geen last vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
'wel mooi'![]()
Maar then again, alle kleine mannen in deze SC zijn vast geïntimideerd door haar lengte.
ze is zwart dus...moet er goed overnadenkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan hoop ik dus ook dat je inziet hoe prachtig Ciara is.
VUILE NEONAZIquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:26 schreef wise het volgende:
[..]
ze is zwart dus...moet er goed overnadenken
Dat vind ik dan wel weer meevallen. Niet lelijk, maar ook niet heul heul heul mooi.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan hoop ik dus ook dat je inziet hoe prachtig Ciara is.
die opmerking slaat kant noch walquote:
In deze clip is ze mooier dan met die rare lichten van die andere.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef CristinaYang het volgende:
Sowieso Ciara
Lang voordat Beyonce met d'r jankerige If I Were A Boy uit kwam deed zij dit al.
Zelfs als manwijf is ze nog een 9.84783/10.
Blu Cantrell, helemaal vergetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar attitude ook gewoon baas. Een van de weinige vrouwen die het woord swag eer aan doet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
In deze clip is ze mooier dan met die rare lichten van die andere.
Ik heb liever dat ze dat niet doetquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind haar attitude ook gewoon baas. Een van de weinige vrouwen die het woord swag eer aan doet.
Zelfs de lange mannen zijn dus geïntimideerd. Jammer dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dat niet doen
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dat niet doet
hoe heette die ene teef van tupac en b.i.g ook alweerquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blu Cantrell, helemaal vergeten. Zou ik toen zo hard doen
.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik word al bijna 22, ik voel me heel oud
Nee, swagg hebben is nooit goed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zelfs de lange mannen zijn dus geïntimideerd. Jammer dit.
Faith.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef wise het volgende:
[..]
hoe heette die ene teef van tupac en b.i.g ook alweer
??quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
'wel mooi'![]()
Maar then again, alle kleine mannen in deze SC zijn vast geïntimideerd door haar lengte.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keek ik nooit naar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zo heet die chick uit Californication![]()
![]()
Discussie? ik noem gewoon een feitje.. valt niets te discussieren. Tenminste niet van mij uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
`
[..]
Ja joh, krijgen we deze discussie weer
Oh dat is waar ook, jij bent natuurlijk alwetend. Bijna vergeten, mijn excusesquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Discussie? ik noem gewoon een feitje.. valt niets te discussieren. Tenminste niet van mij uit
quote:
Je blijft ze aandacht gevenquote:
Ciara is heet ja, samen met Christina Milian 1 van m'n favoriete zangeressen qua uiterlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef CristinaYang het volgende:
Sowieso Ciara
Lang voordat Beyonce met d'r jankerige If I Were A Boy uit kwam deed zij dit al.
Zelfs als manwijf is ze nog een 9.84783/10.
Dank je... duurde wel lang. Had meer verwacht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dat is waar ook, jij bent natuurlijk alwetend. Bijna vergeten, mijn excuses
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja één keer
Toen je er kaarten voor kon sparen bij de Super de Boer of C1000 oid.
Het leek me afgrijselijk, zeg ik eerlijk. Maar ik heb me kapot genoten
Overal roze boa's en meezing-Songfestival-medleys enzo.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zag er ook kerels met hun vrouw mee gaan met een kop als een oorwurm, maar na tien minuten stond iedereen als blije glimmende roze fluffy pretletters mee te galmen en te wapperen
Christina Milianquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Ciara is heet ja, samen met Christina Milian 1 van m'n favoriete zangeressen qua uiterlijk.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef Fascination het volgende:
Oh, Ambi, dit gaat over De Toppers:
[..]
[..]
Hahahaha, krijg gelijk zin!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Aandacht? ik type een berichtje..quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]Duh. Make up maakt iedereen mooi. Alsof die chicks die jij hier neerpleurt niet zijn bewerkt met make up + photoshop.
[..]
Je blijft ze aandacht geven
Echt zondequote:
Dip it low.quote:
sfeer maakt 80% goed, ook al heb je een hekkel aan het evenement.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Haha, ja, briljant toch.quote:
Geen idee. Langer dan Bow Wow iigquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Dip it low.
Hoe lang is Ciara dan eigenlijk?
waarom kon justin bieber niet gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |