hahahahah ja dagquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 36 die oma is, je bent er bijna
Sorry, jullie kleineren mij en de rest van -1993 ook altijd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HihahoWat een grapjas ben jij zeg
Oma
serieusquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 36 die oma is, je bent er bijna
Ik kleineer je niet, ik vind het alleen schattigquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry, jullie kleineren mij en de rest van -1993 ook altijd.
Ah zo, ja dat kan gebeuren, jij wordt ook al volwassen dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik ben niet zo vaak meer dronken sinds ik een chick heb.En C_a is geen oma, ze is gewoon wat ouder!
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en de eigenaar van dit profiel heeft aangegeven dat anonieme gebruikers deze pagina niet mogen bekijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In haar fobo vind ik c_a er nog jong uit zien, maar beter post ze een pic van haar tetten. Daar kunnen we het beste zien of de zwaartekracht haar werk al begint te doen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en de eigenaar van dit profiel heeft aangegeven dat anonieme gebruikers deze pagina niet mogen bekijken.
Ik moet het leuk vinden dus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kleineer je niet, ik vind het alleen schattig
Sinds wanneer is dat kleineren
haha ik kan het lekker wel zienquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en de eigenaar van dit profiel heeft aangegeven dat anonieme gebruikers deze pagina niet mogen bekijken.
Die foto met z'n vieren is vrij recentquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In haar fobo vind ik c_a er nog jong uit zien, maar beter post ze een pic van haar tetten. Daar kunnen we het beste zien of de zwaartekracht haar werk al begint te doen.
Ja een beetje wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat kan gebeuren, jij wordt ook al volwassen dus.
Daar erger ik me aan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef DonRaja het volgende:
Ik denk steeds dat dit het Fey-topic is...
Is het ook. Elk topic is een Feyenoord topic..quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef DonRaja het volgende:
Ik denk steeds dat dit het Fey-topic is...
WIJ ZIJN FEYENOORD, WIJ ZIJN OVERAL?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is het ook. Elk topic is een Feyenoord topic..
WIJ ZIJN OVERAL
Je moet je haar niet zo'n natte look geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die foto met z'n vieren is vrij recent
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok sorry, ik zal het niet meer denken....
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
WIJ ZIJN FEYENOORD, WIJ ZIJN OVERAL?
Eerst pics in mijn DMquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Charmed het is tijd voor kinderen. Zoek je nog een spermadonor? Krijg je ook nog kinderen die fotomodel worden.
Ik ben ook niet meer zo vaak totaal van de kaart eigenlijk. Alleen mijn katers worden wel steeds erger erg hinderlijk wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja een beetje wel ja.Stap nog wel regelmatig, maar niet meer zo vaak compleet van de kaart. Het heeft ook wel voordelen, je houdt geld over en je onthoud alles.
no one likes us we don't care @@@@@@@@@@@@@@quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
WIJ ZIJN FEYENOORD, WIJ ZIJN OVERAL?
Daar kan ik niks aan doen, als ik er niks in doe dan wordt het pluizigquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet je haar niet zo'n natte look geven.
Mijn katers worden juist minderquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo vaak totaal van de kaart eigenlijk. Alleen mijn katers worden wel steeds erger erg hinderlijk wel.
Ik had laatst na een donderdag avond met shotjes en andere tyfuszooi gewoon heel de dag koppijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo vaak totaal van de kaart eigenlijk. Alleen mijn katers worden wel steeds erger erg hinderlijk wel.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen, als ik er niks in doe dan wordt het pluizig
Ik word steeds brakkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Continu dronken blijven inderdaad, krijg je ook geen kater.
Best makkelijk. Kop kaalscheren en zo'n pruik kopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6,99. Das geen geld.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6,99. Das geen geld.
als ik hele dagen drink (zo als zondag) word ik niet meer dronken maar die dag er na heb ik wel een kater.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had laatst na een donderdag avond met shotjes en andere tyfuszooi gewoon heel de dag koppijn.Nog nooit gehad.
Stijntje heeft geluk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iedereen hier mist steeds z'n geboortejaar-topic
Je wordt oud.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had laatst na een donderdag avond met shotjes en andere tyfuszooi gewoon heel de dag koppijn.Nog nooit gehad.
Ja godver, niet te hard gaan want ik ga zo weg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iedereen hier mist steeds z'n geboortejaar-topic
Die zitten nog op de basisschool, godverdomme.quote:
Uitdroging, gewoon water hakken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik hele dagen drink (zo als zondag) word ik niet meer dronken maar die dag er na heb ik wel een kater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |