abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:42:52 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126217461

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 09-05-2013 00:40:43 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_126217529
Met de Ekiden zit ik in Zuid Frankrijk.

Ik ben pas begonnen :@
Werewolf
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:45:55 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126217572
Startnummerband in the pocket. Ik maak nu reclame voor De Hardloopwinkel terwijl ik daar nog nooit iets heb gekocht :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:46:48 #4
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126217616
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:44 schreef sararaats het volgende:
Met de Ekiden zit ik in Zuid Frankrijk.

Ik ben pas begonnen :@
Ah. Ja 5KM in 2 maand is misschien net niet te doen. Als je Evy 10 weken aanhoudt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:52:23 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126217855
Gefeliciteerd Daywalk3r! *O*

Arquero, watdoejenou? :D Tof hoor!
pi_126217868
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:30 schreef Onama het volgende:

[..]

Jammer dat ik het nu pas zie, want ik heb er ook nog een liggen.

SPOILER
Dat is lief maar ik heb er net eentje bij de action gehaald voor het enorme bedrag van 2 euro en 50 cent _O-
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:53:50 #7
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126217917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd Daywalk3r! *O*
[ afbeelding ]

Ben geen daddy. Maar die is wel stoer :9
pi_126218039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef GotC het volgende:
Het verbaast mezelf eigenlijk ook wel een beetje :@
pi_126218050
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dit enthousiasme maakt me blij :D _O_

Enneee taart voor iedereen!

27 jaar vandaag ^O^ Vanavond met flink wat spierpijn lopen en daarna natuurlijk wat bier :9~
Gefeliciteerd!! w/
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:58:12 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126218100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef Arquero het volgende:

[..]

Het verbaast mezelf eigenlijk ook wel een beetje :@
Je had even een blackout? :D
pi_126218145
Gefeliciteerd Daywalk3r :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:00:06 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126218186
En GotC ik teken voor die tijd trouwens ^O^
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:00:50 #13
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126218215
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Daywalk3r het volgende:
En GotC ik teken voor die tijd trouwens ^O^
Nou, ga ervoor! ;)
pi_126218258
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef GotC het volgende:

[..]

Je had even een blackout? :D
In ieder geval tijdelijk verminderd toerekeningsvatbaar schat ik zo in ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:03:44 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126218344
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef Arquero het volgende:

[..]

Maar je gaat het wel gewoon doen hoor, al moet ik je het hele parcours achterna zitten ~O>
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:05:43 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126218445
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef Arquero het volgende:

[..]

Zelfde streven als Swets?
F means you're fucked
pi_126218710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar je gaat het wel gewoon doen hoor, al moet ik je het hele parcours achterna zitten ~O>
Kun je je net zo goed ook inschrijven, krijg je nog medaille ook :P

En qua streeftijd; nog geen idee eerlijk gezegd. Uitgaande van de tabellen zou ik op 2:10 uitkomen ofzo. Moet ik nog ff goed naar kijken :)
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:11:52 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126218735
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef Arquero het volgende:

[..]

Kun je je net zo goed ook inschrijven, krijg je nog medaille ook :P

En qua streeftijd; nog geen idee eerlijk gezegd. Uitgaande van de tabellen zou ik op 2:10 uitkomen ofzo. Moet ik nog ff goed naar kijken :)
Ik bewaak het bier wel en laat Yur je achterna zitten, indien nodig :P
pi_126218832
Ik ga straks even teruglezen, voor nu wilde ik alleen heel trots mijn finish foto's van afgelopen zondag met jullie delen! :D

SPOILER
Op de tweede foto. Duidelijke haklanding, of toch niet helemaal te zeggen??
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:20:44 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126219057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:14 schreef Levitas het volgende:
Ik ga straks even teruglezen, voor nu wilde ik alleen heel trots mijn finish foto's van afgelopen zondag met jullie delen! :D

SPOILER
Toffe foto's! *O*
Toch niet helemaal te zeggen wmb, al lijkt het er wel op :) Kan volgens mij alleen met een video? Iemand?
pi_126219080
Net bij de Lidl toch een paar hardloopshirts en broekjes meegenomen voor weinig. Er was niet veel meer, maar ben toch twee korte tights en shirts rijker, oh en sokken:-)))) Nou hopen dat ze passen
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_126219199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:

Enneee taart voor iedereen!

27 jaar vandaag ^O^ Vanavond met flink wat spierpijn lopen en daarna natuurlijk wat bier :9~
Gefeliciteerd!
pi_126219249
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef Lula het volgende:
Net bij de Lidl toch een paar hardloopshirts en broekjes meegenomen voor weinig. Er was niet veel meer, maar ben toch twee korte tights en shirts rijker, oh en sokken:-)))) Nou hopen dat ze passen
Ja? ik heb net gekeken en ik vond het echt zooispul :@
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bekend sta als een zeikerd en merkensnob :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 15:26:16 ]
pi_126219349
quote:

SPOILER
Yep, gestrekt been, helemaal naar voren en niet onder je lichaam landen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126219380
quote:
17s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja? ik heb net gekeken en ik vond het echt zooispul :@
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bekend sta als een zeikerd en merkensnob :')
Alle waar voor zijn geld;-) Ik heb wel een aantal mooie shirts en tights van de hardloopwinkel, maar ik begon in de winter en had nog niet zoveel voor de zomer. Nu heb ik in ieder geval altijd wat om aan te doen en ach als het goed zit dan boeit het me niet eens zoveel.

Ik was vroeger ook een snob, nog wel hoor met bepaalde dingen (eten) maar mijn prioriteiten zijn behoorlijk veranderd de laatste tien jaar. Mijn budget ook trouwens haha
pi_126219418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik bewaak het bier wel en laat Yur je achterna zitten, indien nodig :P
:D Lijkt me een strak plan

quote:

SPOILER
Leuk! ^O^
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:31:54 #27
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126219501
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Yep, gestrekt been, helemaal naar voren en niet onder je lichaam landen.
Nog niet op de grond he ;) Mja, dat gestrekt been zelf wel genoeg zo.
pi_126219535
Daywalk3r, zou je mij toe willen voegen aan de Vooroeverloop op 11 augustus?
1Arquero - HM
pi_126220072
Het zal voor vrijdag zijn. Voel me niet goed. Het lijkt wel of er beton op m'n borst ligt :@
Werewolf
pi_126220164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Nog niet op de grond he ;) Mja, dat gestrekt been zelf wel genoeg zo.
Het is een eindsprint, daar gooi ik in ieder geval alle techniek overboord. :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:57:44 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126220724
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef sararaats het volgende:
Het zal voor vrijdag zijn. Voel me niet goed. Het lijkt wel of er beton op m'n borst ligt :@
Jij hebt ook nooit excuses he....
F means you're fucked
pi_126220912
Zo, mijn mosselshirt uit de wasmachine gehaald. Ik ben morgen weer herkenbaar.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:02:41 #33
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126220987
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef mosselmossel het volgende:
^O^

Ik loop gewoon in mn clubkleuren
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:08:27 #34
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126221279
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ah handig!

Ik heb ook nogal herkenbare benen oO< oO<
pi_126221463
Wit met roze? :P

Het koelt hier lekker af. Kan ik mooi lekker in lange tight lopen O+
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:20:29 #36
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126221829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef hatsaflats het volgende:
Wit met roze? :P

Het koelt hier lekker af. Kan ik mooi lekker in lange tight lopen O+
o|O

wit en roze it is
pi_126222045
Als ik zo mijn foto's en filmpjes bekijk heb ik volgens mij ook een haklanding.. Weet het alleen niet zeker haha
Probeer er wel op te letten, maar gaat moeilijk :P Toen ik mijn schoenen liet aanmeten in november zei de Runnersworld meneer dat ik links meer een haklanding heb en rechts meer middenvoet. Dus briljante techniek hier.
pi_126222338
Ik ben dus nog steeds in Rome en ik ben me aan het voorbereiden om een rondje te gaan lopen. En voorbereiden is in dit geval met de benen omhoog op bed liggen en water drinken. Ik was van plan om met de metro naar Villa Borghese te gaan en daar te gaan lopen, maar dan ben ik best lang onderweg en daar heb ik geen zin in. Heb mijn tijd ook nodig voor andere dingen. Maar waar ik verblijf is vrij bovenaan een heuvel. En het is benauwd. Luxeproblemen, I know.. Maar ik blijf nog even liggen. :)
pi_126222443
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben dus nog steeds in Rome en ik ben me aan het voorbereiden om een rondje te gaan lopen. En voorbereiden is in dit geval met de benen omhoog op bed liggen en water drinken. Ik was van plan om met de metro naar Villa Borghese te gaan en daar te gaan lopen, maar dan ben ik best lang onderweg en daar heb ik geen zin in. Heb mijn tijd ook nodig voor andere dingen. Maar waar ik verblijf is vrij bovenaan een heuvel. En het is benauwd. Luxeproblemen, I know.. Maar ik blijf nog even liggen. :)
o|O ~O>
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:34:10 #40
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126222575
quote:

SPOILER
Je knieën lijken me wat ver naar buiten te wijzen op foto 1 en 2.
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:34:21 #41
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126222586
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ah handig!

Ik heb ook nogal herkenbare benen oO< oO<
:D :*
pi_126222692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef Gogo83 het volgende:
Als je dan niet gaat lopen hoor je op dit tijdstip echt met een Prosecco op een terras op de Campo dei Fiori te zitten! Rome O+ Veel plezier!
pi_126222903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Als je dan niet gaat lopen hoor je op dit tijdstip echt met een Prosecco op een terras op de Campo dei Fiori te zitten! Rome O+ Veel plezier!
Vrijdag! Ik ben hier om italiaans te leren en blijk vrijdag een toets te hebben. Dus moet leren vandaag en morgen. Vandaar geen prosecco vandaag. ;)
pi_126223384
Ah, una buona ragione!

In bocca al lupo!
pi_126223540
Gefeliciteerd Daywalker!

Wat leuk dag je naar Rome bent om italiaans te leren GoGo.
Als je straks bent geweest kun je misschien nog beter leren. En lekker genieten van een pasta!
pi_126223826
Heel snel terug gebladerd maar niet echt goed gelezen. Maar wel Levitas zijn post gezien.

Ik zal mijn gênante finishfoto dan ook maar plaatsen. Zeer goed getimed.

SPOILER
Foto 3 laat een ontzéttende haklanding zien. Bij het rennen probeer ik altijd wel bewust te landen op mijn middenvoet/voorvoet (maar of ik dat dan ook echt doe weet ik niet). Maar dit was natuurlijk maar een paar meter voor de finish en ik was te blij en ging grotere stappen zetten.

Maar het leukste aan de foto's; ik zie spier in mijn bovenbenen B-). Ik begin echt veranderingen in mijn lichaam te zien.

En ook afgelopen dagen lekker actief geweest. Gisteren pilates en moderne jazz (dat laatste voor de lol, om eens meegemaakt te hebben) en vandaag weer gerend, 3,5 km in 24 minuten, zonder wandelen! (alleen na minuutje warmlopen, maar logisch) Ik wilde eigenlijk nog doorrennen maar het begon opeens harder te regenen met rukwinden dus ik wilde niet in een storm terecht komen en geen waterschade aan mijn telefoon.
pi_126223863
Hier 3 links voor 3 ebooks van all4running

hardloopschemas (Hardloopschema’s VOOR 5 km, 10 km, halve & hele marathon)

Blessures

hoogtetraining (Hoogtetraining antwoorden op veelgestelde vragen)
(deze zat erbij....)
pi_126223957
gefeliciteerd daywalker!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_126224052
Met sportieve prestaties mag je best een raar hoofd trekken hoor Cherryblossom.
Je mag trots zijn op de foto's!
pi_126224651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef Cherryblossom het volgende:
Heel snel terug gebladerd maar niet echt goed gelezen. Maar wel Levitas zijn post gezien.

SPOILER
Foto 3 laat een ontzéttende haklanding zien. Bij het rennen probeer ik altijd wel bewust te landen op mijn middenvoet/voorvoet (maar of ik dat dan ook echt doe weet ik niet). Maar dit was natuurlijk maar een paar meter voor de finish en ik was te blij en ging grotere stappen zetten.

Maar het leukste aan de foto's; ik zie spier in mijn bovenbenen B-). Ik begin echt veranderingen in mijn lichaam te zien.

En ook afgelopen dagen lekker actief geweest. Gisteren pilates en moderne jazz (dat laatste voor de lol, om eens meegemaakt te hebben) en vandaag weer gerend, 3,5 km in 24 minuten, zonder wandelen! (alleen na minuutje warmlopen, maar logisch) Ik wilde eigenlijk nog doorrennen maar het begon opeens harder te regenen met rukwinden dus ik wilde niet in een storm terecht komen en geen waterschade aan mijn telefoon.
Leuke foto's! Je kijkt echt heel erg blij :D
pi_126224786
Happy birthday Daywalker!! w/

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef Lula het volgende:

[..]

Alle waar voor zijn geld;-) Ik heb wel een aantal mooie shirts en tights van de hardloopwinkel, maar ik begon in de winter en had nog niet zoveel voor de zomer. Nu heb ik in ieder geval altijd wat om aan te doen en ach als het goed zit dan boeit het me niet eens zoveel.

Ik was vroeger ook een snob, nog wel hoor met bepaalde dingen (eten) maar mijn prioriteiten zijn behoorlijk veranderd de laatste tien jaar. Mijn budget ook trouwens haha
Ik heb één shirtje van de Action :') maar voor die paar euro kon ik hem moeilijk laten liggen. Het is mijn enige shirt met korte mouwen (verder alleen hemdjes) en zo'n hoge hals met ritsje. Ik heb hem in de kou aangehad met een jack erover en zat prima! Met een short denk ik wel dat ie een beetje kort is, loop ik steeds in mijn blote buik, maarja. (tight komt veel hoger bij mij)

Mijn budget is er nu ook niet naar. Dus shoppen in de sale, dingen vragen voor m'n verjaardag en goedkope hemdjes van de Decathlon it is. En het is allemaal technisch materiaal dus het rent prima!
pi_126224869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Leuke foto's! Je kijkt echt heel erg blij :D
Dank je! Ik was ook superblij, ik was nog maar meters verwijderd van een medaille _O- dat stukkie metaal deed het hem hoor
pi_126225103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Dank je! Ik was ook superblij, ik was nog maar meters verwijderd van een medaille _O- dat stukkie metaal deed het hem hoor
Dat was ook het eerste wat ik zag. Die supergrote glimlach om je gezicht!! Leuke foto's!!
  woensdag 8 mei 2013 @ 17:24:51 #54
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126225166
Hehe, leuke foto's inderdaad :D
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 17:25:04 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126225175
Toffe foto's Cherry, zo happy :D
pi_126225224
Cool Cherry!
pi_126225274
Ennn de regen heeft Alkmaar ook bereikt..

Ik heb kriebels in m'n buik :X
pi_126225300
Daywalk3r Gefeliciteerd!!! *O* Hiep Hiep, Hoera! w/

En Cherryblossom erg leuke foto's inderdaad, het plezier straalt ervanaf! :D Goed bezig en houden zo!

Ik ben net terug van de Lidl, toch maar eens gekeken of ze nog wat van die kleding hadden. Gelukkig hadden ze van de damesshort nog gewone zwarte modellen, dus daar 2x S van meegenomen. Zometeen eerst maar eens even kijken of het wel past en wel een beetje goed zit, weet niet of daar veel verschil mee zit tussen mannen/dames modellen. Anders gaan ze gewoon weer terug.
pi_126225320
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef Cherryblossom het volgende:

SPOILER

Leuk! :D Hoe lang ben je nu aan het rennen?
pi_126225556
quote:
17s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Leuk! :D Hoe lang ben je nu aan het rennen?
Sinds januari. (eigenlijk vanaf februari, na die sneeuwperiode)
Begonnen met Evy, nu lekker met mijn eigen muziek doortrainen op de 5 kilometer tot ik die zonder wandelen aankan en dan de afstand opbouwen.
pi_126225658
Bedankt allemaal! :D
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 17:43:57 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_126226042
Hatsie!! Je gaat m ownen hoor, zodadelijk *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126226094
Ik heb net 3/4 broeken en mouwloze sporttopjes bij h&m besteld. Ben benieuwd :+
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 17:46:12 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126226124
Allemaal toffe foto's, en midden in Paleis het Loo lezen dat Arquero ook de vooroeverloop gaat lopen!
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 17:49:07 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_126226224
Ik zou eigenlijk vanavond moeten lopen. Maar waarom na het werk gaan als ik morgenochtend ook gewoon kan ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126226413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Hatsie!! Je gaat m ownen hoor, zodadelijk *O*
:*
pi_126226633
Gaaf Cherry! :D Krijg spontaan zin in een rondje nu!
pi_126226686
quote:
4s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef streamnl het volgende:
Hier 3 links voor 3 ebooks van all4running

hardloopschemas (Hardloopschema’s VOOR 5 km, 10 km, halve & hele marathon)

Blessures

hoogtetraining (Hoogtetraining antwoorden op veelgestelde vragen)
(deze zat erbij....)
Thanks!
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:08:21 #69
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126226890
Leuke vrolijke foto's :Y

Hats, alvast heel erg veel Plezier *O* Je post vanavond wel ff het resultaat hé?
pi_126226930
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:10 schreef Apotheose het volgende:
Den Haag is wel ver fietsen/(hard)lopen vanaf het Noorden des lands.
Ook vanuit het zuiden, helaas :(
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Je knieën lijken me wat ver naar buiten te wijzen op foto 1 en 2.
Yep, dat zijn m`n O-benen. Volgens mij kan ik daar niet heel veel aan doen (staan ook zo als ik normaal sta zeg maar).
Iedereen die gereageerd heeft, thanks :Y) Dat wordt dus eens goed naar m`n techniek kijken. Valt toch wel even tegen, aangezien ik dacht dat ik geen haklanding had, haha. Misschien is het normaal ook niet zo extreem, dit was de eindsprint = grotere stappen, hoewel dat geen excuus mag zijn.
Eens opzoeken hoe ik mezelf nu een "goede" techniek aan kan leren.
pi_126226956
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:08 schreef Quoi het volgende:
Leuke vrolijke foto's :Y

Hats, alvast heel erg veel Plezier *O* Je post vanavond wel ff het resultaat hé?
Ik ga m'n best doen, als ik eenmaal bezig ben is het vast wel weer leuk. En uiteraard, maar grote kans dat ik eerst nog biertjes moet gaan drinken :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:11:45 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126226978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik ga m'n best doen, als ik eenmaal bezig ben is het vast wel weer leuk. En uiteraard, maar grote kans dat ik eerst nog biertjes moet gaan drinken :D
Och arme, bier :|W
pi_126226982
Oeh, een kennis van me heeft zijn inschrijving van de Vestingloop kunnen wijzigen. Ik zou het dus ook nog naar 10km kunnen zetten i.p.v de 5km waarvoor ik ben ingeschreven.

Twijfel, twijfel...
pi_126227022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:09 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ook vanuit het zuiden, helaas :(

[..]

Yep, dat zijn m`n O-benen. Volgens mij kan ik daar niet heel veel aan doen (staan ook zo als ik normaal sta zeg maar).
Iedereen die gereageerd heeft, thanks :Y) Dat wordt dus eens goed naar m`n techniek kijken. Valt toch wel even tegen, aangezien ik dacht dat ik geen haklanding had, haha. Misschien is het normaal ook niet zo extreem, dit was de eindsprint = grotere stappen, hoewel dat geen excuus mag zijn.
Eens opzoeken hoe ik mezelf nu een "goede" techniek aan kan leren.
Al eens geprobeerd te lopen met een metronoom op 180 bpm op je telefoon bijvoorbeeld? Dat je 180 passen per minuut zet, dit is een beetje de meest efficiënte cadans en zorgt er bijna vanzelf voor dat je op je midden/voorvoet landt.
pi_126227025
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:11 schreef Quoi het volgende:

[..]

Och arme, bier :|W
ABT bier van de maand proberen! :6
pi_126227078
Ja, da's wel echt straf ja. Bier drinken. :{w
pi_126227157
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:13 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Al eens geprobeerd te lopen met een metronoom op 180 bpm op je telefoon bijvoorbeeld? Dat je 180 passen per minuut zet, dit is een beetje de meest efficiënte cadans en zorgt er bijna vanzelf voor dat je op je midden/voorvoet landt.
Dat ga ik zeker proberen! Ik kan je nu al zeggen dat ik de 180 per minuut niet haal. Zit zo rond de 150 - 160 schat ik. Toen ik begon met lopen, liep ik altijd met muziek die rond dit tempo zit. Toen merkte ik dat ik - misschien deels juist door de muziek - vrijwel op de maat liep, misschien ietsie sneller.
Kleinere stapjes nemen zou dus m`n techniek al moeten verbeteren?
pi_126227254
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:18 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat ga ik zeker proberen! Ik kan je nu al zeggen dat ik de 180 per minuut niet haal. Zit zo rond de 150 - 160 schat ik. Toen ik begon met lopen, liep ik altijd met muziek die rond dit tempo zit. Toen merkte ik dat ik - misschien deels juist door de muziek - vrijwel op de maat liep, misschien ietsie sneller.
Dat zou kunnen helpen inderdaad, zeg niet dat je techniek dan meteen goed is natuurlijk, maar je moet het maar even proberen. Kijken hoe het gaat en of je het wel fijn vind lopen, ik vond het wel even wennen in het begin.

Die broekjes van de Lidl zitten bij mij erg goed trouwens, helaas zitten er dan weer helemaal geen zakjes in, dan kan ik dus weer mijn huissleutel niet meenemen. Dat is een beetje jammer, mja dan hou ik ze wel voor trainingen als mijn vriendin gewoon thuis is. Qua compressie zou het niet veel zijn denk ik, zitten niet heel strak. Maar toch leuke goedkope korte tights :).
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:22:05 #79
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227270
quote:

[..]

Kleinere stapjes zullen je dwingen om op midden-/vootvoet te landen :) Probeer maar eens haklanding te doen met kleine stapjes: Praktisch mission impossible!
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:22:30 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:21 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat zou kunnen helpen inderdaad, zeg niet dat je techniek dan meteen goed is natuurlijk, maar je moet het maar even proberen. Kijken hoe het gaat en of je het wel fijn vind lopen, ik vond het wel even wennen in het begin.

Die broekjes van de Lidl zitten bij mij erg goed trouwens, helaas zitten er dan weer helemaal geen zakjes in, dan kan ik dus weer mijn huissleutel niet meenemen. Dat is een beetje jammer, mja dan hou ik ze wel voor trainingen als mijn vriendin gewoon thuis is. Qua compressie zou het niet veel zijn denk ik, zitten niet heel strak. Maar toch leuke goedkope korte tights :).
Geen roze accenten? :D
pi_126227326
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Geen roze accenten? :D
Haha gelukkig niet, gewoon helemaal zwart met in het wit Skin compression of iets dergelijks erop en een rood logo. Nog best netjes.. :)

SPOILER
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:25:53 #82
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126227384
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

ABT bier van de maand proberen! :6
ABT=?
Alkmaars Bier van de Tap?
pi_126227394
quote:

[..]

Lekker op jog.fm 180bpm opzoeken.

Ow en als je nou eens bij mij komt lopen, dan pak ik mijn GoPro erbij en filmen we elkaar eens op 120fps. Dan kunnen we dat vertragen. Kun je goed zien hoe je landt. Is nog luxer dan bij Run and Walk, die filmen alleen van achter. Niet dat ik ontevreden ben over Run and Walk, de schoenen die ze me aangeraden zijn werkelijkwaar perfect.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_126227410
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:25 schreef Quoi het volgende:

[..]

ABT=?
Alkmaars Bier van de Tap?
http://www.alliantie-van-biertapperijen.nl/

Als bierliefhebber hoor je dat toch te weten ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:30:51 #85
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227515
Hm, ik was dit filmpje aan het kijken over 'Pose' running. Iemand bekend mee? Vind het wel interessant en vrij logisch eruit zien/klinken.

woensdag 8 mei 2013 @ 18:32:25 #86
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227565
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef Onama het volgende:

[..]

Lekker op jog.fm 180bpm opzoeken.

Ow en als je nou eens bij mij komt lopen, dan pak ik mijn GoPro erbij en filmen we elkaar eens op 120fps. Dan kunnen we dat vertragen. Kun je goed zien hoe je landt. Is nog luxer dan bij Run and Walk, die filmen alleen van achter. Niet dat ik ontevreden ben over Run and Walk, de schoenen die ze me aangeraden zijn werkelijkwaar perfect.
Van achteren kan je zien of je enkel naar binnen knikt = overpronatie ;) Dat is niet te zien van de zijkant.
pi_126227676
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Van achteren kan je zien of je enkel naar binnen knikt = overpronatie ;) Dat is niet te zien van de zijkant.
Weet ik, kon toen duidelijk zien dat ik heftig proneer. Schoenen zijn dan ook anti-pronatie.

Levitas vroeg zich alleen af of hij op zijn hak landt. En dat zie je dan weer beter van de zijkant.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:36:22 #88
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227698
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:35 schreef Onama het volgende:

[..]

Weet ik, kon toen duidelijk zien dat ik heftig proneer. Schoenen zijn dan ook anti-pronatie.

Levitas vroeg zich alleen af of hij op zijn hak landt. En dat zie je dan weer beter van de zijkant.
Dat is zeker goed te zien vanaf de zijkant :) Altijd goed om kritisch naar je looptechniek te kijken.

Hoe komt het dat je zo heftig proneert? Haklanding?
pi_126227766
Mijn Kinvara's maken strakjes trouwens hun wedstrijddebuut. Dus ik moet ook maar goed op m'n midden/voorvoet landen.
pi_126227851
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn Kinvara's maken strakjes trouwens hun wedstrijddebuut. Dus ik moet ook maar goed op m'n midden/voorvoet landen.
Die zullen het vanavond wel naar de zin hebben! :D Heb altijd wel het gevoel dat ze fijner lopen bij snelheid. Heel veel plezier in ieder geval! ^O^
pi_126227853
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef Onama het volgende:
Bij mij hebben ze toentertijd "neutrale" schoenen aangemeten, terwijl ik een dag later bij Lopers Company (toen nog Runnersworld) toch echt geen neutrale afwikkeling had (bij LC lieten ze me de beelden zien, bij R&W niet). Ik zou dus niet zo snel weer teruggaan naar R&W, maar dat terzijde.

Dat met die GoPro zou wel echt ontzettende luxe zijn! Eerst morgen maar eens proberen met een metronoom. Muziek van 180 bpm is niet zo geweldig me dunkt :P
pi_126227925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat met die GoPro zou wel echt ontzettende luxe zijn! Eerst morgen maar eens proberen met een metronoom. Muziek van 180 bpm is niet zo geweldig me dunkt :P
Ik had hier laatst een supertoffe playlist neergeplempt met alleen maar geweldige muziek! :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:43:13 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126227936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef hatsaflats het volgende:
Succes en vooral veel plezier! *O*

Hier regent en onweert het..ben benieuwd of de training van Yur doorgaat.
pi_126227999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Succes en vooral veel plezier! *O*

Hier regent en onweert het..ben benieuwd of de training van Yur doorgaat.
Hier is het droog en blauwe lucht, met hier en daar een wolkje :6 . Het is dat ik morgen ook vrij ben en vandaag een drukke dag heb gehad anders was ik nu gegaan. Morgen een lekker lange duurloop in de planning, hoop dat het dan net zo lekker is als vandaag.
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:45:39 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126228038
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

http://www.alliantie-van-biertapperijen.nl/

Als bierliefhebber hoor je dat toch te weten ;)
Potdikkie!!! :o
pi_126228182
Hier is het een beetje af en aan bewolkt. Wat ik zo zag gaat verdere regen precies langs Alkmaar. Zo eens even temperatuur checken.
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:48:38 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126228187
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:44 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hier is het droog en blauwe lucht, met hier en daar een wolkje :6 . Het is dat ik morgen ook vrij ben en vandaag een drukke dag heb gehad anders was ik nu gegaan. Morgen een lekker lange duurloop in de planning, hoop dat het dan net zo lekker is als vandaag.
Baas boven baas ;) Ik hoop ook voor je dat het zulk weer blijft, stuk leuker dan bakken-uit-de-hemel regen! Als het dit weer morgen is...
pi_126228655
Ik ben terug van mijn rondje en wauw, dat was te gek!! Ondanks de warmte begon ik erg lekker. Tot aan twee kilometer heerlijk gelopen. Ik ging af en toe ook een beetje heuvelaf, had regelmatig schaduw.. Richting de drie werd het moeilijk, ben vanaf 2,5 ook een paar keer kort gaan wandelen.. En wie heuvelaf gaat, moet ergens ook weer de heuvel op om terug te komen.. Maar het was zo tof!! Zo mooi hier! Op een gegeven moment liep ik langs een villa met van die prachtige versailles-achtige tuinen en een paar keer had ik een supermooi uitzicht.. En sowieso ben ik supertrots want ondanks dat ik nooit bij deze temperatuur heb gelopen (tis 23 graden, het warmst in NL was 16), ik mijn benen voelde van het vele lopen hier, ik vandaag zo'n twee uur gelopen heb na school én ik geen heuvels gewend ben heb ik toch maar mooi 4,8 km gelopen en was ik zelfs ietsje sneller dan tijdens mijn vijf-kilometer-rondje van afgelopen donderdag!
pi_126228702
net bij de lidl geweest. meeste dingen waren al weg. alleen nog maat S.
wel compressiesokken meegenomen en een sportbh.
ook met de puma`s misgegrepen. (puma sneakers)
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_126228989
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:59 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben terug van mijn rondje en wauw, dat was te gek!! Ondanks de warmte begon ik erg lekker. Tot aan twee kilometer heerlijk gelopen. Ik ging af en toe ook een beetje heuvelaf, had regelmatig schaduw.. Richting de drie werd het moeilijk, ben vanaf 2,5 ook een paar keer kort gaan wandelen.. En wie heuvelaf gaat, moet ergens ook weer de heuvel op om terug te komen.. Maar het was zo tof!! Zo mooi hier! Op een gegeven moment liep ik langs een villa met van die prachtige versailles-achtige tuinen en een paar keer had ik een supermooi uitzicht.. En sowieso ben ik supertrots want ondanks dat ik nooit bij deze temperatuur heb gelopen (tis 23 graden, het warmst in NL was 16), ik mijn benen voelde van het vele lopen hier, ik vandaag zo'n twee uur gelopen heb na school én ik geen heuvels gewend ben heb ik toch maar mooi 4,8 km gelopen en was ik zelfs ietsje sneller dan tijdens mijn vijf-kilometer-rondje van afgelopen donderdag!
You rock! :D Top gedaan dan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')