Ja, beetje de net uit bed-look.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Heur haar staat ook een beetje rechtop in de wind al.
Dat was meer bij die Noorse het geval.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Heur haar staat ook een beetje rechtop in de wind al.
Echt niet!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
DAT HAD ZE BIJNA WEGGEGEVEN ALS BINGOPRIJS
Goh die is dus uiteindelijk geen taxichauffeuse gewordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef Cee het volgende:
Anno nu heeft Halle Margrét nog steeds veel gevoel voor dramatiek.
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet voor haar. Dat hoofddeksel lijkt me lastig rijden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goh die is dus uiteindelijk geen taxichauffeuse geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef Cee het volgende:
Soldiers of love, surgeons of plastic. Lilian heden ten dage. (Sorry, dit soort dingen moet ik altijd meteen weten en zien)Tandenknarser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef Cee het volgende:
Soldiers of love, surgeons of plastic. Lilian heden ten dage. (Sorry, dit soort dingen moet ik altijd meteen weten en zien)Ik vind de voor- en nafoto's leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zat die linker later niet een tijdje in Clouseau?quote:
Is dat Tjenne Berghmans? *googlet*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zat die linker later niet een tijdje in Clouseau?
Grappig toch die Engelse titels en Vlaamse tekst... die truc werd toen wel vaker uitgehaaldquote:
Hoeveelste zijn zij geworden eigk?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |