Vorig jaar werd dat gepresenteerd door die vreselijke Ruth Jacott die Joan niet kon uitspreken maar Joanne zei.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:22 schreef Greys het volgende:
Dat pak had ze nog niet zo lang geleden aan (vorig jaar?) tijdens presentatie van Eurovision in Concert
Ja in mijn herinnering was het swingender en minder schelquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oh, in mijn herinnering was het veel beter!
Ohja, dan twee jaar geleden alweerquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vorig jaar werd dat gepresenteerd door die vreselijke Ruth Jacott die Joan niet kon uitspreken maar Joanne zei.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vorig jaar werd dat gepresenteerd door die vreselijke Ruth Jacott die Joan niet kon uitspreken maar Joanne zei.
Die met die korte haren achter Margaquote:
Die op Ria van de Dolly Dots leek?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die met die korte haren achter Marga
Plastic Bertrand.... jammer genoeg niet met Ca Plane Pour Moi
Yepquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Wind... die hebben volgens mij 3 keer meegedaan voor Duitsland en 2 keer tweede volgens mij
Jaquote:
Ieuwquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:29 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig. Nog steeds een foute gaylord.
Ik houd van foute gaylordsquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:29 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig. Nog steeds een foute gaylord.
Wanneer heb jij voor het laatst eens goed naar Gordon Ramsay gekeken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Hij lijkt op een gefohnde Gordon Ramsey
Niet recent meer denk ik danquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst eens goed naar Gordon Ramsay gekeken?
Ga of ben je weleens naar de Toppers geweest?quote:
Ja één keerquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga of ben je weleens naar de Toppers geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |