middag een klein herstelrondje. Beentjes voelen goed aan, alleen m'n kuiten en achillespezen voelen wat stijfjes.![]()
Ooh ja!! Matje gepaktquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu alleen nog even planken en dan is de dag compleetals ik nu nog even snel plank, heb ik alles gehad voor vandaag!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:19 schreef hatsaflats het volgende:
Dankjulliewel allemaal!
[..]
6:47Maar omdat ze amper meer had gelopen was de competitie er ook wel een beetje uit
Maar toch, sneller is sneller! En hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle lopers veel plezier vandaag! Ik doe eind van de middag een klein herstelrondje. Beentjes voelen goed aan, alleen m'n kuiten en achillespezen voelen wat stijfjes.
ik ben een hard-core planker.... zonder matjequote:Op donderdag 9 mei 2013 10:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh ja!! Matje gepaktals ik nu nog even snel plank, heb ik alles gehad voor vandaag!
Same. Maar ik merk wel dat het echt zeer begint te doen aan één elleboog (waar ik op leun). Wellicht ook door het laminaat als ondergrond.. Pak dus nu maar een zweetbandje en doe die om m`n arm op de plek waar het normaal pijn begint te doen. Werkt primaquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben een hard-core planker.... zonder matje
Even omkleden en dan lekker 6,5km hobbelen. Mag gelukkig ietsie sneller dan dinsdag![]()
![]()
even terugkomend op het planken, ik ben een stiekume planker.
na alle ophef de laatste week hier over het planken toch ook maar eens geprobeerd en ik moet zeggen dat ik er baat bij lijkt te hebben.
Voel regelmatig mijn liezen, geen pijn maar meer zeurderig gevoel na zware training, maar dit lijkt nu een stuk beter te gaan.
Heb alleen een deel van het schema over geslagen want ik ben gewoon wat te ongeduldig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gewoon kramp in m'n kuit vannacht, wtf.
Na de marathon en alles nergens last van gehad, nu random ineens kramp, lol. Hmm, straks maar een beetje hobbelen als ik m'n startnummer op ga halen om te zien hoe het gaat...Jack does it in real time...![]()
Vinden m'n ellebogen niet zo leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben een hard-core planker.... zonder matjeen ik gebruik het matje meteen om er een paar crunches en een poging tot opdrukken achteraan te gooien. Als het er toch ligt, kan ik het net zo goed maar gebruiken
Afgelopen dinsdag? En sterkte..quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef Jumparound het volgende:
GDPP was wel heel eng dicht in de buurt van mn huis
Mooie tijden hatsaflats & MB!So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
ik doe niet aan planken
ik probeer vandaag 1km te lopen. dat is van bij ons ma tot het einde van de straat
Werewolf![]()
Interessant. Planken helpt tegen zere liezen? Van dat laatste heb ik ook last af en toe na wat langere loopjes.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
even terugkomend op het planken, ik ben een stiekume planker.
na alle ophef de laatste week hier over het planken toch ook maar eens geprobeerd en ik moet zeggen dat ik er baat bij lijkt te hebben.
Voel regelmatig mijn liezen, geen pijn maar meer zeurderig gevoel na zware training, maar dit lijkt nu een stuk beter te gaan.
Heb alleen een deel van het schema over geslagen want ik ben gewoon wat te ongeduldigZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat zou ook wel geinig zijn: Vanmiddag bij iedere kilometer een minuut planken, en dan de reacties kijken
bij mij wel in ieder geval.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Interessant. Planken helpt tegen zere liezen? Van dat laatste heb ik ook last af en toe na wat langere loopjes.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Potver. Zal ik er dan toch echt aan moeten geloven?quote:
Ik ben naar de trein!
nu we toch een beetje aan het back paddling zijn qua posts...hoe zat het ook al weer met koffie, mocht je dat nu wel of niet meetellen bij je totaal aan vocht?
proberen kan altijd..... ik heb het ook geprobeerd en tot nu toe bevalt het me goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver. Zal ik er dan toch echt aan moeten geloven?
Ik ben naar de trein!
net 16km gelopen en geen last van mijn liezen dus wie weet, niet te vroeg juichen maar het lijkt te helpen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe kun je fatsoenlijk lopend uit kartonnen bekertjes drinken? Want ik moest echt even afremmen om er iets van binnen te krijgen, en daarna was ik meteen wel ernstig uit m'n flow.quote:Op donderdag 9 mei 2013 04:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nogmaals, leuk verslag en prima prestatie..
wat betreft drinkposten....kartonnen bekertjes FTW!!!![]()
Een tuutje van je bekertje maken, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoe kun je fatsoenlijk lopend uit kartonnen bekertjes drinken? Want ik moest echt even afremmen om er iets van binnen te krijgen, en daarna was ik meteen wel ernstig uit m'n flow.F means you're fucked![]()
kartonnen bekertjes zijn makkelijker in te knijpen in het midden zodat er aan beiden kanten een drinktuut ontstaat, je morst dan minder en kan makkelijker drinken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoe kun je fatsoenlijk lopend uit kartonnen bekertjes drinken? Want ik moest echt even afremmen om er iets van binnen te krijgen, en daarna was ik meteen wel ernstig uit m'n flow.
Je pakt het bekertje dus niet van opzij maar van boven met je duim en twee vingers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Een tuutje van je bekertje maken, als je begrijpt wat ik bedoelAah, thanks! Klinkt wel logisch. Voor de volgende keer dan maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kartonnen bekertjes zijn makkelijker in te knijpen in het midden zodat er aan beiden kanten een drinktuut ontstaat, je morst dan minder en kan makkelijker drinken.
Je pakt het bekertje dus niet van opzij maar van boven met je duim en twee vingers![]()
![]()
En op een 5 kilometer sowieso water pakken ipv AA!
Al moet ik toegeven dat ik ook meerdere keren flinke hoeveelheden sportdrank in m'n neus heb gehad bij de CPC of zo...
In Rotterdam hadden ze de bekertjes + sponsjes (bij het water iig) en dat werkt super handig.
Jack does it in real time...![]()
Nah, eigenlijk had ik helemaal niks moeten pakken, maar de verleiding enzo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef DeeBee het volgende:
En op een 5 kilometer sowieso water pakken ipv AA!![]()
wel oefenen anders zitten YUR en Swets onder de AA als we ze op sleeptouw moeten nemenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[..]
Aah, thanks! Klinkt wel logisch. Voor de volgende keer dan maar
Die sponsjes hadden ze bij CPC ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef DeeBee het volgende:
En op een 5 kilometer sowieso water pakken ipv AA!
Al moet ik toegeven dat ik ook meerdere keren flinke hoeveelheden sportdrank in m'n neus heb gehad bij de CPC of zo...
In Rotterdam hadden ze de bekertjes + sponsjes (bij het water iig) en dat werkt super handig.
En Arquero!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel oefenen anders zitten YUR en Swets onder de AA als we ze op sleeptouw moeten nemenF means you're fucked![]()
true!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
deze fell race is aankomende zaterdag
'maar' 8km... maar denk dat ik 'm toch voor volgend jaar bewaar
Ja doei.![]()
Alle wedstrijdlopers vandaag succes!
Tikkie pijn in de onderbenen bij lopen (dus niet in rust) na mijn mishandeling van gisteren.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Boh!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Succes alle lopers vandaag!
Ik ga zo voor een kort rondje van 3km en heb net bedacht dat ik wil kijken of ik de middelste km in een hoger tempo kan lopen. Kijken of ik een km-pr kan lopen.Je moet toch iets.
***![]()
vol'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: