Dafuq. Dat heb ik echt nooit gehadquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik krijg het altijd voor elkaar om tandpasta in mijn oog te krijgen, dat brand
Hoornvlies? Wel ziek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Fucking hell. Net een collega die een vel papier uit de printer trekt, heeft ze gewoon papercut op de lens van haar oog! Ze is net gillend afgevoerd richting ziekenhuis...
Tandpasta is volgens mij gewoon een codewoord voor papa's sperma. Jij viespeukquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Ja, het is best raar om uit te leggen, maar als je tandpasta erop doet en je drukt dan schiet ik soms met mijn borstel een stukje omhoog en dan vliegt er soms wel eens een beetje in mijn oog. Vooral onder het douchen, echt kut is dat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dafuq. Dat heb ik echt nooit gehad
Aan codewoorden doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tandpasta is volgens mij gewoon een codewoord voor papa's sperma. Jij viespeuk
Kreeg het laatst onder de douche op m'n eikel, dat brandt ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jokertjes Ja woordDie tweede aflevering is acht lachen
Matsoe matsoe
achtung, maar ik sla toch maar over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jokertjes Ja woordDie tweede aflevering is acht lachen
Matsoe matsoe
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is echt lachen manEerst aflevering sucks, maar die tweede is
Hersenloze tv, zelfs tijdens voetbal kijken moet je meer nadenken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is echt lachen manEerst aflevering sucks, maar die tweede is
Uhuhquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hersenloze tv, zelfs tijdens voetbal kijken moet je meer nadenken.
Geordie shore bitch!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Nu The Valleys kijken dan maarOok zo hersenloos
Ow en gelijk balletjes draaien, vanavond verse tomatensoep
Tetten. Ik heb ze gemist geloof ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo! Hoe is het met de arm, Stijneke?
Die zou ik wel kapot willen trekken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal gekeken
Charlotte
ja ze gaan naar australiequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zou ik wel kapot willen trekken.
Is nog niet afgelopen toch komen nieuwe seizoenen.
Zonder held der helden Dan helaas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ze gaan naar australie
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen
Is alweer weg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo! Hoe is het met de arm, Stijneke?
Ha Scottie ! tof toen hij en Charlotte absint gingen drinken.quote:
Nee dat accent is juistquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Geordie shoreik ben daar wel eens terecht gekomen tijdens het zappen.. sowieso zou ik dat niet snel kijken maar goddamn het accent van die mensen
![]()
![]()
En het dan over Geordie shore hebbenquote:
Deze man is 20 en wil zoveel mogelijk cougar's neuken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het dan over Geordie shore hebben![]()
Ik trek al die tv onzin echt niet. Al zou ik geloven dat het geen script was, dan nog zie ik de humor er niet van in.
Goed nieuws, jonge God!quote:
De Malaria! Dat jochie loopt al genoeg naast zijn schoenen kappen jij.quote:
En dat mag hij, de 15 jarige Baassss!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Malaria! Dat jochie loopt al genoeg naast zijn schoenen kappen jij.
Aldus iemand uit Brabant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Geordie shoreik ben daar wel eens terecht gekomen tijdens het zappen.. sowieso zou ik dat niet snel kijken maar goddamn het accent van die mensen
![]()
![]()
Ben je pedofiel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat mag hij, de 15 jarige Baassss!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |