abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:42:52 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126217461

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 09-05-2013 00:40:43 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_126217529
Met de Ekiden zit ik in Zuid Frankrijk.

Ik ben pas begonnen :@
Werewolf
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:45:55 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126217572
Startnummerband in the pocket. Ik maak nu reclame voor De Hardloopwinkel terwijl ik daar nog nooit iets heb gekocht :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:46:48 #4
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126217616
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:44 schreef sararaats het volgende:
Met de Ekiden zit ik in Zuid Frankrijk.

Ik ben pas begonnen :@
Ah. Ja 5KM in 2 maand is misschien net niet te doen. Als je Evy 10 weken aanhoudt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:52:23 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126217855
Gefeliciteerd Daywalk3r! *O*

Arquero, watdoejenou? :D Tof hoor!
pi_126217868
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:30 schreef Onama het volgende:

[..]

Jammer dat ik het nu pas zie, want ik heb er ook nog een liggen.

SPOILER
Dat is lief maar ik heb er net eentje bij de action gehaald voor het enorme bedrag van 2 euro en 50 cent _O-
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:53:50 #7
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126217917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd Daywalk3r! *O*
[ afbeelding ]

Ben geen daddy. Maar die is wel stoer :9
pi_126218039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef GotC het volgende:
Het verbaast mezelf eigenlijk ook wel een beetje :@
pi_126218050
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dit enthousiasme maakt me blij :D _O_

Enneee taart voor iedereen!

27 jaar vandaag ^O^ Vanavond met flink wat spierpijn lopen en daarna natuurlijk wat bier :9~
Gefeliciteerd!! w/
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:58:12 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126218100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef Arquero het volgende:

[..]

Het verbaast mezelf eigenlijk ook wel een beetje :@
Je had even een blackout? :D
pi_126218145
Gefeliciteerd Daywalk3r :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:00:06 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126218186
En GotC ik teken voor die tijd trouwens ^O^
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:00:50 #13
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126218215
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Daywalk3r het volgende:
En GotC ik teken voor die tijd trouwens ^O^
Nou, ga ervoor! ;)
pi_126218258
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef GotC het volgende:

[..]

Je had even een blackout? :D
In ieder geval tijdelijk verminderd toerekeningsvatbaar schat ik zo in ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:03:44 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126218344
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef Arquero het volgende:

[..]

Maar je gaat het wel gewoon doen hoor, al moet ik je het hele parcours achterna zitten ~O>
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:05:43 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126218445
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef Arquero het volgende:

[..]

Zelfde streven als Swets?
F means you're fucked
pi_126218710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar je gaat het wel gewoon doen hoor, al moet ik je het hele parcours achterna zitten ~O>
Kun je je net zo goed ook inschrijven, krijg je nog medaille ook :P

En qua streeftijd; nog geen idee eerlijk gezegd. Uitgaande van de tabellen zou ik op 2:10 uitkomen ofzo. Moet ik nog ff goed naar kijken :)
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:11:52 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126218735
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef Arquero het volgende:

[..]

Kun je je net zo goed ook inschrijven, krijg je nog medaille ook :P

En qua streeftijd; nog geen idee eerlijk gezegd. Uitgaande van de tabellen zou ik op 2:10 uitkomen ofzo. Moet ik nog ff goed naar kijken :)
Ik bewaak het bier wel en laat Yur je achterna zitten, indien nodig :P
pi_126218832
Ik ga straks even teruglezen, voor nu wilde ik alleen heel trots mijn finish foto's van afgelopen zondag met jullie delen! :D

SPOILER
Op de tweede foto. Duidelijke haklanding, of toch niet helemaal te zeggen??
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:20:44 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126219057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:14 schreef Levitas het volgende:
Ik ga straks even teruglezen, voor nu wilde ik alleen heel trots mijn finish foto's van afgelopen zondag met jullie delen! :D

SPOILER
Toffe foto's! *O*
Toch niet helemaal te zeggen wmb, al lijkt het er wel op :) Kan volgens mij alleen met een video? Iemand?
pi_126219080
Net bij de Lidl toch een paar hardloopshirts en broekjes meegenomen voor weinig. Er was niet veel meer, maar ben toch twee korte tights en shirts rijker, oh en sokken:-)))) Nou hopen dat ze passen
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_126219199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:

Enneee taart voor iedereen!

27 jaar vandaag ^O^ Vanavond met flink wat spierpijn lopen en daarna natuurlijk wat bier :9~
Gefeliciteerd!
pi_126219249
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef Lula het volgende:
Net bij de Lidl toch een paar hardloopshirts en broekjes meegenomen voor weinig. Er was niet veel meer, maar ben toch twee korte tights en shirts rijker, oh en sokken:-)))) Nou hopen dat ze passen
Ja? ik heb net gekeken en ik vond het echt zooispul :@
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bekend sta als een zeikerd en merkensnob :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 15:26:16 ]
pi_126219349
quote:

SPOILER
Yep, gestrekt been, helemaal naar voren en niet onder je lichaam landen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126219380
quote:
17s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja? ik heb net gekeken en ik vond het echt zooispul :@
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bekend sta als een zeikerd en merkensnob :')
Alle waar voor zijn geld;-) Ik heb wel een aantal mooie shirts en tights van de hardloopwinkel, maar ik begon in de winter en had nog niet zoveel voor de zomer. Nu heb ik in ieder geval altijd wat om aan te doen en ach als het goed zit dan boeit het me niet eens zoveel.

Ik was vroeger ook een snob, nog wel hoor met bepaalde dingen (eten) maar mijn prioriteiten zijn behoorlijk veranderd de laatste tien jaar. Mijn budget ook trouwens haha
pi_126219418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik bewaak het bier wel en laat Yur je achterna zitten, indien nodig :P
:D Lijkt me een strak plan

quote:

SPOILER
Leuk! ^O^
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:31:54 #27
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126219501
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Yep, gestrekt been, helemaal naar voren en niet onder je lichaam landen.
Nog niet op de grond he ;) Mja, dat gestrekt been zelf wel genoeg zo.
pi_126219535
Daywalk3r, zou je mij toe willen voegen aan de Vooroeverloop op 11 augustus?
1Arquero - HM
pi_126220072
Het zal voor vrijdag zijn. Voel me niet goed. Het lijkt wel of er beton op m'n borst ligt :@
Werewolf
pi_126220164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Nog niet op de grond he ;) Mja, dat gestrekt been zelf wel genoeg zo.
Het is een eindsprint, daar gooi ik in ieder geval alle techniek overboord. :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:57:44 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126220724
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef sararaats het volgende:
Het zal voor vrijdag zijn. Voel me niet goed. Het lijkt wel of er beton op m'n borst ligt :@
Jij hebt ook nooit excuses he....
F means you're fucked
pi_126220912
Zo, mijn mosselshirt uit de wasmachine gehaald. Ik ben morgen weer herkenbaar.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:02:41 #33
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126220987
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef mosselmossel het volgende:
^O^

Ik loop gewoon in mn clubkleuren
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:08:27 #34
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126221279
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ah handig!

Ik heb ook nogal herkenbare benen oO< oO<
pi_126221463
Wit met roze? :P

Het koelt hier lekker af. Kan ik mooi lekker in lange tight lopen O+
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:20:29 #36
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126221829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef hatsaflats het volgende:
Wit met roze? :P

Het koelt hier lekker af. Kan ik mooi lekker in lange tight lopen O+
o|O

wit en roze it is
pi_126222045
Als ik zo mijn foto's en filmpjes bekijk heb ik volgens mij ook een haklanding.. Weet het alleen niet zeker haha
Probeer er wel op te letten, maar gaat moeilijk :P Toen ik mijn schoenen liet aanmeten in november zei de Runnersworld meneer dat ik links meer een haklanding heb en rechts meer middenvoet. Dus briljante techniek hier.
pi_126222338
Ik ben dus nog steeds in Rome en ik ben me aan het voorbereiden om een rondje te gaan lopen. En voorbereiden is in dit geval met de benen omhoog op bed liggen en water drinken. Ik was van plan om met de metro naar Villa Borghese te gaan en daar te gaan lopen, maar dan ben ik best lang onderweg en daar heb ik geen zin in. Heb mijn tijd ook nodig voor andere dingen. Maar waar ik verblijf is vrij bovenaan een heuvel. En het is benauwd. Luxeproblemen, I know.. Maar ik blijf nog even liggen. :)
pi_126222443
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben dus nog steeds in Rome en ik ben me aan het voorbereiden om een rondje te gaan lopen. En voorbereiden is in dit geval met de benen omhoog op bed liggen en water drinken. Ik was van plan om met de metro naar Villa Borghese te gaan en daar te gaan lopen, maar dan ben ik best lang onderweg en daar heb ik geen zin in. Heb mijn tijd ook nodig voor andere dingen. Maar waar ik verblijf is vrij bovenaan een heuvel. En het is benauwd. Luxeproblemen, I know.. Maar ik blijf nog even liggen. :)
o|O ~O>
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:34:10 #40
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126222575
quote:

SPOILER
Je knieën lijken me wat ver naar buiten te wijzen op foto 1 en 2.
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:34:21 #41
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126222586
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ah handig!

Ik heb ook nogal herkenbare benen oO< oO<
:D :*
pi_126222692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef Gogo83 het volgende:
Als je dan niet gaat lopen hoor je op dit tijdstip echt met een Prosecco op een terras op de Campo dei Fiori te zitten! Rome O+ Veel plezier!
pi_126222903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Als je dan niet gaat lopen hoor je op dit tijdstip echt met een Prosecco op een terras op de Campo dei Fiori te zitten! Rome O+ Veel plezier!
Vrijdag! Ik ben hier om italiaans te leren en blijk vrijdag een toets te hebben. Dus moet leren vandaag en morgen. Vandaar geen prosecco vandaag. ;)
pi_126223384
Ah, una buona ragione!

In bocca al lupo!
pi_126223540
Gefeliciteerd Daywalker!

Wat leuk dag je naar Rome bent om italiaans te leren GoGo.
Als je straks bent geweest kun je misschien nog beter leren. En lekker genieten van een pasta!
pi_126223826
Heel snel terug gebladerd maar niet echt goed gelezen. Maar wel Levitas zijn post gezien.

Ik zal mijn gênante finishfoto dan ook maar plaatsen. Zeer goed getimed.

SPOILER
Foto 3 laat een ontzéttende haklanding zien. Bij het rennen probeer ik altijd wel bewust te landen op mijn middenvoet/voorvoet (maar of ik dat dan ook echt doe weet ik niet). Maar dit was natuurlijk maar een paar meter voor de finish en ik was te blij en ging grotere stappen zetten.

Maar het leukste aan de foto's; ik zie spier in mijn bovenbenen B-). Ik begin echt veranderingen in mijn lichaam te zien.

En ook afgelopen dagen lekker actief geweest. Gisteren pilates en moderne jazz (dat laatste voor de lol, om eens meegemaakt te hebben) en vandaag weer gerend, 3,5 km in 24 minuten, zonder wandelen! (alleen na minuutje warmlopen, maar logisch) Ik wilde eigenlijk nog doorrennen maar het begon opeens harder te regenen met rukwinden dus ik wilde niet in een storm terecht komen en geen waterschade aan mijn telefoon.
pi_126223863
Hier 3 links voor 3 ebooks van all4running

hardloopschemas (Hardloopschema’s VOOR 5 km, 10 km, halve & hele marathon)

Blessures

hoogtetraining (Hoogtetraining antwoorden op veelgestelde vragen)
(deze zat erbij....)
pi_126223957
gefeliciteerd daywalker!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_126224052
Met sportieve prestaties mag je best een raar hoofd trekken hoor Cherryblossom.
Je mag trots zijn op de foto's!
pi_126224651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef Cherryblossom het volgende:
Heel snel terug gebladerd maar niet echt goed gelezen. Maar wel Levitas zijn post gezien.

SPOILER
Foto 3 laat een ontzéttende haklanding zien. Bij het rennen probeer ik altijd wel bewust te landen op mijn middenvoet/voorvoet (maar of ik dat dan ook echt doe weet ik niet). Maar dit was natuurlijk maar een paar meter voor de finish en ik was te blij en ging grotere stappen zetten.

Maar het leukste aan de foto's; ik zie spier in mijn bovenbenen B-). Ik begin echt veranderingen in mijn lichaam te zien.

En ook afgelopen dagen lekker actief geweest. Gisteren pilates en moderne jazz (dat laatste voor de lol, om eens meegemaakt te hebben) en vandaag weer gerend, 3,5 km in 24 minuten, zonder wandelen! (alleen na minuutje warmlopen, maar logisch) Ik wilde eigenlijk nog doorrennen maar het begon opeens harder te regenen met rukwinden dus ik wilde niet in een storm terecht komen en geen waterschade aan mijn telefoon.
Leuke foto's! Je kijkt echt heel erg blij :D
pi_126224786
Happy birthday Daywalker!! w/

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef Lula het volgende:

[..]

Alle waar voor zijn geld;-) Ik heb wel een aantal mooie shirts en tights van de hardloopwinkel, maar ik begon in de winter en had nog niet zoveel voor de zomer. Nu heb ik in ieder geval altijd wat om aan te doen en ach als het goed zit dan boeit het me niet eens zoveel.

Ik was vroeger ook een snob, nog wel hoor met bepaalde dingen (eten) maar mijn prioriteiten zijn behoorlijk veranderd de laatste tien jaar. Mijn budget ook trouwens haha
Ik heb één shirtje van de Action :') maar voor die paar euro kon ik hem moeilijk laten liggen. Het is mijn enige shirt met korte mouwen (verder alleen hemdjes) en zo'n hoge hals met ritsje. Ik heb hem in de kou aangehad met een jack erover en zat prima! Met een short denk ik wel dat ie een beetje kort is, loop ik steeds in mijn blote buik, maarja. (tight komt veel hoger bij mij)

Mijn budget is er nu ook niet naar. Dus shoppen in de sale, dingen vragen voor m'n verjaardag en goedkope hemdjes van de Decathlon it is. En het is allemaal technisch materiaal dus het rent prima!
pi_126224869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Leuke foto's! Je kijkt echt heel erg blij :D
Dank je! Ik was ook superblij, ik was nog maar meters verwijderd van een medaille _O- dat stukkie metaal deed het hem hoor
pi_126225103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Dank je! Ik was ook superblij, ik was nog maar meters verwijderd van een medaille _O- dat stukkie metaal deed het hem hoor
Dat was ook het eerste wat ik zag. Die supergrote glimlach om je gezicht!! Leuke foto's!!
  woensdag 8 mei 2013 @ 17:24:51 #54
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126225166
Hehe, leuke foto's inderdaad :D
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 17:25:04 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126225175
Toffe foto's Cherry, zo happy :D
pi_126225224
Cool Cherry!
pi_126225274
Ennn de regen heeft Alkmaar ook bereikt..

Ik heb kriebels in m'n buik :X
pi_126225300
Daywalk3r Gefeliciteerd!!! *O* Hiep Hiep, Hoera! w/

En Cherryblossom erg leuke foto's inderdaad, het plezier straalt ervanaf! :D Goed bezig en houden zo!

Ik ben net terug van de Lidl, toch maar eens gekeken of ze nog wat van die kleding hadden. Gelukkig hadden ze van de damesshort nog gewone zwarte modellen, dus daar 2x S van meegenomen. Zometeen eerst maar eens even kijken of het wel past en wel een beetje goed zit, weet niet of daar veel verschil mee zit tussen mannen/dames modellen. Anders gaan ze gewoon weer terug.
pi_126225320
quote:

SPOILER

Leuk! :D Hoe lang ben je nu aan het rennen?
pi_126225556
quote:
17s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Leuk! :D Hoe lang ben je nu aan het rennen?
Sinds januari. (eigenlijk vanaf februari, na die sneeuwperiode)
Begonnen met Evy, nu lekker met mijn eigen muziek doortrainen op de 5 kilometer tot ik die zonder wandelen aankan en dan de afstand opbouwen.
pi_126225658
Bedankt allemaal! :D
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 17:43:57 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_126226042
Hatsie!! Je gaat m ownen hoor, zodadelijk *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126226094
Ik heb net 3/4 broeken en mouwloze sporttopjes bij h&m besteld. Ben benieuwd :+
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 17:46:12 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126226124
Allemaal toffe foto's, en midden in Paleis het Loo lezen dat Arquero ook de vooroeverloop gaat lopen!
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 17:49:07 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_126226224
Ik zou eigenlijk vanavond moeten lopen. Maar waarom na het werk gaan als ik morgenochtend ook gewoon kan ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126226413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Hatsie!! Je gaat m ownen hoor, zodadelijk *O*
:*
pi_126226633
Gaaf Cherry! :D Krijg spontaan zin in een rondje nu!
pi_126226686
quote:
4s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef streamnl het volgende:
Hier 3 links voor 3 ebooks van all4running

hardloopschemas (Hardloopschema’s VOOR 5 km, 10 km, halve & hele marathon)

Blessures

hoogtetraining (Hoogtetraining antwoorden op veelgestelde vragen)
(deze zat erbij....)
Thanks!
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:08:21 #69
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126226890
Leuke vrolijke foto's :Y

Hats, alvast heel erg veel Plezier *O* Je post vanavond wel ff het resultaat hé?
pi_126226930
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:10 schreef Apotheose het volgende:
Den Haag is wel ver fietsen/(hard)lopen vanaf het Noorden des lands.
Ook vanuit het zuiden, helaas :(
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Je knieën lijken me wat ver naar buiten te wijzen op foto 1 en 2.
Yep, dat zijn m`n O-benen. Volgens mij kan ik daar niet heel veel aan doen (staan ook zo als ik normaal sta zeg maar).
Iedereen die gereageerd heeft, thanks :Y) Dat wordt dus eens goed naar m`n techniek kijken. Valt toch wel even tegen, aangezien ik dacht dat ik geen haklanding had, haha. Misschien is het normaal ook niet zo extreem, dit was de eindsprint = grotere stappen, hoewel dat geen excuus mag zijn.
Eens opzoeken hoe ik mezelf nu een "goede" techniek aan kan leren.
pi_126226956
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:08 schreef Quoi het volgende:
Leuke vrolijke foto's :Y

Hats, alvast heel erg veel Plezier *O* Je post vanavond wel ff het resultaat hé?
Ik ga m'n best doen, als ik eenmaal bezig ben is het vast wel weer leuk. En uiteraard, maar grote kans dat ik eerst nog biertjes moet gaan drinken :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:11:45 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126226978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik ga m'n best doen, als ik eenmaal bezig ben is het vast wel weer leuk. En uiteraard, maar grote kans dat ik eerst nog biertjes moet gaan drinken :D
Och arme, bier :|W
pi_126226982
Oeh, een kennis van me heeft zijn inschrijving van de Vestingloop kunnen wijzigen. Ik zou het dus ook nog naar 10km kunnen zetten i.p.v de 5km waarvoor ik ben ingeschreven.

Twijfel, twijfel...
pi_126227022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:09 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ook vanuit het zuiden, helaas :(

[..]

Yep, dat zijn m`n O-benen. Volgens mij kan ik daar niet heel veel aan doen (staan ook zo als ik normaal sta zeg maar).
Iedereen die gereageerd heeft, thanks :Y) Dat wordt dus eens goed naar m`n techniek kijken. Valt toch wel even tegen, aangezien ik dacht dat ik geen haklanding had, haha. Misschien is het normaal ook niet zo extreem, dit was de eindsprint = grotere stappen, hoewel dat geen excuus mag zijn.
Eens opzoeken hoe ik mezelf nu een "goede" techniek aan kan leren.
Al eens geprobeerd te lopen met een metronoom op 180 bpm op je telefoon bijvoorbeeld? Dat je 180 passen per minuut zet, dit is een beetje de meest efficiënte cadans en zorgt er bijna vanzelf voor dat je op je midden/voorvoet landt.
pi_126227025
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:11 schreef Quoi het volgende:

[..]

Och arme, bier :|W
ABT bier van de maand proberen! :6
pi_126227078
Ja, da's wel echt straf ja. Bier drinken. :{w
pi_126227157
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:13 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Al eens geprobeerd te lopen met een metronoom op 180 bpm op je telefoon bijvoorbeeld? Dat je 180 passen per minuut zet, dit is een beetje de meest efficiënte cadans en zorgt er bijna vanzelf voor dat je op je midden/voorvoet landt.
Dat ga ik zeker proberen! Ik kan je nu al zeggen dat ik de 180 per minuut niet haal. Zit zo rond de 150 - 160 schat ik. Toen ik begon met lopen, liep ik altijd met muziek die rond dit tempo zit. Toen merkte ik dat ik - misschien deels juist door de muziek - vrijwel op de maat liep, misschien ietsie sneller.
Kleinere stapjes nemen zou dus m`n techniek al moeten verbeteren?
pi_126227254
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:18 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat ga ik zeker proberen! Ik kan je nu al zeggen dat ik de 180 per minuut niet haal. Zit zo rond de 150 - 160 schat ik. Toen ik begon met lopen, liep ik altijd met muziek die rond dit tempo zit. Toen merkte ik dat ik - misschien deels juist door de muziek - vrijwel op de maat liep, misschien ietsie sneller.
Dat zou kunnen helpen inderdaad, zeg niet dat je techniek dan meteen goed is natuurlijk, maar je moet het maar even proberen. Kijken hoe het gaat en of je het wel fijn vind lopen, ik vond het wel even wennen in het begin.

Die broekjes van de Lidl zitten bij mij erg goed trouwens, helaas zitten er dan weer helemaal geen zakjes in, dan kan ik dus weer mijn huissleutel niet meenemen. Dat is een beetje jammer, mja dan hou ik ze wel voor trainingen als mijn vriendin gewoon thuis is. Qua compressie zou het niet veel zijn denk ik, zitten niet heel strak. Maar toch leuke goedkope korte tights :).
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:22:05 #79
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227270
quote:

[..]

Kleinere stapjes zullen je dwingen om op midden-/vootvoet te landen :) Probeer maar eens haklanding te doen met kleine stapjes: Praktisch mission impossible!
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:22:30 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:21 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat zou kunnen helpen inderdaad, zeg niet dat je techniek dan meteen goed is natuurlijk, maar je moet het maar even proberen. Kijken hoe het gaat en of je het wel fijn vind lopen, ik vond het wel even wennen in het begin.

Die broekjes van de Lidl zitten bij mij erg goed trouwens, helaas zitten er dan weer helemaal geen zakjes in, dan kan ik dus weer mijn huissleutel niet meenemen. Dat is een beetje jammer, mja dan hou ik ze wel voor trainingen als mijn vriendin gewoon thuis is. Qua compressie zou het niet veel zijn denk ik, zitten niet heel strak. Maar toch leuke goedkope korte tights :).
Geen roze accenten? :D
pi_126227326
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Geen roze accenten? :D
Haha gelukkig niet, gewoon helemaal zwart met in het wit Skin compression of iets dergelijks erop en een rood logo. Nog best netjes.. :)

SPOILER
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:25:53 #82
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126227384
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

ABT bier van de maand proberen! :6
ABT=?
Alkmaars Bier van de Tap?
pi_126227394
quote:

[..]

Lekker op jog.fm 180bpm opzoeken.

Ow en als je nou eens bij mij komt lopen, dan pak ik mijn GoPro erbij en filmen we elkaar eens op 120fps. Dan kunnen we dat vertragen. Kun je goed zien hoe je landt. Is nog luxer dan bij Run and Walk, die filmen alleen van achter. Niet dat ik ontevreden ben over Run and Walk, de schoenen die ze me aangeraden zijn werkelijkwaar perfect.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_126227410
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:25 schreef Quoi het volgende:

[..]

ABT=?
Alkmaars Bier van de Tap?
http://www.alliantie-van-biertapperijen.nl/

Als bierliefhebber hoor je dat toch te weten ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:30:51 #85
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227515
Hm, ik was dit filmpje aan het kijken over 'Pose' running. Iemand bekend mee? Vind het wel interessant en vrij logisch eruit zien/klinken.

woensdag 8 mei 2013 @ 18:32:25 #86
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227565
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef Onama het volgende:

[..]

Ow en als je nou eens bij mij komt lopen, dan pak ik mijn GoPro erbij en filmen we elkaar eens op 120fps. Dan kunnen we dat vertragen. Kun je goed zien hoe je landt. Is nog luxer dan bij Run and Walk, die filmen alleen van achter. Niet dat ik ontevreden ben over Run and Walk, de schoenen die ze me aangeraden zijn werkelijkwaar perfect.
Van achteren kan je zien of je enkel naar binnen knikt = overpronatie ;) Dat is niet te zien van de zijkant.
pi_126227676
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Van achteren kan je zien of je enkel naar binnen knikt = overpronatie ;) Dat is niet te zien van de zijkant.
Weet ik, kon toen duidelijk zien dat ik heftig proneer. Schoenen zijn dan ook anti-pronatie.

Levitas vroeg zich alleen af of hij op zijn hak landt. En dat zie je dan weer beter van de zijkant.
The sun in your Eyes
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:36:22 #88
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227698
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:35 schreef Onama het volgende:

[..]

Weet ik, kon toen duidelijk zien dat ik heftig proneer. Schoenen zijn dan ook anti-pronatie.

Levitas vroeg zich alleen af of hij op zijn hak landt. En dat zie je dan weer beter van de zijkant.
Dat is zeker goed te zien vanaf de zijkant :) Altijd goed om kritisch naar je looptechniek te kijken.

Hoe komt het dat je zo heftig proneert? Haklanding?
pi_126227766
Mijn Kinvara's maken strakjes trouwens hun wedstrijddebuut. Dus ik moet ook maar goed op m'n midden/voorvoet landen.
pi_126227851
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn Kinvara's maken strakjes trouwens hun wedstrijddebuut. Dus ik moet ook maar goed op m'n midden/voorvoet landen.
Die zullen het vanavond wel naar de zin hebben! :D Heb altijd wel het gevoel dat ze fijner lopen bij snelheid. Heel veel plezier in ieder geval! ^O^
pi_126227853
quote:
Bij mij hebben ze toentertijd "neutrale" schoenen aangemeten, terwijl ik een dag later bij Lopers Company (toen nog Runnersworld) toch echt geen neutrale afwikkeling had (bij LC lieten ze me de beelden zien, bij R&W niet). Ik zou dus niet zo snel weer teruggaan naar R&W, maar dat terzijde.

Dat met die GoPro zou wel echt ontzettende luxe zijn! Eerst morgen maar eens proberen met een metronoom. Muziek van 180 bpm is niet zo geweldig me dunkt :P
pi_126227925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat met die GoPro zou wel echt ontzettende luxe zijn! Eerst morgen maar eens proberen met een metronoom. Muziek van 180 bpm is niet zo geweldig me dunkt :P
Ik had hier laatst een supertoffe playlist neergeplempt met alleen maar geweldige muziek! :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:43:13 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef hatsaflats het volgende:
Succes en vooral veel plezier! *O*

Hier regent en onweert het..ben benieuwd of de training van Yur doorgaat.
pi_126227999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Succes en vooral veel plezier! *O*

Hier regent en onweert het..ben benieuwd of de training van Yur doorgaat.
Hier is het droog en blauwe lucht, met hier en daar een wolkje :6 . Het is dat ik morgen ook vrij ben en vandaag een drukke dag heb gehad anders was ik nu gegaan. Morgen een lekker lange duurloop in de planning, hoop dat het dan net zo lekker is als vandaag.
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:45:39 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126228038
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

http://www.alliantie-van-biertapperijen.nl/

Als bierliefhebber hoor je dat toch te weten ;)
Potdikkie!!! :o
pi_126228182
Hier is het een beetje af en aan bewolkt. Wat ik zo zag gaat verdere regen precies langs Alkmaar. Zo eens even temperatuur checken.
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:48:38 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126228187
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:44 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hier is het droog en blauwe lucht, met hier en daar een wolkje :6 . Het is dat ik morgen ook vrij ben en vandaag een drukke dag heb gehad anders was ik nu gegaan. Morgen een lekker lange duurloop in de planning, hoop dat het dan net zo lekker is als vandaag.
Baas boven baas ;) Ik hoop ook voor je dat het zulk weer blijft, stuk leuker dan bakken-uit-de-hemel regen! Als het dit weer morgen is...
pi_126228655
Ik ben terug van mijn rondje en wauw, dat was te gek!! Ondanks de warmte begon ik erg lekker. Tot aan twee kilometer heerlijk gelopen. Ik ging af en toe ook een beetje heuvelaf, had regelmatig schaduw.. Richting de drie werd het moeilijk, ben vanaf 2,5 ook een paar keer kort gaan wandelen.. En wie heuvelaf gaat, moet ergens ook weer de heuvel op om terug te komen.. Maar het was zo tof!! Zo mooi hier! Op een gegeven moment liep ik langs een villa met van die prachtige versailles-achtige tuinen en een paar keer had ik een supermooi uitzicht.. En sowieso ben ik supertrots want ondanks dat ik nooit bij deze temperatuur heb gelopen (tis 23 graden, het warmst in NL was 16), ik mijn benen voelde van het vele lopen hier, ik vandaag zo'n twee uur gelopen heb na school én ik geen heuvels gewend ben heb ik toch maar mooi 4,8 km gelopen en was ik zelfs ietsje sneller dan tijdens mijn vijf-kilometer-rondje van afgelopen donderdag!
pi_126228702
net bij de lidl geweest. meeste dingen waren al weg. alleen nog maat S.
wel compressiesokken meegenomen en een sportbh.
ook met de puma`s misgegrepen. (puma sneakers)
pi_126228989
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:59 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben terug van mijn rondje en wauw, dat was te gek!! Ondanks de warmte begon ik erg lekker. Tot aan twee kilometer heerlijk gelopen. Ik ging af en toe ook een beetje heuvelaf, had regelmatig schaduw.. Richting de drie werd het moeilijk, ben vanaf 2,5 ook een paar keer kort gaan wandelen.. En wie heuvelaf gaat, moet ergens ook weer de heuvel op om terug te komen.. Maar het was zo tof!! Zo mooi hier! Op een gegeven moment liep ik langs een villa met van die prachtige versailles-achtige tuinen en een paar keer had ik een supermooi uitzicht.. En sowieso ben ik supertrots want ondanks dat ik nooit bij deze temperatuur heb gelopen (tis 23 graden, het warmst in NL was 16), ik mijn benen voelde van het vele lopen hier, ik vandaag zo'n twee uur gelopen heb na school én ik geen heuvels gewend ben heb ik toch maar mooi 4,8 km gelopen en was ik zelfs ietsje sneller dan tijdens mijn vijf-kilometer-rondje van afgelopen donderdag!
You rock! :D Top gedaan dan!
pi_126229219
quote:
^O^ Gaaf he, in een andere omgeving lopen. Waar zit je in Rome?
pi_126229262
quote:
Ik ben terug van mijn rondje en wauw, dat was te gek!!
Lekker *O* , lijkt me ook een enorm mooie stad! Je mag zeker trots zijn op je prestatie, is niet het makkelijkste lopen met al die heuvels en de warmte. ^O^
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:15:05 #103
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_126229486
quote:

[..]

Een GoPro met 120 fps :9~ Kan je die meenemen naar de Ekiden, dan kunnen we daar volgens mij onze eigen videoanalyses gaan doen van al de Fok! deelnemers :D
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_126229528
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat is zeker goed te zien vanaf de zijkant :) Altijd goed om kritisch naar je looptechniek te kijken.

Hoe komt het dat je zo heftig proneert? Haklanding?
Ik denk dat het komt door slechte genen (mijn moeder heeft heel lastige voeten, is al 5 keer aan haar voeten geopereerd), mijn hamertenen en zwakke spieren van het jaren niks doen. Eigenlijk nooit naar een orthopeed gegaan omdat ik er in het dagelijks leven nooit last van heb en ik het met mijn huidige schoenen prima onder controle heb.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef Levitas het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze toentertijd "neutrale" schoenen aangemeten, terwijl ik een dag later bij Lopers Company (toen nog Runnersworld) toch echt geen neutrale afwikkeling had (bij LC lieten ze me de beelden zien, bij R&W niet). Ik zou dus niet zo snel weer teruggaan naar R&W, maar dat terzijde.

Vreemd bij R&W kreeg ik filmpjes te zien met mijn oude niet aangemeten sneakers en het paar dat ik uiteindelijk heb gekocht. Heb ook zeker 5 paar mogen proberen en ze zeker 20 keer aan en uit gehad om ze langzaam weg te strepenZeker 3 kwartier bezig geweest. Ben zelf nooit bij LC geweest, misschien hebben die nog wel betere service, dus objectief ben ik niet echt.

Heb daar een tweede keer kleding gehaald en toen zeker een half uur met de eigenaar gepraat. Die bood me zelfs nog "werk" aan. Heel aardige man. Hier ga ik zeker mijn Garmin halen (hij komt er echt deze maand! :D ). Maar lekker spullen halen waar je je prettig voelt. Beide zijn zelfstandig ondernemer dus voor de gun-factor hoef je het ook niet te laten. (Al zullen de meeste mensen dit denk ik niet meewegen. Ik doe nooit grote aankopen bij bijvoorbeeld de Intersport omdat ik, vanuit ervaringen als werknemer, weet hoe het daar aan toe gaat en hoe ze met personeel omgaan. Op dat gebied ben ik iets te principieel misschien :) )
The sun in your Eyes
pi_126229623
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Een GoPro met 120 fps :9~ Kan je die meenemen naar de Ekiden, dan kunnen we daar volgens mij onze eigen videoanalyses gaan doen van al de Fok! deelnemers :D
Zeker! Heb twee batterijen dus we kunnen iedereen opnemen. Zou eventueel ook mijn spiegelreflex kunnen meenemen, om van iedereen actiefoto's te maken (al is dat misschien iets te stalkerig en zullen sommige dat niet prettig vinden).
The sun in your Eyes
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:35:10 #106
284423 Cherryblossom
Kers mag ook
pi_126230501
En Kluizenaar, nog gaan lopen?

Ik heb dit nummer ontdekt, zo lekker vrolijk!
I'm on top of the world eh,
I'm on top of the world eh,
Waiting on this for a while now
Paying my dues to the dirt
pi_126230527
Oja, rustige hardloopmuziek zoeken :')
pi_126230562
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

^O^ Gaaf he, in een andere omgeving lopen. Waar zit je in Rome?
Monteverde, achter Trastevere. Vlakbij Villa Doria Pamphili, waar ik net dus gelopen heb.
pi_126230790
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef Onama het volgende:

[..]

Zeker! Heb twee batterijen dus we kunnen iedereen opnemen. Zou eventueel ook mijn spiegelreflex kunnen meenemen, om van iedereen actiefoto's te maken (al is dat misschien iets te stalkerig en zullen sommige dat niet prettig vinden).
Dat zou inderdaad mooi zijn.
^O^

Spiegelreflex kan ik ook eventueel meenemen.
pi_126230849
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef Onama het volgende:
Leuk idee :) Denk dat mensen vantevoren prima aan kunnen geven of ze erop tegen zijn als er foto's worden gemaakt. En die foto's kunnen we dan altijd nog in de privé Facebook gooien (zie je, heeft FB toch nut :P). Ik ga eens goed kijken of Ekiden een mogelijkheid is. Lijkt me leuk om mensen van hier te leren kennen!
pi_126230877
Ik heb nu een slimme afspeellijst met BPM range 100-130. Dat moet wel te doen zijn toch? :+
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:43:03 #112
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126230913
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt door slechte genen (mijn moeder heeft heel lastige voeten, is al 5 keer aan haar voeten geopereerd), mijn hamertenen en zwakke spieren van het jaren niks doen. Eigenlijk nooit naar een orthopeed gegaan omdat ik er in het dagelijks leven nooit last van heb en ik het met mijn huidige schoenen prima onder controle heb.

[..]

Vreemd bij R&W kreeg ik filmpjes te zien met mijn oude niet aangemeten sneakers en het paar dat ik uiteindelijk heb gekocht. Heb ook zeker 5 paar mogen proberen en ze zeker 20 keer aan en uit gehad om ze langzaam weg te strepenZeker 3 kwartier bezig geweest. Ben zelf nooit bij LC geweest, misschien hebben die nog wel betere service, dus objectief ben ik niet echt.

Heb daar een tweede keer kleding gehaald en toen zeker een half uur met de eigenaar gepraat. Die bood me zelfs nog "werk" aan. Heel aardige man. Hier ga ik zeker mijn Garmin halen (hij komt er echt deze maand! :D ). Maar lekker spullen halen waar je je prettig voelt. Beide zijn zelfstandig ondernemer dus voor de gun-factor hoef je het ook niet te laten. (Al zullen de meeste mensen dit denk ik niet meewegen. Ik doe nooit grote aankopen bij bijvoorbeeld de Intersport omdat ik, vanuit ervaringen als werknemer, weet hoe het daar aan toe gaat en hoe ze met personeel omgaan. Op dat gebied ben ik iets te principieel misschien :) )
Step one waar ik pas was is ook een klein zaakje die door de weeks alles op afspraak doen. Heel gemoedelijk enzo. Lijkt me prachtig om bij te werken, net zoals jij dus in een klein zaakje doet. Heerlijk altijd de aandacht. Vaak wel wat duurder maarja, stukken betere info enzo.
pi_126230968
Nou, op hoop van zegen dan maar :W
pi_126231068
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Monteverde, achter Trastevere. Vlakbij Villa Doria Pamphili, waar ik net dus gelopen heb.
Oh mooi! Ben ik vorig jaar nog doorheen gelopen vanaf verblijf in Trastevere naar het Vaticaan. Maar da's best wel steil om hard te lopen, veel hoogteverschil.
pi_126231078
Veel plezier Hats
pi_126231103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:43 schreef hatsaflats het volgende:
Nou, op hoop van zegen dan maar :W
Succes!! ^O^
pi_126231212
Daglopert, feli *O*

leuke foto's zag ik voorbij komen, happy cherry!! ^O^

Loopgroep ging gisteren best goed. Alleen wat onrust omdat er een trainer uit is gevallen en nu is er een groep met 2 jaar loopervaring bij ons gevoegd :') Goede combi mensen! Kijken of dit goed opgelost wordt, vast wel.

Ik heb al een paar uur SportXL.nl open staan met de 610 in mijn winkelwagen, ben druk bezig een bijzonder goede reden te verzinnen waarom ik hem echt MOET (moet, moet!!) hebben ondanks matige cashflow :@
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:48:16 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126231221
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Step one waar ik pas was is ook een klein zaakje die door de weeks alles op afspraak doen. Heel gemoedelijk enzo. Lijkt me prachtig om bij te werken, net zoals jij dus in een klein zaakje doet. Heerlijk altijd de aandacht. Vaak wel wat duurder maarja, stukken betere info enzo.
Mwah..dat laatste ben ik het niet zo mee eens, dat er stukken betere info wordt gegeven. Aangezien Run2Day, Runnersworld, Hardloopwinkel etc allemaal franchise is, verschilt het per winkel hoe je wordt geholpen en wie de eigenaar is. Je kan een standaard schoenverkoper treffen, of iemand die in Kenia heeft meegetraind en in de top van NL heeft gelopen ;).
Maar, kleine zaakjes hebben ook bijna altijd mijn voorkeur :) Vind het gewoon mooi om lokale ondernemers te helpen. Prijs vind ik niet zo spannend, zolang ze kunnen leveren wat ik wil :P
pi_126231306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh mooi! Ben ik vorig jaar nog doorheen gelopen vanaf verblijf in Trastevere naar het Vaticaan. Maar da's best wel steil om hard te lopen, veel hoogteverschil.
Best wel ja! :D

Heb vandaag trouwens ook voor het eerst zonder muziek gelopen, beviel best goed!
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:50:33 #120
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126231367
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef Serinde het volgende:
Daglopert, feli *O*

leuke foto's zag ik voorbij komen, happy cherry!! ^O^

Loopgroep ging gisteren best goed. Alleen wat onrust omdat er een trainer uit is gevallen en nu is er een groep met 2 jaar loopervaring bij ons gevoegd :') Goede combi mensen! Kijken of dit goed opgelost wordt, vast wel.

Ik heb al een paar uur SportXL.nl open staan met de 610 in mijn winkelwagen, ben druk bezig een bijzonder goede reden te verzinnen waarom ik hem echt MOET (moet, moet!!) hebben ondanks matige cashflow :@
Goedkoper via www.hartslagmetershop.nl kopen O-) :D
pi_126231764
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef GotC het volgende:

[..]

Goedkoper via www.hartslagmetershop.nl kopen O-) :D
Verdorie wat doe je, dit scheelt nog 12 euro :*
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:58:41 #122
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126231828
quote:

SPOILER

Niks genants aan hoor ^O^ moet je nagaan hoe je de volgende x lacht als je ziet dat je je pr aan diggelen hebt gelopen.
pi_126232041
Morgen is het zover *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Best wel ja! :D

Heb vandaag trouwens ook voor het eerst zonder muziek gelopen, beviel best goed!
Ik loop altijd zonder muziek :P
Children of the night. What music they make.
pi_126232445
Het is roze ermahgerd

woensdag 8 mei 2013 @ 20:10:01 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126232455
Man, ik ben echt tot op het bot natgeregend op de fiets :') Ik kon echter alleen maar met een big smile fietsen, omdat ik precies daar waar ik fietste morgen lekker de Golden 10 mag lopen *O*

Nou, proost dan maar op Hats c_/

SPOILER
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 20:11:39 #126
155227 crew  Guppy
dus
pi_126232560
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef Quoi het volgende:
Man, ik ben echt tot op het bot natgeregend op de fiets :')
Ik ook :') tot op m'n BH toe nat _O-

Moet ik zodadelijk nou serieus nog een minuut planken...? Ik moet nog even aan het idee wennen :@
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:15:24 #127
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126232748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ook :') tot op m'n BH toe nat _O-

Moet ik zodadelijk nou serieus nog een minuut planken...? Ik moet nog even aan het idee wennen :@
Ik moet ook nog een kookboek aan oefeningen én ijzen, dus: ja :Y
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:16:01 #128
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126232783
quote:

JA!! volgens mij was jij een van de aanstichters van de plank hype ;) dus bloeden zal je }:|

Daywalker gefeliciteerd!

Verder iedereen die vanavond en morgen gaan lopen veel plezier en succes!

hier verder gewoon aan het werk, Presbystianen houden nu eenmaal niet zo van Hemelvaart, en ok al stikt het hier van de Penticoast-achtige kerkgemeenschappen, ook Pinksteren staat niet als vrije dag op de kalender
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 20:17:10 #129
155227 crew  Guppy
dus
pi_126232852
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

JA!! volgens mij was jij een van de aanstichters van de plank hype ;) dus bloeden zal je }:|

Guilty :@ *gaat matje pakken...*
pi_126232863
Sinds zondag niet meer gelopen. Is het al morgen?
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 20:17:33 #131
155227 crew  Guppy
dus
pi_126232878
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik moet ook nog een kookboek aan oefeningen én ijzen, dus: ja :Y
ijzen...?
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:19:57 #132
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126233028
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ijzen...?
Erm...hoe noem je dat: met ijs koelen? IJzen.
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 20:20:42 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_126233076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:19 schreef Quoi het volgende:

[..]

Erm...hoe noem je dat: met ijs koelen? IJzen.
Oooh :+
pi_126233082
quote:
Moet ik zodadelijk nou serieus nog een minuut planken
Oeh, dankjewel! Ik was het bijna vergeten!! Een minuut is wel lang ja. Ben benieuwd hoe dat gaat :')

Net een mail naar de organisatie van Vestingloop gedaan met de vraag of ik naar de 10km kan i.p.v 5km. Het is voor mij een grotere uitdaging om sub 55:00 te lopen op 10km dan naar de 25:00 op de 5km. En uitdagingen O+
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 20:23:52 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_126233222
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:20 schreef Levitas het volgende:

[..]

Oeh, dankjewel! Ik was het bijna vergeten!! Een minuut is wel lang ja. Ben benieuwd hoe dat gaat :')

Ik zag ineens m'n schemaatje liggen... Pfff... Het matje ligt hoor, ik ga er maar eens bijliggen
pi_126233237
quote:

[..]

Die broekjes van de Lidl zitten bij mij erg goed trouwens, helaas zitten er dan weer helemaal geen zakjes in, dan kan ik dus weer mijn huissleutel niet meenemen. Dat is een beetje jammer, mja dan hou ik ze wel voor trainingen als mijn vriendin gewoon thuis is.
Ik heb tijdens het lopen mijn reservehuissleutel aan een veter om mijn nek zitten. Werkt voor mij prima. Hoef ik geen sleutelbos mee te slepen of m'n sleutel er telkens af te halen.
elk oordeel heeft z'n nadeel
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:24:13 #137
402068 123eend
Vertrouw mij, ik ben een eend.
pi_126233238
ik ben nu 2 dagen achter elkaar aan het hardlopen.
heb heel veel zin om vanavond weer te gaan maar het probleem is dat ik mijn benen wel voel, een soort van zwaar gevoel op mijn bovenbeen.

is het nu verstandig om te gaan lopen vanavond ?
Keep it easy
pi_126233283
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef 123eend het volgende:
ik ben nu 2 dagen achter elkaar aan het hardlopen.
heb heel veel zin om vanavond weer te gaan maar het probleem is dat ik mijn benen wel voel, een soort van zwaar gevoel op mijn bovenbeen.

is het nu verstandig om te gaan lopen vanavond ?
De vraag stellen is hem beantwoorden.
pi_126233344
quote:

[..]

Die broekjes van de Lidl zitten bij mij erg goed trouwens, helaas zitten er dan weer helemaal geen zakjes in, dan kan ik dus weer mijn huissleutel niet meenemen.
Gewoon met je schoenveter meeveteren. Je ging toch nooit volledig blootsvoets?
pi_126233404
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zag ineens m'n schemaatje liggen... Pfff... Het matje ligt hoor, ik ga er maar eens bijliggen
[ afbeelding ]
Gelukt *O* Relatief makkelijk, ook al heb ik m`n abs al lang niet meer zo voelen branden.
M`n side planks van een minuut waren een STUK zwaarder en auw, ze staan echt in brand nu!

Die 5 minuten zie ik er trouwens echt niet van komen.. Dat is wel zó lang
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 20:29:18 #141
155227 crew  Guppy
dus
pi_126233479
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:27 schreef Levitas het volgende:

[..]

Gelukt *O* Relatief makkelijk, ook al heb ik m`n abs al lang niet meer zo voelen branden.
M`n side planks van een minuut waren een STUK zwaarder en auw, ze staan echt in brand nu!
Hier ook gelukt!! Met trillen, en ik plofte als een soort walvis ter aarde toen de minuut bereikt was, maar het idee is er :D side planks ga ik binnenkort wel een keer doen. First things first :Y

5 minuten klinkt mij ook wel ERG lang in de oren hoor... Ik wil eerst maar eens kijken hoever ik in dit schema kan komen :@
pi_126233494
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Gewoon met je schoenveter meeveteren. Je ging toch nooit volledig blootsvoets?
Hm, dat deed ik eerst wel vaker inderdaad, maar mijn FiveFingers hebben een 'quicklace', die kunnen dus niet los en kan daar geen sleutel aanhangen.
Koordje om mijn nek lijkt mij nogal irriteren eigenlijk, dat 'ie steeds heen en weer slingert. Maar misschien valt het mee, 1 sleutel is zo zwaar ook niet, misschien dat ik toch maar eens moet kijken voor een SPI-belt ;).
pi_126233563
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hm, dat deed ik eerst wel vaker inderdaad, maar mijn FiveFingers hebben een 'quicklace', die kunnen dus niet los en kan daar geen sleutel aanhangen.
Koordje om mijn nek lijkt mij nogal irriteren eigenlijk, dat 'ie steeds heen en weer slingert. Maar misschien valt het mee, 1 sleutel is zo zwaar ook niet, misschien dat ik toch maar eens moet kijken voor een SPI-belt ;).
Zit er niet op je onderrug zo`n heel klein vakje? Dat heeft hardloopkleding van Lidl normaal gesproken wel.. Daar doe ik altijd één sleutel van het huis in :)
pi_126233696
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Levitas het volgende:

[..]

Zit er niet op je onderrug zo`n heel klein vakje? Dat heeft hardloopkleding van Lidl normaal gesproken wel.. Daar doe ik altijd één sleutel van het huis in :)
Nee bij deze niet, helaas. Maar op zich niet een heel groot probleem hoor. Doe ik gewoon iets anders aan als mijn vriendin niet thuis is :P.
pi_126233766
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Koordje om mijn nek lijkt mij nogal irriteren eigenlijk, dat 'ie steeds heen en weer slingert.
Bij mij niet, shirt houdt 'm tegen. Maar ik loop ook niet zo snel ;)
pi_126234665
Ow Daywalk3r nog gefeliciteerd! w/
The sun in your Eyes
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 20:50:05 #147
155227 crew  Guppy
dus
pi_126234714
Daywalk3r *O* ik draag m'n plank van vandaag op aan jou!
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:55:44 #148
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126235117
Training ging weer redelijk volgens wens :s)

Ik heb drie keer voorzichtig aangezet, en mijn hamstrings reageerden wel goed. Nu morgen ff door Delft cruisen en zaterdag weer rustig trainen. Gaat goedkomen!
F means you're fucked
pi_126235373
Aangezien ik mezelf beloofd had om een Garmin te gaan halen zodra ik mijn eerste HM gelopen had gaat het er dan nu eindelijk van komen. Ik ga voor de Forerunner 10, voor mij bijna perfect. Licht, Virtual Pacer, Auto Laps en waterbestendig tot 50meter. Enige wat ik er graag bij had gehad was een hartslagmeter, maar die is bij mij op de LDL's toch niet intressant. En mocht ik het toch een keer willen bijhouden dan neem ik mijn telefoon nog wel mee in een spibelt. Het gaat me er puur om dat ik mijn handen vrij heb tijdens het rennen en ik niet met mijn telefoon hoef te kutten als ik even snel mijn tempo wil checken. Is prijstechnisch ook veel intressanter, hou ik nog een hoop geld over om mijn garderobe te vernieuwen (nadeel van afvallen :P ).

Alleen nu de grote vraag! Zwart of oranje?

The sun in your Eyes
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:02:16 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126235530
Ik zou voor de oranje gaan :)
F means you're fucked
pi_126235644
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef Onama het volgende:
Aangezien ik mezelf beloofd had om een Garmin te gaan halen zodra ik mijn eerste HM gelopen had gaat het er dan nu eindelijk van komen. Ik ga voor de Forerunner 10, voor mij bijna perfect. Licht, Virtual Pacer, Auto Laps en waterbestendig tot 50meter. Enige wat ik er graag bij had gehad was een hartslagmeter, maar die is bij mij op de LDL's toch niet intressant. En mocht ik het toch een keer willen bijhouden dan neem ik mijn telefoon nog wel mee in een spibelt. Het gaat me er puur om dat ik mijn handen vrij heb tijdens het rennen en ik niet met mijn telefoon hoef te kutten als ik even snel mijn tempo wil checken. Is prijstechnisch ook veel intressanter, hou ik nog een hoop geld over om mijn garderobe te vernieuwen (nadeel van afvallen :P ).

[ afbeelding ]
Ik zou nog even sparen voor een met HRM. Ik denk namelijk dat je die op een gegeven moment toch wil en dan zit je zonder. En als je hem voor je training nniet nodig hebt, doe je hem gewoon niet om.
pi_126236120
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik zou nog even sparen voor een met HRM. Ik denk namelijk dat je die op een gegeven moment toch wil en dan zit je zonder. En als je hem voor je training nniet nodig hebt, doe je hem gewoon niet om.
Ik heb hier lang over nagedacht maar weet zeker dat ik hem er nu nog niet bij hoef. Ik train nu al meer dan een maand met HR en ik zit altijd rond de 180. Sprint is 190. Of ik nou 6:30 of 5:00 loop, het zit altijd rond de 180. Ook mijn schema tot eind september heeft geen behoefte aan hartslagtraining omdat het is om afstand op te bouwen. Mocht ik, vanuit intresse eens willen weten wat mijn hartslag doet op een bepaalde training dan ben ik best bereidt om mijn mobiel mee te nemen. Het euvel is nu niet zozeer het meenemen maar meer het soepel starten en tempo checken.

Mocht alles soepel verlopen en ik in Oktober een nieuw schema beginnen, dan gooi ik de 10 op marktplaats en ga ik een horloge halen die dan bij mijn wensen past.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:02 schreef YUR het volgende:
Ik zou voor de oranje gaan :)
Leuk om te horen! Ik neig er ook naar.
The sun in your Eyes
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 21:13:06 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_126236225
Ik vind de oranje ook cool :D kleurtjes *O* had leuk gestaan bij m'n Guppy shirt!
pi_126236439
Als weer een nieuwe aanschaffen later niet boeit, dan gewoon die oranje nemen.
pi_126236518
Oranje! De zomer komt er tenslotte aan!
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:20:45 #156
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126236626
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind de oranje ook cool :D kleurtjes *O* had leuk gestaan bij m'n Guppy shirt!
Gup Golland Gup *G*
F means you're fucked
pi_126237045
Ik zou lekker tegendraads voor de zwarte gaan. Zou tenminste bij m`n kleding passen. Pietje precies dat ik ben O-)
pi_126237089
quote:

[ afbeelding ]
Zwart!
pi_126237146
Zo net weer lekker met de groep getraind, inclusief een 600 meter sprint (in 2.20) op het einde

http://www.endomondo.com/workouts/187223250/5408182
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:32:17 #160
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126237305
Oranje :9 Zwart is boring!
pi_126237379
Of allebei, lekker afwisselen! ~O>
pi_126237446
Duidelijk ik ga de oranje bestellen! Was sowieso mijn eerste ingeving.

Nogmaals; Ik heb vanochtend al iets gepost over een armband voor je telefoon die ik over heb. Het topic is hard gegaan en zal hem daarom dan nog een keer aanbieden. Mocht je er een nodig hebben dan stuur ik hem naar je op. Anders gaat ie de la in verstoffen.
The sun in your Eyes
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 21:37:06 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126237536
Ik wil deze

Maar ja... m'n ambit is net een half jaar oud ofzo :')
pi_126237715
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil deze

[ afbeelding ]

Net als schoenen moet je je gps horloge toch ook vervangen na 1000 kilometer ofzo? :P
pi_126237730
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:35 schreef Onama het volgende:
Duidelijk ik ga de oranje bestellen! Was sowieso mijn eerste ingeving.

Nogmaals; Ik heb vanochtend al iets gepost over een armband voor je telefoon die ik over heb. Het topic is hard gegaan en zal hem daarom dan nog een keer aanbieden. Mocht je er een nodig hebben dan stuur ik hem naar je op. Anders gaat ie de la in verstoffen.
Hier komt die weer uit de kast. Op bpm lopen, dat is weer eens wat anders.
Even info opzoeken hoe ik dit ga aanpakken. Het lijkt me niet verstandig om ineens 5 - 8 kilometer een hele andere houding/techniek aan te nemen, ofwel? M`n spieren en gewrichten zullen toch moeten wennen aan wellicht een andere belasting.
pi_126237733
Vandaag rustdag en morgen ertegen aan. Ik probeer toch 2 of 3 keer te hardlopen in de week aangezien ik nog met vrijwilligerswerk en een huishouden zit.

Nadien wil ik de schema's volgen als ik het niet te druk heb. Te druk is slecht, dan krijg ik kortsluiting en word onrustig.
Werewolf
pi_126237851
Ik loop op 165BPM, maar eigenlijk let ik alleen in het begin goed op en daarna niet meer :@ Dus volgens mij loop ik dan een beetje uit te maat :P
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 21:42:52 #168
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126237859
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:40 schreef Arquero het volgende:

[..]

Net als schoenen moet je je gps horloge toch ook vervangen na 1000 kilometer ofzo? :P
Ja hij slijt keihard natuurlijk zo zonder bewegende onderdelen :Y
pi_126238269
5M
45.11
5.44min/km (inclusief stukje wandelen waar het echt heel erg steil omhoog ging)
PB

*O*

En:

Verslag volgt. Nu eten. :Y)
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:50:55 #170
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126238307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nee bij deze niet, helaas. Maar op zich niet een heel groot probleem hoor. Doe ik gewoon iets anders aan als mijn vriendin niet thuis is :P.
deur open laten...o wacht,jullie wonen in Nederland
pi_126238311
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
5M
45.11
PB

*O*

En:
[ afbeelding ]

Super!! ^O^ ^O^
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:51:39 #172
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126238349
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil deze

[ afbeelding ]

mooi!! en een half jaar is heeeel oud hoor ;)
pi_126238351
sub 23. Nu bier.
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:51:59 #174
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126238367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:51 schreef hatsaflats het volgende:
sub 23. Nu bier.
_O_
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:52:01 #175
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_126238368
quote:
5M
45.11
PB

*O*

En:
[ afbeelding ]

*O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 21:53:11 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_126238432
quote:
sub 23. Nu bier.
_O_ *O* :*
pi_126238433
quote:

[ afbeelding ]
Oranje *O*

Ik heb mijn vakantiegeld al deels uitgegeven :@
quote:
Hartelijk dank voor uw bestelling!
Bron: hartslagmetershop.nl
Ben voor de special edition gegaan, heb ik hier onlangs ook bij iemand voorbij zien komen.
Kan niet wachten *O* *O*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 21:53:38 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126238465
Mooie prestaties weer.
pi_126238496
Oh en stoppen met roken om dan achtereenvolgens een haak- en een hardloop'verslaving' te ontwikkelen is niet echt geldbesparend :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:54:02 #180
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126238497
quote:
5M
45.11
PB

*O*

En:
[ afbeelding ]

Goed gedaan!!

Alleen: PB? = PR? ik ben geloof ik niet zo van de afkortingen vandaag
quote:
sub 23. Nu bier.
Kolere Hats, wat GOED man! *O* I told you...
pi_126238502
quote:
sub 23. Nu bier.
Goed verhaal, lekker kort! *O*
pi_126238589
quote:
5M
45.11
PB

*O*

En:
[ afbeelding ]

Wat goed! _O_ Gewoon een PB op een heuvelachtig parkoers! Mooi dat het zo goed gaat! *O* En mooi shirt!
pi_126238697
quote:
sub 23. Nu bier.
Nuff said :D
^O^
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:58:59 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126238784
quote:
sub 23. Nu bier.
*O*
pi_126238791
Hulde flats! Awesome prestatie.
The sun in your Eyes
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:00:30 #186
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_126238882
quote:
sub 23. Nu bier.
^O^
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_126238917
quote:
sub 23. Nu bier.
*O* *O*
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:54 schreef Serinde het volgende:
Oh en stoppen met roken om dan achtereenvolgens een haak- en een hardloop'verslaving' te ontwikkelen is niet echt geldbesparend :')
Elke cent die niet aan sigaretten uitgegeven wordt maar aan hardloopspullen is toch al goed? :)
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:02:50 #188
92409 Twinky
Little star.
pi_126239011
wat een kanjers allemaal *O* *O*
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:05:16 #189
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126239163
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Levitas het volgende:

Elke cent die niet aan sigaretten uitgegeven wordt maar aan hardloopspullen is toch al goed? :)
maar wat als je op een gegeven moment meer geld uitgeef aan hardloopspullen dan je ooit ana sigaretten zou hebben gedaan....
pi_126239251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

maar wat als je op een gegeven moment meer geld uitgeef aan hardloopspullen dan je ooit ana sigaretten zou hebben gedaan....
Dan is het nog altijd goed beter uitgegeven, toch? Hardloopspullen bewaar je, gebruik je meerdere malen. Sigaretten rook je 1 keer, 10 minuten, gooi je daarna weg. En het enige echte wat je eraan over houdt is negatief.
Met andere woorden: Geld uitgeven aan hardloopspullen is (doorgaans!) een investering. Roken niet.

NOOIT verwacht dat ik dat ooit zou zeggen, maar ik doe het toch
pi_126239531
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:54 schreef Serinde het volgende:
Plus een nagellakverslaving erbij... Arme bankrekening :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:15:12 #192
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126239700
Zo, het is maar niet te hopen dat ik morgen geen spierpijn heb van al die beenspieroefeningen. Trots op mezelf!

Ik herinner me de Golden 10 van vorig jaar. Toen deed ik mee aan die Aerobics workout ervoor, als warming-up. De volgende dag knallende spierpijn dáárvan :+
pi_126240340
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:15 schreef Quoi het volgende:
Zo, het is maar niet te hopen dat ik morgen geen spierpijn heb van al die beenspieroefeningen. Trots op mezelf!

Ik herinner me de Golden 10 van vorig jaar. Toen deed ik mee aan die Aerobics workout ervoor, als warming-up. De volgende dag knallende spierpijn dáárvan :+
Succes vast, hoop dat je lekker kunt lopen! w/
pi_126240660
Onderstaande geldt alleen indien mijn inschrijving voor Vestingloop aangepast kan worden

Wat ik me nu eigenlijk bedenk hé.. M`n schema is "beginner half marathon to finish", 21km aan één stuk kunnen lopen dus. Zit momenteel in week 8 van 16. Ik ben hieraan begonnen met de gedachte om eind september een HM te gaan lopen.
Die gedachte heb ik inmiddels uit m`n hoofd gezet en eind september ga ik op datzelfde evenement de 10km lopen.

Waarom zou ik dan nu nog doorgaan met dit schema? Als ik 26 mei de 10km op de Vestingloop heb gelopen, zou ik ook met een schema kunnen beginnen voor een snelle(re) 10km (dat is 17 weken). Dan heb ik ook een accuraat uitgangspunt (laatst gelopen wedstrijd tijd op 10km). In dat schema zit ook gewoon een LDL die ~15-17km is.

Wat denken jullie, ervaren lopers?
Optie A: Huidige schema afmaken, en na m`n 21km DL een kortere versie van het snelle 10km schema pakken.
Optie B: Huidige schema tot aan de Vestingloop afmaken; Dan beginnen aan een snelle 10km schema van 16 weken, op basis van de gelopen tijd @ Vestingloop
Optie C: Andere suggesties? :P

Zelf voelt het een beetje "doelloos" om dit schema af te maken, omdat er geen écht evenement is waar ik uiteindelijk naartoe werk, met de afstand waarvoor ik aan het trainen ben, dus neig zelf iets meer naar optie B.
pi_126240685
quote:
sub 23. Nu bier.
Bier _O_
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:37:47 #196
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126240890
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Arquero het volgende:

[..]

Succes vast, hoop dat je lekker kunt lopen! w/
Thanks!!
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:38:01 #197
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126240903
Swets, ook bij het door jouw gegeven email adres nog geen bericht van de Vooroeverloop....ze willen mij niet volgens mij
pi_126241117
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef Levitas het volgende:
Onderstaande geldt alleen indien mijn inschrijving voor Vestingloop aangepast kan worden

Wat ik me nu eigenlijk bedenk hé.. M`n schema is "beginner half marathon to finish", 21km aan één stuk kunnen lopen dus. Zit momenteel in week 8 van 16. Ik ben hieraan begonnen met de gedachte om eind september een HM te gaan lopen.
Die gedachte heb ik inmiddels uit m`n hoofd gezet en eind september ga ik op datzelfde evenement de 10km lopen.

Optie A: Huidige schema afmaken, en na m`n 21km DL een kortere versie van het snelle 10km schema pakken.
Optie B: Huidige schema tot aan de Vestingloop afmaken; Dan beginnen aan een snelle 10km schema van 16 weken, op basis van de gelopen tijd @ Vestingloop
Dan zou ik inderdaad ook B doen denk ik, als je nu dat HM schema blijft volgen werk je niet heel veel aan je snelheid. Je zal wel iets sneller worden, maar aangezien je toch nog niet de HM gaat lopen is een nog snellere 10k natuurlijk ook erg leuk. Daar heb je later ook weer profijt van als je toch een HM wilt gaan lopen.

Hier trouwens nog een videootje met loopstijl, wel raar dat er reclame in de video zelf zit en dat ze een iPad gebruiken om het lopen te filmen |:( :') . Doe dan idd ook een 120FPS camera ofzo, die wel scherp is..

Nog zoiets:
En nee, je hoeft het niet op blote voeten te doen ;). Maar het zijn richtlijnen hoe je het efficiënter kunt doen. Hier zitten trouwens ook wat oefeningen bij voor je postuur.

[ Bericht 13% gewijzigd door Jero_nimo op 08-05-2013 22:47:10 ]
pi_126242040
Dank allemaal!

Wat doen jullie eigen tegen zere kuiten en/of voeten?
pi_126242075
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef Lpunt het volgende:
Dank allemaal!

Wat doen jullie eigen tegen zere kuiten en/of voeten?
Rust houden ;)
pi_126242117
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef Levitas het volgende:

Waarom zou ik dan nu nog doorgaan met dit schema? Als ik 26 mei de 10km op de Vestingloop heb gelopen, zou ik ook met een schema kunnen beginnen voor een snelle(re) 10km (dat is 17 weken). Dan heb ik ook een accuraat uitgangspunt (laatst gelopen wedstrijd tijd op 10km). In dat schema zit ook gewoon een LDL die ~15-17km is.

Zelf voelt het een beetje "doelloos" om dit schema af te maken, omdat er geen écht evenement is waar ik uiteindelijk naartoe werk, met de afstand waarvoor ik aan het trainen ben, dus neig zelf iets meer naar optie B.
Eind september is nog ver weg, als je normaal je afstanden blijft opbouwen, kun je tegen die tijd makkelijk een halve marathon lopen. Als je dan een training in de week toesplits op je wedstrijdtempo verbeteren (door intervallen bijvoorbeeld), dan kun je rond september ook een erg nette 10 kilometer neerzetten.

Natuurlijk, je zou die 10km nog sneller kunnen doen, als je je volledig op snelheid gaat richten. Ik heb me dit een paar weken geleden ook afgevraagd en ik ben tot de conclusie gekomen dat een HM uitlopen in een nette tijd, plus tegelijkertijd trainen om mijn PR's op 5 en de 10 iets omlaag te krijgen me meer voldoening geeft dan die PR's enorm te verbeteren, maar ondertussen wel gelimiteerd te zijn tot ongeveer 15km voor mijn LDL's. Wat jou belangrijker lijkt moet je zelf bepalen.
The sun in your Eyes
pi_126242200
Op tijd weggereden uit Hull omdat ik niet te laat wilde zijn en omdat ik niet verzopen aan wilde komen, en er was een en ander aan regen voorspeld. Was op de motor om eventuele files te kunnen 'verkorten', en moest mijn spullen maar even in de auto van een mede-Harrier gedaan en daarna op naar de start. Kreeg 3 minuten voor de start m'n hesje, nummer opgespeld en hup!

John, een van de veteranen kwam me nog even waarschuwen dat newbies zéker niet voor hem mochten eindigen ;) Nou, dat was geen enkel probleem.

Parcours was half on-, half off-road en de on-road helft bestond uit een soort driehoekje met wat middelmatige hoogteverschillen en het ging wel lekker. Weggerend met een 5.45 en uiteindelijk heb ik ik dat vol weten te houden met wat verliezen op de stijgingen in de off-road helft en goedmaken op de afdalingen.

De tweede helft was zwaar; bijna helemaal uit de wind of wind in de rug en het ging echt goed omhoog. Merkte ook dat ik verre van genoeg had gedronken gedurende de dag (aandachtspuntje voor volgende keer) dus nou ja, was flink aan het knokken om m'n tempo vast te houden. Op één heel steil stuk dus even gaan lopen omdat dat niet per se heel veel langzamer leek te gaan en het werd een béétje licht in 't hoofd. Er kwam verder ook gewoon geen einde aan het omhoog gaan _O- elke keer een bocht en dat ik dacht "jaaa, dat was 't!", maar nee....... :') maar uiteindelijk ging het lekker constant naar beneden en heb ik veel goed kunnen maken voor m'n gevoel, ging ook echt lekker, de laatste anderhalve mijl.

De marchalls waren super vriendelijk en aanmoedigend ("Well done Barnsley!!!! *O* " ) en ook de medelopers waren echt tof, ook altijd 'well done!' als je iemand (langzaam maar zeker) inhaalde ;)

Ja, leuk. Jammer dat ik door de blessure de andere drie heb moeten missen, máár volgend jaar ga ik ze wel alle vier lopen. Leukleukleuk! *O*
Ja doei.
pi_126242283
quote:
sub 23. Nu bier.
Holy shit, wat hard. Goed gedaan!
pi_126242388
Haha, oke, ik ga nu maar slapen, doodmoe word ik van 's avonds sporten. Maar ik dacht misschien een bepaalde massage ofzo.

Ik vind wel dat hier hele mooie fanatieke mensen zitten. Ben benieuwd of ik ooit zoveel kan rennen achter elkaar. Ik houd het nu niet zo heel lang uit. :P
pi_126242551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Op tijd weggereden uit Hull omdat ik niet te laat wilde zijn en omdat ik niet verzopen aan wilde komen, en er was een en ander aan regen voorspeld. Was op de motor om eventuele files te kunnen 'verkorten', en moest mijn spullen maar even in de auto van een mede-Harrier gedaan en daarna op naar de start. Kreeg 3 minuten voor de start m'n hesje, nummer opgespeld en hup!

John, een van de veteranen kwam me nog even waarschuwen dat newbies zéker niet voor hem mochten eindigen ;) Nou, dat was geen enkel probleem.

Parcours was half on-, half off-road en de on-road helft bestond uit een soort driehoekje met wat middelmatige hoogteverschillen en het ging wel lekker. Weggerend met een 5.45 en uiteindelijk heb ik ik dat vol weten te houden met wat verliezen op de stijgingen in de off-road helft en goedmaken op de afdalingen.

De tweede helft was zwaar; bijna helemaal uit de wind of wind in de rug en het ging echt goed omhoog. Merkte ook dat ik verre van genoeg had gedronken gedurende de dag (aandachtspuntje voor volgende keer) dus nou ja, was flink aan het knokken om m'n tempo vast te houden. Op één heel steil stuk dus even gaan lopen omdat dat niet per se heel veel langzamer leek te gaan en het werd een béétje licht in 't hoofd. Er kwam verder ook gewoon geen einde aan het omhoog gaan _O- elke keer een bocht en dat ik dacht "jaaa, dat was 't!", maar nee....... :') maar uiteindelijk ging het lekker constant naar beneden en heb ik veel goed kunnen maken voor m'n gevoel, ging ook echt lekker, de laatste anderhalve mijl.

De marchalls waren super vriendelijk en aanmoedigend ("Well done Barnsley!!!! *O* " ) en ook de medelopers waren echt tof, ook altijd 'well done!' als je iemand (langzaam maar zeker) inhaalde ;)

Ja, leuk. Jammer dat ik door de blessure de andere drie heb moeten missen, máár volgend jaar ga ik ze wel alle vier lopen. Leukleukleuk! *O*
Dat klinkt als een hele leuke race! Goeie prestatie ook, ik denk dat ik kapot zou gaan op zo'n berg. Smaakt naar meer zeker!
The sun in your Eyes
pi_126242704
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Leukleukleuk! *O*
*O* _O_
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:21:33 #207
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126243421
MoBlo dikke chapeau voor jou!

En PB is natuurlijk Personal Best :P

Hier gaan de luiken dicht ;) Morgen weer bijtijds op voor de 1000m van de jongste spruit in de familie w/
pi_126243468
Oh ja, daar moest ik nog op reageren, ja, hier wordt in PB's gerekend :P

en thanks O+ het was tof. Realiseerde me wel hoeveel ik nog moet trainen voor de Causeway, máár ik doe het in elk geval NIET alleen O+ :)
Ja doei.
pi_126243850
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef YUR het volgende:
Training ging weer redelijk volgens wens :s)

Ik heb drie keer voorzichtig aangezet, en mijn hamstrings reageerden wel goed. Nu morgen ff door Delft cruisen en zaterdag weer rustig trainen. Gaat goedkomen!
Mss zie ik je weer :D
pi_126243884
Goed gedaan moblo!

Ik ga pitten. Ben ik morgen tenminste een beetje fit.
pi_126243959
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Holy shit, wat hard. Goed gedaan!
sub 23?
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:48:54 #212
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126244858
jeetje, lang geleden dat ik zó lekker heb gelopen.
Was goed om mn hoofd even leeg te maken... ben 2 x langs de laatste rustplaats van mn gister overreden kat gelopen ;( Maar op een of andere manier gaf het wel veel rust.

:'(
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:49:49 #213
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126244920
oh, en zonder op mijn horloge te kijken binnen een bandbreedte van 10 seconden per kilometer gelopen :D
Ecosia
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:52:30 #214
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126245101
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:32 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

sub 23?
ik gok 22 minuut nog wat op 5 km :)
Ecosia
pi_126245208
Ocherm :* sterkte :*
Ja doei.
pi_126245242
Zo, thuis.

Even een verslagje op gevoel, want ik heb geen zin om de computer met garminding wakker te maken.

Aangezien ik "samen" met een vriendinnetje ging lopen met haar in het startvak gaan staan. Helaas was ons startvak precies voor de overenthousiaste warming-up-dame, dus viel het wel erg op dat we daar geen zin in hadden. Daarnaast was het startvak te vol om daar aan mee te doen. Tegelijkertijd zag ik wat mensen zich naar voren dringen die waarschijnlijk helemaal niet vooraan thuis hoorden, dus besloten snel te starten. De eerste kilometer was ook het breedst, dus makkelijk om mensen die zich naar voren hadden gedrongen en businessrunners in te halen. Dus ik startte als een idioot, en bleef zo lang mogelijk zo door rennen. Hierdoor had ik al vrij snel aardig wat mensen ingehaald, en werd het redelijk rustig. Na 2.5km stond er (luxe!) een drankpost, en aangezien ik dorst had had ik besloten wat drinken te pakken. Beetje jammer dat ze er een rookmachine bij hadden gezet, maar als er één ding is waar ik nog aan kan werken is het wel lopend drinken. Ik kreeg, vrij terecht, de opmerking "het is de bedoeling dat je er ook iets van opdrinkt" naar m'n hoofd geslingerd. Plakkerig van de AA-drink die ik bijna helemaal over mezelf had heen gegooid ging ik, nog steeds wat vermoeid, verder. De laatste 2km ben ik achter 2 meisjes aan gaan lopen die zo'n 5 minuten per kilometer liepen, wat ik wel prima vond. Mezelf stuk lopen is toch echt niet mijn ding. Bij 4km stond een vuurspuwer met vuurkorven, het parcours even extra te verwarmen.. Toen daarna gelukkig vrij snel de finish, weer met rookmachines (serieus, welke mongool haalt dat in z'n hoofd) in zicht kwam de 2 meisjes ingehaald, gezwaaid naar een trainingsgenootje dat aan de kant stond en met de nettotijd van 22:28 over de finish gegaan. Dat is fijn, want sub 24 was mijn realistische doel, en sub 22:30 mijn "stiekeme" doel. Daarmee ben ik 14e van de 696 vrouwen geworden :)

Al met al wel prima dus.
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:55:38 #217
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126245298
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ocherm :* sterkte :*
sorry voor de offtopichei :{
dat beest spoorde niet en we wisten dat dit zou gaan gebeuren.. maar toch, wat een leegte laat ie achter...

Ik heb een mooi plekje voor hem uitgezocht en zag hem gewoon staan langs de route en ik kon zn miauwtje horen :')

dat klinkt wel heel cheesy, maar ik was echt gek op dat beest ;(
Ecosia
pi_126245487
*knuffel* voor Jump -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126245508
jeetje jump sterkte!!!

hats gefeliciteerd!
motorbloem jij ook hardstikke goed!
pi_126245655
Nette tijden hoor. ^O^

Hier vandaag maar wat vroeger naar bed dan gisteravond, maar eens zien wat het morgen wordt bij de Golden Ten. :D

De 5 kilometer van zondag viel nog niet zo mee, maar ergens wil ik ook wel m'n PR proberen aan te vallen, dus maar eens zien. :)
Jack does it in real time...
  donderdag 9 mei 2013 @ 00:01:42 #221
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126245728
hatseflats, wat een tijd _O_
Ecosia
pi_126245739

Jaaa ik ben bijna het voorste poppetje :D
O, en ik ben weer vergeten te lachen voor de finishfoto.
  donderdag 9 mei 2013 @ 00:02:17 #223
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126245755
GDPP was wel heel eng dicht in de buurt van mn huis :D
Ecosia
pi_126246132
O, ja, zou ik het toch bijna vergeten |:( :

Bedankt voor de supertoffe reacties allemaal :D
pi_126246153
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:01 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Ja doei.
pi_126247176
Awww jump ;(

En YAY voor hatsaflats! Bijna eerste ook echt :D *O*
pi_126247483
Jeuj, wat een prestaties allemaal voor op een doordeweekse avond! Geweldig!

En succes voor de lopers van morgen!
  donderdag 9 mei 2013 @ 00:33:08 #228
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126247490
Bedankt allemaal voor de reacties :D O+ :* *; ^O^ *O*

Arquero, je bent toegevoegd.
Dat was de enige toevoeging toch? Of zijn er nog meer die in de OP moeten?

[ Bericht 8% gewijzigd door Daywalk3r op 09-05-2013 00:43:05 ]
pi_126248310
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef Jumparound het volgende:
Was goed om mn hoofd even leeg te maken... ben 2 x langs de laatste rustplaats van mn gister overreden kat gelopen ;( Maar op een of andere manier gaf het wel veel rust.

;(
pi_126248658
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef Jumparound het volgende:

Sterkte!

-O- Huisdieren zijn zo leuk, maar altijd zo klote als je ze moet gaan missen....
pi_126248875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 01:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Sterkte!

-O- Huisdieren zijn zo leuk, maar altijd zo klote als je ze moet gaan missen....
Daarom houd ik alleen huismijten en vlooien.

Werkt perfect, ze lijken toch allemaal eender op elkaar 14.gif
  donderdag 9 mei 2013 @ 04:44:21 #232
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126251124
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef hatsaflats het volgende:

maar als er één ding is waar ik nog aan kan werken is het wel lopend drinken. Ik kreeg, vrij terecht, de opmerking "het is de bedoeling dat je er ook iets van opdrinkt" naar m'n hoofd geslingerd.

nogmaals, leuk verslag en prima prestatie..

wat betreft drinkposten....kartonnen bekertjes FTW!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-05-2013 06:33:48 ]
pi_126251175
Quoi, mjk86, mosselmossel, Manual, Zwabberhark en YUR (en degene die niet in de OP staan) heel veel plezier en succes vandaag.

quote:
[ afbeelding ]

Netjes!! Een zeer mooie tijd ook _O_
pi_126251310
Hatsa en moblo; goed gedaan!! *O*

Iedereen die vandaag in delft gaat lopen, veel plezier en succes!!
  donderdag 9 mei 2013 @ 08:05:15 #235
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126251463
Jump :*

Ik sta hier al lichtelijk te stuiteren! 15:00 uur pas :o
  donderdag 9 mei 2013 @ 08:10:38 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126251488
Hats, wat gaaf zeg! _O_

En MoBlo wat een leuke race! :Y

Ik ga straks een klein rondje doen. Gisteren 8 uur lang rondgelopen in de efteling en dat was te voelen ook. :')
pi_126251550
quote:
[ afbeelding ]

Tof gedaan !!
pi_126251574
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dan zou ik inderdaad ook B doen denk ik, als je nu dat HM schema blijft volgen werk je niet heel veel aan je snelheid. Je zal wel iets sneller worden, maar aangezien je toch nog niet de HM gaat lopen is een nog snellere 10k natuurlijk ook erg leuk. Daar heb je later ook weer profijt van als je toch een HM wilt gaan lopen.

Hier trouwens nog een videootje met loopstijl, wel raar dat er reclame in de video zelf zit en dat ze een iPad gebruiken om het lopen te filmen |:( :') . Doe dan idd ook een 120FPS camera ofzo, die wel scherp is..

Nog zoiets:
En nee, je hoeft het niet op blote voeten te doen ;). Maar het zijn richtlijnen hoe je het efficiënter kunt doen. Hier zitten trouwens ook wat oefeningen bij voor je postuur.
Als ik dit zie, heb ik meteen zin om mijn schoenen het raam uit te gooien en om nieuwe te kopen :P haha. Maar nu nog even niet, heb deze nog niet zo lang. De volgende keer dat ik schoenen ga kopen ga ik wel aangeven dat ik het liefst een schoen wil met minder demping erin.
Ondertussen proberen om mijn houding en landing te verbeteren, de tips in het filmpje zijn best handig :) Helemaal zin om het te proberen haha.

En goed gedaan Hatsaflats en MoBlo! *O*

En veel sterkte Jump! ;( -O-
pi_126251617
Bedankt en veel plezier terug! Hier geen Hemelvaart, dus hard aan de studie en de rust!
Ja doei.
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 08:48:55 #240
155227 crew  Guppy
dus
pi_126251648
Alle lopers voor vandaag, heel veel succes! Ik heb mijn 3km er alweer opzitten :)

Hats, echt supergoed gedaan *O* _O_

En Jump -O- een dier verliezen is zooo klote...
pi_126251678
Over twee uurtjes weg. Nu nog een sloot koffie naar binnen werken, lunch maken en dan met de trein naar Delft. Mijn rentree in het loopcircuit! :D *G*
pi_126251697
Lopers have fun, ik ga een paar dagen zeilen!

SPOILER
  donderdag 9 mei 2013 @ 08:57:20 #243
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_126251706
Hats en MoBlo, echt super gelopen allebei! Trots op jullie :Y

En voor de lopers van de Golden Ten veel plezier vandaag! Ik hoop dat jullie lekker loopweer krijgen voorgeschoteld! Voor mij vandaag een lekker rustdagje met wat zwemmen en dan morgen weer een goede 10 km lopen. Gister weer heen en weer gehobbeld naar de korfbal, was zwaarder dan ik verwachtte...
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  donderdag 9 mei 2013 @ 09:03:18 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126251751
Goedemorgen!

Schitterende prestaties hats en moblo ^O^

Zometeen ff op zoek naar een AH om ontbijt te kopen ( :') ) en daarna proberen op tijd in Delft te zijn om de 5km te kunnen aanschouwen
F means you're fucked
pi_126251782
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:03 schreef YUR het volgende:
Goedemorgen!

Zometeen ff op zoek naar een AH om ontbijt te kopen ( :') ) en daarna proberen op tijd in Delft te zijn om de 5km te kunnen aanschouwen
Laat je even weten welke AH vandaag open is? Ik zoek er ook een ...
  donderdag 9 mei 2013 @ 09:07:37 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126251791
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Laat je even weten welke AH vandaag open is? Ik zoek er ook een ...
Ik heb er eentje gevonden hier in Den Haag :D
F means you're fucked
pi_126251802
:( te ver omrijden

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 09:08:45 ]
pi_126251822
quote:
[ afbeelding ]

Echt heel goed gedaan! Wat een supertijd! *O*
En hoe veel sneller was je nu dan je vriendin? Heb je haar goed stof laten happen? :P
pi_126251859
Iedereen die vandaag loopt enorm veel plezier! En blijf allemaal heel alsjeblieft! :)
  donderdag 9 mei 2013 @ 09:19:02 #250
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126251895
Kort-kort wordt het zeker. De vraag blijft: hempje of met mouwtjes? O-)
pi_126251904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:19 schreef Quoi het volgende:
Het is echt superweer! *G*

En ik draag uiteraard gewoon m'n Mosselshirt
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 09:30:07 #252
155227 crew  Guppy
dus
pi_126252070
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:03 schreef YUR het volgende:
Goedemorgen!

Volgens mij gaan die pas om 12:00 uur open :o of je zou een To Go moeten proberen (moet ook nog eten halen voor vanavond, we krijgen eters en ik heb niks in huis :') )
pi_126252095
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 09:33:52 #254
155227 crew  Guppy
dus
pi_126252128
Gelukjes voor sommigen :) hier 'pas' om 12:00 uur. Maar dat geeft niet, komt goed.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:19 schreef Quoi het volgende:
Ik denk dat een hempje best kan! Ik ben net geweest, het was nog bewolkt en ik heb tussendoor gewandeld, maar wel veel gezweten. Dus vanmiddag moet t zeker kunnen :)
  donderdag 9 mei 2013 @ 09:44:25 #255
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126252312
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Volgens mij gaan die pas om 12:00 uur open :o of je zou een To Go moeten proberen (moet ook nog eten halen voor vanavond, we krijgen eters en ik heb niks in huis :') )
10 uur hier ^O^
F means you're fucked
  donderdag 9 mei 2013 @ 09:45:02 #256
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_126252334
Iedereen veel renplezier vandaag!

Ik ben net terug van mijn hobbelrondje. De [over-]buren waren al weer vroeg aan de slag met de verbouwactiviteiten, dus gelijk het bed uitgesprongen voor mijn rondje, hoef ik dat vanmiddag niet te doen.

Voor de tweede keer deze week 5 keer 2 minuten gerend en 2 minuten gewandeld. Ging verbazingwekkend goed, de laatste keer zelfs de 3 minuten vol gemaakt. Toch leuk om te merken, 4 weken geleden kon ik nog geen sprintje naar de bushalte trekken en nu merk ik al vooruitgang.

Het voelde wat frisjes aan toen mijn loopmaatje nog aan het snuffelen was op de uitlaatstrook, maar eenmaal aan het hobbelen had ik het binnen no-time warm in mijn kort-kort.

Net ontbeten en op naar het volgende adres... voor de jachttraining.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_126252417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Iedereen veel renplezier vandaag!

Ik ben net terug van mijn hobbelrondje. De [over-]buren waren al weer vroeg aan de slag met de verbouwactiviteiten, dus gelijk het bed uitgesprongen voor mijn rondje, hoef ik dat vanmiddag niet te doen.

Voor de tweede keer deze week 5 keer 2 minuten gerend en 2 minuten gewandeld. Ging verbazingwekkend goed, de laatste keer zelfs de 3 minuten vol gemaakt. Toch leuk om te merken, 4 weken geleden kon ik nog geen sprintje naar de bushalte trekken en nu merk ik al vooruitgang.

Het voelde wat frisjes aan toen mijn loopmaatje nog aan het snuffelen was op de uitlaatstrook, maar eenmaal aan het hobbelen had ik het binnen no-time warm in mijn kort-kort.

Net ontbeten en op naar het volgende adres... voor de jachttraining.
^O^ goed bezig! *O*
Ja doei.
pi_126252439
Motorbloempje, klinkt super! Leuk verslag! *O*
Hatsaflats: Jee, wat snel! _O_

Ik mag vanavond weer! :D Zin in!
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 09:53:19 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_126252493
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:44 schreef YUR het volgende:

[..]

10 uur hier ^O^
Gelukkig maar! Je moet wel iets eten ;) Succes vanmiddag!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:50 schreef Muis84 het volgende:

Leuk he, dat je er al helemaal zin in hebt ;)
pi_126252571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:50 schreef Muis84 het volgende:

Ik mag vanavond ook weer! Heb alleen het gevoel dat mijn benen niet goed zijn uitgerust maar we zullen zien :)
pi_126252799
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Gelukkig maar! Je moet wel iets eten ;) Succes vanmiddag!

[..]

Leuk he, dat je er al helemaal zin in hebt ;)
Overenthousiast he? ;)
pi_126252857
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik mag vanavond ook weer! Heb alleen het gevoel dat mijn benen niet goed zijn uitgerust maar we zullen zien :)
Heb gelukkig niet al te veel last, en ga morgen maar eens fatsoenlijke schoenen laten aanmeten. ;)
Rustig aan jij dan! ;)
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:10:52 #263
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126252919
gieten van de lucht en dikke wind maar toch maar even de moed verzameld en braaf mijn rondje gedaan.
Of eigenlijk twee rondjes, eerst een stukje gaan trailen maar het was zo pikdonker dat ik zelfs met een hoofdlamp op de trail (en dus ook niet de boomwortels etc.)amper zag dus toen maar weer terug naar huis en verder op de gravelroad.
pi_126253016
Bikkel!
Ja doei.
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:17:11 #265
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126253094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Bikkel!
nu alleen nog even planken en dan is de dag compleet ;)
pi_126253095
Hatsaflats en Motorbloempje _O_ _O_ Super gedaan!!

Voor iedereen die vandaag een wedstrijd gaat lopen, heel veel succes!!
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 10:17:59 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_126253122
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:06 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Overenthousiast he? ;)
Zolang je je aan je schema houd is er niks aan de hand :)
pi_126253137
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:08 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Heb gelukkig niet al te veel last, en ga morgen maar eens fatsoenlijke schoenen laten aanmeten. ;)
Rustig aan jij dan! ;)
Ja ik heb geen pijn. Maar merk gewoon dat mijn benen niks gewend zijn. Misschien nog maar een dagje extra wachten denk ik. Even afwachten hoe ze vanavond aanvoelen. Voel me net een oude oma :') !
pi_126253162
Dankjulliewel allemaal!

quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:10 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Echt heel goed gedaan! Wat een supertijd! *O*
En hoe veel sneller was je nu dan je vriendin? Heb je haar goed stof laten happen? :P
6:47 B-) Maar omdat ze amper meer had gelopen was de competitie er ook wel een beetje uit ;)

SPOILER
Alle lopers veel plezier vandaag! Ik doe eind van de middag een klein herstelrondje. Beentjes voelen goed aan, alleen m'n kuiten en achillespezen voelen wat stijfjes.
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 10:20:09 #270
155227 crew  Guppy
dus
pi_126253170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nu alleen nog even planken en dan is de dag compleet ;)
Ooh ja!! Matje gepakt :) als ik nu nog even snel plank, heb ik alles gehad voor vandaag!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:19 schreef hatsaflats het volgende:
Dankjulliewel allemaal!

[..]

6:47 B-) Maar omdat ze amper meer had gelopen was de competitie er ook wel een beetje uit ;)

SPOILER
Alle lopers veel plezier vandaag! Ik doe eind van de middag een klein herstelrondje. Beentjes voelen goed aan, alleen m'n kuiten en achillespezen voelen wat stijfjes.
Maar toch, sneller is sneller! En hoe *O*
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:24:31 #271
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126253284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:20 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ooh ja!! Matje gepakt :) als ik nu nog even snel plank, heb ik alles gehad voor vandaag!

ik ben een hard-core planker.... zonder matje
pi_126253330
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Same. Maar ik merk wel dat het echt zeer begint te doen aan één elleboog (waar ik op leun). Wellicht ook door het laminaat als ondergrond.. Pak dus nu maar een zweetbandje en doe die om m`n arm op de plek waar het normaal pijn begint te doen. Werkt prima :)

Even omkleden en dan lekker 6,5km hobbelen. Mag gelukkig ietsie sneller dan dinsdag *O*
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:28:07 #273
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126253387
even terugkomend op het planken, ik ben een stiekume planker.
na alle ophef de laatste week hier over het planken toch ook maar eens geprobeerd en ik moet zeggen dat ik er baat bij lijkt te hebben.
Voel regelmatig mijn liezen, geen pijn maar meer zeurderig gevoel na zware training, maar dit lijkt nu een stuk beter te gaan.

Heb alleen een deel van het schema over geslagen want ik ben gewoon wat te ongeduldig
pi_126253398
Gewoon kramp in m'n kuit vannacht, wtf. :')

Na de marathon en alles nergens last van gehad, nu random ineens kramp, lol. Hmm, straks maar een beetje hobbelen als ik m'n startnummer op ga halen om te zien hoe het gaat...
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 10:29:01 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_126253402
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Vinden m'n ellebogen niet zo leuk :@ en ik gebruik het matje meteen om er een paar crunches en een poging tot opdrukken achteraan te gooien. Als het er toch ligt, kan ik het net zo goed maar gebruiken :)
pi_126253410
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef Jumparound het volgende:
GDPP was wel heel eng dicht in de buurt van mn huis :D
Afgelopen dinsdag? En sterkte..

Mooie tijden hatsaflats & MB!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_126253433
Ik heb 2 dagen geplankt en toen ben ik weer gestopt :@
pi_126253518
ik doe niet aan planken :@

ik probeer vandaag 1km te lopen. dat is van bij ons ma tot het einde van de straat ;)
Werewolf
pi_126253583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
even terugkomend op het planken, ik ben een stiekume planker.
na alle ophef de laatste week hier over het planken toch ook maar eens geprobeerd en ik moet zeggen dat ik er baat bij lijkt te hebben.
Voel regelmatig mijn liezen, geen pijn maar meer zeurderig gevoel na zware training, maar dit lijkt nu een stuk beter te gaan.

Heb alleen een deel van het schema over geslagen want ik ben gewoon wat te ongeduldig
Interessant. Planken helpt tegen zere liezen? Van dat laatste heb ik ook last af en toe na wat langere loopjes.
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:39:53 #280
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126253691
Dat zou ook wel geinig zijn: Vanmiddag bij iedere kilometer een minuut planken, en dan de reacties kijken :P
F means you're fucked
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:39:55 #281
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126253693
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Interessant. Planken helpt tegen zere liezen? Van dat laatste heb ik ook last af en toe na wat langere loopjes.
bij mij wel in ieder geval.
pi_126253774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

bij mij wel in ieder geval.
Potver. Zal ik er dan toch echt aan moeten geloven?

Ik ben naar de trein! :W
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:43:10 #283
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126253791
nu we toch een beetje aan het back paddling zijn qua posts...hoe zat het ook al weer met koffie, mocht je dat nu wel of niet meetellen bij je totaal aan vocht? ;)
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:44:46 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126253832
quote:
99s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Potver. Zal ik er dan toch echt aan moeten geloven?

Ik ben naar de trein! :W
proberen kan altijd..... ik heb het ook geprobeerd en tot nu toe bevalt het me goed.
net 16km gelopen en geen last van mijn liezen dus wie weet, niet te vroeg juichen maar het lijkt te helpen
pi_126253878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 04:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nogmaals, leuk verslag en prima prestatie..

wat betreft drinkposten....kartonnen bekertjes FTW!!!
Hoe kun je fatsoenlijk lopend uit kartonnen bekertjes drinken? Want ik moest echt even afremmen om er iets van binnen te krijgen, en daarna was ik meteen wel ernstig uit m'n flow.
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:49:17 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126253925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hoe kun je fatsoenlijk lopend uit kartonnen bekertjes drinken? Want ik moest echt even afremmen om er iets van binnen te krijgen, en daarna was ik meteen wel ernstig uit m'n flow.
Een tuutje van je bekertje maken, als je begrijpt wat ik bedoel
F means you're fucked
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:49:26 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126253931
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

kartonnen bekertjes zijn makkelijker in te knijpen in het midden zodat er aan beiden kanten een drinktuut ontstaat, je morst dan minder en kan makkelijker drinken.
Je pakt het bekertje dus niet van opzij maar van boven met je duim en twee vingers
pi_126253963
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Een tuutje van je bekertje maken, als je begrijpt wat ik bedoel
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

kartonnen bekertjes zijn makkelijker in te knijpen in het midden zodat er aan beiden kanten een drinktuut ontstaat, je morst dan minder en kan makkelijker drinken.
Je pakt het bekertje dus niet van opzij maar van boven met je duim en twee vingers
Aah, thanks! Klinkt wel logisch. Voor de volgende keer dan maar :D
pi_126253997
En op een 5 kilometer sowieso water pakken ipv AA! :P

Al moet ik toegeven dat ik ook meerdere keren flinke hoeveelheden sportdrank in m'n neus heb gehad bij de CPC of zo... :')

In Rotterdam hadden ze de bekertjes + sponsjes (bij het water iig) en dat werkt super handig. :)
pi_126254024
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef DeeBee het volgende:
Nah, eigenlijk had ik helemaal niks moeten pakken, maar de verleiding enzo.
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:53:42 #291
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126254046
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

[..]

Aah, thanks! Klinkt wel logisch. Voor de volgende keer dan maar :D
wel oefenen anders zitten YUR en Swets onder de AA als we ze op sleeptouw moeten nemen ;)
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:53:54 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126254055
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef DeeBee het volgende:

Al moet ik toegeven dat ik ook meerdere keren flinke hoeveelheden sportdrank in m'n neus heb gehad bij de CPC of zo... :')

In Rotterdam hadden ze de bekertjes + sponsjes (bij het water iig) en dat werkt super handig. :)
Die sponsjes hadden ze bij CPC ook :Y
F means you're fucked
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:54:08 #293
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126254067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

wel oefenen anders zitten YUR en Swets onder de AA als we ze op sleeptouw moeten nemen ;)
En Arquero!
F means you're fucked
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:54:24 #294
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126254078
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef YUR het volgende:

[..]

En Arquero!
true!
pi_126254081

:o deze fell race is aankomende zaterdag :o

'maar' 8km... maar denk dat ik 'm toch voor volgend jaar bewaar :')
Ja doei.
pi_126254096
Ik zal m'n best doen!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 mei 2013 @ 10:54:59 #297
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126254104
Alle wedstrijdlopers vandaag succes!

Tikkie pijn in de onderbenen bij lopen (dus niet in rust) na mijn mishandeling van gisteren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:57:02 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126254160
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef motorbloempje het volgende:

O+
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:57:31 #299
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126254172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef motorbloempje het volgende:

Boh! _O_
F means you're fucked
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:58:25 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126254202
Succes alle lopers vandaag!

Ik ga zo voor een kort rondje van 3km en heb net bedacht dat ik wil kijken of ik de middelste km in een hoger tempo kan lopen. Kijken of ik een km-pr kan lopen. ;) Je moet toch iets. ;)
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:58:40 #301
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126254208
vol
pi_126254215
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:57 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]