Willen is kunnen ik zie mijzelf al in de Bugatti zittenquote:
wat is dat ene nummer van redman dat hij op het dak zingtquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook wel zonder aan te klikken
Als of Redman zingtquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef wise het volgende:
[..]
wat is dat ene nummer van redman dat hij op het dak zingt
Hoe cool het in groep acht was om een joint te maken van papier en viltstift en te doen alsof je zat te spacen op dit nummerquote:
Broekiequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe cool het in groep acht was om een joint te maken van papier en viltstift en te doen alsof je zat te spacen op dit nummer
Wou net zeggenquote:
Of GZA?quote:
GZB?quote:
Ja nee ok hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik word al bijna 22, ik voel me heel oud
Ik vind je toch wel mooiquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee ok hoor
Ruilen?
Zo en nu naar de kapper en hopen dat ze t niet verprutst voor za![]()
May the pech be with you...quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee ok hoor
Ruilen?
Je hebt wel door dat dit allemaal getinte mensen zijn?quote:
dqod met 4ebe op dr hoofd?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind je toch wel mooi
Overigens, die foto van jou met die hamster op je hoofd![]()
![]()
huh, die is toch blank¿ of staan er gewoon veel lichten opquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat dit allemaal getinte mensen zijn?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
huh, die is toch blank¿ of staan er gewoon veel lichten op
Ga naar magic hairz lorentzpleinquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee ok hoor
Ruilen?
quote:
Ik ben grootquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
'wel mooi'![]()
Maar then again, alle kleine mannen in deze SC zijn vast geïntimideerd door haar lengte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |