Nog 7 minuten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Cee het volgende:
Verdomme, ik wilde slapen.Oké, ik kijk tot half 12 mee, morgen gaat de wekker weer om 6 uur.
Ah, hier zijn we! Heerlijk he, de live toeters en (oor)bellen!quote:
Nice.quote:
Wat zal zij zich daar nu voor schamen.quote:
Of er liep een kat rond.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Cee het volgende:
Laat me raden, het was koud die dag, warm in de studio en ze had rubberen zolen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geworden.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dit is dus gewoonTerecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geworden.
Verrek jaquote:
Heb jij een songfestivalboek?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga even mn songfestival boek erbij pakken hoor.
Gewoon als naslagwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef Cee het volgende:
Gary Lux anno nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pijnlijk jaquote:
Ja, beetje de net uit bed-look.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Heur haar staat ook een beetje rechtop in de wind al.
Dat was meer bij die Noorse het geval.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Heur haar staat ook een beetje rechtop in de wind al.
Echt niet!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
DAT HAD ZE BIJNA WEGGEGEVEN ALS BINGOPRIJS
Goh die is dus uiteindelijk geen taxichauffeuse gewordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef Cee het volgende:
Anno nu heeft Halle Margrét nog steeds veel gevoel voor dramatiek.
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet voor haar. Dat hoofddeksel lijkt me lastig rijden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goh die is dus uiteindelijk geen taxichauffeuse geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef Cee het volgende:
Soldiers of love, surgeons of plastic. Lilian heden ten dage. (Sorry, dit soort dingen moet ik altijd meteen weten en zien)Tandenknarser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef Cee het volgende:
Soldiers of love, surgeons of plastic. Lilian heden ten dage. (Sorry, dit soort dingen moet ik altijd meteen weten en zien)Ik vind de voor- en nafoto's leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zat die linker later niet een tijdje in Clouseau?quote:
Is dat Tjenne Berghmans? *googlet*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zat die linker later niet een tijdje in Clouseau?
Grappig toch die Engelse titels en Vlaamse tekst... die truc werd toen wel vaker uitgehaaldquote:
Hoeveelste zijn zij geworden eigk?quote:
3equote:
Rafster is mooi opgedroogdquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Cee het volgende:
Hoe zijn die twee pizzabakkers nu?
Tozzibaas
[ afbeelding ]
Rafster
[ afbeelding ]
Oh my, wat fout.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Cee het volgende:
Hoe zijn die twee pizzabakkers nu?
Tozzibaas
[ afbeelding ]
Rafster
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
1e werd Johnny Logan
2e Duitsland met Wind
3e Italie dus
4e Joegoslavie
5e Marga
OHJAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Don't
don't close your heart to how you feel.
dreeeeaaaaam.
Johnny Loganquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Greys het volgende:
En dit was in België omdat...? Sandra Kim het jaar er voor won?
Is dat al zo lang geleden?
Met Shangri-Jolingquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Opvallend dat van de top 7 alleen Italie dus bij de eerste helft op het podium stond.
Het jaar erop won Celine Dion overigens.
Die gewoon nog 9e werd.quote:
In je Baby-fase? (Van die fillum)quote:
Ik was 7quote:
Ik net 13quote:
Blijft toch spannend he?quote:
Briljant hequote:
Vorig jaar werd dat gepresenteerd door die vreselijke Ruth Jacott die Joan niet kon uitspreken maar Joanne zei.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:22 schreef Greys het volgende:
Dat pak had ze nog niet zo lang geleden aan (vorig jaar?) tijdens presentatie van Eurovision in Concert
Ja in mijn herinnering was het swingender en minder schelquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oh, in mijn herinnering was het veel beter!
Ohja, dan twee jaar geleden alweerquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vorig jaar werd dat gepresenteerd door die vreselijke Ruth Jacott die Joan niet kon uitspreken maar Joanne zei.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vorig jaar werd dat gepresenteerd door die vreselijke Ruth Jacott die Joan niet kon uitspreken maar Joanne zei.
Die met die korte haren achter Margaquote:
Die op Ria van de Dolly Dots leek?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die met die korte haren achter Marga
Plastic Bertrand.... jammer genoeg niet met Ca Plane Pour Moi
Yepquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Wind... die hebben volgens mij 3 keer meegedaan voor Duitsland en 2 keer tweede volgens mij
Jaquote:
Ieuwquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:29 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig. Nog steeds een foute gaylord.
Ik houd van foute gaylordsquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:29 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig. Nog steeds een foute gaylord.
Wanneer heb jij voor het laatst eens goed naar Gordon Ramsay gekeken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Hij lijkt op een gefohnde Gordon Ramsey
Niet recent meer denk ik danquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst eens goed naar Gordon Ramsay gekeken?
Ga of ben je weleens naar de Toppers geweest?quote:
Ja één keerquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga of ben je weleens naar de Toppers geweest?
Ik vind persoonlijk alleen de haarkleur op elkaar lijken, maar begin wel aan mijn geheugen te twijfelen.quote:
Heel erg leuk liedjequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:41 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een van de betere inzendingen van Duitsland
Heerlijk wijfje ben je ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja één keer
Toen je er kaarten voor kon sparen bij de Super de Boer of C1000 oid.
Het leek me afgrijselijk, zeg ik eerlijk. Maar ik heb me kapot genoten
Overal roze boa's en meezing-Songfestival-medleys enzo.
sara, wat heb jij nou voor avatar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb er heel wat mensen mee op stang gejaagd, draaide het keihard op zondagmorgen
Begonnen met hardlopen en een voorliefde voor snotrockets.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
sara, wat heb jij nou voor avatar.
Ja, maar met onze recente esf-geschiedenis zou ik er toch voor tekenen.quote:
Ja iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar met onze recente esf-geschiedenis zou ik er toch voor tekenen.
Je zag er ook kerels met hun vrouw mee gaan met een kop als een oorwurm, maar na tien minuten stond iedereen als blije glimmende roze fluffy pretletters mee te galmen en te wapperenquote:
Stiekem best leuk hequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Op mijn vorige werk heb ik eens met 2 collega's een toppers medley gedaan in een playback show voor de bewoners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |