geen last vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
'wel mooi'![]()
Maar then again, alle kleine mannen in deze SC zijn vast geïntimideerd door haar lengte.
ze is zwart dus...moet er goed overnadenkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan hoop ik dus ook dat je inziet hoe prachtig Ciara is.
VUILE NEONAZIquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:26 schreef wise het volgende:
[..]
ze is zwart dus...moet er goed overnadenken
Dat vind ik dan wel weer meevallen. Niet lelijk, maar ook niet heul heul heul mooi.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan hoop ik dus ook dat je inziet hoe prachtig Ciara is.
die opmerking slaat kant noch walquote:
In deze clip is ze mooier dan met die rare lichten van die andere.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef CristinaYang het volgende:
Sowieso Ciara
Lang voordat Beyonce met d'r jankerige If I Were A Boy uit kwam deed zij dit al.
Zelfs als manwijf is ze nog een 9.84783/10.
Blu Cantrell, helemaal vergetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar attitude ook gewoon baas. Een van de weinige vrouwen die het woord swag eer aan doet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
In deze clip is ze mooier dan met die rare lichten van die andere.
Ik heb liever dat ze dat niet doetquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind haar attitude ook gewoon baas. Een van de weinige vrouwen die het woord swag eer aan doet.
Zelfs de lange mannen zijn dus geïntimideerd. Jammer dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dat niet doen
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dat niet doet
hoe heette die ene teef van tupac en b.i.g ook alweerquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blu Cantrell, helemaal vergeten. Zou ik toen zo hard doen
.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik word al bijna 22, ik voel me heel oud
Nee, swagg hebben is nooit goed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zelfs de lange mannen zijn dus geïntimideerd. Jammer dit.
Faith.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef wise het volgende:
[..]
hoe heette die ene teef van tupac en b.i.g ook alweer
??quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
'wel mooi'![]()
Maar then again, alle kleine mannen in deze SC zijn vast geïntimideerd door haar lengte.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |