Die vind ik niet zo leuk (alleen maar een bouzouki of hoe dat ook heet).quote:
ow..quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo leuk (alleen maar een bouzouki of hoe dat ook heet).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..den peirazei...
Dat vind ik te rustig hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arie is net weg en die nigger belt me op
Wel geinig ja, wel wat hoog tempo. Ik vind tis artas to gefiri zo mooi door al die instrumenten en het ritme. Liuster je vaker naar griekse muziek?quote:
eh... ja, ik luister wel eens vaker jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:44 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Wel geinig ja, wel wat hoog tempo. Ik vind tis artas to gefiri zo mooi door al die instrumenten en het ritme. Liuster je vaker naar griekse muziek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog een keerquote:
quote:
(De disconet remix)quote:
Vind ik ook, na het luisterenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef arjan1212 het volgende:
ik vind het niks, nr uit '81 is veel beter
Deze nog steeds dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:59 schreef takkfyrir het volgende:
These New Puritans - Fragment Two
De trompet op het eind
Zzzzzquote:
Heb jij al zo'n kortingspas voor musea?quote:
Touchéquote:
Ook weer helemala verslaafd aan.quote:
dan doe ik deze:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:38 schreef MalenaScordia het volgende:
Vanessa Carlton - Paint it black (ja, goede! Rolling Stones cover)
Oeh I like it!quote:
Ehhm....quote:Op maandag 20 mei 2013 14:28 schreef -Hakuna- het volgende:
Ongelooflijk, maar waar mijn buurvrouw is sind ik hier woon voor het eerst afwezig. Voor mij reden om deze metal klassieker eens flink uit de kast te trekken..
Zer kunnen het nog steeds..
Uitgerekend heb ik mijn lange haartjes los.![]()
Slayer '' Reign in blood''
Hijs leuk (lekker mee te zingen ook)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |